האם אני סובלת מפיברו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני סובלת מפיברו
    אטל
    20/12/2011

    שלום לך דר ,אני בת 53 סובלת כשנה מכאבים בסרעפת באמצע במפתח הלב עם הקרנה לחזה שמאל ולשכם וזרוע שמאל ,נוטלת נורמיטן 25 עם מעט יתר לחץ דם שמאוזן ,לאחר בירור קרדיאולוגי מיפוי לב תקין אקו לב תקין נמצא חיידק הליקוברטר וטופל 10 ימים בטיפול משולב ידוע על בקע סרעפתי קטן מהעבר, למרות שאני נוטלת נוגדי חומצה שנים ,הכאב לא מרפה ממני והפסקתי לעבוד ויש הפרעה תיפקודית בחיי היום יום ,הכאב לא מגיב כמעט לכלום לקחתי נרות אביטרן 4 ימים וואבן ואין שינוי מהותי. הופנתי לראומטולוג לעוד חודש ולגסטרו בעוד מספר ימים האם אני צריכה לעשות צינתור כפי שהומלץ לי כדי לשלול מחלת עורקים? האם אתה חושב שיש לי פיברו האם הכאבים אופייניים? בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אני סובלת מפיברו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני סובלת מפיברו - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    21/12/2011

    למרות שעולה אפשרות של פיברומיאלגיה באבחנה המבדלת אך הדרך הנכונה והנבונה לעיתים לאיבחונה הינה דרך השלילה של מצבים אורגניים נוספים ולכן יש להשלים את הבירור לפי עצות הרופאים המומחים המטפלים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו