מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עיגולים כהים ונפיחות לבחורה בת 17..קארין18/03/2007
שלום לכן,אני רוצה להגיד לכן תודה על הפורום הזה ועל ההקדשה מזמנכן לכתיבה.
אני בת 17 וסובלת כבר קרוב לשנתיים מעיגולים כהים סביב העיניים וכשנה מנפיחות.דומני ששגרת הטיפוח שלי הינה לקויה:
א.אני משתמשת בקרם פנים של לוריאל גם על איזור העיינים כיוון שקראתי שאינטרנט שקרם הפנים מתאים גם לאיזור העיניים.
ב.אני שוטפת את פני בסבון נוזלי של חברת דוקטור פישר וגם שוטפת מסביב לעיניים.
על מנת לכסות את העיגולים אני משתמשת בקונסילר של לוריאל,הוא מאוד שמנוני ואני שוקלת לעבור לקונסילר של make up for ever אשר קליל יותר.
אני חייבת לציין כי אני חשה שאיזור העיניים אצלי אינו כפי שהוא צריך להיראות אצל בחורה בגילי,יש לו כבר קמטוטים ומין קווים.
אשמח אם תעזרו לי למנוע נזק בלתי הפיך.תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיגולים כהים ונפיחות לבחורה בת 17..
שירה אוחיון18/03/2007היי. אני ממליצה לך על קונסילר של REVLON מסדרת COLORSTAY. הוא מאוד קל על הפנים, אך עם זאת נותן כיסויי מושלם שנשאר כל היום בלי לרדת.
לגבי יעוץ קוסמטי, רחלי תשמח לענות לך, אך מנסיוני האישי אכתוב לך שקרם לחות יכול להיות טוב גם לעיניים אך חשוב להקפיד למרוח אותו רחוק מהעיין עצמה. בגלל שהקרם שמנוני הוא זז סביב העיין ועלול להכנס לתוכה (מה שגורם לעיניים נפוחות לפעמים) אז גם אם את מורחת קרם מסביב לעיניים חשוב לשמור מרחק מהעיין עצמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בפנים...עדי18/03/2007
רחלי שלום,
אני קוראת את כל תשובותייך ומאוד הייתי רוצה לקבל ממך טיפול לבעיית האקנה והפצעים הנוראיים שבפנים שלי.
איך אפשר ליצור עימך קשר? אימייל או טלפון?
אני זקוקה באופן נואש לעזרה..
(אני בת 23 וכבר זמן רב בניסיונות לשיפור מצב הפנים ללא הועיל.. )
תודה
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעדי
רחלי אלמקייס25/03/2007רישמי לי את האמייל שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני צריכה עצה לגבי חצ'קוניםשלי18/03/2007
יש לי בעיה...אני בת 15 ויש לי חצ'קונים על הפנים
הלכתי לרופאת עור והיא נתנה לי אנטיביוטיקה ומשחה במשך שנה
השתמשתי בזה וזה לא עזר היא הציעה לי לקחת רוקאוטן אבל היא אמרה לי שאני צריכה לעשות בדיקת דם בשביל זה אני ממש פוחדת
מבדיקות דם ואני לא רוצה לעשות וכרגע אין לי תרופה לפנים על מה אתן ממליצות לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רואקוטן זה מעולה
מירי21/03/2007תעשי בדיקת דם - זה שטויות ולא מרגישים את זה בכלל. עם רואקוטן את יכולה להיפטר מהאקנה תוך מקסימום חצי שנה. זה חד פעמי. בלי שום קשר הייתי ממליצה לך לעשות גם טיפול של דיקור אצל מרפא סיני. זה ממש ממש עוזר. לי היו אקנה קשה מאוד והיום יש לי פנים חלקות לגמרי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי הכתבהאני17/03/2007
כרגע סיימתי לקרוא את הכתבה לגבי האקנה. ממש לעניין!
אבל היתי רוצה לשאול, האם באמת זה מספיק? זאת אומרת לפי הכתבה הבנתי שצריך לטפל בכך ע"י תחליבי לחות שונים מתאימים, וטיפול מונע נקודתי של מסיכה, ושמן עץ התה...
אז קודם כל, האם תועלי להמליץ על משהו ספציפי? ודבר שני האם הטיפול הזה יכול לגרום לפצעים להיעלם? ומה עם הכתמים?
ראיתי גם שכתוב שכדאי ללכת לרופא עור.
ושאלה נוספת- האם שימוש במייק-אפ מחמיר את המצב? או שפשוט צריך לשים לב שלא ישנים איתו בלילה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לגבי מייק-אפ ואקנה
...17/06/2007כן, רצוי לא לישון עם המייק-אפ ולישון עם עור פנים נטול מייק-אפ, פודרה, מסקרה או כל סוג איפור. כשעור הפנים לא נקי עלולים להווצר פצעים, קומודונים (שחורים) ושמנוניות לא רצוייה, מה גם שעור הפנים לא נראה נקי והתחושה הכוללת לא אסטטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפוצץ פצעים זה טוב או רע??ילד טוב17/03/2007
יש לי פיצעונים בגב בפנים אמא שלי עושה לי טיפול היא מפוצצת לי אותם ומחטה עם חומר ניקוי של פנים האם זה טוב לפפוצץ או לא זה משאיר כתמים \??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רע! רע! רע!
מירי21/03/2007זה עושה צלקות....עדיף לתת להם להגליד לבד וללתכ לרופא עור ולאבחן למה הם יוצאים. צריך לטפל בגורם ולא בסימפטום...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחורים באזורים מוזריםשי17/03/2007
לאחרונה יש לי הרבה שחורים ובעקבות זה פצעים באזור המותניים
והישבן, יש לציין שאני משתמש במשך כמעט 3 שנים בסבון אסותא שבאמת עוזר, אומנם העור מאוד יבש אבל הוא מונע פצעים חדשים.
יש לציין שייש לי גם המון כתמים באזורים אלה מסיבה לא ברורה...
מה ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שי - שאלתך הועברה לפורום רפואת עור
מערכת BeOK21/03/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית שחוריםחלי17/03/2007
שלום,
יש לי בעיית שחורים בפנים ובאזור הישבן ...
מגיל 16 זה יצא לי.
אני בת 26 ולא רואה שום פיתרון לבעיה שלי ...
הייתי כבר אצל אלפי מומחים ומלא תרופות נתנו לי וכלום לא עוזר.
המזל שלי שבפנים יוצאים לי רק מלא מלא נוקודת שחורות ולא פצעים מוגלתיים (אני אחת לחודש אצל קוסמטיקאית כבר כמה שנים) ובישבן יוצאים לי פצעים שמגיעים ימים שאני לא מסוגלת לשבת על הישבן מרוב גודל הפצעה והמוגלה.
אשמח לקבל עיצה או כתובת נכונה ללכת אליה.
המון תודה,
חלי :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחלי
רחלי אלמקייס14/06/2007אם ברצונך לקבל ייעוץ אשמח אם תיצרי עימי קשר השארי לי את האימייל שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעוניינת לשמש כמודליסטיתlibi17/03/2007
להפקות איפור,תיק עבודות ועבודות גמר.
בת 17 ,1.75
מאשדוד.
למעוניינים אני אשלח תמונה באימייל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי ליבי.
שירה אוחיון18/03/2007אני אתן לך את האימיל שלי ותשלחי לי תמונה. אני מכירה המון מאפרות שצריכות.
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור שמנונימיכל16/03/2007
שלום לכן,
אני בת 28 וסובלת מפצעים על הפנים,לא באופן קריטי ואני מתמודדת עם זה ע"י ייבוש נקודתי אבל הבעיה שמפריעה לי מאוד היא העובדה שאיזור ה T אצלי הוא מ א ו ד שמנוני, ניסיתי קרמים על בסיס מים ומייקאפים לכאורה לעור פנים שמן אך עדיין אני זאת שבתמונות תמיד יוצאת מבריקה ובכלל מבריקה. נמאס לי, מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זניאק? אפשר עוד פרטים?
אלה בת 3717/03/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצ'קוניםיוסי16/03/2007
אהלן
אני בן 21 וכל אזור החזה שלי מלא חצ'קונים ניסיתי כמעט הכל מה אפשר לעשות<<<?????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בחזה - תשובה ליוסי
רחלי אלמקייס22/03/2007יוסי דבר ראשון בזמן הרחצה תימנע מלשפשף את אזור החזה בליפה על מנת לא לפוצץ את הפצעים ולהעביר את המוגלה לאזור ללא פצעים מאותה סיבה השתדל בעת הניגוב לספוח מים עם המגבת ולא לשפשף את החזה עם המגבת.
בנוסף הינך יכול לרכוש מי פנים לעור שמן בעייתי כמו הממליס או קמפור לנגב בעזרת צמר גפן את החזה ומעל למרוח קרם פרופולן למשך הלילה.
אם התופעה שהינך מתאר חמורה אמליץ לך לחטא את אזור החזה במי צמחים פלנטגו ולמרוח פילינג פלנטגו ל10 דקות להסיר במים ואח"כ למרוח קרם פרופןלן למשך הלילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטן ויובשאפרת16/03/2007
אני בת 31 ואני אמורה להתחיל קורס שני של רואקוטן
אך אני נורא חוששת מאחר שהעור שלי מאוד יבש
ומלא בקמטוטים ,כשאני מתאפרת הפנים נראות כאילו ביצה התייבשה על פרצופי וזה נראה נורא
אך בהתייעצות עם רופא עור הוא אמר שאין מנוס אלא להשתמש בתרופה זו ע"מ למגר את הנגע הזה
אז מצד אחד -הפצעים נורא מפריעים לי
ומצד שני הקמטים נורא מפריעים לי
ואני חוששת שקורס שני יחמיר את התופעה
חשוב לציין שעברתי פילינג בינוני ע"מ להעלים את הצלקות שנותרו עם השנים וזה תרם לקמטים וליובש
אני בדילמה וחשוב לי להגיע להחלטה הנכונה
אודה לתשובתך
המיואשת...........
