מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פיברומיאלגדורית19/05/2011
שלום רב,
אני בת 57, מאובחנת כ-7 שנים בפיברומיאלגיה, אך עד האיבחון התרוצצתי שנים אצל רופאים שונים, ובדיקות רבות. לאחר האבחנה קבלתי כדורים שונים, עם העלאת מינונים, אלטרולט, ג'ילקס, טרמדקס, סימבלטה, שעזרו במעט מאד מאד, וגרמו לתופעות לואי בחילות, כאבי ראש קשים, טשטוש, חולשה כללית, ואני מדברת לאורך זמן.....חודשים ארוכים. הסימבלטה אף גרמה לי לשכחה, פגיעה בזיכרון, ואחרי שהפסקתי זה הסתדר....
כמו כן עברתי 2 סדרות של הידרותרפיה ואני עכשו לפני סדרה נוספת של 12 טיפולים שאושרו לי ע"י קופ"ח כללית. אני עדיין עם כאבים מציקים מאד, כל הזמן, ללא הפוגה. כרגע אני ללא כדורים כבר כשנה וחצי לאור מה שהבהרתי. אני מיואשת מהכאבים, ונמצאת בטיפול פסיכולוגי, אחת לשבוע, בגלל הסטרס הגדול שלי. מה עוד אני יכולה לעשות כדי להקל על הכאבים?הציעו לי ליריקה ואושר לי ע"י הקופה, אך אני לא מעזה...
תודה מראש, דורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיברומיאלג - תגובה
ד''ר אעמר סוהיל22/05/2011למרות התחושה כי ניסית הכל וכי משך השניחם המשך סבל וכאב מביא רק למעגל קסמים שלילי ואף ליאוש, אך הייתי מציע כי בכל זאת לא ניסית הכל,מפני שהמחלה דינמית, וכי גם טיפולים שניסית בעבר ולא עזרו יוכלו לעזור בזמן אחר, זה בתנאי כי לא גרמו נזק, תופעות לוואי לא נסבלות או אלרגיה. לגבי ליריקה, גם שווה לנסות ולחשוב בצורה חיובית להפיק ממנה את העזרה והתועלות במישורים שונים, ולא לבוא עם ציפיות מופרזות מהליריקה או מכל תרופה אחרת, על מנת להפיק את מיטב התועלת מהשימוש בטיפולים אלו.
טוב, לציין כי הטיפול הינו משולב ולמישורים שונים , כפי שהבנתי כי את מנסה גם לשב התעמלות, הידרוטרפיה, טיפול פסיכולוגי ועוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
סיטי עמוד שידרה גבי תשובות
טיפולים אלטרנטיביים מומלצים והסיכונים
האם יש לי פיברומיאליגה והאם סטרואידים מקלים?
חיסון להרפס זוסטר שינגריס לחולה פיברומיאלגיה
נטילת ויפאקס בפיברומלגיה - בירור
סחרחורות בלתי מוסברות -בירור
חשד לפיברומאלגיה טיפול לצריבה בצידי הגוף
איכות חיים של חולת פיברומיאלגיה
גרד בעקבות טרמדקס 100
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




