מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי פרקיםזיוה07/12/2010
תקינה. מזה כשבועיים סובלת מעייפות ,גלי חום ,כאבים בפרקים ובצוואר ובבוקר מתעוררת עם ידיים רדומות ,ותוך כמה שניות כשאני מפעילה אותן זה משתחרר .בצעתי בדיקות דם דרך רופא המשפחה. תפקודי כבד כיליה וכליות תקינים .שקיעה 48 שעה ראשונה אבל זו תוצאה, שמלווה אותי הרבה שנים.ספירת הדם תקינה.
ana-שלילי
anti ds dna-שלילי
antiribosomalp<0.2
anti rnp-שלילי
anti rnP-A-שלילי
anti sm <0.2
anti sm/rnp<0.2
anti scl-70<0.2
anti rnp 68<0.2
0.2>anti ro(ss-a
anti la(ss-b<0.2
anti ss-a 52<0.2
anti ss-a 60<0.2
0.2> anti chromatin
anti jo-1<0.2
anti centrom.b<0.2
esr-48 (הרבה שנים יש לי שקיעה כזו)
crp<5.0
uric acid=3.76 (2.3-6.3
rf<5.0
סובלת מעור שמתאדם בשמש ואחרי אמבטיה חמה וזמן קצר אחרי זה זה עובר .סובלת מדי פעם מעצירות ,שלא נמצא לה הסבר לאחר בדיקות מקיפות בנושא.
שאלתי מה שללו הבדיקות הללו האם שללו לופוס?
מה צריך עוד לבדוק? איזה סיבות לכאבים יכולים להיות?
האם יתכן לופוס למרות התוצאות הללו?
האם ייתכנו הכאבים בגלל גיל המעבר?
מה דעתך בנושא?
הרבה תודה על העזרה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי פרקים - תגובה
ד''ר אורון עילם09/12/2010לא ציינת את גילך אך הבנתי על פי השאלה שאת בגיל המעבר.
על פי הבדיקות אין לך לופוס. בהחל ייתכן כי תסמינייך נובעים מגיל המעבר.
בכל מקרה אני ממליץ כי ראומטולוג ייבדוק אותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
סיטי עמוד שידרה גבי תשובות
טיפולים אלטרנטיביים מומלצים והסיכונים
האם יש לי פיברומיאליגה והאם סטרואידים מקלים?
חיסון להרפס זוסטר שינגריס לחולה פיברומיאלגיה
נטילת ויפאקס בפיברומלגיה - בירור
סחרחורות בלתי מוסברות -בירור
חשד לפיברומאלגיה טיפול לצריבה בצידי הגוף
איכות חיים של חולת פיברומיאלגיה
גרד בעקבות טרמדקס 100
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




.jpg)