חייב עזרה דחוף:(

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חייב עזרה דחוף:(
    יוחנן
    14/09/2010

    אני לא יודע מאיפה להתחיל, עוברת עלי תקופה מאד קשה פיזית ונפשית, ואני מנסה מחפש בדל של תקווה ומתנצל על אורך המכתב, אני בן 27 מאז ומתמיד סבלתי ממחושים שונים בגופי, ביקרתי אצל רופאים מספר רב של פעמים עם תלונות שונות שלא אעלו ממצאים מיוחדים. אורטופד: כאבי במפרק היד, כאבי גב, כאבים כללים ללא ממצאים מיוחדים, אצל נירולוג עם כאבי ראש CT ללא ממצאים מיוחדים, אולטרסאונד כליות בעקבות כאבים בכליות וצריבה מידי פעם בשתן ללא ממצאים, בדיקות מאמץ ואולטרסאונד לב בשל לחצים באזור החזה ללא ממצאים, אא"ג בעקבות דלקות אוזנים וגרנות חוזרות ובעקבות כאב עמום באוזן מידי פעם, ללא ממצאים,בנוסך אני ישן לא טוב בלילות מתעורר פעמים רבות לשתות ולהתפנות, באופן כללי יש לי שתן הרבה פעמים ביום וצורך לשתות. הקיבה שלי רגישה מאד ואני מוצא את עצמי בשרותים פעמים רבות כשחלקם הגדול זה יציאה רכה. לפני כ10 חודשים עברתי תאונת דרכים ונפגעתי במה שמוגדר כצליפת שוט קלה, מאז חיי אינם חיים זה התחיל בכאבי ראש בלתי פוסקים ובירור נירולוגי ללא ממצא מיוחד, אומנם כאבי הראש פסקו אך איתם הגיע כאבים בכל הגוף, זה התחיל בבדיקת דם שבצעתי כחצי שנה לאחר התאונה שתוצאת היתה ברזל גבוהה וCPK מעט גבוה לאחר תקופה כאב ביד שמאל כל פעם בנקודה אחרת כאב בגב במיוחד בבקרים וכאבים בכל הגוף, הכאב ביד עבר אך התחילו כאבים ברגל ימין סוג כאב של שריר מתוח/משהו לוחץ על השריר הכאבים הם כל פעם במקום אחר כשהרגלים כואבות יותר, כאבים גם סביב פרקי כף היד ופרקי כפות הרגליים וסביב הברכיים בגב העילון התחתון לפעמים בעורף ובעצם כל פעם כואב במקום אחר,יש לי כאב תמידי בבוקר כשאני קם כאבי רגליים גב וידיים וככה גם ברוב היום, באופן כללי כשאני לוחץ קלות על השרירים הם כואבים בנקודות מסוימות, יש לי חולשת ידיים ורגליים תמידית אם כי חשוב לי לציין שלא קשה לי לעלות מדרגות או להרים דברים כבדים אם כי אחרי מספר דק' שאני סוחב משהו כבד מתחיל לכאוב השריר אין לי בעיה לעמוד על רגל אחת או לכופף את הברכים ולקום מהרצפה, יש לי גם קפיצות שרירים עדינות בכל הגוף, דבר שאני זוכר מאז ומעולם בעקבות זה אני נמצא בלחץ וחרדה קשים שבאים והולכים, לאחרונה גם יש לי בעיות בליעה, עיקר הבעיה היא רוק דביק וליחה שנתקעת בחיח, מידי פעם יובש בשפתיים כמו"כ בזמן האכל לפעמים האוכל לא מחליק בגרון כמו שצריך כאילו שהלוע יבש או דביק, יש לי גם פעמים רבות הרגשה של משהו שתקוע בגרון ולא זז. בנוסף תקופה ארוכה שאני משלשל. לאחרונה הייתי אצל נירולוג לבדיקה הוא עשה לי בדיקה נירולוגית קלה בדיקה דומה הוא עשה לי לפני כחצי שנה כשהיתי אצלו על כאב ראש, הבדיקה היתה תקינה לייתר בטחון הוא שלח אותי לEMG הבדיקה תיהיה רק עוד חודשיים, אני לא מצליח לסחוב עוד יום:( האם יכול להיות שמה שיש לי זה פיברו? האם פיברו הוא כ"כ קשה? האם בפיברו יש בעיות בליעה? אני חושש מאד ממשהו ניווני ח"ו ויכול להיות שהחרדה היא הסיבה לכל התסמינים האלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייב עזרה דחוף:(

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייב עזרה דחוף

    ד''ר אעמר סוהיל
    16/09/2010

    אתה מתאר תיאור קלאסי ומפורט המחשיד בקיום תסמיני פיברומיאלגיה. יש במחלה כמובן, מיגוון תסמונות פונקציונליות שמערבות מערכת העיכול, מערכת השלד, גניטו-אורינרית ועוד ולעיתים בליווי תסמיני חרדה, מתח ואף דכאון.
    יש להיוועץ בפסיכולוג, פסיכיאטר וגם ראומטולוג על מנת להעריך את בעייתך, ולעמוד על חומרתה, לקראת טיפול מכוון ויעיל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזדהה ומעלה הצעה

    סובלת
    05/11/2010

    כל כך מזדהה עם מה שכתבת.... אני בת 28, בריאה לגמרי עד לפני עשרה חודשים, פיזית ונפשית. לפני עשרה חודשים עברתי תאונת אופניים (לא לנסות לקפוץ רמפות בלי מגנים :-) ומאז יש לי את כל התסמינים שאתה מתאר - תחושה שמשהו תקוע בגרון, עייפות, עייפות שריריים וכאבים שונים ומשונים. רציתי להוסיף (ממחקרי הפרטי באינטרנט) שגם נמצא קשר בין תאונות לבין הופעת פיברומילאגיה, אבל אני ממש מקווה שזה לא הסיפור שלי או שלך, והדבר השני הוא "הכאב המיופציאלי" ו trigger point" תקרא על זה קצת באינטרנט, אני התחלתי טיפול בדיקור (במרפאת כאב ברמב"ם) ובינתיים נראה שזה די עוזר...
    מקווה שעזרתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייב עזרה דחוף:( - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    08/11/2010

    בריאות לך
    התיאור המפורט ביותר שאתה מעביר כאן, הינו מאוד מחשיד לקיום תסמינים של פיברומיאלגיה. מסלול הבירור שעברת הינו מוצדק בהחלט. יש להיוועץ גם במרפאה ראומטולוגית ולשקול התערבויות לא תרופתיות בשלב הראשון כולל אקופונקטורה, שיאצו וגם הידרוטרפיה בנוסף להערכה ועזרה פסיכולוגית להקלת ארועי המתח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו