מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יש עוד משהו לעשות?מישהו09/07/2013
שלום.
אני אספר איך הכל התחיל ..
אני בן 22, לפני שלושה חודשים התחילו לי כאבים חזקים בצוואר, גב התחתון וכאבים פתאומיים בידיים.
חשבתי שאלו כאבים בגלל העבודה שעבדתי בה, עבדתי בעבודה פיזית להרים דברים כבדים ועומדים כל הזמן ..
בגלל שהכאבים מיום ליום התחילו להיות יותר חזקים עזבתי את העבודה, היה לי מאוד קשה לעבוד.
הרופא המשפחה הפנה אותי לעשות בדיקות דם וצילום בגב וגם לבדיקה אצל ראומטולוג.
הראומטולוג הפנה אותי לבצע מיפוי עצמות ובדיקת EMG ומעבדת שינה.
כל הבדיקות יצאו תיקנות חוץ מהמעבדת שינה .. שאני עדיין מחכה לתשובה.
בפעם השנייה שהייתי אצל הראומטולוג, הוא ראה את כל הבדיקות שיצאו תקינות (חוץ מהמעבדת שינה) הוא אמר שיש לי פיברומיאלגיה.
הוא הביא לי כדורים להרגעה בשם "אלטרולט".. בהתחלה שתיתי 10 מ"ג
אבל הכאבים שוב חזרו והרופא העלה לי את המינון ל 25.
הכדורים האלה הם היחידים שעזרו לי להוריד את הכאבים.
קיבלתי המון המון כדורים מהרופא המשפחה וכלום לא עזר.
למרות שאני שותה את הכדורים (אלטרולט) כל ערב,
עדיין יש לי כאבים ואני כבר לא יודע מה לעשות!
יש לי עדיין כאבים בגב התחתון ובצוואר, לא כאבים כמו בהתחלה.. אבל עדיין יש.
הכאבים בידיים - וברגליים - נשארו אותו הדבר.
התחילו לי בשבועות האחרונים בכאבים בירך, לפעמים זה מקשה בהליכה.
לא יודע אם זה קשור .. אבל התחילו לי גם כאבים בתוך העיניים.
יש אולי עוד בדיקות שאפשר לבצע?
הרופא שלי וגם הראומטולוג אמרו לי שאין עוד בדיקות.
זה אומר שעכשיו כל החיים אני אצטרך להיות בבית? בלי לעבוד?
איך אפשר להיות עם הכאבים האלה, זה לא חיים... באמת.
מה אני יכול עוד לעשות?
ד"א הייתי גם אצל אורטופד, הוא אמר לי שכנראה שמתחתי את השריר בעבודה
בגלל זה הכאבים.
אני כבר שלושה חודשים לא עובד ועדיין יש כאבים. כנראה הוא טעה ..
הוא נתן לי לעשות פיזיותרפיה.
אחרי כמה טיפולים הפסקתי ללכת, ראיתי שזה לא עושה כלום.
אחרי שעה בערך מסיום הטיפול הכאבים חוזרים.
אני שוקל 125 קילו.
יש קשר אולי בין הכאבים שיש לי למשקל?
אני יודע שאני צריך להרזות. אני בדיאטה כמה חודשים הורדתי קצת במשקל.
דבר נוסף,
אנשים תמיד אומרים לי ללכת למרפאת כאב - שמה יעזור לי ..
או לבקש מהרופאים בדיקת MRI - בעזרתה ימצאו את מה שיש לי
זה נכון?
אני יודע שקצת-הרבה חפרתי.
אבל מאוד חשוב לי לרשום הכל אולי זה יעזור לתת לי תשובה
שתוכל לעזור לי.
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי,
בינבה24/09/2013מהניסיון שלי, כמה שפחות כימיה ידי אדם...
תזונה נכונה עשירה בירקות ופירות. כל הדגנים שיהיו מלאים.
להפחית בסוכר.
לא לאכול בשר\ עוף\ מוצרי חלב.
אני אישית בטיפול הומאופתי ואני עדיין בתהליך. אבל אם תשווה את התקופה של תחילת המחלה שלי להיום, זה שמיים וארץ ממה שהייתי.
אני יודעת שלפעמים קשה לאנשים להתמיד בשינוי תזונתי, אבל אם תפנים ותבין שאתה מה שאתה אוכל. שהכימיה של הגוף שלך מושפעת ישירות מהחומרים שאתה מכניס לתוכו, אולי יהיה לך קל יותר. ואם תעשה ניסיון של חודשיים עם התזונה הזאת, ותראה שיפור, אז יהיה לך קל יותר להמשיך. כי מעבר לטעמים שאנחנו מכירים, הבריאות היא מה שבאמת חשוב...
אל ייאוש. ועוד עצה קטנה, אל תחפש משהו שיפתור לך את כל הכאבים כאן ועכשיו. לא קיים דבר כזה. אם היה קיים דבר כזה, כל חולי הפיברו' היו רצים לעשות את זה ולא היו יותר חולי פיברו'...
ממליצה ללכת לרפואה אלטרנטיבית ופשוט להתנסות ולראות מה עושה לך טוב. אני אישית מאמינה בהומאופתיה שעשתה לי פלאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
סיטי עמוד שידרה גבי תשובות
טיפולים אלטרנטיביים מומלצים והסיכונים
האם יש לי פיברומיאליגה והאם סטרואידים מקלים?
חיסון להרפס זוסטר שינגריס לחולה פיברומיאלגיה
נטילת ויפאקס בפיברומלגיה - בירור
סחרחורות בלתי מוסברות -בירור
חשד לפיברומאלגיה טיפול לצריבה בצידי הגוף
איכות חיים של חולת פיברומיאלגיה
גרד בעקבות טרמדקס 100
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




.jpg)