מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פיברומיאלגיה וספירת דם גבוההאביגיל אורן20/03/2012
במשך שלוש שנים ספירת הדם שלי 81 הובחנתי כחולת פיברומאלגיה אני תשושה וסובלת מעיפות כול הזמן מלבד זאת הבדיקות שלי מראות שבעבר היה לי חמלת הנשיקה
כרגע אנני יכולה ללכת 5 דקות ברציפות שלא לדבר על לעלות מדרגות או לעמוד
הרגליים והידיים שלי כול הזמן מתעוותים וננעלים תחושה של מתיחות שרירים עיםעיותים
בבדיקות נשלל דלקת פרקים האים יתכן דלקת שרירים ואיזה בדיקה צריל לעשות
אני סובלת ולא מתפקדת לגמרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיברומיאלגיה וספירת דם גבוהה - תגובה
יוספה בראונשטיין22/03/2012אביגיל שלום רב,
את כנראה מדברת על שקיעת דם ולא ספירת דם. שקיעת דם 81 היא באמת גבוהה, מה שמעיד על איזשהוא תהליך דלקתי בגוף, אבל יחד עם זאת הוא לא ספצפיפי ולכן קשה לדעת היכן הדלקת. כדאי להרחיב את הבירור בשאלה של תהליך דלקתי (גם אם נשללה דלקת מפרקים) בבדיקות מעבדה. על מנת להקל על התשישות את יכולה להיעזר בצמחי מרפא כמו ג'ינסנג, אשווגנדה, ריישי, מיטקה (כמובן בהתייעצות עם מטפל מוסמך). יתכן כי ההתכווצויות (תחושה של "נעילות") נובעות ממחסור במגנזיום. את יכולה לנסות ליטול כמוסות של מגנזיום פעם עד פעמיים ביום ותראי איך את מרגישה.
מקווה שעזרתי לך
רפואה שלמה
יוספה בראונשטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיברומאלגיה וספירת גם גבוהה
אביגיל אורן22/03/2012עשו לי בדיקה ולא חסר לי מגנזיום
לאבא שלי היה מחלת בירגר התופעות מאוד דומות
האים יכול להיותשזאת המחלה למרות שבדקו קרישת דם והבדיקה בסדר גם בדיקת סוכר בסדר
תודה והמשך יום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיברומאלגיה וספירת גם גבוהה - תגובה
יוספה בראונשטיין22/03/2012אביגיל שלום רב,
מגנזיום נמצא בכמות מאוד קטנה בדם. רובו נמצא בתאי הגוף השונים ולכן בדיקת דם למגנזיום אינה אינדיקציה טובה למחסור או לערכים תקינים. לכן אני חושבת שכדאי בכל זאת להתחיל ליטול מגנזיום לפחות כמוסה אחת למשך חודש ימים ולראות אם יש שיפור.
להמשך בירור כדאי לפנות לרופא משפחה והוא יפנה אותך לרופאים הרלוונטיים (כלי דם, ראומטולוג, אחר)
מקווה שעזרתי לך
רפואה שלמה
יוספה בראונשטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
סיטי עמוד שידרה גבי תשובות
טיפולים אלטרנטיביים מומלצים והסיכונים
האם יש לי פיברומיאליגה והאם סטרואידים מקלים?
חיסון להרפס זוסטר שינגריס לחולה פיברומיאלגיה
נטילת ויפאקס בפיברומלגיה - בירור
סחרחורות בלתי מוסברות -בירור
חשד לפיברומאלגיה טיפול לצריבה בצידי הגוף
איכות חיים של חולת פיברומיאלגיה
גרד בעקבות טרמדקס 100
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




