עדיין לא מאובחנת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עדיין לא מאובחנת
    אלמונית
    23/10/2010

    כבר חודשיים עברו מאז פניתי לפורום זה לראשונה בשאלות שיוכלו לבהיר לי אם אני אוליי חולה בפיברומיאלגיה או שצריך לחפש משהו אחר.
    מאז חקרתי עוד, וגיליתי שיש לי תופעות שאוליי סותרים את התסמינים של חולי פיברו.
    למשל:
    -אני ישנה מצוין בלילה ואפילו יותר טוב מאשר לפני שחליתי .
    -יש לי פולסים בשרירי כל הגוף שאף שגורמים לתנועות קלות בילתי רצוניות(בעיקר בצוואר ובאצבעות הידיים).
    -כשאני מתעייפת אני משבשת מילים(אומרת"גבינה"במקום"עגבניה"אותיות דומות אך מילים שונות לגמרי"אדום"במקום"חלון" וכדומה).
    -באופן כללי אני מתעייפת מבחינה מנטלית מהר אך מודעת לכך ושומרת על אינטליגנציה תקינה .החשיבה שטחית יותר מבעבר,היתרון הוא שהדאגה לא באה לידיי ביטוי בכלל ואני ישנה טוב גם בזכות זה.

    האם מה שכתבתי יכול בכל זאת להתאים לפיברומיאלגיה?
    אני מטופלת באלטרוקסין (היפוטירואיד) וליריקה (150*2) בגלל כאבי שרירים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עדיין לא מאובחנת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדיין לא מאובחנת - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    24/10/2010

    שלום
    תיאור המקרה שאת מתארת אינו ספיציפי ויתכן במגוון מחלות, מחד ועלולי להיות משני לפיברומיאלגיה מאידך.
    ביקור אצל ראומטולוג המתעסק בסוג מחלות אלה, כולל הפיברומיאלגיה , מאוד חיוני להערכת מצבך וקביעת האבחנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו