פיברומיאלגיה וספירת דם גבוהה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיברומיאלגיה וספירת דם גבוהה
    אביגיל אורן
    20/03/2012

    במשך שלוש שנים ספירת הדם שלי 81 הובחנתי כחולת פיברומאלגיה אני תשושה וסובלת מעיפות כול הזמן מלבד זאת הבדיקות שלי מראות שבעבר היה לי חמלת הנשיקה
    כרגע אנני יכולה ללכת 5 דקות ברציפות שלא לדבר על לעלות מדרגות או לעמוד
    הרגליים והידיים שלי כול הזמן מתעוותים וננעלים תחושה של מתיחות שרירים עיםעיותים
    בבדיקות נשלל דלקת פרקים האים יתכן דלקת שרירים ואיזה בדיקה צריל לעשות
    אני סובלת ולא מתפקדת לגמרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגיה וספירת דם גבוהה - תגובה

    יוספה בראונשטיין
    22/03/2012

    אביגיל שלום רב,

    את כנראה מדברת על שקיעת דם ולא ספירת דם. שקיעת דם 81 היא באמת גבוהה, מה שמעיד על איזשהוא תהליך דלקתי בגוף, אבל יחד עם זאת הוא לא ספצפיפי ולכן קשה לדעת היכן הדלקת. כדאי להרחיב את הבירור בשאלה של תהליך דלקתי (גם אם נשללה דלקת מפרקים) בבדיקות מעבדה. על מנת להקל על התשישות את יכולה להיעזר בצמחי מרפא כמו ג'ינסנג, אשווגנדה, ריישי, מיטקה (כמובן בהתייעצות עם מטפל מוסמך). יתכן כי ההתכווצויות (תחושה של "נעילות") נובעות ממחסור במגנזיום. את יכולה לנסות ליטול כמוסות של מגנזיום פעם עד פעמיים ביום ותראי איך את מרגישה.

    מקווה שעזרתי לך
    רפואה שלמה
    יוספה בראונשטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומאלגיה וספירת גם גבוהה

    אביגיל אורן
    22/03/2012

    עשו לי בדיקה ולא חסר לי מגנזיום
    לאבא שלי היה מחלת בירגר התופעות מאוד דומות
    האים יכול להיותשזאת המחלה למרות שבדקו קרישת דם והבדיקה בסדר גם בדיקת סוכר בסדר
    תודה והמשך יום נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומאלגיה וספירת גם גבוהה - תגובה

    יוספה בראונשטיין
    22/03/2012

    אביגיל שלום רב,

    מגנזיום נמצא בכמות מאוד קטנה בדם. רובו נמצא בתאי הגוף השונים ולכן בדיקת דם למגנזיום אינה אינדיקציה טובה למחסור או לערכים תקינים. לכן אני חושבת שכדאי בכל זאת להתחיל ליטול מגנזיום לפחות כמוסה אחת למשך חודש ימים ולראות אם יש שיפור.
    להמשך בירור כדאי לפנות לרופא משפחה והוא יפנה אותך לרופאים הרלוונטיים (כלי דם, ראומטולוג, אחר)

    מקווה שעזרתי לך
    רפואה שלמה

    יוספה בראונשטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו