מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם יש לי פיברומיאלגיה?מאור12/02/2014
שלום ,אני בן24 ,ויש לי כאבים במפרקים כאבים עזים ,זה מתבטא במפרקי הברך ששם הכי כואב לי וגם מפרקי הידיים האצבעות מרפקי הידיים ,כאב בכיף הרגל ,
אני כבר שנה בבית מושבת בקושי הולך לא עובד ,הכאב שלי מתבטא בהרגשה של דקירות ,חום במפרקי הברך ,כיאלו חופרים לי בתוך העצם,הרגשה של משהו שזז משהו משוחרר בתוך מפרק הברך,הרגשה כאילו דוקרים אותי במחט כל פעם במקום אחר ,כל פעם תיאור הכאב משתנה ,כאב כמו צמרמורת כיאלו עצם נוגעת בעצם,לפעמים יש לי הרגשה כזאת כאילו כמו כאב של דלקת חניכיים,יש לי נקודות מסוימות שאני נוגע בהם ורגישות מאוד ואומר לעצמי אני לא מדיימיין באמת כואב לי ,
הייתי אצל מלא רופאים עשיתי mri ומיפוי עצמות והכל יצא תקין עשיתי בדיקת דם anti ccp כי היה חשד לדלקת מפרקים שגרונית אבל הבדיקה יצאה תקינה למרות שrf שלי היה גבוה יחסית ,אני לא יודע כבר מה לעשות כל פעם אומרים לי זה בראש שלך ,אבל זה לא נכון אני מרגיש את הכאב ,יש לי גם נעילת מפרקים ואי יכולת ללכת כלל אני בכיסא גלגלים כל פעם שזה קורה,אף רופא לא יודע מה יש לי ,בבקשה אני מתחנן תעזרו לי בבקשה לגלות ולפענך את הבעיה שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יש לי פיברומיאלגיה? - תגובה
רועי צור21/02/2014שלום מאור,
צר לי לשמוע על הכאב שלך, זה נשמע שאתה סובל מאד.
לא ניתן כמובן לאבחן פיברומיאלגיה דרך ההתכתבות כאן. פיברומיאלגיה מאובחנת על ידי תסמינים כגון כאב מופשט במקומות שונים בגוף, הפרעות שינה, עייפות, כאבי ראש וסימטומים המשתנים מחולה לחולה. אני חושב שרצוי שתפגש עם ראומטולוג לבדיקה מקיפה ואבחון. אני חושב שראוי גם לטפל בסבל הנפשי המתלווה למצב שלך. לא פעם משלבים טיפול בפיברומיאלגיה עם כדורים נוגדי דכאון וחרדה כגון ציפרלקס.
איחולי בריאות,
רועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
סיטי עמוד שידרה גבי תשובות
טיפולים אלטרנטיביים מומלצים והסיכונים
האם יש לי פיברומיאליגה והאם סטרואידים מקלים?
חיסון להרפס זוסטר שינגריס לחולה פיברומיאלגיה
נטילת ויפאקס בפיברומלגיה - בירור
סחרחורות בלתי מוסברות -בירור
חשד לפיברומאלגיה טיפול לצריבה בצידי הגוף
איכות חיים של חולת פיברומיאלגיה
גרד בעקבות טרמדקס 100
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