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 31 - יובש ורואקוטאן
רחלי אלמקייס22/03/2007לגבי סיבוב שני של הרקוטאן יש לראות את עור הפנים ואז להחליט אם ניתן לטפל אצל קוסמטיקאית או צריך סיבוב שני של רואקוטן.
ליובש אמליץ לך בחום למרוח קרם לחות שמרכביו מימיים ובנוסף להשתמש כל ערב בתמצית שניקראת סופר אמוליין - סופר אמוליין תמצית מרוכזת של צמח הקמומיל המעניקה לעור שפע של מים ולחות ומחזירה לעור את גמישותו.
דוגמאות ללחות שתוכלי להשתמש : לחות הידרטנט של חברת פיטומר.
ג'ל ביו ריפר של חברת הולילנד.
זכרי בעת השימוש ברואקוטן אסור לך לעבור טיפולי שעווה, טיפול קוסמטי.
אסור לעשות כל סוג של פילינג אפילו הקל ביותר.
חובה ביום לא לשכוח למרוח מקדם הגנה.
לגביי היובש בשפתיים אמליץ לך על תכשיר יחודיי פרי פיתוחו של חברת יונקה התכשיר הוא קרם לשפתיים עם גוון ורוד, הגוון מעניק מראה קיצי מושלם ואילו חמאת השיאה שבתכשיר ותמציות הצמחים נותנים לשפתיים ברק רכות והמון לחות - התכשיר הינו מסדרת "לה בום".* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך!!!
אפרת23/03/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת של 10 שנים מאבעבועותמיואשת16/03/2007
בבקשה תעזרו לי יש לי צלקת מאבעבועות רוח על המצח בין הגבות, היא קטנה עגולה עמוקה ומכוערת אני נורא מיואשת ממנה אני כל הזמן בדיכאון כשאני מסתכלת במראה אני רק רוצה שהיא תיעלם, האם יש איזשהי דרך להעלים אותה או לפחות לטשטש אותה???? בבקשה אם כן תעזרו לי זה נורא מציק לי, אני רוצה לקחת סכין ולשייף אותה אני כבר במצב של תיסכול תעזרו לי בבקשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעתך עברה לפורום רפואת עור אסתטית
מערכת BeOK21/03/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק אפשלומית15/03/2007
שלום רב
בכתבות שראיתי וקראתי לגבי מייק אפ נאמר להשתמש במייק אפ נטול
ש ומן רציתי לברר לגבי נשים בעלות עור יבש איזה מייק אפ עדיף נטול שומן או מייק אפ שמיועד לעור יבש שכולל שומן
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייק-אפ
שירה אוחיון15/03/2007כל מייק-אפ מגיב שונה על כל סוג עור. יכול להיות שתקני מייק-אפ שמנוני והוא עדיין לא יתאים לגוון העור שלך.
ולכן כל מה שעליך לעשות זה בדיקה.
את צריכה לנסות עליך את סוג המייק-אפ שאת מעוניינת לרכוש יום לפני הקנייה. תגשי לטסטר, תמרחי על הפנים, תלכי הביתה ותבדקי אותו במהלך כל היום. את תגלי המון שינויים של המייק-אפ במהלך היום. המייק-אפ עם הכי פחות שינויים ועם המראה הטבעי ביותר הוא המייק--אפ שמתאים לעורך.
תנסי מייק-אפים על בסיס סיליקון שמומלצים לעור יבש, ולא לשכוח לבדוק אם יש מקדם הגנה בתוכו.
במידה ואין, הקפידי למרוח לפני קרם לחות המכיל מקדם הגנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש לכן המנהלות שירה ורחלי......בתאל14/03/2007
אתר בית??
ועוד שאלה אולי אתן יכולות להוסיף סרטונים של איפור......יכול מאוד להוסיף פה לאתר!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לבתאל
רחלי אלמקייס14/03/2007היי בתאל אין ברשותי אתר בית אבל בכל שאלה אני מוכנה לענות ולהפנות אותך לאתרי הבית של חברות קוסמטיקה כשאני ממליצה על תכשירי החברה, למרות שרוב החומר שערוך באתרים אילו הוא עבור קוסמטיקאיות. בברכה רחלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור עינייםגלית14/03/2007
היי
אומרים שכדי ליצור מראה מלוכסן של העיניים יש להשתמש בעיפרון בתוך גלגל העין, אך זה עלול להקטין את העיניים, האם תיחום העין בקו הריסים התחתון יתן את אותו אפקט ולא יקטין את העין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור עיניים
שירה אוחיון14/03/2007כן, תיחום תחתון קרוב לקו הריסים יכול לגרום למראה מלוכסן. חשוב להקפיד שהתיחום יונח כקו חד ולא כמשהו מטושטש.
לגבי עפרון שחור, הוא אומנם מקטין את העיניים אבל מאוד מדגיש ומלכסן אותם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)