מפחדת לקחת כדור נוסף...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מפחדת לקחת כדור נוסף...
    קרן שמש
    20/12/2011

    היי,

    אני סובלת מפיברומיאלגיה מזה 7 שנים, לקחתי לראשונה לאחר הרבה זמן בניסיון להסתדר ללא תרופות את הכדור הראשון ליריקה. לקחתי את הכדור לפני השינה.
    בבוקר שלמוחרת לא הצלחתי לקום בבוקר עם סחרחורת מפחידה עיפות כאילו לא ישנתי חודשים כאב עיניים הפטיות כאילו עיממו אותי תחושות שלא הרגשתי קודם לכן ממש הייתי כמו זומבי לא תפקדתי ובנוסף היו לי את הכאבים הרגילים בבוקר. האם זה אמור להיות ככה? יש לציין שלקחתי בנוסף קולדאקס לצינון ואף כדור לאסטמה שגם ממנה אני סובלת.
    אני ממש מפחדת לקחת כדור נוסף..
    אודה למענה,
    המשך יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפחדת לקחת כדור נוסף...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפחדת לקחת כדור נוסף... - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    21/12/2011

    ליריקה לא אמורה לגרום לתופעות כה חריפות אבל בכל זאת היו מקרים והתגובה הינה אינדיווידואלית
    שילוב עם תרופות כמו לצינון ולאלרגיה ונוגדי היסטמין גם מיישנים ומרדימים
    מציע לנסות במינונים יותר נמוכים ממה שנטלת ולעלות בהדרגה בתקווה כי במינון המופחת תרגישי טוב יותר ופחות תופעות לוואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו