מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מתעניינת...מאיה אברבוך02/04/2007
שלום אני חדשה באתר.. לפני כמה ימים הלכתי לבדוק את בי"ס של "ירין שחף" ויצאתי מרוצה.. העניין הוא שאני חיילת ויש לי עוד שמונה חודשים עד לשיחרור. בסוף החלטנו(אני והיועצת לימודים) שאני הקח פיקדון והוכל להתחיל לילמוד בשקט בדצמבר ואפילו לפני... השאלה שלי היא כזו.. נגיד ואני מסיימת את לימודי בהצלחה (ברור!) בגיל 21 איך אני בדיוק מתחילה להיכנס לתחום? אני צריכה לצבור נסיון.. תהיה לי הכוונה כלשהיא? עזרה מהבי"ס?... בתודה מאיה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למתעניינת
שירה אוחיון03/04/2007קודם כל, עשית את הבחירה הנכונה. "ירין שחף" הוא בית הספר לאיפור הכי טוב בארץ!!
בתחילת דרכי לפני שלמדתי איפור היו לי את אותן מחשבות... איך להשתלב בתחום? מי מבטיח לי שאני יעבוד בזה? יש עבודה לכל-כך הרבה מאפרות?... ועוד המון התלבטויות שסביר להניח יש לכל אחד ואחת שהולכים ללמוד מקצוע כל שהוא...(כל מקצוע)
אני יכולה להגיד לך מנסיון: אף אחד לא מבטיח לך עבודה ואף אחד לא מבטיח לך להשתלב מייד כשתסיימי את הקורס. אם את רוצה להשתלב, ורוצה להצליח את תצטרכי לדחוף את עצמך ולפרסם את עצמך בכל דרך. ועוד משהו, אם את באמת טובה- העבודה והפרסום כבר יגיעו אליך וכל מה שתצטרכי לעשות זה לאפר..
יש סוכנויות מאפרים, יש המון צלמים, כלות, עיתונים, T.V ועוד המון מקומות שמחפשים מאפרות. התפקיד שלך הוא להגיע לשם...
אני מבטיחה לך שאם בחרת בירין שחף, אין לי ספק שתצאי מאפרת טובה, ודעי לך שהביקוש הוא לבוגרות ירין שחף, אז כבר יש לך יתרון אחד על פני כמה אחרות...
בהצלחה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרחליטלי01/04/2007
רציתי לשאול איפה אפשר להשיג את המוצר שרשמת לטיפוח השפתיים
של חברת יונקה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טלי - טיפוח שפתיים
רחלי אלמקייס01/04/2007רישמי לי את האימייל שלך ואני יגיד לך היכן ניתן לרכוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי
טלי06/04/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי מחכה שתרשמי לי
טלי11/04/2007
היכן ניתן לרכוש את המוצר לשפתיים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטלי
רחלי אלמקייס12/04/2007שלחתי לך מייל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטלי מרחלי
רחלי אלמקייס16/04/2007טלי קיבלת את המייל שלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פנים מעוגלות מידישירה01/04/2007
שלום לכן
אני סובלת מבעיה שהפנים שלי מעוגלות מידי ורציתי לדעת איך אני יכולה להתאפשר כדי שהם יראו קצת פחות עגולות..אשמח לקבל טיפים!
תודה
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פנים מעוגלות
שירה אוחיון01/04/2007לפנים מעוגלות מומלץ להשתמש בסומק בגוון חום ולהניח אותו בצידיי הלחיים. את אותו הסומק מומלץ לפזר גם לכיוון הרכות, ולהניח אותו גם על עצם הלסת (מתחת לסנטר) את הגוון מומלץ לבחור בקפידה. את צריכה גוון חום נטרלי. לא אדום מדיי, ולא אפור מדיי. פשוט חום טבעי בכמה טונים יותר כהה מגוון העור שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חב' הולילינדאפרת30/03/2007
יש לי כתם מעל השפה העליונה
הלכתי לקוסמטיקאית והיא מילאה אותי בקרמים של חב' הולילנד
כבר שבוע ימים שאני משתמשת במוצרים ויש שיפור בכתם
אך כל הפנים נהיו אדומות והכתם מחוספס משהו
וכאשר אני מחייכת נהיו לי קמטים כאלה חזקים
אני לא יכולה להתאפר והמייקאפ לא מתיישב יפה על הפנים
מצד אחד אני רוצה שהכתם יעבור
אך אני לא יכולה לצאת מהבית בצורה כזאת
על המוצרים כתוב שמשך הטיפול נע בין 4-6 שבועות
ואני רק בשבוע הראשון
בד"כ העור שלי מעורב עם פצעים ועכשיו שהעור הפך ליבש ומתקלף
אני פוחדת שזה יגרום להחמרה בפצעים
אשמח לתשובתכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאפרת
רחלי אלמקייס31/03/2007אפרת איני יודעת מה היו השיקולים של הקוסמטיקאית שטיפלה בך ואיני יודעת מה שמם של החומרים שאת משתמשת, אשמח אם תירשמי את שמות התכשירים וכיצד את משתמשת בהם.
בינתיים אמליץ לך למרוח ג'ל אלוורה טבעי, אלוורה טבעית צבעה לבן או ג'ל ביו ריפר שיעניקו לעורך מים ולחות שעורך זקוק להם כעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחב' הולילנד
אפרת01/04/2007המוצרים הם מסדרת אלפא בטא ורטינול
יש פילינג +מסכת הבהרה פעמיים בשבוע
יש קרם מחדש למריחה בלילה
קרם יום מאותה סדרה למריחה בבוקר
קרם הבהרה שאני מורחת רק על הכתם ביום ובלילה
ויש מי פנים מאותה סדרה שאני מורחת בבוקר ובלילה
כמובן לפני הקרמים
וגם סרום ויטמין c שהקוסמטיקאית אמרה לי למרוח כשהעור ממש יבש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאפרת מרחלי
רחלי אלמקייס01/04/2007נתחיל לעשות סדר,
דבר ראשון עשי פעם בשבוע פילינג ומסכה בשלב הזה.
את המי הבהרה יש להשתמש רק בערב וכנ"ל את קרם ההבהרה שאת מורחת על הכתם.
בהצלחה כתבי לי אם יש שיפור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחג שמח ותודה רבה לך!!!!
אפרת02/04/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה למייק אפ אייכותי לעור רגישגלי28/03/2007
הייתי מעוניינת לקבל המלצה חמה למייק אפ איכותי לעור רגיש עם נטייה קלה לאדמומיות (קופרוזיות).
חשוב לי מאד שניתן יהייה להסירו בקלות ללא שפשוף וגירוי יתר של העור.
חייבת לציין שלמרות גילי המופלג (47) מעולם לא השתמשתי במייק אפ והייתי רוצה לכסות רק את אזור הלחיים הבעייתי במקצת(האם אפשרי?).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייק-אפ לעור רגיש
שירה אוחיון04/04/2007ההמלצה שלי היא לרכוש מייק-אפ מחברות שמייצרות איפור שמיועד לעור רגיש כמו ניבאה ואלמיי.
המייק-אפים שלהם מצוינים. הם נותנים כיסוי נפלא והם גם היפואלרגנים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיכול להיות...
רונית04/04/2007תודה רבה, למשל אני ילדה בת 13 ואני רוצה לשים מייקפ אפ יש כאלה האומרים בגיל 20 תיראי כמו מישהי בת 30 האם זה נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לשירהשמרית28/03/2007
שירה שלום, אני רכשתי מייק אפ נוזלי וקונסילר של איל מקיאג'. האריזות של שניהם הן אותו הדבר בידיוק. ווידאתי מספר פעמים עם המוכרת שאכן מדובר בקונסילר והיא אישרה שאכן כך. כשהגעתי הביתה בחנתי יותר לעומק את המוצרים וראיתי ששתי האריזות הן של מייק אפ - אחד צבע בז' ושני olive (אותה כמות של מוצר )
האם יש מניעה להשתמש במייק אפ בתור קונסילר (תחת לעיניים)? יכול להיות שמייק אפ וקונסילר זה אותו דבר בחברה של איל מקיאג'? יש טעם לבקש להחליף את המייק אפ בקונסילר כפי שמראש ביקשתי או שזה אותו הדבר?
עוד לפי הרכישה בחנות המוכרת/דיילת/מאפרת איפרה אותי במוצרים שרכשתי והתוצאה היתה לשביעות רצוני, אך כשעה יותר מאוחר ה"קונסילר"/מייק אפ אומנם עדיין הצליח להסתיר את העיגולים הכחולים אבל הדגיש בצורה בולטת מאוד את כל הקמטוטים הקטנים מתחת לעיניים... :( האם יש דרך להימנע מתופעה זו (אני בת 28)?
בנוסף המוכרת הבטיחה לי שלמייק אפ יש מקדם הגנה מהשמש (spf). על האריזה זה לא מצויין. האם זה אומר שאין מקדם הגנה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שמרית
שירה אוחיון03/04/2007מייק-אפ וקונסילר הם אכן אותו מוצר. יש חברות שמיצרות את הקונסילר שלהם עם כמות פיגמנט (צבע) גבוהה יותר ממיק-אפ מכיוון שהוא אמור להסתיר כהות. בגדול המוצר הוא אותו מוצר.
לגבי הקמטוטים, זה נכון שכמות גדולה של קונסילר או מייק-אפ מוצק מתחת העיניים יכולה להדגיש את נוכחות הקמטוטים ובמיוחד עם מוסיפים על זה פודרה. אם יש לך קמטוטים אני ממליצה לעבור לקונסילר נוזלי שברוב המקרים מתיבש ומתקבע מעצמו. המוצר הנוזלי קל יותר ולא יוצר שכבה שמדגישה את הקמטוטים.
אם יש מקדם הגנה או אין במוצר שרכשת אני לא יודעת, אבל בלי קשר אני ממליצה להניח על הפנים לפני כל איפור ובכלל בכל בוקר קרם לחות עם מקדם הגנה. (ממליצה על זה של חברת אלמיי)
ואז לא מודאגים אם למייק-אפ יש מקדם הגנה או אין..
חג שמח!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדמומיות בפניםאירית28/03/2007
היי רחלי...
בעברי הלא כל כך רחוק השתמשתי בראקוטן , במהלך השימוש ואחריו צבע העור בפנים שלי קיבל גוון אדמומי כמו הסמקה בכל הפנים, עכשיו שאני כמעט שנתיים אחרי הטיפול האדמומיות עדיין קיימת, הייתי כבר אצל רופא עור, והוא לא כל כך עזר, אני כבר לא יודעת למי לפנות ומה לעשות, אנשים חושבים שאני מסמיקה כל הזמן... והם לא יודעים שזה לא טיבעי.. מה אני יכולה לעשות כדי להיפטר מזה?
כל הצעה תתקבל בשמחה...
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצעה איפורית
שירה אוחיון28/03/2007חברות לאיפור מקצועי מוכרות קונסילר בגוון ירוק בהיר מאוד שאמור לנטרל את האדמומיות. מרחי מעט מהקונסילר הירוק על האיזורים האדומים ועליו בתפיחות קלות הניחי מייק-אפ בגוון העור שלך. מאוד חשוב להניח את המייק-אפ ולא למרוח אותו. מריחה לא תיצור אפקט הסתרה כי היא תגרום לערבוב של המייק-אפ והקונסילר ביחד, ותבטל את ההשפעה של הירוק.
אם אינך יודעת מאיפה לרכוש קונסילר ירוק כתבי לי ואני אציין בפניך נקודות מכירה שקרובות לביתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאירית מרחלי
רחלי אלמקייס29/03/2007בראש ובראשונה אינך צריכה להילחץ.
לפני שנתחיל בעצות לטיפול הקוסמטי וטיפול המשלים בבית הינה מספר טיפים לתחזוקה שוטפת שיעזרו להפחתת האדמומיות:
1. אל תהיה חשופה לשמש, השתמשי תמיד במקדם הגנה, רצוי של חברת MD
2. המנעי משתייה מרובה של משקאות המכילים קופאין.
3. בעת הרחצה הימנעי משימוש במים חמימים על הפנים.
4. זכרי אין באפשרותיך להניח בלחיים סומק על גוון ורוד אלא הסומק יןנח על עצם הלחי והיה בגוון חום (בכל הקשור לאיפור חברתי להנהלת הפורום שירה תשמח לעזור לך)
5. פעמיים בשבוע עד שלוש עשי קומפרסים קרים של חליטת קמומיל .
בקשר לטיפול קוסמטי רישמי לי היכן את גרה ואעזור לך לחפש קוסמטיקאית שעובדת עם חברת יונקה בלבד מימנה תוכלי לקבל טיפול הרגעה וקומפרסים עם אמולסיה מיוחדת.
במקביל בבית הינך יכולה ורצוי שתשתמשי בתכשירים לעור רגיש שנבדקו דרמדולוגית להלן דוגמאות שהיתי ממליצה בחום:
1. לשטיפת הפנים בוקר וערב ג'ל ניקוי של יונקה קליל ויתרונו שוא מסיר איפור.
2. לחויות שרצוי שתשתמשי על מנת להוריד אדמומיות:
*ג'ל ולחות ביו ריפר של חברת הולילנד קוסמטיקס.
*קרם מספר 11 של יונקה עם סרום מספר 3
סופר אמוליין של חברת סומה הרבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לרחלי
אירית29/03/2007אני גרה באשדוד.
אני משתמשת בקרם לחות של סבוקלם שאמור גם להעלים אדמומיות..מה את אומרת עליו?
ד.א אני לא מכירה את החברה שרשמת לי של הקרם פנים ושל הניקוי פנים, יש אותם בסופר פארם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאירית
רחלי אלמקייס31/03/2007התכשירים שרשמתי לך אינם מוצרים שניתן לרכוש בסופר פארם.
הם תכשירים קוסמטיים רפואים.
רשמי לי את האימייל שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהרת עור הפניםאשף27/03/2007
שי לי בעיה שאני לא ממש יודע מה לעשות איתה. אני עוסק בעבודה שברובה היא תחת השמש ובחודשי הקיץ אני נראה כמו פחם. בשנתיים האחרונות עור הפנים שלי נשאר כהה יחסית לשאר הגוף ואני מבקש את עצתך מה לעשות כדי להבהיר את הפנים . תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה
חסוי04/04/2007אני לא מסגלת יותר יש לי מלא פצעים על הפנים וכלום לא עוזר יש בשביל זה ניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני ממליצה לך ללכת לרופא עור
לחסוי14/08/2007לנסות רואקוטן/קיורטן זה עוזר פלאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה איפור?רותם27/03/2007
אם יש לי עור בהיר מאוד, עיניים גדולות וירוקות והגבות שלי קרובות מאוד לעיניים..
איך כדאי לי להתאפר- איזה גוונים? בהיר/כהה? מה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה איפור?
שירה אוחיון27/03/2007לפי מה שתיארת כל איפור יכול להתאים לך, מה שלא ציינת זה מה את אוהבת...
את רוצה להראות מאופרת או שאת בקטע של מראה טבעי...
בגדול כל גווני החום בורדו יכולים להתאים לך מאוד (גם בבהיר וגם בכהה)
הם ידגישו את גוון העיניים שלך.
צייני בפניי איזה סגנון איפור את אוהבת ואני אחזור אליך עם תשובה עדכנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסגנון שלי...
רותם27/03/2007אני אוהבת שהפנים שלי ניראות עדינות ולא משהו בולט מאוד... משהו דיי פשוט, מראה טיבעי בגוונים בהירים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור טבעי
שירה אוחיון27/03/2007בגלל שגוון העור שלך בהיר את יכולה לשזף אותו מעט בעזרת פודרה משזפת (ברונזר) ואם עור הפנים שלך חלק ונקי מפצעונים את יכולה ללכת על ברונזר מבריק.
פודרה משזפת נותנת מראה סמור וטבעי (מאוד אופנתי ויפה)
לגבי העיניים אפשר לשים עפרון שחור בתוך העיין (אם את אוהבת) ולהשתמש בצלליות בגוון חום, או ורדרד. כל צללית בהירה יכולה להשתלב.
המון מסקרה על הריסים וכמובן גלוס שקוף.
אם את רוצה מראה בובתי יותר מומלץ להניח סומק בגוון אפרסק במרכז הלחיים. וכמו שאת יודעת צלליות יכולות לעבוד נהדר גם בתור סמקים, אז כל צללית ורדרדה או חומה שיש לך בבית יכולה להיות גם סומק.
בהצלחה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרחלי - בנושא כף הרגלשירי27/03/2007
רחלי שלום,
יש לי בעייה גדולה שנובעת ככל הנראה מכפות הרגליים ובשבועות האחרונים אני סובלת ממנה מאד.
הרגליים שלי מתעייפות וכואבות מאד מהר, ואפילו לאחר לילה של שינה זה לא עוזר. רק לאחר מקלחת התופעה נרגעת לזמן מה.
מה שנוצר לי בכף הרגל זה עור מאד עבה וקשה. אני לא רגילה לשגרת טיפוח של כף הרגל, אך לפני קצת יותר משבוע מטפלת ניסתה להסיר חלק מהעור המת מכרית כף הרגל שלי. זה נעשה לי רק כהדגמה ובצורה די שיטחית, אך די סבלתי במהלך הקצר של הטיפול (אני מאד רגישה שם) וגם אם התופעה הוקלה במקצת, היא הועברה למוקד אחר של הרגל והיום אני שוב עם כאבים מאד חזקים.
מה את ממליצה לי לעשות והאם זה יקל על הבעייה שלי?
חשוב לציין שאני בת 24, הולכת רק על עקבים - בד"כ לא מאד גבוהים ולא דקים (אבל לא מוכנה לוותר עליהם). אני לא הולכת המון, אבל לפעמים צריכה למשך שעות לעמוד על הרגליים - אני משתדלת להגביל את זה ולשבת יותר במהלך העבודה שלי.
תודה רבה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירי טיפוח כף הרגל
רחלי אלמקייס27/03/2007שירי מכיוון שאת עומדת על עקבים רוב שעות היום נוצרך לך לחץ באופן מתמשך על הרגל, במיוחד שהנעל סגורה הלחץ גובר, הלחץ גורם לכאבים ואילו הלחות שבתוך הרגל גורמת בין היתר לריבוי עור בכף הרגל, אמליץ לך לנהוג באופן הבא :
1. בעת הרחצה במקלחת הניחי לסירוגין מים קרים וחמים על הרגלים.
2. פעם עד פעמים בשבוע קחי 2 קערות אחת עם מים חמים ואת עם מים קרים לתוכם הכניסי 4 טיפות של שמן ארומיטי לבנדר (חשוב שהשמן יהיה טהור) וטבילי את הרגלים לסרוגין פעם במים החמים ופעם במים הקרים.
3. כל ערב מרחי על כפות רגליך קרם רגלים אמליץ לך על קרם רגליים המכיל הדרים.
4. פעם בשבוע פנקי את רגליך ועשי פילינג גרגרי ורק אח"כ מרחי קרם.
5. בקרי אצל הפידיקורסטית אחת לשלושה שבועות - (חשוב שהיא תדע איך להתייחס לעור שבכף הרגל שלך רישמי היכן את קרה ואולי אוכל לחפש עבורך מישהי טובה)
6. פעם בחודש וחצי חפשי ספא שעובד עם חברת פיטומר ובקשי לקבל טיפול לרגליים כבדות מאוד מומלץ (רישמי היכן את גרה ואבדוק עבורך ספא באזור).
תנסי וספרי לי איך הולך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח להמלצה
שירי27/03/2007
תודה רבה על התשובה! אני אנסה את הטיפול העצמאי.
לגבי פדיקוריסטית - אני מאזור המרכז - אשמח אם תייעצי לי למי לפנות.
כמו כן אודה לך מאד על המלצה לגבי קרם רגליים שנספג מהר ופילינג טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשירי טיפוח כף הרגל
רחלי אלמקייס14/06/2007שירי פנית אלי בעבר נתתי לך מספר המלצות לגבי טיפוח כף הרגל אשמח לדעת אם ניסית ומה תגובתך, אם רצונך עדין לקבל פדיקור אשמח להעניק לך את השרות הקלינקה שלי עברה למספרה של הגדול מכולם שוקי זיקרי ברחןב בן יהודה 183 ת"א או השאירי לי את האימייל שלך ואצור עימך קשר בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשירי טיפוח כף הרגל
רחלי אלמקייס30/06/2007כתבתי לך בעבר אשמח לדעת אם השתמשת בעצותי ומה התוצאה, אם תרצי את מוזמנת לעשות אצלי פדיקור אני נמצאת בת"א במספרה של שוקי זקרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשה להמלצהשירי27/03/2007
- על איזה סוג/חברת שפתון את ממליצה, שיישאר ולא ירד גם לאחר שתייה וכד' , אך באמת אינו מייבש את השפתיים (בעייה גדולה אצלי).
- אני משתמשת כבר שנים במסקרה עמידה במים כי יש לי נטייה חזקה לדמוע (בכמויות). אך קראתי בפורום שיש בזה סיכון מסויים לריסים (סיכון שאני עדה לקיומו על הריסים שלי, שפעם היו רבים וארוכים). אני משתדלת לשמור על שגרת נקיון יסודית של העיניים. האם הסיכון לריסים קשור רק לנקיון, או האם לדעתך כדאי לי לעבור למסקרה לא עמידה? ואם כן - על איזה חברה את ממליצה? ניסיתי כ"כ הרבה ועוד לא מצאתי את הנכונה!
תודה רבה מראש...!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה
שירה אוחיון27/03/2007לגבי שפתון עמיד שלא יבש מדיי יש בעיה. שפתונים וגלוסים עשוים ברובם משומן ולכן קשה מאוד לקבע אותם על השפתיים.
אני מכירה את סדרת השפתונים החדשה של רבלון COLORSTAY שהם מתקבעים ונשארים לשעות רבות ועם זאת גם לא משאיר תחושה לא נעימה על השפתים. תנסי...
לגבי המסקרה, אם יש לך מסיר איפור טוב שלא גורם לך למשוך את הריסים כדי להסיר שאריות מסקרה אלה ממיס את השאריות בעצמו אז מסקרה עמידה לא תגרום לנזק.
העניין עם מסקרות הוא שלכל אחת יש את הסוג המועדף עליה.
אני משתמשת במסקרה של איב סאן לורן על עצמי. היא לא עמידה במים אבל עדיין עומדת במצבים של דמעה ואפילו גשם. אך אם זאת כשאני מנקה את הפנים בסבון בסוף היום היא יורדת בקלות.
המסקרות של חברת אלמיי גם מומלצות בהשרדותם אם כי הן נותנות לריסים מראה טבעי ולא גושי מדיי. תצייני בפני איזה מראה ריסים את אוהבת ואני אשתדל להמליץ על מסקרה שתהיה גם עמידה וגם תספק לך את התוצאה הדרושה.
...בהצלחה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשירה...
שירי27/03/2007
תודה שירה! אנסה בחנות את מה שהמלצת ואני מקווה שאחת מהמסקרות תקלע.
אני אוהבת את הריסים ארוכים, מודגשים (בטבעיות) ומופרדים. החברות שציינת יקלעו למטרה לדעתך?
לגבי ה - REVLON, אני מכירה את השפתון העמיד שלהם, והוא באמת מוצלח יותר מאחרים שניסיתי, אבל הוא עדיין מייבש לי קצת את השפתיים ואני נאלצת לשים גלוס מעל - מה שהופך אותו לפחות עמיד. ANY IDEAS?
וגם - לגבי ההמלצה לפדר את השפתיים לאחר שכבת שפתון אחת כדי להשיג יותר עמידות - איך עושים את זה? האם אני חייבת פודרה באבקה בשביל זה, או האם אפשר גם עם פודרה דחוסה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד המלצה
שירה אוחיון29/03/2007אם את רוצה ליפסטיק שלא ירד את תיאלצי להפרד מהגלוס. השמנוניות שלו גורמת לליפסטיק לרדת הרבה יותר מהר מהזמן שהוא היה יורד בלי גלוס.
לגבי פידור של ליפסטיק- כן, חייבים לפדר באבקה והנה לך טיפ: גם טאלק יכול לפדר לך את הליפסטיק והתוצאה אפילו טובה יותר מפודרה (ידוע שטאלק סופג שמנוניות). תניחי את הליפסטיק, תספגי אותו מעט בעזרת טישו, תניחי כמות יפה של פודרה באבקה או טאלק, תעיפי את השאריות בעזרת מברשת רחבה ולסיום תניחי שכבת ליפסטיק נוספת. זה לא יזוז...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור בימתישירי27/03/2007
מהו האיפור הנכון על במה, כמוסיקאית (קלאסית)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אה, כן -
שירי27/03/2007
שכחתי לציין - אני בת 23.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור בימתי
שירה אוחיון27/03/2007לא ציינת לי איזה סוג איפור את רוצה. דרמטי, עדין וטבעי, או כזה שיראה טבעי למרחק אך לא יהיה חזק מדיי
חזרי אלי עם תשובה ואז אוכל לעזור לך
צייני בפני גם את גודל הבמה ואת סוג התאורה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור בימתי
שירי27/03/2007
אני בד"כ הולכת על איפור טבעי, ולכן נראה לי שזה מה שגם אעדיף על הבמה - איפור טבעי שנראה למרחק, עם נגיעות צבע. גודל הבמה משתנה, אבל האור בד"כ חזק.
גוון עורי בהיר, עיניים חומות ושיער חום בהיר.
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור בימתי
שירה אוחיון28/03/2007קודם כל , חשוב להניח מייק-אפ ליצירת גוון אחיד ויותר חשוב לפדר אותו בעזרת פודרה שקופה. מראה מבריק ושמנוני על במה לא נראה טוב (גם אם מתכוונים אליו) ולכן חשוב להשתמש במוצרים שהמרקם שלהם הוא מאט. פודרה, צלליות וסמקים. כולם מאט.
לא משנה באיזה צבעים תבחרי, כשיוצרים איפור בימתי חשוב מאוד להדגיש את תוי הפנים. כי מעבר לצבעוניות של האיפור חשוב שגם אנשים מהשורה האחרונה יראו אותך בבירור.
ולכן עפרון שחור בתוך העיין, סומק חום בצידיי הפנים, ליפסטיק בטון אחד יותר כהה מגוון השפתיים מאוד חשובים לאיפור בימתי. כל צבע שתניחי יהיה טוב כל עוד הוא לא קרוב לגוון העור שלך.
צלליות בגוון של צהוב, זהב, חום וורדרד לא יראו על במה למרחק. אז אולי כדאי לבחור בצבעים בולטים יותר כמו ירוק, תכלת, בורדו או סגול. כולם יכולים להשאר בגרסא בהירה ליצירת מראה טבעי יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרחלי אלמקייס אשמח ליצור איתך קשריעל26/03/2007
אשמח ליצור איתך קשר עוד לפני החג. המון תודה. אני מקווה שרואים את כתובת המייל שלי ואם לא אשלח מחדש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנית מרחלי
רחלי אלמקייס27/03/2007דנית לא קיבלתי את כתובת האימייל שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי- כתובת המייל שלי:
יעל27/03/2007[email protected] המון תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפלה טעות בכתובת המייל. להלן הנכונה
יעל27/03/2007[email protected] סליחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול יופי לפני חתונהיפית26/03/2007
שלום לכולם! וחג שמח!
אני מתחתנת עוד שלושה חודשים(בלי נדר),אני רוצה לעבור איזשהו טיפול פנים שיחליק לי קצת את העור וירענן אותו, אני לא סובלת מפצעים אבל סבלתי בעבר הרחוק שלי לכן יש לי קצת צלקות על הלחי הימנית,הקוסמטיקאית שלי אמרה שיש טיפול אצות -ים שעוזר להחליק את הפנים והוא עוזר גם לצלוליטיס,פשוט מחליק את העור,מישהו שמע על זה?מכיר את זה?.......בקיצור אני אשמח לקבל המלצה על טיפול מסויים שיעזור לי ואם אפשר שיהיה במרכז תל אביב והסביבה,תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יפית
רחלי אלמקייס29/03/2007יפית רישמי לי את המייל שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהרת כתמי פיגמנטציה משימוש בגלולותשני פאר25/03/2007
הי, אני בת 28 ונוטלת גלולות למניעת הריון מזה 11 שנים. לפני כשלוש שנים החלו להופיע כתמים על גבי הפנים ובמיוחד מעל השפה העליונה. אני מסתירה אותו באמצעות קונסילר אך הייתי מעונינת לדעת באלו קרמים ניתן להשתמש על מנת להבהירו (יש לציין כי הפסקתי את השימוש בגלולות למשך כחצי שנה אך הכתם רק התבהר במעט ולא נעלם. כיום אני שוב נוטלת גלולות ומפחדת מהתכהות נוספת של הכתם).
אודה לעזרתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שני - כתמים
רחלי אלמקייס25/03/2007שני פיגמנטציה היא תופעה קשה, קיים הצורך להבין מספר נתונים לפני שמתחילים לטפל:
1. לעולם אין הבהרה של 100%- לאחר סדרת טיפולים את לא תהפכי לשלגיה.
2. את צריכה לצעוד יד ביד עם הקוסמטיקאית - הטיפול שלך משלים את שלה ולהפך.
3. הטיפול בבית שאת תעניקי לפניך מדי ערב חשוב מאוד להצלחת הטיפול.
4. ביום חובה להשתמש בחסם שמש בפרט אם אינך משתמשת בתכשירי הבהרה.
5. סובלנות ושוב סובלנות היא מילת המפתח כתם לא נוצר בין יום ולכן אינו יכול להעלם ביום.
6. סיגריות מחמירות את רמת הפיגמנטציה - אם את מעשנת השתדלי להפחית בהדרגה.
חפשי קוסמטיקאית שעובדת עם יונקה, קוסמדיקס.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)