פיברומאלגיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיברומאלגיה
    בובי
    17/02/2011

    שמי דודי אני בן 36 וההיתי אצל רמוטולוג שאיבחן אצלי פיברומלאגיה יש לציין שאני עצמאי ואב לשתני ילדים והשלישי בדרך ומאוד מפחיד אותי החוסר תיפקוד שלי. קיבלתי טרמדקס וגם אלטורולט שלא עזרו לי ורק גרמו לי לתופעות לוואי ולא הורגדה הקלה משמעותית בכאב יש לציין שבהתחלה קיבלתי את האלטורולט 10 מג ולא הרגשתי שום דבר ואז החליו לי 25 מג והתופעות לוואי היו חזקות עשיתי כבר צילומי רנגן אולטרסנד ובדיקות דם ככה שיהבחנו אצלי את הפיברומאלגיה . הכאביים שלי ממש איומים שאני מסיים את העבודה אני מרגיש את הגוף כואב מאוד חזק שבגללו אני לא ישן טוב בלילה בלשון המעטה כי אני קם בממוצע כל שעה שעה וחצי לשירותים . השבוע עישנתי קנביס רפואי בגלל שאיתי בפורומים שיש אנשים שזה עזר להם עישנתי מחבר שמקבל את הקנביס הרפואי בעקבות קריטטת רגל .עישנתי שלש ארבע שיאפות והכאב הוקל לי בצורה מאוד משמעותית בלי שום תופעו תוואי ולפני שהלחתי לישון עישנתי עוד קצת והלילה היה כמעט מושלם התעוררתי רק פעם אחת אבל מבחינתי היה פשוט מדהים . יש לציין שאנשים ממש מעירים לי למה יש לי שחור מתחת לעיניים בצורה ממש בולטת .וזה מחוסר שינה טובה ורגועה ואני גם רגיש ל- g6pd ונולדתי עם כבד מוגדל מה שעוד יותר מפחיד אותי לקחת תרופה כל יום על בסיס קבוע . האם יש לי סיכווי לקבל רשיוון לקנביס רפואי? כי נכון לעכשיו אני מרגיש שמצאתי את התרופה שמקלה עלי .
    בתודה אשמח אם תוכל ליעץ לי דודי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיברומאלגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומאלגיה - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    27/02/2011

    היות ואתה במעקב אצל ראומטולוג, תוכל להעלות את השאלה של הטיפול אצלו. בד"כ הטיפול בקנביס הינו בסמכות רופא הכאב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו