כאבי שרירים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי שרירים
    הילה
    09/06/2011

    שלום רב,אני בת 39, בריאה בד"כ למעט תת פעילות בלוטת מגן- מאוזנת. לפני כחודשיים + החלו כאבים בשרירים האחוריים בשוקיים ובירכיים מאחורה, במקביל פחות או יותר כאבים בזרועות ולכיוון כפות הידיים (התאמנתי אז במכשירי הליכה בחדר כושר) בינתיים עברתי בדיקות נוירולוג, אורתופד ורופא משפחה- תקינות. גם ב.דם תקינות(כולל ספירה, שקיעה-28, rheumatiod factor><11.3,ck-38,ana-neg,
    c-creative protein-0.31).נכון להיום ישמעט הטבה:יש ימים שהכל מאחורי ויש ימים שכואבות הרגליים , או הידיים או מעט בעורף. חזרתי למכשיר ההליכה במתינות - יש כאבים אחרי ולא במהלך. בלילה בד"כ אין כאבים כלל. האורתופד העלה השערה שזה בגין לחץ ומתח (מה שבאמת יכול להיות עקב מצבי...). האם יש מקום לדאגה? האם זו פיברומיאלגיה? למי עוד עלי לפנות? אילו בדיקות? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי שרירים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי שרירים - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    13/06/2011

    ,תיאור המחלה שלך, הינו תיאור למחלה תת חריפה. מוקדם להחליט באם פיברומיאלגיה. מומלץ להיוועץ בראומטולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו