התיעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התיעצות
    אירית
    03/04/2011

    אני בת 52.
    בד"כ בריאה,שנה סובלת מתכיפות בשתן ,ציסטוסקופיה תקינה.
    לפני כשנה בערך החלו כאבים בזרוע ובכתף ובus התגלה קרע בגיד,פיזיוטרפיה לא עזרה וגם משחות וכדורים נוגדי דלקת לא עזרו ,יש כאבים ומגבלות בתנועה.
    לפני כשלושה חודשים החלו כאבים בגוף,זה החל כשהיה קושי בקימה מישיבה להליכה
    ואח"כ החלו כאבים כמעט בכל מקום בגוך.
    יש לי כאב בחזה ובגב העליון והשכמות,כאב באגן ,בעכוז,בזרועות,בכפות הידיים,קושי לקום מישיבה להליכה וכאב בהליכה ועליה במדרגות ומרגישה כאילו הרגליים מושכות אותי.הכאבים הוחמרו לאחרונה וכואב בעיקר בלילה כשאני שוכבת ממש קשה לי להרדם.
    הפסקתי לעשות הליכות ואני ממש סובלת.לא יודעת להגדיר מאיפה ממש הכאב.
    הייתי בחודש ינואר אצל נוירולוג ששלח אותי לבדיקת emg והכל תקין.
    ראומטולוג לפני כחודש עשה לי בדיקות דם:
    esr 37
    c-reactive protein 0.54
    rheumatoid factor <10/10
    ללא סינוביטיס בכפות הידיים
    נתן לי לשלושה ימים בלבד פרדניזון 20 מ"ג שעזר לי אך הכאב חזר אח"כ.
    חוזרת לרופא עוד שבוע.

    מה דעתכם ממה זה נובע ואלו בדיקות הייתם ממליצים לי לעשות
    אני ממש סובלת ומודאגת.
    בדיקות דם כלליות כולל בלוטת התריס וb 12 תקינות.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התיעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התיעצות - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    04/04/2011

    מומלץ התיעצות שוב במרפאה ראומטולוגי, לאור התיאור המחשיד לתסמונת הפיברומיאלגיה. התגובה לפרדניסון אינה ספיציפית ולחזור לביקורת הרופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו