פורום איפור וטיפוח - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איפור עיניים
    אפרת
    05/02/2007

    שלום לכן, בנות הפורום היפה ביותר! יש לי בעיה. העיניים שלי קצת קטנות והיית רוצה שיראו טיפה יותר גדולות לפעמים, וכשאני יוצאת אני רוצה שיראו טיפה סיניות. אני ראיתי הרבה בנות שממש משנות את הצורה של העיניים עם איפור, והייתי רוצה גם לדעת איך עושים את זה...תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפור עיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אפרת

    שירה אוחיון
    06/02/2007

    אז ככה... אם העיניים שלך קטנות, אני ממליצה בחום להשתמש בצלליות בהירות ומבריקות.
    בחרי לך צללית שאת אוהבת (רצוי בהירה) ופזרי אותה על כל שטח העיין. אם בא לך משהו יותר מגוון, את יכולה לבחור צללית בגוון כהה יותר (לא מדיי) ולהניח אותה על השקע שבין גלגל העיין לעצם הגבה (כמובן אחרי הצללית הבהירה שהונחה על כל העיין) ובעזרת מברשת לטשטש אותה.
    לגבי "עיניים סיניות" אני חושבת שהמוצר איפור הכי מומלץ הוא העפרון השחור.
    נכון... יש כאלה שיגידו שהוא דווקא מקטין את העיין ואני מסכימה איתם, אבל עם זה שהוא מקטין הוא מאוד מדגיש ומבליט. אז העיין אולי תיראה קטנה יותר, אבל הרבה יותר מלוכסנת ומודגשת..
    מסקרה משורש הריסים עם דגש על הריסים החיצוניים יכולה גם לגרום למראה מלוכסן יותר.

    יום טוב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם כדאי ללמוד קוסמטיקה?
    מורן
    04/02/2007

    רציתי לדעת האם מקצוע הקוסמטיקה הוא מקצוע כדאי והאם הוא קשה מבחינת פיזית לי יש בעיות בגב האם כדאי ללמוד את המקצוע הזה תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם כדאי ללמוד קוסמטיקה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודי קוסמטיקה

    רחלי אלמקייס
    04/02/2007

    בראש ובראשונה אאחל לך שפע של בריאות, לשאלתך מקצוע הקוסמטיקה אינו דורש מאמץ פיזי אבל דורש לטפל באנשים ואת זה עליך לאהוב, ברצוני ליידע אותך שמקצוע הקוסמטיקה תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות, להתרשמות מביה"ס לקוסמטיקה הינך מוזמנת לפנות למכללה לקוסמטיקה רפואית בר"ג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התגובה המהירה

    מורן
    04/02/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה...
    שירה אוחיון
    30/01/2007

    המון בנות שואלות אותי איך לגרום לעפרון השחור לא לזוז כל היום. אז הנה התשובה:

    1) חשוב לבחור בעפרון שלא יהיה שמנוני מדיי, ככל שיהיה יותר יבש כך הוא יחזיק יותר שעות.

    2) העפרונות המתחדדים עמידים יותר מהעפרונות שמסתובבים החוצה ולא דורשים חידוד (המסתובבים רכים יותר ולכן נוטים לרדת מהר יותר מהעיין)

    3) רצוי להניח לפחות שתי שכבות של עפרון שחור בתוך העיין.

    4) צללית שחורה על עפרון שחור שמניחים בתוך העיין תגרום לעפרון לשרוד להמון שעות (10 לפחות..) בלי לזוז לנזול, או לגלוש למקומות לא רצוים.

    5) ליצירתיות שבינינו, אפשר להחליף את הצללית השחורה בכל צללית צבעונית אחרת (אפשר גם באבקה) ולשדרג את העפרון השחור הסטנדרטי בהמון צבעים אחרים...את הצללית מניחים בעזרת מברשת קטנה ובכמויות קטנות על העפרון בתוך העיין עד לכיסוי מלא של העפרון.
    לא רק שזה נותן מראה מאוד מיוחד וצעיר, זה גם עמיד להמון שעות...

    תנסו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואו...אלו אחלה טיפים..תודה! ! !

    לורן
    04/02/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגביי קרם לחות
    מיכל
    30/01/2007

    היי רחלי,
    אני בת 25 ויש לי עור רגיל / יבש. כשאני שמה קרם לחות המיועד לעור יבש אחרי כמה רגעים אני מרגשיה שמנוניות ואני כאילו מתחילה "להזיע" בפנים ואז אני שוטפת או מנגבת את הפנים אבל הפנים שלי נשארות ללא קרם..
    איך אני יכולה להגן על פניי?
    באיזה קרם לחות עליי להשתמש?

    ואשמח גם אם תמליצי על קרמים של חברת והיכן ניתן להשיג.
    בברכה
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגביי קרם לחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחות למיכל

    רחלי אלמקייס
    31/01/2007

    מיכל לפי תיאור התחושה שלך הגדרת העור שלך אינה נכונה, הינך בעלת עור מיובש ולא עור יבש ההבדל בינהם גדול להשכלתך: עור יבש - בד"כ לרוב הוא עור מבוגר, עור שסובל מאי הפרשה של חלב (החלב תפקידו לשמן את העור) ולכן קיים הצורך להשתמש בתכשירי הזנה (תכשירים שומנים), עור מיובש - עור הסובל מאיבוד מים מהקרנית (השכבה החיצונית של העור) ולכן צריך בעור מיובש בתכשירים מימיים שאינם מכילים כמות גדולה של שמן,כך לא תחושי שומניות על העור ותעניקי לעור את הלחות שהוא צריך.
    לגבי מקדם הגנה בראש ובראשונה עליך לדעת שחובה להשתמש במקדם הגנה יום יום בבוקר גם בימים שאין שמש, רצוי שחסם השמש יהיה בניפרד ולא בתוך קרם הלחות מפני ש:
    א. לפעמים החומר שגורם הגנה מקרני השמש עלול לפגוע בחומרים הפעילים שבתכשיר.
    ב. קרם הלחות שתרכשי ישמש אותך ליום וגם ללילה, בלילה אין צורך בחסם שמש.
    אני ממליצה לך על מספר אופציות שכולם יתנו לך מענה כפי שרשמתי בתחילה,
    אפשרות 1- סרום הידרופטימל וקרם לחות הידרופטימל של חברת סוטיס.
    אפשרות 2- סרום לחותן וקרם לחות לעור רגיל של חברת פיורטי.
    אפשרות 3- סרום וקרם לחות מס' 28 של חברת יונקה.
    את כל התכשירים תוכלי למצוא במכללה לקוסמטיקה רפואית בר"ג, טל 035757700
    בהצלחה רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניקוי פנים
    גיא
    28/01/2007

    במה אני יכול להשתמש בשביל לנקות את הפנים? אני בן 17 ויש לי המון חצ'קונים אבל אני לא יודע מה לקנות? איזה מוצר אתם ממליצות לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניקוי פנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניקוי פנים

    רחלי אלמקייס
    29/01/2007

    היי גיא וברוך הבא לפורום.
    בכל סוג של עור חשובה שמירה על הגיינה בפרט בעור הסובל מנגעים כפי שתארת ("חצקונים") הגיינה פירושה : 1. החלפת ציפית יום יום.
    2. ניקוי הפנים בוקר וערב.
    לשאלתך, במה לנקות? אני ממליצה על סבון עדין לעור שמן, הסבון נוח לשימוש, מנקה ביסודיות ואינו מייבש את העור, לדוגמא: סבון סלק סוכר של חברת nmf , סבון של חברת קוסמדיקס, סבון של חברת md פורמולשיין.
    תדירות השימוש - יש לנקות את הפנים פעמיים ביום, בבוקר ובערב.
    בנוסף גיא, אמליץ לך להשלים את הטיפול בקרם לחות המכיל מסנן קרינה.
    חשוב מאוד להימנע מלגעת בפצעים כל נגיעה עלולה להותיר סימן.
    בהצלחה, רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פילינג
    מירי
    28/01/2007

    האם לעור עדין עם נקבוביות פתוחות לא מתאים פילינג?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פילינג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פילינג

    רחלי אלמקייס
    30/01/2007

    מירי פילינג תפקידו להשאיל תאים מתים מהעור וע"י כך לגרום למראה עור אחיד ורענן, לספיגה טובה של החומרים שיונחו אח"כ, ולכן פילינג מתאים ויש לעשות בכל סוג עור.
    ישנם סוגים רבים של פילינגים המותאמים לעור לפי סוגו, לעור עדין יש לעשות פילינג נוזלי קליל או פילינג אבקתי קליל המבוסס על אורז שפעולתם על העור אינה אגרסיבית, לא הייתי ממליצה לך פילינג גרגרי.
    פילינג לעור עדין יש לחברת סומה הרבה, או פילינג של חברת דרמהלוגיקה, אשמח לעזור ולהפנות אותך למקומות בהם תוכלי לרכושם.
    בהצלחה רחלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני אשמח לשמוע איפה ניתן לרכוש

    מנומשת
    08/02/2007

    ורצוי לי פילינג על בסיס חומרם טבעיים בלבד. אם יש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למנומשת

    רחלי אלמקייס
    14/06/2007

    בקשר לשאלתך לגבי מוצרי טיפוח ובינהם פילינג אשמח לייעץ לך אם תרצי צרי עימי קשר במספרה של שוקי זיקרי בן יהודה 183 ת"א שם אני נימצאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירה, את מאפרת מדהימה...
    מור
    26/01/2007

    איפרת אותי לחתונה שלי, ואת אחותי לחתונה שלה, עברו כבר שנתיים ועד היום חברות שלי לא שוכחות את האיפור.
    זה היה מהמם!!
    המון הצלחה בפורום, יש לך המון לתת.
    תודה רבה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שירה, את מאפרת מדהימה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על הדרך - איפור לחתונה

    תמר
    28/01/2007

    למה תמיד מאפרים כלות באיפור כל כך כבד??? אני מכירה הרבה בנות שהיו חייבות לשטוף את האיפור לפני החופה כי פשוט גרמו להם ליהראות כמו ליצניות ולא כמו קלות. אני מבינה שצריך מייקאפ ודברים כאלו בגלל התמונות - אבל למה משתמשים תמיד בצלליות כאלו כבדות ובצבעי לא טבעיים??? מה ההגיון??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור לכלות

    שירה אוחיון
    28/01/2007

    ברוב מקרים, האיפור שעושים לכלה כבד יותר מאיפור רגיל, אם כי איפור כבד לא בהכרך חייב להראות ליצני ולא טבעי. הכוונה לאיפור כבד היא להקפיד על איפור שלא יזוז מהפנים כל הערב.
    לפעמים זה דורש כמות גדולה יותר מהרגיל של מייק-אפ, צלליות וסומק, ולא בהכרך צבעים חזקים יותר.
    הכלה מוזמנת לאיפור ניסיון ובו היא רואה בדיוק את האיפור שאיתו היא תהיה בחתונה. אז מצב שכלה לא מרוצה מהאיפור ביום החתונה הוא אפסי (היות והיא מאשרת אותו קודם)
    לעומת זאת יש כלות שסוגרות "דיל" עם סלון כלות שיש בו הכל, ולא תמיד יוצא להן לראות את האיפור לפניי. (אני באופן אישי לא הייתי מסכימה לזה)
    איפור לכלה צריך להיות עמיד להמון שעות היות והיא מתאפרת בצהרים וצריכה להיות עם האיפור עד שעות מאוד מאוחרות בלילה.
    אני מאמינה שכלה צריכה להראות כמו שהיא בדרך כלל רק קצת יותר מוקפדת וזוהרת. לי לא יצא אף פעם לאפר כלה בצבעים לא טבעיים או סגנון שיגרום לה להראות כמו ליצן.
    יש המון מאפרות שבטוחות שכלה צריכה להראות מוגזמת ומשם בא גם האיפור המוגזם..

    מוסר השכל- כשמתחתנים, צריך לבחור את המאפרת בקפידה בדיוק כמו שבוחרים שמלת כלה או עיצוב שיער, כי שמלה ושיער זה עניין של טעם אישי ואופנתי, אבל כשהפנים נראות לא טוב, זה כבר סיפור אחר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור ניסיון

    תמר
    28/01/2007

    זה קצת קשה לבחור על פי איפור ניסיון כי הרוב עושות רק צד אחד (או לפחות אלו שראיתי אצל החברות שלי) ואז קשה לדעת איך זה יראה ביום עצמו. אני אמורה להתחתן ביוני ועדיין לא התחלתי לבחור מאפרת כי רק סגרנו מקום עכשיו...ואני די בלחץ מהנושא של האיפור. ביום-יום אני לא מתאפרת וזה בכלל לא חסר לי ואני מפחדת שהאיפור יהרוס לי את היום. אם אני אחליט להתאפר בבית עם המוצרים הרגילים שלי (פודרה - סומק - צללית בהירה ומסקרה) האם אני אצטער על זה כשאני אראה את התמונות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור נסיון

    שירה אוחיון
    28/01/2007

    נכון.. יש המון מאפרות שעושות חצי פנים, גם אני עושה את זה, אבל אם תבוא כלה לאיפור נסיון ותבקש לראות שני צדדים זהים, אני אעשה את זה בשבילה.
    אני חושבת שלהיות מאופרת טוב ביום החתונה זה מאוד חשוב.
    אפשר לשמור על קו נקי וטבעי, במראה לא מאופר ולהראות טוב (בלי שקיות מתחת העיניים, ופצעונים ונקבוביות לא מכוסות בקפידה).
    אני ממליצה כן להתאפר אצל מאפרת מקצועית ביום החתונה ולהיות רגועים ובטוחים שהאיפור לא ירד כל הערב, ובנוסף להראות טוב בתמונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מאפרים עיניים קרובות מידי?
    עדי
    22/01/2007

    שלום, הייתי שמחה לקבל טיפים לאיפור. יש לי פנים מעט עגולות ועיניים קרובות מידי (לטעמי). איך אפשר לאפר אותם שיראו טוב ואם אפשר גם שיראו טיפה גדולות יותר. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפים לעינים קרובות...

    שירה אוחיון
    23/01/2007

    היי עדי..
    רציתי לדעת אם מעבר לזה שהעיניים שלך קרובות הן גם שקועות..

    דברים שמומלץ לעשות עם עיניים קרובות הם להקפיד תמיד על הנחת צללית בהירה בזוית הפנימית של העיין, וגם אם מורחים צללית כהה על כל גלגל העיין, חשוב להשאיר את הזוית הפנימית בגוון בהיר.
    עפרון בהיר בתוך העיין יכול לגרום לעיין להראות מוארת וגדולה יותר (כחול, אפור,לבן, סגול) רק חשוב להדגיש לא ורוד או אדום כי זה גורם למראה חולה (כאילו יש דלקת..)
    צללית כהה בזוית החיצונית של העיין (קרוב לקו הריסים העליון) יכולה לגרום לתחושה של עיין מלוכנסנת וגדולה יותר, כמובן שכל צללית מבריקה (רצוי בהירה) יכולה להדגיש ולגרום לעיין להראות גדולה יותר.
    לגבי פנים עגולות, רצוי לפזר מעט סומק בגוון חום טבעי בצידי הפנים בשקע שמתחת עצם הלחי לכיוון האף, רק חשוב שישאר בצידי הפנים ולא יגלוש לכיוון הלחיים.
    בהצלחה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואו..תודה על התגובה!

    עדי
    25/01/2007

    לא נראה לי שהעיניים שלי שקועות. הם פשוט מעצבנות קצת כי הן קטנות וכאילו צרות כאלו...אני אנסה את הטיפים שלך ואני אחזור לעדכן איך הלך...תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצוין, אני מחכה לתגובות חיוביות..

    שירה אוחיון
    26/01/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי בעיה עם שפתון
    מיטל
    18/01/2007

    אני שמה אותו אבל איך שאני יוצאת מהבית תוך 10 דקות הוא כבר יורד לי. כבר ניסתי גם שפתונים גם עפרונות הכל וזה תמיד יורד. שלא נדבר על גלוס שבכלל נעלם. מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי בעיה עם שפתון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מיטל

    שירה אוחיון
    19/01/2007

    לגבי ליפסטיקים וגלוסים זה נכון שיש להם נטייה לרדת מאוד מהר, ולכן קחי לך כמה טיפים שיתרמו להשרדות ארוכה יותר של הליפסטיק..
    1- גלוס לא עמיד. לא משנה כמה הוא עלה ואיזו חברה יצרה אותו, עקב היותו שמנוני מדיי גורם לו לרדת מאוד מהר מהשפתים.
    2- חשוב להקפיד שהשפתים יהיו נקיות ויבשות לפני מריחת הליפסטיק.
    3- לאחר המריחה מומלץ להצמיד טישו לשפתים ולספוח את עודפי השומן. (הצבע לא ירד אבל השמנוניות כן)
    4- אפשר למרוח שכבת ליפסטיק ראשונה, עליה לשים כמות יפה של פודרה שקופה או טאלק (שמיבשים מיידית את הליפסטיק) ועל כל זה לשים שכבת ליפסטיק נוספת.
    5- ניתן למצוא בפארמים ליפסטיקים שלא יורדים כל היום מהשפתים (בדקתי באופן אישי וזה עובד)

    ב-ה-צ-ל-ח-ה !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עם איכות השפתון? האם זה משפיע?

    מיכל
    20/01/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי האיכות...

    שירה אוחיון
    21/01/2007

    איכות השפתון לא תמיד משפיעה על עמידותו, ברוב המקרים האיכות נמדדת במרקם של הליפסטיק על השפתיים או על הריח שלו, לגבי עמידות, זה משתנה ממוצר למוצר. יכול להיות ליפסטיק מהשוק שיחזיק טוב ולא ירד כמה שעות, ויכול להיות ליפסטיק יקר מאוד שירד תוך פחות משעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צלליות
    אורית
    18/01/2007

    איך יודעים מה הצללית שהכי מתאימה לעור הפנים שלי? יש לי עור בהיר עם שיער כהה ועיניים ירוקות ואני לא מצליחה להחליט איזה צבע הכי מתאים לי. אפילו נראה כאילו אף צבע חוץ מלבן לא נראה עלי טוב...איך יודעים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צלליות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אורית

    שירה אוחיון
    18/01/2007

    קודם כל, איזה איפור את רוצה ליצור? (יום, ערב,טבעי זוהר...)
    בגדול, הצבעים המומלצים ביותר לעיניים ירוקות הם כל גווני הורוד, בורדו, סגול. צבעים אילו יוציאו את הגוון הירוק בצורה הטובה ביותר. את יכולה לבחור אם הצלליות יהיו כהות או בהירות בהתאם למטרת האיפור. גם גוונים חומים יכולים להשתלב עם גוון העינים שלך. כמובן שחשוב להתיחס לבגד שלובשים, ולאן הולכים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנושא איפור
    גלי
    16/01/2007

    מה ההבדל בין צלליות שונות של חברות שונות למרות שהגוון זהה?
    ההבדל במחיר גדול מאוד, האם זה מוצדק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בנושא איפור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי גלי

    שירה אוחיון
    17/01/2007

    קודם כל, ברוכה הבאה לפורום..
    כשקונים צלליות חשוב לשים לב אם הן נועדו למאפרים מקצועיים או לשימוש פרטי. חברות שמייצרות איפור מקצועי משתמשות בכמות פיגמנט גדולה יותר מצלליות רגילות שנמכרות בפארמים ולכן יש סבירות שיעלו יקר יותר. מה גם שברוב המקרים חברה מוכרת מותג יותר מאשר מוצר ומכאן ההבדל בעלות המוצר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה ההבדל בין אייליינר לעיפרון שחור?
    מישהי
    15/01/2007

    את שניהם שמים מתחת לעין, לא? הדיילת בסופר-פארם הצליחה לבלבל אותי. רציתי לקנות עיפרון והיא אמרה שאני צריכה אייליינר...אז קניתי אבל הוא דק כזה וכל הזמן נמרח לי. איך שמים אותו?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איילינר ועיפרון שחור

    אושרת
    29/01/2007

    כל אחד זה משהו אחר. עיפרון שחור מיועד לפנים העין, אך ניתן להשתמש איתו גם בתור תוחם חיצוני, איליינר לעומתו, מיועד לתחימה חיצונית בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכון אמרת...

    שירה אוחיון
    30/01/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום וברוכה הבאה

    שירה אוחיון
    17/01/2007

    קודם כל לא הבנתי למה בחרת להשתמש באייליינר נוזלי כתיחום תחתון לעין... ההבדל בין האייליינר לעפרון שחור הוא שאייליינר נוטה להתייבש ולכן הוא עמיד יותר ונועד לשימוש רק מחוץ לעין ובעיקר בחלק העליון, צמוד לקו הריסים.עפרון שחור לעומת זאת, שמנוני יותר, פחות מתקבע ולכן משתמשים בו בעיקר בתוך העין (יש כאלה שבוחרות בו לעשות גם תיחום תחתון). בגלל המכחול הדק של האייליינר קשה יותר ליצור קו אחיד ומדוייק ונדרש תרגול. אני בטוחה שמפעם לפעם קו האייליינר יצא טוב יותר. אני ממליצה לך לנסות לתחום את החלק התחתון של העין בצללית כהה ומברשת דקה. כך יצא תיחום טבעי יותר וגם עמיד למשך שעות רבות.
    מקווה שעניתי לשאלתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואו - תודה על התשובה!

    מישהי
    18/01/2007

    קניתי אייליינר כי חברה אמרה לי, אבל עכשיו הבנתי את הטעות שלי. תודה רבה לך !!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי פילינג
    ורד
    14/01/2007

    הי, קניתי את הפילינג של קליניק בבקבוקון הירוק והוא מרגיש לי מאוד חריף...כאילן שמתי משחת שיניים על הפנים. האם ככה הוא אמור להרגיש?
    כמה פעמים בשבוע מומלץ לעשות פילינג?

    בנוסף - יש לי חברה שאמרה שלא צריך לקנות פילינג אלא היא עוברת על הפנים עם ליפה של אמבטייה פעם בשבוע וזה עושה לה פילינג. יש משהו בדבריה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי פילינג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פילינג לורד

    רחלי אלמקייס
    17/01/2007

    היי ורד וברוכה הבאה לפורום, תשובה לשאלתך מתחלקת למספר סעיפים כדלקמן:

    א. פילינג מומלץ ורצוי לעשות פעם בשבוע, ישנם סוגי עור שבהם יש לעשות פילינג פעמיים בשבוע,
    לדוגמא: עור אקנתי.

    ב. לגבי הפילינג שרכשת - פילינג אינו אמור לגרום לתופעות שציינת, גירוי וצריבה, ולכן אני ממליצה
    לך להפסיק את השימוש בתכשיר, אשמח לייעץ לך לגבי פילינג אם תכתבי לי מה סוג העור שלך

    ג. סעיף זה מיועד לחברתך, פילינג תפקידו להשיל תאים מתים מהקרנית(שיכבת העור החיצונית)
    ע"י המסה של החומר שנימצא בין תאי העור (ניקרא דבק בין תאי), פעולת השיפשוף באמצעות
    הליפה גורמת לשריטות בעור ואינה מחליפה את השימוש בפילינג , פעולת השיפשוף בליפה יכולה
    להיות פיתרון לפילינג גוף, אבל עדין לא יוסרו התאים המתים אלא רק מעטים מהם.

    אם במחיצתך ישנן שאלות נוספות אשמח לענות לך, בברכה רחלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום