מותש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מותש
    מגיב
    01/09/2011

    בס"ד

    שלום, בן 16..
    כבר שנה +- סובל מכאבים בכל הגוף, שמתישים כבר..
    הכאבים הם בכל הגוף, שרירים, עצמות, פרקים מה לא, כאבי בטן, כאבי ראש כאבים בגפיים בחזה בסינוסים בהכל!
    כאבים עוקצים שורפים דוקרים, ביצעתי אין ספור בדיקות דם שיצאו תקינות למעט ברזל נמוך שטופל ובבדיקה שעשיתי בתחילת החודש הוא עלה..
    צילום חזה פעמיים תקין, אולטרהסאונד בטן עליונה תחתונה תקין, אקו לב תקין (בגלל כאבים בחזה),
    כאבים בבטן, לפעמים עליונה לפעמים תחתונה בשני הצדדים, עם המון גזים, אחרי ארוחות הבטן מתנפחת, בדיקת נשיפה להליקרובטור יצאה חיובית כלומר שיש חיידק וטופלתי באומפרקס ל10 ימים בגלל שזה הקרין לי לחזה.
    כאבים בגב ובכתפיים ובשכמות ובזרועות וברגליים עם כאב בצד האחורי של הברך שמקרין למפשעה ואף לאשכים, בירור אצל אורולוג לא מצא בעיה באשכים.
    עברתי אצל המון רופאים, במעקב גסטרו, הייתי אצל קרדיולוג שלא הבחין בשום בעיה לבבית (2 אק"ג תקינים), בנוסף סובל מהמון לחצים וחרדות, כל הכאבים האלה הכניסו אותי לחרדות קשות לגבי הבריאות ואני ממש מפחד שאני סובל מאיזה מחלה איומה, כל פעם שאני קורא על משהו אני מתחיל לפתח תסמינים, ושוב פעם לסבב בדיקות וחוזר חלילה..
    לאדע כבר מה לעשות נמאס לי להיות ככה, אומרים לי שזה "בראש, חרדות ולחצים" אבל זה לא ככה, הרבה מאוד גם ילדים בגיל שלי שאני מדבר איתם מספרים לי שגם סובלים מכאבים רבים, קראתי בכל מיני אתרים וזה מה שהעלה לי את החשד לתסמונת, האם יש סימנים שלה? למי אני צריך לפנות בשביל לאבחן? או שימצאו כבר פתרון לכל המכאובים האלה?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מותש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד כמה דברים

    מגיב
    01/09/2011

    כאבים גם בצוואר לפעמים, כאבים בגב לפעמים תחתון לפעמים עליון, בצדדים, צלעות.. יש תקופות יותר טובות ויותר גרועות
    נשלל חשד לצליאק, בדיקות כימיה ובדיקות דם לשרירים ופרקים תקינות לחלוטין,
    בשינה, יש לפעמים הפרעות להירדם, לפעמים אני קם ומרגיש כאילו לא ישנתי רגע, כלומר שינה לא מרעננת..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה ל-מותש

    מישהי
    02/09/2011

    כדאי לך לגשת ל"מרפאת כאב" . יש כזו כמעט בכל בית חולים , וזה במסגרת מרפאות חוץ.
    במרפאת כאב יש רופאים מומחים לכאב (מכל הסוגים ) .
    תחפש כזו בבית חולים שקרוב למקום מגוריך ותתקשר אליהם כדי לברר .

    אפשרות נוספת -
    אני לא יודעת לאיזו קופת חולים אתה שייך ( כללית / מכבי / מאוחדת/ לאומית ) , אבל יש גם אפשרות להגיע ל"רופא יועץ" מתחום הכאב , וזה יכול להיות :

    1. רופא מומחה לנושא כאב (יש מומחיות כזו ).
    2. רופא נוירולוג .
    3. רופא ראומטולוג .
    4 . רופא מומחה מתחום הרדמה וטיפול נמרץ (גם הם מומחים לנושא ).
    תבדוק באתר האינטרנט של קופת חולים שלך לגבי כל אחד מהתחומים הנ"ל .

    אפשר כמובן להתקשר למוקד טלפוני של קופת חולים שלך ,ושם יוכלו גם לעזור לך .

    אם אתה גר באיזור המרכז , יש מרפאת פיברומיאלגיה (מרפאת חוץ) בבית חולים איכילוב (סוראסקי) בתל אביב . יש שם את ד"ר יעקב אבלין שהוא מומחה לנושא פיברומיאלגיה.

    אם אתה גר באיזור הצפון , יש מרפאת כאב בבית חולים רמב"ם בחיפה .

    אם אתה גר באיזור הדרום , יש בבית חולים סורוקה בבאר שבע ( הרופאים הנכבדים ששמם רשום למעלה , הם מנהלי הפורום הזה ) .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מותש - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    03/09/2011

    על סמך התיאור שלך עולות אבחנות לכיוון פיברומיאלגיה, תשישות כרונית ותסמונות פונקציונליות. נוסף לסבל הגופני גם את מעלה נושא של מתח וגם אי שקט נפשי ורגשי.
    למען הקלה על הסימפטומים מומלץ להגיע לביקור אצל ראומטולוג, וגם להתחיל בטיפולים השונים במרפאת כאב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו