מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום!ורד26/02/2007
קודם כל הפורום הזה ממש ממש עוזר לי ! אז תודה רבה!:)
ואני רוצה לדעת איך מתאפרים באופן מעושן? וואפשר גם תמונה..?
תודה=]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור מעושן
שירה אוחיון26/02/2007לצערי עדיין אי אפשר להעלות תמונות לפורום (אולי בהמשך...)
איפור מעושן בנוי על צבע כהה שמונח צמוד לקו הריסים, ואותו צבע הולך ומתבהר ככל שעולים לכיוון הגבה. הכהות אמורה להסתיים בשקע העיין. רצוי לעבוד עם מברשת גדולה יחסית וכל פעם להניח את הצבע על קו הריסים ולטשטש אותו כלפי מעלה. חשוב לשמור את האיזור מתחת לגבה בהיר ונקי מצלליות כהות.
לגבי התיחום התחתון, זה עובד על אותו עיקרון. קרוב לריסים כהה, ולטטש בעדינות כלפי מטה. לאיזור הזה מומלץ לעבור למברשת קטנה יותר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ..ירדן26/02/2007
אני נורא שעירה בידיים.. מה אני יכולה לעשות?
זה פשוט ממש מגעיל....
תודה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שערות בידיים
רחלי אלמקייס04/03/2007בקרי אצל קוסמטיקאית ועשי שעווה, שעווה במשל הזמן מדללת את השיער.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיעראורטל26/02/2007
שלום! אני מסירה שיער בשעווה ולעיתים במכונה, אך לאחר כל הסרת שיער(בעיקר באיזור הרגלים) מופיעות נקודות אדומות קטנות על העור שנשארות לאורך זמן (ללא גרד). הדבר מפריע לי מבחינה אסטתית. מה עליי לעשות על מנת להמשיך להסיר שיער בשיטות אלה אך למנוע את הופעת הנקודות (אני לא מעוניינת בשיטות כגון לייזר או גילוח)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות אדומות
רחלי אלמקייס27/02/2007בראש ובראשונה עליך לדעת שפעולת המכונה היא כמו גילוח, המכונה לרוב אינה מוציאה את השערה מהשורש.
לשאלתך, אופן ביצוע שעווה שימנע נקודות אדומות:
דעי שהנקודות האדומות מופיעות בגלל הוצאת השערה מהשורש (תופעה שישנה בד"כ בשיער זיפני).
1- רצוי להתרחץ לפני ביצוע שעווה, (אם אין באפשרותך להתרחץ יש לנגב עם צמר גפן ספוג באלכהול 70%
2- לאחר ביצוע השעווה יש לחטא במי פנים לעור שמן (דוגמא למי פנים לעור שמן הממליס, קמפור,פלנטגו).
3- אחרי החיטוי במי פנים מרחי במקום שהופיעו הנקודות האדומות קרם פרופולן (קרם מרגיע שעשוי מהפרופוליס שבכוורת הדבורים), את הקרם יש למרוח בשיכבה דקה ולהסיר לאחר 20 דקות עם המי פנים לעור שמן.
4- טיפ! אין להתרחץ מיד אחרי טיפול שעווה, יש להמתין כשעה ורק אח"כ להתרחץ.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמכונה עושה גילוח?
לונה01/03/2007אבל זה לא הגיוני - ממש מרגישים את הכאב של המריטה ואחר יש נקודה אדומה...
גם השיער לא צומח כמו גילוח, אלא יותר דומה לשעווה.
איך זה הגיוני שזה גילוח? האם כל המכונות עושות גילוח? לי יש בראון סילק אפיל....היא בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכונה = גילוח ?
רחלי אלמקייס01/03/2007לונה רוב המכונות בנויות על עיקרון של שני סלילי מתכת שבעת הפעלת המכונה הם אמורים להסתובב ולתפוס את השערה ולהוציאה, בפועל מה שקורה לרוב הסליל תופס את השערה מהקצה ושובר אותה, התופעה פחות נפוצה כאשר משתמשים במכונה כשהשיער קצר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפה לומדים להתאפר??רקפת25/02/2007
ניסתי כל מיני חברות שמציעות את המוצרים שלהן אבל הן לא ממש מלמדות. אני רוצה ללמוד להתאפר כאילו כל יום הוא יום חתונתי. יש לי זמן בשפע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לומדים להתאפר..
שירה אוחיון26/02/2007יש בירין שחף קורס לאיפור אישי. הוא בנוי משלושה מפגשים פעם בשבוע, ושם תלמדי לאפר את עצמך בכמה סגנונות. איפור ליום, איפור לערב, ושילובי צבעים.
שווה מאוד. ואני יודעת שאם את מביאה איתך חברה, יש לשתיכן הנחה משמעותית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקבוביות פתוחותרקפת25/02/2007
יש דרך להעלים אותן?? ניסיתי מקיי אפ אבל הוא מבליט אותן יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקבוביות פתוחות
שירה אוחיון26/02/2007תנסי להניח את המייק-אפ על הפנים ולא למרוח, זה יגרום למייק-אפ לא להכנס לתוך הנקבוביות ולהבליט אותם פחות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקבוביות פתוחות
רחלי אלמקייס27/02/2007יש לדעת שנקבוביות פתוחות הוא נתון שאינו משתנה במהלך החיים.
כמו שאמרה חברתי שירה אוחיון את המייק אפ יש להניח על העור ולא למרוח אותו, בנוסף תוכלי לעשות לפני אירוע ופעם בשבוע מסכה מכווצת שתעניק לנקבוביות מראה פחות פתוח למספר שעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמוניק25/02/2007
יש לי תופעה שנמשכת כבר כמה חודשים.... זה התחיל בגירודים מעטים בגוף והתפשט.. הגירודים בלתי נסבלים יוצרים אדמומיות וופצעים קטנים של אלרגיה.. הרופא נתן משחה אנטיביוטית + כדורים משני סוגים אך שום דבר לא עוזר. מה אפשר לעשות.. זה די דחוף אשמח אם תחזירו לי תשובה בפורום בהקדם האפשרי.. תודה ויום נעים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זוהי שאלה שיש להפנות לרופא עור
מערכת BeOK27/02/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא
רחלי אלמקייס27/02/2007יש לגשת לרופא המטפל ולהתייעץ איתו בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאפיינים לאיפור תקופתיעדי איסק24/02/2007
שלום לכל המאפרים אני עדי איסק מאפרת בוגרת ירין שחף אני צריכה עזרה בטיפי לאיפור תקופתי למופע של תקופת שנות ה20 מה הם המאפיינים העיקריים לאותה התקופה ואיך אפשר להבליטם כדי שיראו בברור את האיפור על במת התאתרון אשמח לתשובה מקצועית
והמון תודות מראש!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי עדי
שירה אוחיון25/02/2007את תמיד יכולה לחפש באינטרנט תמונות מאותה תקופה.
מה שמאפיין את התקופה היא חיוורון בפנים ואיפור מעושן שחור ש"מפיל" קצת את העיין.
הגבות היו מאוד דקות, מצוירות ויורדות למטה, והשפתיים היו אדומות כהות מאוד וקטנות (כמו של ג'וקר)
לגבי איפור לבמה, בגלל שהצבעים הם מאוד חזקים (שחור, לבן, אדום\בורדו) לא תהייה בעיה איתם גם למרחקים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור שנות ה-20
עדי איסק25/02/2007שירה המון תודה על התשובה המהירה ועל העזרה!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לתחפושת.הדר23/02/2007
אני הדר ,
אני בכיתה ח'.
אני מתחפשת לתחופשת שהיא די אפלה אבל מתוקה P:
יש איפור , של דמעות שחורות ,
הנה דוגמא:
http://img216.imageshack.us/img216/4341/iconatora8fa1ec2b848f99sh1.jpg
רק הייתי רוצה שזה יהיה קצת יותר דק ,
אין לי מושג איך עושים את זה...
תוכלו לעזור לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמעות שחורות
שירה אוחיון25/02/2007את יכולה לעשות את זה עם איילינר ומכחול דק, ולצייר את זה איך שבא לך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה :)
הדר25/02/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלליות טבעיות מתחת לעינייםזיוה22/02/2007
שלום!!
יש לכן פורום אלוהי, יש לי בעיה רצינית וכל אחד אומר משהו אחר.
יש לי מתחת לעיניים שחור, כאילו שמתי צלליות בצבע בורדו חום, אני יודעת שלכל המשפחה שלנו יש זאת אומרת שזה עובד בגנטיקה, השאלה היא ניתן לעשות משהו שבאמת יקטין בגדול את הצבע,
כולם שואלים אותי מה יש לי מתחת לעיניים, ואי יפה וזה הורס לי חבל.ח,ח,ח
תעזרו לי תודה, ותציינו לי באילו תכשירים ושל מי.
אתם ענקיות מהחיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלליות טבעיות מתחת לעיניים
שירה אוחיון22/02/2007היי, ותודה על הפרגון...
יש לחברות שמיצרות איפור מקצועי מייק-אפ בגוון ירוק בהיר חלבי.
הירוק מנטרל אדמומיות, ולכן יכול מאוד לעזור לך.
מרחי כמות קטנה מאוד מהמייק-אפ הזה על האדמומיות, ועליו תניחי את המייק-אפ הרגיל שלך.
רק תקפידי להניח את המייק-אפ ולא למרוח אותו וליצור שכבה דקה כמה שאפשר (למנוע ערבוב בין שני הגוונים). ואחרי כל זה תפדרי את האיזור עם פודרה שקופה או טאלק.
מיאפה קונים???
*בועז שטיין (נמצא בתל אביב או אצל קוסמטיקאיות מובחרות)
*חברת אטלייה (או בבית ספר לאיפור "ירין-שחף בתל אביב או בבית ספר לאיפור "יוסי ביטון" בחיפה)
*איל מקיאג' חשוב לציין שאצלם הוא מגיע בנוזל ולכן מומלץ לבדוק טסטר לפני שקונים (המון חנויות בכל הארץ)
*O.F.R.A מגיע בסט של חמישה גוונים מנטרלים. מאוד מומלץ וגם לא מאוד יקר (תבדקי באתר שלהם היכן החנות הקרובה)
במידה ולא יסתדר לך משהו או לא הבנת איך בדיוק, תכתבי שוב ואני מבטיחה לעזור...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחפושת...ורד21/02/2007
אני מתחפשת לקבואית - הצבעים העיקריים הם בערך: שחור לבן , כחול [ג'ינס]
הייתי רוצה לדעת איך להתאפר לתחפושת הזו!
אני חושבת שצבעים כהים מתאימים , הייתי רוצה לדעת איזה צבעים בדיוק,האם לשים סומק ובאיזה צבע?
אני בכתה ח' , אז בבקשה תתאימו לי משהו שבערך יהיה מתאים לגילי..
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קאובואית יקרה
שירה אוחיון22/02/2007אני הייתי הולכת על גוונים חומים, מראה שזוף, המון סומק חום בצידי הפנים.
לאיפור בעיניים הייתי הולכת על שחור מעושן (לא כבד מדיי)
ומשהו גלוסי בשפתיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לחלבאירנה21/02/2007
שלום,
אני אלרגית לחלב, כך שאפילו אכילת מ"ג 1 גורמת לכתמים אדומים על העור. השאלה, האם שימוש בתכשירים על בסיס חלב, מה שנפוץ היום בתעשיית הקוסמטיקה, יכול לגרום לאלרגיה?
תודה(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לחלב
רחלי אלמקייס27/02/2007ישנם מספר סוגי אלרגיה לחלב:
1- שהחלב גורם לתופעת ליחה מרובה.
2- שבגוף אין אנזים שיפרק את סוכר החלב.
3 - שהגוף אלרגי לחומצה לקטית שמצויה במוצרי חלב.
לפי התיאור שלך אינך רגישה לחומצה לקטית לכן אינך יכולה להשתמש במוצרי קוסמטיקה המכילים את החומצה הלקטית, החומצה הלקטית נימצאת בד"כ בפילינגים אלפא הידרוקסי.
בחלב פנים את כן יכולה להשתמש למרות שהוא ניקרא חלב אין בו את מרכיב החומצה הלקטית.
מקווה שעזרתי, בהצלחה רחלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כהות מתחת לעינייםקרן21/02/2007
לאחרונה משום מה יש לי כהות מתחת לעיניים, שלא היתה לי קודם.
אני שותה בד"כ כ-5 כוסות מים ביום, לא נראה לי שזה ממש עוזר.
רציתי לדעת ממה זה נגרם ומה אני יכולה לעשות כדי להעלים אותם
תודה
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כהות מתחת לעיניים
רחלי אלמקייס24/02/2007קרן, כהויות מתחת לעיניים מופיעה כתוצאה מאחת מהסיבות הבאות:
1 - גורם תורשתי - גנטיקה.
2- חוסר שינה.
3- בעיה בתפקודי כבד.
4- המוגלובין ירוד, חוסר בויטמין B12.
אם הסיבה לכהויות היא גנטית אין אפשרות להעלים את הכהויות אלא רק להבהיר עם קרמים המיועדים לכהויות לאזור העיניים.
אם הגורם לכהויות הוא אחד מהסיבות הנותרות, ניתן לטפל בגורם ובמקביל למרוח קרם או סרום המיועדים לטיפול בכהויות שסביב העיניים.
קרמים וסרומים שמטפלים בכהויות שסביב העיניים:
* צמד הקרמים של יונקה, פיוטו ונוטרי (יש חשיבות לסדר מריחתם).
*סרום קמלאיי של NMF .
*קרם של חברת אינה רויאל.
המליץ לך לאכול ירקות ירוקים למינהם.
לידיעתך 5 כוסות מים אינה כמות מים מספקת מומלץ לשתות כ18 כוסות ביום ואם אפשר יותר מה טוב.
בהצלחה קרן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכהויות מתחת לעיניים
גלית10/06/2009איך אני יודעת אם הכהות היא גנטית או מסיבה אחרת?
אני בת 45 וסובלת מאד מהתופעה.
אשמח לשמוע מה הפתרון שהנכם מציעים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי גלית, כאשר הסיבה
שוש מאור10/06/2009גנטית לרוב אנו יודעות על כך (ממראה האמא, סבתא, אבא וכו'..). ודאי שאת ישנה מספיק ושותה מספיק, אם ענית חיובית על כך נסי להשתמש בתכשירים לעיניים שנותנים גם הבהרה ומפיגים נפיחויות. אין מה להפסיד, במקרה הטוב יעזור ובמקרה הרע - טיפלת בעיניים אך לא נתת מענה לכהות. כמו כן אפשר להתייעץ עם רופאי עור - ככל הידוע לי גם להם אין מענה לכך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תענו לי דחוףף $%@!@ורד20/02/2007
אני יודעת שזה לא ממש דחוף עדייןן :/ חח
אבל עדיין אני מתחפשת לאופנוענית , יש לי חצאית עור שחורה וחולצת עור שטוחה,עם מעיל ג'ינס ממש יפה ועם מגפיים שחורות ..
אני לא יודעת אם להתאפר גם שחור או שזה יותר מדיי?.. אני חשבתי על צללית סגולה אבל אני לא בטוחה שזה מתאים לתחפושת.. בבקשה תעזרו לי!!O:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התבלבלתי התכוונתי לחולצה עור שחורה
ורד20/02/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופנוענית יקרה
שירה אוחיון20/02/2007בגלל שתהיה לבושה בשחור (עור) מומלץ על איפור בגוונים כהים גם.
שחור, סגול, כחול או ירוק לא משנה כל עוד זה כהה, ומרוח.
סומק חום בצידי הפנים ואודם כהה (סגול או בורדו מאוד כהים) בלי גלוס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסקרה גורמת נזק לריסים???כנסווו. . .19/02/2007
אני משתמשת במסקרה לאש ארכיטקט ולפני כמה ימים חברה אמרה לי ששימוש יומיומי במסקרה גורם לריסים לנשירה או שזה הורס אותם או משו כזה...
זה נכון?
ואם כן מה לעשות??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש במסקרה ונזק..
שירה אוחיון20/02/2007מסקרה לא יכולה לגרום לנזק אם דואגים להוריד אותה כל יום מהריסים (ולהקפיד שהריסים נקיות לגמריי)
יש מסקרות עמידות במים, שמאוד קשה לנקות אותם מהריסים, מה שקורה במצב הזה, נשארים גושי מסקרה קטנים (שאריות) על הריסים ויוצרים כובד על השערה מה שיכול בשימוש מתמשך לגרום לריסים לנשור. אבל גם זה קורה רק אם משתמשים כל יום במסקרה עמידה במים במשך כמה שנים.
לכן אני ממליצה ליום יום על מסקרה לא עמידה (היא לא תרד או תימרח אם היא איכותית)
ולאירועים מיוחדים, או כשרוצים שהמסקרה באמת לא תרד במים (כמו למשל כשהולכים לים או לברכה) מומלץ על הסוג העמיד במים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לפורים =)טל18/02/2007
שלום שלום :]יש לי שאלה קטנה, אני יודעת שזה עוד מוקדם אבל אני מתלבטת לגבי איפור לפורים ..
אני שמה שימלה בערך בגוון בא'ז צהבהב .יש לי שער שחור ואני די שחומה..
אני רוצה ליצור בעזרת האיפור מראה שזוף ולשים צלליות מתאימות..
יש המלצות? :]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור לפורים
שירה אוחיון19/02/2007את תמיד יכולה ללכת על מראה שזוף ומבריק. צלליות מוזהבות בכמה גוונים, פודרה מבריקה משזפת, גלוס וקצת נצנצים (רצוי בגוון אולטרא כל שהו) יעשו את העבודה מצוין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)