פיברומיאלגיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיברומיאלגיה
    תות
    29/06/2014

    שלום אני בת 26, נשואה ללא ילדים. אובחנתי לאחרונה בפיברומיאלגיה וחוץ מלתת לי מרשם לכדור פסיכיאטרי לא ממש הסבירו לי ונתנו לי כל האופציות לטיפול.

    אשמח לשמוע על דברים נוספים שיכולים לעזור (אני מטופלת בדיקור, כוסות רוח ומסאג על בסיס שבועי)
    בנוסף אשמח לשמוע את ההשלכות של הריון עם פיברומיאלגיה.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיברומיאלגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגיה - תגובה

    רועי צור
    29/06/2014

    היי תות,

    למרות שהריון יוצר מעמסה על הגוף, נשים רבות מדווחות שחלק מהסימפטומים נעלמו להן במהלך ההריון. אני מציע לך להעלות את השאלה הזו בקבוצת התמיכה באתר או לשאול נשים אחרות עם פיברומיאלגיה. בכל מקרה, אין לך מה לחשוש להיכנס להריון וללדת. חוויית האופוריה הנלווית ללידה יכולה דווקא להטיב עם הפיברו.

    הטיפול בפיברומיאלגיה מתמקד בחיבור בין הגוף לנפש. הכדורים נועדו להעלות את רמת הסרוטונין שמסייע להתמודד עם הכאב. אצל כל אדם זה פועל אחרת כך שאם כדור מסוים לא ממש עוזר אפשר לנסות ולשחק עם זה. חשוב למצוא רופא אמפטי המכיר את המחלה ומוכן לעבוד איתך ביחד עד למציאת הכדור והמינון הנכונים לך.

    טיפולים אלטרנטיביים כפי שציינת גם הם יכולים לעזור. מומלץ לשמור על פעילות גופנית מדודה שגם היא מעלה את רמת הסרוטונין והאדרופינים המקלים על כאב. מעבר לכך שמירה על חיים מאוזנים, נטולי לחץ וחרדה חשובה מאד להתמודדות עם המחלה. רצוי להסתייע בטיפול נפשי הנותן מקום לחולה להביא את מכאובי הנפש הבאים לידי ביטוי גופני.

    אני מאחל לך רפואה שלמה ומשפחה מאושרת :-)


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו