מה עושים?!?!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה עושים?!?!
    לאיורי
    20/06/2013

    אני סובלת נורא,הכאבים משביתים אותי,אני לא יכולה לעבוד במשרה מלאה ולהתפרנס כמו בן אדם,ביטוח לאומי נתן לי רק 20 אחוז על הפיברו שזה כלום,אף אחד לא יודע להמליץ על טיפול מקל.כדורים אסור לי,כיון שאני שואפת להיכנס בקרוב להריון. אני ממש סובלת יומם ולייל ולא יודעת מה לעשות ולמי לפנות, המרפאת משפחה שלי מאוד אנטי הנושא ולא עוזרת , והתור לראומטולוג הוא רק בעוד כמה חודשים.אנא המליצו על דרכים להקל את הסבל...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עושים?!?!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים?!?! - תגובה

    יוספה בראונשטיין
    23/06/2013

    לאיורי שלום,

    לרפואה המשלימה יש פתרונות טובים שיכולים לסייע לך להקל על הכאבים ועל יתר התסמינים של פיברומיאלגיה.
    אם יש לך ביטוח משלים, את זכאית לקבל בהנחה משמעותית טיפולים ממגוון השיטות שמציעה הרפואה המשלימה כגון דיקור סיני, התעמלות מסוגים שונים, הידרותרפיה ועוד.
    אם את מעוניינת בטיפול טבעי הכולל שינוי תזונתי וצמחי מרפא שמסייעים להתמודד עם הכאב, הפרעות השינה, הפרעות בעיכול והתשישות.

    מקווה שעזרתי לך
    יוספה בראונשטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו