פיברומיאלגה- התייעצות על תרופות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיברומיאלגה- התייעצות על תרופות
    אבי
    31/03/2011

    שלום רב,
    אני בן 25 שסובל מפיברומיאלגיה כבר 5 שנים. לוקח ציפרלקס 10 מ"ג שלא כ"כ עוזר לכאבים (גם ליריקה,טרמדקס וסימבלטה לא עזרו).
    רופא כאב המליץ להוסיף אלטרולט כיוון שלדבריו לציפרלקס ואלטרולט יש שילוב טוב שיכול מאד לעזור. מאידך הראומוטלוג המליץ להוסיף קלונקס.

    אני מעוניין באמת להוסיף אחד מהשניים, אך יש לי בעיה נוספת של קושי רב לקום בבוקר בגלל נוקשות ועייפות רבה+ עייפות ותשישות במהלך היום.
    בנוסף לציפרלקס, מנסיונכם מה מהקלונקס או האלטרולט יכול לעזור לתחושת הנוקשות והעייפות, או לפחות לא לעשות את המצב יותר גרוע?
    תודה מראש על כל עיצה.
    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגה- התייעצות על תרופות - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    04/04/2011

    מומלץ לשלב בין קבוצות תרופות. למשל נוגדי דכאון ויש קבוצות שונות,כגון הציפרלקס או האלטרול יחד עם נוגדי חרדה כגון משפחת הקלונקס
    אם כבר את נוטל ציפרלקס תנסה את תוספת קלונקס
    במקרה שהחולה עדיין בלי טיפול , אפשרי להתחיל מינונים קטנים של אלטרול או אלטרולט ולעות בהמשך במינון ואח"כ באם לא נסבל ולא הטיב לעבור לאחר כגון ציפרלקס, איקסל, סירוקסאט וכדו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו