האם אני חולה במחלת היאפים ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני חולה במחלת היאפים ?
    אורן
    02/05/2011

    שלום ,
    מזה כשנה וחצי אני סובל מתופעות של :חום פנימי המלווה בצמרמורות, כאב גרון תכוף וכאבי ראש (ברקות)
    בבדיקות הדם עלה שאני חולה מחלת הנשיקה והסבירו לי שזו מחלה שיכולה להימשך גם שנה , הסמפטומים עם הזמן הלכו והתמעטו אך בחודשים האחרונים שוב חזרו
    הופנתי לרופאה פנימאית שהסתכלה בבדיקות הדם עשו לי לפני שנה ששם נקבע שאני חליתי המחלת הנשיקה ולמרבה תדהמתי היא אמרה לי שלפי בדיקות הדם אני לא חליתי במחלת הנשיקה אלא זה רק מצביע שבעבר חליתי במחלה כי יש לי נוגדנים וכל התופעות שהיו לי לא היו בשל מחלת הנשיקה והיא רוצה לעשות בדיקות מקיפות בכדי לאבחן את הסמפטומים שיש לי.
    חשוב לי לציין שלאחרונה אני מדוכדך ממחלתי הממושכת מרגיש קצת עייפות ותשישות בכל הגוף אבל זה משהו שרק בשבוע האחרון החל .
    האם לאור כל מה שסיפרתי האם אני חולה במחלת היאפים ? איך אפשר לבדוק זאת ?
    אודה לתשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני חולה במחלת היאפים ? - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    03/05/2011

    על סמך מה שסיפרת קשה לקבוע מהי מחלתך
    סיפור של עייפות חולשה ודכדוך רק בשבוע האחרון כפי שציינת אינו רומז כי מחלתך היא פיברומיאלגיה או CFS

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה המחלה שלי?

    מיס
    20/06/2011

    לםני חודשיים קמתי בשעות הבוקר המוקדמות עם תחושה נוראית של כאב בכל הגוף ,אפילו לא הצלחתי לקום , רק אמבטיה חמה היתה עוזרת להקלת הכאב, לקחתי אותופן,אקמול ,אופטלגין... ואחרי שלושה שבועות הכאב הלך,
    שוב לפני שלושה שבועות הכאב חזר באותה דרך בבוקר אבל הוא התמקד בכתף ובשרירי היד הימנית, כאב שלא נסבל גם בשעות היום וגם בללה ובמיוחד בשעות הבוקר המוקדמות ,והפעם אף תרפה לא עוזרת, לקחתי ארקוקסיה 120 וזה בכלל לא עזר...
    עשיתי צילומי רנטגן והיו תקינים ללא סימני מחלה..
    אני רוצה לדעת איך אני יכולה להתפטר מהכאב הזה, אני אפילו יושבת ובוכה מרוב כאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה המחלה שלי? - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    23/06/2011

    vהבדיקה הרפואית וההתרשמות הקלינית חשובות מאוד ולכן יש להגיע להתיעצות אצל הראומטולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו