מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פיברומיאלגיהיוסי24/03/2011
שלום לכולם שמי יוסי אני 16.
הכל התחיל לי אחרי שחליתי בסינוסיטיס התחילו לי כאבי ראש(בחלק האחורי של הראש)
עם כאבי הראש התחילו לי גם כאבים בצוואר.טוב פניתי לרופאת משפחה היא נתנה לי הפנייה לאורטופד.טוב חיכיתי לתור לאורטופד חודש ובחודש שחיכיתי נוספו לי כאבי כתפיים וכאבי גב. הגיע התור לאורטופד האורטופד אמר לי שהבעיה שלי היא בעיה עצבית והפנה אותי לנורולוג וגם נתן לי מרשם לרוקסט פלוס לשבעה ימים 4 פעמים ביום.
טוב פניתי לנורולוג ישר אחרי הבדיקה של האורטופד הנורלוג בדק אותי אמר שאין לי כלום והמליץ לי לעשות mri ראש.טוב הכאבים המשיכו והתפשטו גם לרגליים ולזרועות כאבי הראש פחתו ונהיו כל פעם במקום אחר לא ממוקדים.לא יכולתי לסבול את הכאבים האלו פניתי לרופאה שתיתן לי הפנייה לבית חולים שנידר.הגעתי לבית חולים עשו לי את כל הבדיקות ואמרו שכל הבדיקות בסדר הפנו אותי למרפאת כאב שלהם במרפאת כאב הפנו אותי ל emg וmri.
יש לציין שבעבר סבלתי מדיכאון לפני המחלה והייתי לוקח פריזמה.
לפני כל הכאבים היה לי חוסר בברזל שהיום לפי הבדיקות הוא בסדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כנס רגע
אנונימי26/03/2011האם ישלך גם כאבים בפנים? אתה סובל מחרדות?
אני פשוט גם בן 16 ומרגיש כמוך וכל הבדיקות שעשיתי תקינות וגם לי זה התחיל ממשהו ויראלי, עברתי אין ספור בדיקות צילומים ומה לא והכול תקין ב"ה (ושישאר ככה), אך הכאבים ממשיכים למרות שיש רגיעה מידי פעם,
אגב גם אצלי היה מחסור בברזל שאח"כ התאזן, עוד לא היה לי ראומטולוג למרות שהופנתי אבל ממה שקראתי בהמון אתרים זה תואם את ההרגשות שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיברומיאלגיה - תגובה
ד''ר אעמר סוהיל04/04/2011התיאור שלך מאוד מפורט ומדוייק לתסמינים העלולים להיות חלק ממחלת הפיברומיאלגיה, מומלץ הערכה ראוטולוגית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
סיטי עמוד שידרה גבי תשובות
טיפולים אלטרנטיביים מומלצים והסיכונים
האם יש לי פיברומיאליגה והאם סטרואידים מקלים?
חיסון להרפס זוסטר שינגריס לחולה פיברומיאלגיה
נטילת ויפאקס בפיברומלגיה - בירור
סחרחורות בלתי מוסברות -בירור
חשד לפיברומאלגיה טיפול לצריבה בצידי הגוף
איכות חיים של חולת פיברומיאלגיה
גרד בעקבות טרמדקס 100
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




