שלום, שאין שמש אני סובל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום, שאין שמש אני סובל
    בעיה
    13/03/2011

    אם אין חשיפה ישירה של הגוף לקרני השמש הסימפטומים הם:
    הרגשה של ראש כבד, גוף מתקשה, שרירים כואבים, עייפות , סחרחורות, עצירות עוויתות וכאבים.
    חשיפה לשמש פותרת את כל התופעות כאילו לא היו:
    הגוף משתחרר , הכאב נעלם, השרירים הופכים לרכים וישנה הקלה והרגשה טובה.
    לאחר יומיים מהחשיפה כל התופעות הרעות הללו חוזרות.

    למה זה? במה מדובר ?

    אם יש יום קייצי עם הרבה אור אבל אין חשיפה של הגוף ממש לקרניים , זה לא יעלים את התופעות. זה נראה שיש איזהשהו חומר שנכנס לעבודה בחשיפה לשמש,שמשפיע בחיוב כזה. ובעל יכולת ריפוי.

    מה הוא ?

    הויטמין D לא חסר. והאור לא עוזר
    רק אם יש חשיפה של ממש.
    ויטמין D כל יום נלקח בטיפות 2000 יחידות, וזה בוודאות לא עושה את מה שהחשיפה לשמש עושה.
    התופעות יהיו עד החשיפה הבאה.

    מה שמפריע בעיקר זה העיוותים והלחץ בשרירים שאי אפשר לשחרר אותם ללא חשיפה לשמש.
    כלום לא יעזור אם אין חשיפה ישירה לשמש גם לא האור הכי חזק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום, שאין שמש אני סובל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, שאין שמש אני סובל - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    15/03/2011

    חלק מהאנשים מדווחים על תגובה חיובית לחשיפה לשמש, אחרים על תגובה שלילית לקור ולתנאי רטיבות. בהחלט, יתכן ויש תופעה כזו כפי שתיארת ושיתפת אותנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה מה שמצאתי ברשת בנושא :

    בעיה
    17/03/2011

    "קיימות קרני שמש מאוד חשובות המסייעות לוויסות טמפרטורה ושמירה על אלסטיות הרקמות, אחת החשובות היא FIR אינפרה אדום רחוק."

    בדרך כלל אנשים שיש להם קשר רופף עם השמש סובלים מראיה לקויה. יש להם בעיות במחזור הדם, לב חלש, לחץ דם גבוה, עצמות חלשות. הם סובלים מאפילפסיה, כאבי ראש וקרחת. אנשים אלה בעלי ויטליות חלשה ורגזניים.

    יש את המאמר הזה שבו 11 סעיפים על היתרונות של השמש

    benefits-of-sunlight- 4
    Enhances Blood circulation: Sunshine enhances blood circulation by dilating blood vessels in the skin. This brings more nutrients and oxygen to cells when capillaries are open resulting in a better health. It also makes the heart healthier by lowering the resting pulse rate and decreasing blood pressure.

    וסעיף 9
    Detoxification of the body: Sunshine exposure enhances waste elimination by improving liver function. Also, as a result of increased blood circulation from the sun, waste is eliminated more efficiently through the blood.

    יש משהו עם החום או הקרינה של השמש שגורם לתנועה וזרימה טובה ובעקבות זה להקלה ושחרור בגוף.

    "חשיפה לשמש משפר את זרימת הדם ע"י התרחבות כלי הדם בעור"


    פעילות גופנית לא עוזרת, תזונה ודיקור גם לא. רק השמש מסדרת לי את העניינים בגוף ומשחררת את הכאבים והשרירים בעיקר.

    אם יש לך מידע שיוכל לעזור ואולי אף להוות תחליף לשמש אשמח לשמוע כי לא תמיד יש שמש.. וכידוע יש כאלה שאומרים שהיא מסוכנת.

    אני לא האדם היחיד בעולם שמתלונן על כך אבל כנראה שאני מאלה שמחסור בשמש מורגש אצלם קצת יותר כפי שציינתי.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו