רמוטיב, אכן תרופה טבעית?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רמוטיב, אכן תרופה טבעית?
    תוספי מזון
    21/10/2010

    שלום,
    אובחנתי כמי שיש לה פיברומיאלגיה וקיבלתי לאחרונה מהראומטולוג את התרופה הטבעית רמוטיב (כיוון שביקשתי ממנו פתרון טבעי) חשוב לי לציין שאני לא סובלת מדיכאון
    ושאני נוטלת כבר זמן מספר תוספי תזונה בעצת נטורופטית וביניהם: קו-אנזים קיו-10,
    אצה יפנית(המכילה יוד) בשם פוקויידן, קומפלקס ויטמיני b, ואנטי אוקסידנטים (ממיצוי פירות).
    כמן כן אני סובלת מהתקפת אקנה וכבר שבועיים מטפלת במשחות לפנים: אדפרין קרם (0.1%) ודאלאגיס טי תרחיץ.
    האם יש סיכון בלקיחת רמוטיב בשילוב עם אחד מכל אלו? האם רמוטיב היא אכן פתרון טבעי?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רמוטיב, אכן תרופה טבעית?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמוטיב, אכן תרופה טבעית? - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    24/10/2010

    רימוטיב הינה תרופה טובה, עדינה גם אנטי דכאונית וגם עשויה לעזור להקלת סימטומי כאב והפרעות שינה בחלק מהנוטלים אותה. לא נדיר לפגוש חולים עם פיברומיאלגיה הנוטלים אותה ומרוצים. לא נראה לי וכי מתנגשת עםתוספי המזון שמנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו