מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היי... יש לי שאלה !!! לרחלי בבקשה..דנה13/07/2007
היי רציתי לדעת, אם אני שמה מסכה לפנים על פצעים אם זה מזיק או דווקא מועיל ?
ואם אפשרי לשים את המסכה יותר מהזמן שכתוב על האריזה 10 דק'... אם אפילו לכמה שעות זה אפשרי? או שזה מזיק?
תודה מראשש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדניאל
רחלי אלמקייס13/07/2007דניאל להניח מסכה על פצעים זה לא מזיק השאלה איזו מסכה ואילו פצעים?
אם הפצעים הם מה שקוראים בשפת עמנו חצ'קונים אז להניח מסכה עליהם זה מצויין אבל רק מסכה סופחת מכווצת שמכילה חומרי ריפוי לפצעים אם תשימי מסכה מזינה שמתאימה לעור יבש יקרה שהפצע לא יגליד ואף יחמיר, לגבי זמן השהות של מסכה כל מסכה זמן השהות שלה על העור הוא בין 10 ל15 דקות אם תניחי יותר לא תפיקי יותר תועלת - אין צורך ביותר מהזמן שצינתי , לגבי פצעים אפשר להניח באופן נקודתי על הפצע משחה ליבוש לכל הלילה - לחברות דרמלוגיקה , הולילנד ויונקה יש תרחיפי יבוש מעולים
בהצלחה ובכל שאלה נוספת אשמח לענות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרחלי תודה רבה והמסכה שיש לי
דנה14/07/2007מסיכה לניקוי עמוק עם מינרליים טבעיים למראה רענן וזוהר. היפואלרגי. וכתוב שזה לכל סוגי העור. והמסכה היא של קרליין..
לא כתוב כלום על מסיכה לעור יבש.. אז אני מניחה שזה בסדר :)
אוקיי, תודה רבה לך על ההסבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי .. המשך לשאלה בבקשה.. =]
דנה14/07/2007אם אני שמה מסכה נקודתית על החצקונים יום אחרי יום.. זה בסדר?
תודה רבה על ההתייחסות .. :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כהויות מתחת לעיניים,דחוףףףףףףףףף!סיגל11/07/2007
בהמשך לשאלתי לפני כמה שבועות ובהמשך למכתב הקודם של הבחורה שרשמה,אני מבינה שרשמת על קרם לכהויות , רציתי לדעת פרטים על הקרם הנ"ל,איזה חברה ואיפה אפשר לקנות,המון תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיגל
רחלי אלמקייס13/07/2007המלצתי על קרם עיניים של חברות יונקה, דרמלוגיקה אינה רויאל ופריורי את כולם ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות, בדקי את האימייל ששלחתי לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקונסילר
שירן24/07/2007אני דווקא ממליצה לך על קונסילר הוא מעלים את כהויות מתחת לעיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
סיגל24/07/2007אני משתמשת בקונסילר וזה לא ממש מעלים את הכהויות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מתאפרים לבמה ?קוראל09/07/2007
איך מתאפרים לאיפור במה !?להופעות של מחול, משחק וכו' ..?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור לבמה
שירה אוחיון15/07/2007מאוד חשוב להתיחס לאיפור במה שונה מאיך שמתיחסים לאיפור רגיל.
היות ובמה לרוב רחוקה מהקהל חשוב לבחור באיפור שיראה למרחק.
האיפור צריך להיות הרבה יותר כבד ו"גדול" וחשוב לבחור בצבעים שלא קרובים לגוון העור.
שחור, כחול, סגול ולבן הם הצבעים המומלצים. צבעים כמו צהוב, זהב, תכלת, ירוק בהיר פשוט יעלמו. חשוב לאפר את העיין כך שתראה מודגשת ובולטת.
סתם עפרון בתוך העיין לא יראה על במה, אבל עפרון בעיין כשמסביבו יהיה תיחום של צללית כהה יכול להראות יותר.
אותו דבר לגביי סומק. לא לפחד לשים כמות. אולי במראה זה יראה נוראי אבל על במה זה יראה טבעי.
לגבי השפתיים, גלוסים לא באים בחשבון היות ולא רואים אותם בכלל.
חשוב לבחור בליפסטיק (כל גוון טוב) וחשוב שהליפסטיק לא יהיה שמנוני מדי היות והוא יכול להמרח וללכלך את הפנים והתלבושת.
מקווה שעניתי לשאלתך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות על קרם הגנה וסומקגלית08/07/2007
יש לי גוון עור בינוני ולאחרונה הוא קיבל מראה כהה יותר בעיקר בגלל שהעור קיבל גוון מעט אדום כהה (במיוחד באיזור המצח והאף כולל השפתיים). אני לא מרבה להחשף לשמש אך אינני מורחת על העור שום קרם. האם ייתכן שזו הסיבה לקבלת הגוון הזה? אם אשים קרם המכיל מסנן קרינה האם הוא ימנע גם את השיזוף וקבלת הגוון המוזר הזה?האם קרם שכתוב עליו שמכיל מסנן קרינה טבעי מעניק הגנה מספקת? אני לא מצליחה למצוא קרם מתאים מכיוון שלכל קרם שניסיתי היה חיסרון כלשהו כמו ריח ויצירת מראה שומני ומבריק או יצירת גירויים. האם תוכלו להמליץ לי על קרם הגנה לשימוש יומיומי לא יקר נטול ריח וצבע או בעל ריח עדין ונעים שלא יורגש כלל על העור וישאיר לו את המראה הטבעי? שאלה נוספת: ליצירת אשליה של גוון עור בהיר יותר האם עליי להשתמש בסומק בגוונים של כתום כהה-חום-אדום או בגוונים הורודים-כתומים הבהירים יותר? אשמח לקבל תשובה על כל השאלות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סומק
שירה אוחיון09/07/2007אין לי מושג לגבי קרמים וכאילה, אבל לגבי סומק, צבע חום או כתום לא יגרום לעור שלך להראות בהיר יותר. את זה רק מייק-אפ יכול לעשות. יש המון סוגי מייק-אפ שמגיעים כבר עם מקדם הגנה (הם אומנם קצת יקרים אבל זה מחליף את הקרם לחות עם מקדם ההגנה שגם לא ממש זול)
תנסי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעווה בבית השחיקרן08/07/2007
היי - רציתי לדעת כמה זמן צריך לחכות עד שיהיה אפשר להסיר שיער בשעווה בבית השחי ( פעם ראשונה )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעווה
נועה10/07/2007טיפול בשעווה יכול להיעשות בכל מקום כשיש אורך מספיק לשעווה להצמד לשיער - כלומר כמה מילימטרים מעל פני העור. ככל שהשערה קצרה יותר-ככה הטיפול פחות כואב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרמים וקסמטקאיתאורי08/07/2007
היי
הפעם היחידה שהייתי אצל קוסמטקאית זה היה לפני שנתיים, אני רוצה לעשות ניקוי כללי בפנים, לא משהו מיוחד
תמליצי לי בבקשה על קוסמטקאית בנתניה......
המלצת למשהי על קרמים לשיפור כהיות מתחת לעיניים, היכן אפשר לרכוש אותם?
יצא קרם לעיניים של חברת "קליניק" all about eyes rich" (לכהיות מתחת לעיניים) האם את ממליצה?
אשמח אם תעני על השאלות
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורי
רחלי אלמקייס23/07/2007אשמח לברר לך על קוסמטיקאית באזור מגורייך או לחילופין אם אתה מעוניין לקבל טיפול קוסמטי אצלי אשמח כתוב לי את האימייל שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עזרהה...רותם אטיאס07/07/2007
אתן יכולות לחפש לי מאפרת טובה באשקלון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאפרת באשקלון
שירה אוחיון09/07/2007את יכולה לקחת גם מאפרת מתל-אביב ולשלם לה את הנסיעות (תחבורה ציבורית) לאשקלון.
איזה איפור את צריכה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שזירת ריסיםמרינה07/07/2007
שלום! הייתי רוצה לדעת את כל הפרטים על שזירת ריסים ואת המחיר , זה ממש החלום שלי !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שזירת ריסים
חסוי18/08/2007היי מרינה..
שזירת ריסים זה כתוספת לריסים הקיימות... מדביקים אותן על הריס עצמו( עם דבק מיוחד המיועד לזה).. זה נותן מסגרת והגדלה לעין נשאר לפחות שבועיים שלוש ולאחר מכן עושים מילוי.. של הריסים הבודדים שנפלו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בפנים- סבל אמיתיאורטל07/07/2007
שלום רב!
אני בת 22 ומזה שנתיים שאני סובלת מפצעים בפנים
הלכתי לרופא מומחה, תגובתו היתה שאלו הם פצעי בגרות שמגיעים בגיל מאוחר , והרי הכי קשה להיפטר מהם לטענתו,
הרופא המליץ לי על כדורי "ראקוטן" בעוד אנשים אמרו לי שממש לא מומלץ להשתמש בכדורים אלו.
אני מעוניינת לדעת האם כדאי לקחת כדורים אלו ואם לא אז מה כן עדיף
אשמח גם לדעת מהי הסיבה לסבל מפצעים בגיל כזה בעוד בילדותי לא היו לי כלל פצעים.
תודה רבה אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורטל
רחלי אלמקייס07/07/2007לשאלתך ישנם הרבה סיבות שיכולות לגרום לאקנה בגיל מאוחר צריך לראות על מנת לתת אינפורמציה מדוייקת, לגבי רקוטן אני אישית לא בעד וממליצה רק במצב חירום מצב שבו כבר לא ניתן לטפל בקוסמטיקה הרגילה , אשמח להיפגש ולהעניק לך ייעוץ רשמי לי את האימייל שלך כדי שאוכל לדבר איתך וזכרי אין יאוש בעולם כלל,
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפוררעינבל06/07/2007
יש לי עיניים חומות וגוון עור שחום ורציתי לדעת באיזה צבע של צללית וסומק כדאי לי להשתמש...
כמו כן רציתי לדעת במה כדאי להשתמש כדי להוריד שחורים מהפנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעינבל
רחלי אלמקייס06/07/2007שאלתך מחולקת לשניים, על החלק הראשון תענה לך חברתי לפורום שירה ולחלק השני הנה התשובה, הקומודונים או מה שקרואי בשפת עמנו השחורים אין דרך להסיר מהפנים ללא התערבות הקוסמטיקאית כל נגיעה עלולה להשאיר סימן וצלקת אבל מצד שני ניתן למנוע היווצרות שחורים ע"י שימוש במוצרים המתאים לעור וכך לשמור על הגיינת הפנים ולמנוע היווצרות של שומן (חלב בשפה המקצועית) שהוא אחד הגורמים העיקריים לשחורים.
בכל שאלה נוספת אשמח לעזור וכן גם לטפל בך אני נמצאת במספרה של שוקי זיקרי ברחוב בן יהודה בת"א.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרי יונקהnomi04/07/2007
היכן ניתן להשיג את מוצרי חברת "יונקה" ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנומי
רחלי אלמקייס06/07/2007היכן את גרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לעור צהבהבחנה04/07/2007
אני בעלת עור עם גוון צהבהב, עיגולים כהים מתחת לעיניים וכתמי שמש. מזה כעשר שנים אני נמנעת מחשיפה לשמש ובכל זאת משנה לשנה עור הפנים נראה כהה יותר. בשימוש בממיק-אפ העור נראה מצוין, אולם בקיץ זאת ממש מועקה. האם את יכולה להמליץ על מייק אפ קליל לקיץ?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייק-אפ לקייץ
שירה אוחיון04/07/2007את צודקת, מייק-אפ בקיץ זו בהחלט מועקה...
מומלץ לבחור במייק-אפ קל מאוד ועל בסיס מיים, שמתיבש מעצמו ולא משאיר שכבה שמנונית.
תנסי את המייק-אפ של חברת M.A.C מסדרת FACE AND BODY הוא הכי קל שאני מכירה.
את יכולה לנסות גם את המייק-אפ לייט של חברת מאדינה מילאנו. הוא מצוין.
חשוב להמנע ממייק-אפים שמנוניים וכבדים כי הם קצת סותמים את הנקבוביות וגורמים להזיע יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות על עיפורהודיה04/07/2007
באיזה סוג של מייק אפ כדאי להשתמש בקיץ והאם כדאי להשים עיפרון בעיניים וגם באיזה צבעים של עיפור כדאי להתאפר שיתאימו לקיץ לעונה עכשיו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה
סיגל04/07/2007למה אתם לא מתיחסים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפים ושיטותליאל03/07/2007
להקטנת האף..כמה שיותר
ואם אפשר לענות בהקדם האפשרי זה מאוד דחוף..
תודה לכם :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי?
ליאל05/07/2007זה די דחוף אם אפשר לענות בהקדם זה יהיה מצויין..תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה פשוטה..דנה03/07/2007
שלום, רציתי לדעת אם יש ח'צקון אז מה כדאי לעשות בעצם??
סוג עור הפנים שלי הוא רגיל.. לפעמים יש פצעונים.. אבל העור שלי לא שמן..
לשים מסכה?
להוציא את המוגלה?
להשתמש בחומר מחטא.. כדוגמת ספיריט סליציל?
לשטוף כמה פעמים ביום את הפנים במים?
סתם לחכות שזה ייעלם? [ ואגב אני לא חושבת שלבד פשוט זה ייעלם?]
ורציתי לדעת אם חשיפת שמש לעור הפנים יכולה להזיק לו? לגרום לפצעונים? ואף להחמיר את המצב שלהם?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רחלי.. אני אשמח אם תעני לי :)..
דנה06/07/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמעיין
רחלי אלמקייס07/07/2007הבנתי שעורך אינו שמן ואין בו ריבוי של פצעים אבל כמו כולם מדי פעם בגלל מתח עצבים שינוי הרגלי אכילה וכו' קורה מצב שמופיעה פוסטולה מה שקרוי בשפת עמנו חצקון, אז ככה בפצעים לא נוגעים ובטח שלא מוצאים את המוגלה למה?
1. כשמוצאים מוגלה קיימת סבירות של העברת למקום אחר בפנים מה שיגרום לפצע נוסף.
2. נגיעה כל שהיא בפצע עלולה להותיר כתם שהרבה יותר קשה להעלים אותו.
אז מה עושים?
ראשית יש להקפיד על הגיינת הפנים כאורח חיים כלומר:
1. לשטוף את הפנים בוקר וערב בג'ל ניקוי מתאים לסוג העור ולא בסבון גוף או שמפו
2. להניח בוקר וערב קרם לחות קליל ללא שומן על בסיס מים שלא יסתום את הנקבוביות ויגרום לפצעים.
3. רצוי פעם בשבוע לעשות פילינג ומסכה
ואם מדי פעם יוצא חצקון להניח עליו תרחיף יבוש למשך הלילה ולהניח לו להתיבש ואז הוא יעלם.
מידי בוקר בכל יציאה מהבית הקפידי לשים חסם שמש ללא שומן השמש לא תגרום לפצעים אבל גורמת לנזקים אחרים לעור כגון כתמים, והזדקנות מוקדמת לעור קמטים שיופיעו בגיל יותר מאוחר
נזקי שמש באים לידי ביטוי בגיל מאוחר יותר.
בהצלחה מקוה שעזרתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה רחלי! אבל מה זה.
דנה08/07/2007תרחיף לפנים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי-
דנה08/07/2007אני משתמשת בקרם לחות לפנים של POND'S
השם זה קרם לחות שומני? או על בסיס מים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמעיין
רחלי אלמקייס08/07/2007לגבי הלחות שאת משתמשת איני יודעת לא מכירה את החברה בטח זה תכשיר מהפרמים ולא מקוסמטיקאית יכול להיות שהוא על בסיס מים צריך לקרוא מה שרשום במרכיבים.
תרחיף - זהו סוג של מצב שבו נמצא חומר כלשהוא כוונתי שתשתמשי במייבש פצעים יכול להיות לכל חברה כזה מייבש נסי את של חברת אם די פורמולשיין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך!
דנה08/07/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)