חולה בפיברומיאלגיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חולה בפיברומיאלגיה
    אלף
    26/07/2010

    אובחנתי כחולת פיברו...לפני כשנה, ראומטולוג המליץ לי על כדור אלטרולט אך רופא המשפחה אמר שעדיף ליריקה. האם הן אותן תרופות? אני גם בדיכאון מהמצב והעייפות הנוראית הזו לא יודעת מה קדם למה, אז איזו תרופה תהרוג 2 ציפורים במכה? גם כאבים וגם דיכאון, האם עליי להיוועץ בפסיכיאטר? ידוע לי שליריקה מחוץ לסל התרופות איך אפשר בכז לרכוש אותה בזול יותר, לפנות לניורולוג? היכן ניתן למצוא גורם שיעזור לי בתמיכה נפשית? במציאת עבודה חדשה ומתאימה? פניתי לביטוח לאומי- הם מאכילים אותי מרורים, יש עוד משהו שיכול לעזור לי ולא דרכם? פשוט להתאים את המוגבלות החדשה הזו לעבודה אחרת לאורח חיים פחות מעייף, מה אני עושה? אני במצוקה במיוחד נמאס לי להוכיח לכולם שיש לי מחלה שאף 1 לא שמע עליה...תודה. יום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חולה בפיברומיאלגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חולה בפיברומיאלגיה

    ד''ר אעמר סוהיל
    01/08/2010

    א- רפואה שלמה
    ב- כאשר יש גם תסמיני דכאון המלווים למחלה יש מקום לנסות את ההצעה לאלטרולט או אלטרול.
    ג-במקרה שלך יש להיות במעקב צמוד של פסיכולוג ואו פסיכיאטר. גם באם תצטרכי בעתיד תרופות נוספות כגון סימבלטה וליריקה יהיה קל לקבל במסגרת ההתמחות הזו
    ד-ממליץ כן להיוועץ במרפאה תעסוקתית להתאמת עיסוקך לסוג מיגבלתך הרפואית, וכי אין ספק שמדובר במחלה אשר גורמת למיגבלה אמיתית בתיפקוד
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חולה בפיברומיאלגיה

    יעל
    17/08/2010

    שלום לך אלף,אני מאוד מבינה את מצוקתך ואת הקושי שבו את נמצאת.עלייך גם להתמודד עם הכאב והקושי של המחלה , גם עם הרשויות וכן לעשות הערכות חדשה ואורח חיים שונה שמתאים למצבך היום
    זה הרבה מאוד,וזה לא פשוט
    במרכז להתמודדות עם מחלה נוכל לעזור לך למצוא את הדרך המתאימה לך לחיות עם המחלה ולשלב אותה בחיים רגילים עד כמה שניתן. ללמוד לחיות עם המחלה ולנהל אותה ולא שהיא תנהל אותך
    בריאות והחלמה
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליעל ואנשי הפורום

    אלף
    18/08/2010

    יעל תודה רבה לך כיצד אני יוצרת איתך קשר?
    שאלה 2: איך קונים ליריקה שלא בסל התרופות כך שלא אגמור את כל התקציב החודשי שלי? איך בכ"ז ניתן להשיג את הכדור בזול יותר? מישהו מצא דרך?
    תודה ושבוע טוב
    אלף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליריקה כן בסל,בכללית בכל אופן אך

    אלמונית
    19/08/2010

    צריך אישור מהקופה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלמונית תודה

    אלף
    22/08/2010

    בוקר טוב אני נמצאת בכללית למרות זאת רשם הרופא משפחה מרשם ידני וזה עלה לי המון יש לך מושג אם צריך אישור או המלצה של איזה רופא? ולמי פונים בקופה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ככה אני קיבלתי ליריקה:

    אלמונית
    22/08/2010

    הייתי במעקב אצל ראומטולוג והוא המליץ לי בכתב לנסות ליריקה.הלכתי עם המכתב לרופאת המשפחה שהגשה עבורי בקשה לקופה.לאחר שבועיים קיבלתי אישור מהקופה ושילמתי 14 ש"ח לקופסא של 14 כדורים ו-48 ש"ח ללקופסא של 56 כדורים.
    בקיצור צריך שרופא המשפחה יגיש בקשה לקופה ולחכות לאישור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה אלמונית

    אלף
    22/08/2010

    המון תודה על האינפורמציה אני אנסה זאת למרות שאצלי רופא המשפחה המליץ על כך והראומטולוגית על אלטרולט, רופא המשפחה טען שעדיף ליריקה בידיעה שזה כדור יקר מאוד קצת קשה לי להבין מדוע לא דאג גם לאישור נאמר לי שזה קשור להטווויה של התרופה הזו שליריקה לא מוכרת לצורך טיפול בפיברו אלא במשהו אחר, כנראה שרופאת המשפחה שלך יותר אנושית, אבל בכל אופן המון המון תודות והרבה בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד לאלמונית

    אלף
    22/08/2010

    ודרך אגב קראתי את מה שכתב לרופא המומחה פה ורציתי לספר לך שגם אצלי כבר מגיל 16 בערך יש תת פעילות של בלוטת התריס- לזה לוקחים אלטרוקסין וחשוב מאוד להיות מאוזן כי אם לא- וזה קרה לי גם משמינים מאוד למרות שלא אוכלים יותר להפך אין ככ תיאבון וגם תחושת התשישות והעייפות היא נוראית, זו הרי בדיקת דם פשוטה אז שמרי על איזון ובקשי גם אישור לעשות בדיקת צפיפות עצם למרות שאולי את לא בסטטיסטיקות של הרופאים בגיל הנכון- ככה נאמר לי, אבל אחרי מאבק לא קצר נבדקתי גם אני ברוך השם הכל בסדר בינתיים אצלי בקטע הזה של בריחת סידן. אבל חשוב לבדוק. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה גם לך על התיחסותך.

    אלמונית
    23/08/2010

    אכן יש לי בעיה עם בלוטת התריס.מה שמוזר הוא שבדיקות הדם שלי לגבי בלוטת התריס היו תקינות לאורך השנים האחרונות מאחר ונבדקתי כי השמנתי ללא סיבה.רק חודש לאחר שהרגשתי רע מאוד ראו בבדיקת הדם שלי TSH גבוה וכבר כמה חודשים שאני מאוזנת.מה שעוד יותר מוזר הוא שראיתי כמה אנדוקרינולוגים לפני שראיתי ראומטולוג והם שללו לחלוטין שהעיפות נגרמת בגלל בלוטת התריס מאחר ואני מאוזנת .
    קראתי בוויקיפדיה(בעברית) שיש קשר בין בלוטת התריס לבין פיברומיאלגיה,יש שם מידע מאוד מענין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו