מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קשר ישיר בין חום גוף לפיברומיאלגיהאפרת29/12/2012
האם חום גוף נמוך מ-37 מעלות הוא תנאי מחייב כדי לקבל אבחנה של פיברומיאלגיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר ישיר בין חום גוף לפיברומיאלגיה - תגובה
יוספה בראונשטיין29/12/2012ענת שלום,
למיטב ידיעתי אין קשר בין חום גוף נמוך לפיברומיאלגיה. אגב, חום תקין הוא בסביבות ה-36-36.5 מעלות. חום גוף נמוך יכול לנבוע בין היתר גם ממצב של תת פעילות בלוטת התריס, כך שמומלץ לבדוק גם את הכיוון הזה.
יוספה בראונשטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לקבל גם את תשובת הרופא בפורום
אפרת30/12/2012ותודה גם לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשר ישיר בין חום גוף לפיברומיאלגיה - תגובה
ד''ר אעמר סוהיל30/12/2012מבין מיגוון התסמינים במתוארים אצל הלוקים בתסמונת הפיברומיאלגיה מופיע גם שינויי תחושה כולל קור וחום התקפי וגם נטיה לחום גוף נמוך. לא ברורה הפיסיולוגיה אך ישנו קשר כמובן למטבוליזם באופן כליי וכל מה שמוריד ממנו יכול להתלוות בחום גוף נמוך, וזה כולל בעיות הורמונליות ותזונתיות כאמור. תרופות למיניהן המלוות בירידה אנרגטית, עייפות ולאות יכולות להתלוות בירידות חום גוף גם כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי האם כן או לא
אפרת31/12/2012אז אם כך התופעות רק יכולות להתלוות בירידות חום גוף? יכולות ? ? ? וזו לא עובדה מחייבת לקביעת אבחנה של פיברומיאלגיה?
במילים אחרות: יכולים להיות לי תסמינים של פיברומיאלגיה ללא חום גוף נמוך ואז האבחנה גם תהיה פיברומיאלגיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה מעלות חום גוף נחשב נמוך
אפרת31/12/2012כמה מעלות חום גוף נחשב נמוך בקשר לשאלתי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה מעלות חום גוף נחשב נמוך - תגובה
יוספה בראונשטיין31/12/2012אפרת שלום רב,
חום גוף נמוך נחשב מתחת ל-36 מעלות צלזיוס. חום גוף תקין נע בסביבות 36.5-36.6 מעלות.
יוספה בראונשטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים
שרה25/01/2013שלום לכם
מזה ארבעה חודשים פתאום התחילו אצלי כאבים מעל המותן שקרינו למשפעה ורגל ימין. לאחר מכן הכאבים התחילו להקרין ליד הטבור ובטבור. פעם בחודש יש התקף כאבי בטן כולל צמרמורת. התאשפזתי 3 פעמים, בדיקת דם, שתן וצואה תקינות, קולונסקופיה תקין, רופאי נשים תקין, אורולוג תקין -כל פעם אני הולכת לבית חולים עושים את אותם הדבירם ואני חוזרת מתוסכלת הביתה. לפעמים אני מרגישה נימול ברגל, בכתף ימין דקירות והיד כואבת ם. במשפעה הכאבים לא נסבלים, ועכשיו הכבאים מקרינים לתחת השד. התקף אחד הרגשתי אותו ליד הטבור משמאל. לפעמים אני מרגישה דקירות קלות במותן . אני זוכרת שפעם הרגשתי מין דקירות בכף הרגל ואז בלילה התחיל התקף הבטן..לא יודעת אם יש קשר....הכבאים מתסכלים כי עד עכשיו אין ממצא מיוחד..אני לא יודעת מה לחשוב...בעבר , לפני שנתיים, היו לי כאבי ראש עזים והכל יצא עקב לחץ נפשי, ם ביד ימין היו לי כאבים ואמוטלוג אמר לי שזה הלחץ הנפשי שלי..אני בן אדם שנוטה להיות לחוץ ורגיש מאד. האם ייתכן שזו היא עיקר הבעיות שלי??? אני קראתי על פיברומיארגיה בגול ..ואני לא יודעת האם יכול להיות????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים - תגובה
ד''ר אעמר סוהיל27/01/2013בהחלט יכול להיות.הוצגו תסמינים שיכולים לעלות עם פיברומיאלגיה. אך מצד שני ולשם הערכה נכונה ואבחנה יותר מדוייקת יש להגיע להתיעצות במרפאה ראומטולוגית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ו
שרה17/02/2013שלום על התגובה, אכן עברתי בדיקה אצל רופא מומחה שהעלה את החשד לפיברו ..הוא נגע לי בנקודות שלעולם לא חשבתי שהם כואבים כל כך, הוא אמר למה את לחוצה עד כדי כך..זה פשוט מדהים. נפל האסימון, הכאבים המוזרים האלה שהתחילו בטן , במותן באגן ואז בכתף, ביד ברגל , ואני תוהה מה קורה אצלי , מה יש בי?. כולם אומרים לך, סתם זה בראש שלך..לא אנשים ממש כואב לי. ההתקפים האלה שחירפנו אותו, הכאב שמתגבר בלחץ והבכי המריר זה לא בראש.
תודההה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחום גוף נמוך
אהובה24/04/2015יש לי 35.6 כמעט באופן קבוע. במידה ועולה לי קצת החום מיד אני יודעת שאני חולה.הבדיקות דם שלי בסדר. האם זה הגיוני.בבקשה עזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי האם כן או לא - תגובה
ד''ר אעמר סוהיל27/01/2013נכון מאוד. מחלת הפיברומיאלגיה יש לה מאפיינים קלאסיים אך בנוסף מספר תסמינית ותסמונות חופפות. הנושא שהעלית יכול להופיע גם אצל אנשים עם פיברומיאלגיה אך לא חייב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיברומיאלגיה
מנסיון אישי02/01/2013הרבה מאוד מהכאבים הם אוכל שלא מתאים.
מנסיוני, דיאטה לפי סוג הדם מחוללת פלאים. תנסו, לא כואב ולא מזיק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיברומיאלגיה - תגובה
יוספה בראונשטיין02/01/2013להעלת הניסיון האישי,
כאבים המאפיינים פיברומיאלגיה אינם תוצאה של אוכל שלא מתאים. יחד עם זאת, ממחקרים עולה כי תזונה צמחונית מפחיתה את רמות הכאב ואילו בשר מגביר החומציות של הדם ומעודד תהליכים דלקתיים וכאב.
בכל מקרה מומלץ לפנות לתזונאית / נטורופתית על מנת להתאים תזונה למצב של פיברומיאלגיה על מנת להקל על הכאב, התשישות ותסמינים אחרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
סיטי עמוד שידרה גבי תשובות
טיפולים אלטרנטיביים מומלצים והסיכונים
האם יש לי פיברומיאליגה והאם סטרואידים מקלים?
חיסון להרפס זוסטר שינגריס לחולה פיברומיאלגיה
נטילת ויפאקס בפיברומלגיה - בירור
סחרחורות בלתי מוסברות -בירור
חשד לפיברומאלגיה טיפול לצריבה בצידי הגוף
איכות חיים של חולת פיברומיאלגיה
גרד בעקבות טרמדקס 100
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




.jpg)