מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה עושים??מ22/08/2011
שלום רב.אני בת 36(כמעט)רווקה ואין לי ילדים.בערך משנת 2006 אני סובלת כאבים רבים בכל הגוף!ב5 השנים האחרונות עבדתי בעבודה פיזית מאוד קשה הכוללת עמידה מרובה הרמת קרטונים כבדים והמון עומס ולחץ נפשי! בחמישה חודשים האחרונים כבר נכנעתי לכאב שהיה בלתי נסבל היה קשה לי לעמוד,לעבוד,להתרכז, לישון ואפילו לשבת!התחלתי לרוץ בין רופאים!הכל התחיל שהתנפחה לי בלוטת לימפה בצוואר וכאבי ראש איומים התחלתי בבדיקות קיבלתי מלא תרופות.אפילו עזבתי את העבודה!למעשה הכל קרה ביחד!כאבים עזים בכל הגוף בעיות בעור(התפרצות של כל מיני מחלות עור)ירידה במשקל(זה משהו שקורה לי די הרבה)כאבי ראש ועייפות בלתי נסבלת!בסופו של דבר אולי מייאוש או מקושי לישון בלילה מצאתי לעצמי את הבעיה!!!(תודה לאינטרנט ולאלוהים)חזרתי לאורטפד(שכבר הפנה אותי לפסיכיאטר!?)וסיפרתי לו על "האיבחון" שלי משם הלכתי לראומטולוג(שניהם הסכימו עם ההאבחנה שלי) וקיבלתי הפניה להידרוטראפיה ומרפאת כאב עם המלצה לדיקור סיני ורפלקסולוגיה.אולי מיותר לציין שגם בקרב המשפחה והחברים כולם אמרו "זה בראש" "זה נפשי" "תירגעי" אני בנאדם לחוץ וקצת חרדתי(במשך השנים הפכתי להיות יותר ויותר חרדתית) ומאמינה שיש הרבה קשר ביו גוף ונפש!!!אבל אני סובלת באמת!זה כאבים אמיתיים!כרגע אני מטופלת באנטיביוטיקה לטיפול ברוזיצאה(בעיה כרונית בעור שפתאום צצה)וגם שותה תוספי תזונה כבר כמעט חודש(בגלל נשירה חמורה)וגם תרסיס "מינוקסי".קיבלתי מרשם ללירקה אבל זה ממש יקר אז בנתיים לא קניתי... ונוטלת גם כדורי שינה "נוקטורנו"(לא ממש עוזר)עדיין אני ישנה מעט וקמה תמיד עייפה!זה בערך הכל....
שאלות:
1.האם נשירה קשורה לתסמונת הזאת ואם כן מה אפשר לעשות???(כרגע הטיפול שקיבלתי מרופא העור לא ממש עזר ולא עצר את הנשירה)
2.יש ימים שיש לי כל היום פיפי!(בממוצע כל 7דקות לא כל יום)האם זה קשור?
3.האם דיקור סיני יכול לעזור לכאבים ואולי גם לשאר הדברים???(אני מוכנה לנסות הכל)
סליחה על הרשימה הארוכה...אשמח לקבל תשובות...
תודה
מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עושים?? - תגובה
ד''ר אעמר סוהיל23/08/2011מתוך עיון בתיאור של מקרה עולים רמזים לתסמיני הפיברומיאלגיה. מתסמיני המחלה גם סבל שלדי וגם נפשי. תתכן נשירת שיער כחלק מהמצב, וכי גם הפרעות במתן שתן ובעיות שליטה על סוגרים, ובמידה לא שכיחה. טיפול שמטרתו להוריד חלק מהמתח ולהביא לרגיעה של הגוף והנפש עשויי לעזור , כולל טיפולים פסיכולוגים וגם תרופות נוגדות חרדה, וגם טיפולים אלטרנטיבים שונים שהים טיפולים משלימים כולל האקופונקטורה, שיאצו ועוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
סיטי עמוד שידרה גבי תשובות
טיפולים אלטרנטיביים מומלצים והסיכונים
האם יש לי פיברומיאליגה והאם סטרואידים מקלים?
חיסון להרפס זוסטר שינגריס לחולה פיברומיאלגיה
נטילת ויפאקס בפיברומלגיה - בירור
סחרחורות בלתי מוסברות -בירור
חשד לפיברומאלגיה טיפול לצריבה בצידי הגוף
איכות חיים של חולת פיברומיאלגיה
גרד בעקבות טרמדקס 100
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



.jpg)
