הפסקת סימבלטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת סימבלטה
    פיברואית
    21/04/2011

    שלום, עקב פיברומיאלגיה בשילוב דכאון - נטלתי סימבלטה 30 מ"ג למשך שנה ושלושה חודשים. הפסקתי לפני 3 שבועות (אחרי שבועיים יום כן יום לא בעצת הפסיכיאטר). הסחרחורות (המטורפות) עברו לפני שבוע. מה שכן - אני מאוד עצובה ובוכה די הרבה. מתי זה יעבור? הבנתי שהגמילה מסימבלטה ממש קשה. כמה זמן לוקח לגוף להתאזן? האם יכול להיות שאני שוב בדכאון? אני לא רוצה לחזור לתרופה הזו כי שמנתי המון מאז נטילתה. הבנתי שאני בוכה הרבה כי ההורמונים בגוף משתוללים ולא מאוזנים. האם זה נכון? מתי זה צריך לחלוף? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסקת סימבלטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת סימבלטה - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    26/04/2011

    הטיפול בסימבלטה מתאים לשילוב בעיותייך
    היות ועזר עדיף להמשיך איתו
    באם יש תופעות לוואי קשות אז יש להפסיקו ולעבור לאנטי דכאוני אחר בהתיעצות הפסיכיאטר שמטפל בך
    באם מדובר בהשמנה כתופעת לוואי בודדה, יש לנסות והיעזר בדיאטנית אך להמשיך בסימבלטה באם עזרה לבעיה היסודית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו