טיפול בפיברוניאלגיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול בפיברוניאלגיה
    דנה
    30/01/2012

    שלום רב ,

    בת 44 ,

    לאחר הרבה בדיקות ולחץ נפשי הובחתי כחולת פיברומיאלגיה .

    נאמר לי שלא קיים טיפול במחלה אלא רק טיפול להקלת הסימפטומים (אצלי הסימפטומים בעיקר קשורים למערכת העצבים- נימולים , כאב ראש , לפעמים סחרחורות ,עייפות ) .
    בהמלצת רופא אני לוקחת סימבלטה 30 מ"ג ואני מרגישה הקלה משמעוטית .

    כטיפול במחלה רופא ראומטולוג מומחה בבפיברומיאלגיה המליץ בנוסף להליכות יומיות , על שימוש בקומפלקס של ויטמינים B1,B6,B12- ׁB-במינון גבוה - לא זכור לי המינון ) למשך 4 חודשים .
    אין לי חוסר של ויטמינים .

    האם הטיפול ידוע , והאם מומלץ לנסות ללא חשש.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בפיברוניאלגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בפיברוניאלגיה - תגובה

    יוספה בראונשטיין
    31/01/2012

    דנה שלום רב,

    אכן, הטיפול בפיברומיאלגיה מיועד להקלת התסמינים. קומפלקס ויטמיני B מיועד להרגעת מערכת העצבים. אולם לפני שמתחילים בטיפול בתוספי תזונה מומלץ לבצע בדיקות מעבדה מקיפות: האם בדקת את רמות B12, חומצה פולית וברזל? יתכן שיש קשר בין התסמינים שאת מתארת למחסור במרכיבים האלה.
    מכל מקום, על מנת להרגיע את התסמינים מומלץ לשמור על תזונה צמחונית ולהרחיק מהתפריט מזונות שעלולים לגרום לאלרגיות כמו חיטה, חלב ומוצריו ולהיעזר בצמחי מרפא להקלת העייפות. זאת, כמובן על פי המלצה של מטפל מוסמך.

    מקווה שעזרתי לך,
    יוספה בראונשטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו