מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מוצרי איה נטורלשמרית14/03/2007
שלום רב,
האם המוצרים של איה נטורל הם אכן מחומרים טבעיים בלבד? האם ממולצים לשימוש (אני בת 28, עור רגיל עד יבש ללא בעיות מיוחדות - טפו טפו טפו)? מה עושים בקיץ - הבנתי שהמוצרים שלהם ללא מקדם ההגנה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוצרי איה נטורל
רחלי אלמקייס14/03/2007מצטערת מעולם לא שמעתי על חברה זו ואיני מכירה את המוצרים, לפני השימוש חשוב שתבדקי אם הם ברשיון משרד הבריאות ודבר נוסף שמי שנותן לך יעוץ תהיה קוסמטיקאית.
לשאלתך השניה בראש ובראשונה עליך לדעת שמקדם הגנה יש לשים גם בימים החמים של החורף, רוב החברות אינם שמים בתוך התכשירים מקדם הגנה אלא מספקים אותו בניפרד הסיבה לא להקטין את התועלת של כל אחד מהשניים, לסיכום יש להניח על הפנים קרם לחות ומעליו מקדם הגנה (כמובן שמקדם הגנה שמים רק ביום).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוצרי איה נטורל
איה18/03/2007תודה על העניין במוצרי איה נטורל, בתשובה לשאלתך, מוצרי איה נטורל מאושרים על ידי משרד הבריאות ומשווקים בארץ ובחו"ל.
מדובר במוצרים טבעיים כאשר הבסיס שלהם הינו שמן זית.
להתרשמות ניתן לכנס לאתר איה נטורל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת כתמי פיגמנטציהדנה13/03/2007
לפני כשנה ילדתי ומאז ההריון יש לי כתמי פיגמנטציה כהים מעל השפה העליונה, מהן האפשרויות והאם בכלל ניתן להיפתר מהם???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיגמנטציה
רחלי אלמקייס14/03/2007דנה קודם בואי נבין מימה נוצר כתם?
כתם נוצר כתוצאה מריבוי של הפרשת מלנין שאחראי על הצבע.
מכתמי פיגמנטציה אפשר להיפתר אבל עליך לדעת שכדי שהטיפול יצליח עליך לטפל במקביל בחומרים בבית.
חובה לזכור שהכתם אינו נוצר בן יום אחד אלא בתקופה ארוכה ולכן אינו יכול להעלם בתקופה קצרה .
לפעמים אין הכתם נעלם לגמרי אבל הוא מתבהר ב 80%
ועור הפנים נראה הרבה יותר אחיד.
כמו שאמרתי הטיפול בפיגמנטציה פועל בשני מישורים:
במישור האחד יש לבצע איבחון אצל הקוסמטיקאית וסידרת טיפולי הבהרה,
במישור השני יש לטפל בבית עם חומרים לפיגמנטציה.
לחברות רבות טיפולי הבהרה כמו : יונקה, פיטומר , קוסמדיקס, הולילנד.
חשוב לדעת שאת תכשירי ההבהרה מורחים בלילה בלבד ובבוקר בכל יציאה יש למרוח מקדם הגנה ולהימנע מחשיפה לשמש.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה,עוצו לי עצה מיואשת!!!!!!!!הילה13/03/2007
אני לפני חתונה(עוד חודש וחצי)התמלאתי בפצעים בכל הפנים מעולם לא היה לי דבר כזה.אני לא יודעת מה לעשות?????????קניתי כל תכשיר אפשרי ניסיתי דיאטה(לא למטרת הרזיה)הלכתי לרופא עור שהמליץ לי על ראקוטן אני נגד התרופה הזו ומעבר לכך אין לי זמן.אני א רוצה להיות כלה כוערת ומרגישה נורא עם עצמי פשוט נורא!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתרון איפורי
שירה אוחיון14/03/2007כן, איפור אכן יכול להסתיר את הפצעים ולגרום לםך להראות חלקה (בעיקר בתמונות) אבל איפור הוא לא פתרון רפואי או קוסמטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לכלה הילה
רחלי אלמקייס14/03/2007קודם כל אאחל לך מזל טוב אושר והצלחה בדרך החדשה.
איני מכירה אותך אבל אני בטוחה שאת לא תהיה כלה מכוערת.
בהקשר לפצעים אשמח אם תכתבי לי את האימייל שלך שאוכל לשאול אותך מספר שאלות, בנתיים חמודה השתדלי לא להיות במתח המתח לכשעצמו יכול לגרום להופעת פצעים בנוסף אבקש מימך להקפיד על הגיינה של הפנים הכוללת רחיצה בוקר וערב בג'ל ניקוי לפנים הקפידי למרוח לחות לעור שמן ובלילה למרוח על הפצעים ג'ל ליבוש הפצע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפה לומדים איך להדביק ריסיםצוקית12/03/2007
אני צריכה קורס למידה של הדבקת ריסים בלבד ללא איפור
איזה ביה"ס אני צריכה ללכת כדי ללמוד ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפה לומדים איך להדביק ריסים
שירה אוחיון12/03/2007לצערי אין בית ספר שילמד אותך רק הדבקת ריסים, מה גם שלא ציינת איזה ריסים את רוצה להדביק לעצמך. אם זה ריסים בודדים (שבאים בקבוצה של שלוש שערות כל אחד) אין בעיה להדביק לבד. אבל אם את מעונינת בריסים שלמים יהיה לך מאוד קשה להדביק לעצמך כי ההדבקה דורשת עיניים עצומות עד ליבוש מלא של הדבק.
בכל אופן, תנסי לתרגל בבית כמה שאת יכולה, ולא לשכוח שריסים מדביקים אך ורק עם דבק ריסים איכותי, בעל רשיון של משרד הבריאות ולא כאלה שמוצאים בשוק או בחנויות דומות בחמישה שקלים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך ליצור עיניים חתוליות ומלוכסנות?גלית11/03/2007
היי
יש לי שאלה: העיניים שלי גדולות, אך אינן בעלות מראה מלוכסן. איך אני יכולה ליצור מראה כזה? באמצעות עיפרון שחור?
גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך ליצור עיניים חתוליות ומלוכסנות?
שירה אוחיון12/03/2007עפרון שחור בהחלט יכול לעזור לך. גם איילינר דק שיונח צמוד לקו הריסים העליון ויצא טיפה החוצה (עם דגש על טיפה) מחוץ לקו הריסים יכול לתרום למראה חתולי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור מעורבבטלטול:>10/03/2007
ההי...
יש לי עור מעורב...
החלק השומני הוא בעיקר באזור ה-T וכשאני נגיד שמה קרם פנים זה עושה אותו יותר גרוע...:/ מה אפשר לעשות?
אה עוד שאלה..מסכהיכולה להוריד שחורים מהפנים ? אם כן איזה מסכה את ממליצה? (אני בת 16)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור מעורב
רחלי אלמקייס12/03/2007מסכה אינה יכולה לנקות את נקבוביות העור מ"השחורים" (בשפה המקצועית נקראים קומודונים), על מנת להסירם יש לפנות לקוסמטיקאית בהקשר לקרם הפנים את צריכה להשתמש בקרם קליל שאינו מכיל שמן אלא מרכיבים מימיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ בבקשה.עני לי.לירן09/03/2007
אני לוקחת את הכדורים ריואקוטן.....זה מעולה...זה עזר לי מאוד, אני כבר 8 חודשים עם זה ונותר לי בערך עוד חודשש וחצי לסיום הטיפול.
לפני הטיפול היו לי פצעים ענקייים שאת לא תאמיני לי אם אני אגיד לך שה היו בגודל של ג'וק ואפילו הרופאים לא ידעו מה זה.
זה היה אפילו מסוכן נורא , חשבו לאשפז אותי ולנתח את זה.
וזה פצע...אז כדי שתביני את חומרת המצב של הפצעים שהיו לי.
כל פעם מחדש יצאו לי פצעים כאלו.
תודה לאל!!! תודה!! שהריואקוטן עזר לי, וכבר אין לי פצעים בכלללל...
בעיה היא האדמומיות שעל הלחיים , בעזרת מייקאפ וסומק לא כל כך רואים את זה. אבל בכל זאת רואים שהעור לא במיטבו.
יש קצת סימנים לא משו מיוחד. אבל האדמומיות שעל הפנים חייבת לרדת! ואני לא יודעת איך לעשות זאת.
הייתי רוצה שתכתבי לי במהרה , תכשירים שלא יעשו לי נזק.. עדיף טבעיים ולא קוסמטיים זה לא עושה לי טוב כל כך לעור הפנים.
אני בת 16.
תודה רבה רבה רבה מראש . אשמח אם תעזרי לי!
ותדה לך שאת עוזרת לבנות אחרות , זה באמת חשוב.
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור
שירה אוחיון11/03/2007אני כמאפרת אמליץ על מייק-אפים על בסיס מים בלבד, וכאילה שלא דורשים המון פודרה. חשוב לתת לעור הפנים לנשום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיעוץ למטופלת ברקוטאן
רחלי אלמקייס12/03/2007נתחיל ונסביר שהרקוטאן גורם לתופעות של :
1. לעור רגיש ואדמומי.
2. ליובש בעור.
3. לקילופים בעור.
ולכן עליך לעשות מספר דברים על מנת להגן על עורך ולהטיב עימו, ואילו הם:
א. לא להיחשף לשמש ובכל יציאה מהבית (בשעות היום בלבד) למרוח את הפנים במקדם הגנה, בנוסף השתדלי להשתמש בכובע ומשקפי שמש.
ב. שימוש בקרם לחות או בסרום לחותן יעזרו לתחושת היובש.
בקשר לאדמומיות זו אחת התופעות שגורם השימוש ברקוטאן, התופעה תחלוף בערך כשבוע מסיום השימוש אבל בנתיים תוכלי להשתמש בסרום "סופר אמוליין" של חברת סומה הרבה,המבוסס על מיצוי צמח הקמומיל שתפקידו להרגיע ולהעניק לעור לחות.
בזמן השימוש בקרוטאן אסור לך לעשות כל סוג של טיפול קוסמטי כולל שעווה בכל חלקי הגוף ואפלציה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה תודה!
לירן12/03/2007תודה רבה לכןן, עזרתן לי מאוד במתן התשובה שלכן.
חשוב לי לציין כי אני באמת נזהרת מהשמש...
משתמשת במיי קאפ על בסיס מים, ומנקה את עור הפנים כדי שיתאוורר.
ואכן אני יודעת ונוכחת לדעת , כי זה על בשרי ,שאכן יש קילופים .
אני מודה לכן על תשובתכן. ועכשיו אני רגועה כי הסברתן לי שהאדמומיות שלי תעבור אחרי שבוע מסיום הטיפול..(:
ואני רגועה....יופי.
באמתת תודה לכן מקרב לב.
יש לי עוד שאלה קטנטנה...והיא:
אם נישארו לי סימנים באיזה דרך יש לתקן את המקום בו נישארו הסימנים?
יש כאן אחת ששאלה את אותה שאלה ואפילו הרחיקה לכת אמרה ניתוחים וטיפולים כימיים. אבל את אמרת שיש טיפולים שלא דורשים ניתוחים וכו'.
מהם בדיוק הטיפולים?
תודה רבה רבה רבה עזרתן לי באמת תודה!!!!!!!!!!
אורית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיעררני08/03/2007
דבר ראשון שלום ויום האישה שמח לכולן !
שמחתי למצוא את הפורום הזה - אשמח לדעת אם תוכלו לייעץ לי..
אני נוהגת להסיר שיער באזור המפשעות בעזרת סכין גילוח אבל הבעייה שנגרמת היא.. פצעונים קטנים באזור והעור נשאר מגורה אפילו יום אחר כך! בנוסף נשארות נקודות שחורות על העור - שזה ממש לא אסתתי. ניסיתי גם דפילטורים שונים בינהם של "וויט" - התוצאה הייתה דומה.
נראה שהאפשרות היחידה שנשארה לי היא שעווה אבל רק המחשבה מזעזעת אותי בעבר הייתי משתמשת הרבה בשעווה לאזור השפם והרגליים ככה שאני מודעת לכאב.
לפני שאנסה את הפיתרון הזה אשמח לדעת אם יש עוד דרך להוציא שיער מהשורש.
אגב הגיל שלי - 21.
תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שיער
רחלי אלמקייס08/03/2007אמליץ לך לעשות שעווה, היום יש שעוות מיוחדות על בסיס שרף, תעזרי בקוסמטיקאית.
בטיפול הראשון יתכן כאב קל בגלל החוזק של השערה אבל הכאב יפחת כבר בטיפול השני ואת תקבלי דילול של השיער במשך הזמן והאזור יהיה בעל מראה אסטטי.
הסרת שיער במפשעות צריכה להעשות בשעווה חמה בלבד. - זכרי זאת כשאת פונה לקוסמטיקאית.
בהצלחה,אשמח לעשות לך טיפול כתבי לי את האימייל שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור הפנים בעיתי מאדאירה08/03/2007
שלום,
אני בת 29. בערך מגיל 21 אני סובלת מבעיות עור. בהתחלה זה התחיל בחצ'קונים פה ושם, והיום אני אפילו לא יודעת להגדיר את סוג העור שלי.
לפני כמה שנים טובות הייתי אצל קוסמטיקאית התוצאה היחידה הייתה שחזרתי הביתה עם פרצוף אדום (וגם הקרם שהיא כביכול התאימה לי לא עזר).
יש לי עור יבש, למרות שאמרו לי שהעור שלי מעורב (שומני באיזור ה-T), מתקלף כמו תפוח אדמה, מין קשקשת(אני ממש לא סובלת מפפסוריאזיס, לפי דבריו של רופא), אבל עדיין לא יודעת מה לעשות.
ניסיתי כל מיני קרמים (מהכי יקרים, כמו סיסלי ל'זולים' יותר), ושום דבר לא עוזר, זה רק מחמיר. הקרם הוא כאילו לא נספג, אלא יוצר מין שיכבה שמתייבשת ומתקלפת, ואחרי כל קרם מופיעים פצעים.
אני לא יכולה להתאפר אפילו, כי האיפור/ העור פשוט מתקלף (יש לי עור דק ושקוף).
האם יש פתרון לבעיה שלי??? אני ממש מיואשת כבר, זה מגיעה למצב שאני פשוט מתביישת לצאת מהבית עם פרצוף כזה.
סליחה שזה ארוך קצת, אבל בבקשה תגידו שיש פתרון :-)
תודה ויום נעים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאירה
רחלי אלמקייס08/03/2007קשה להגדיר את התופעה בלי לראות אבל על סמך ניסיוני אני חושבת שיש לך סבוראיה אשמח לראות את עור פנייך ולהגיד לך מה ניתן לעשות על מנת לשפר את מראה העור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לרחלי...
אירה09/03/2007ראשית תודה על תשובתך,
אני חיפאית (דרום חיפה ליתר דיוק), האם יש מצב שאת נמצאת באיזור או אולי את יכולה להמליץ על מישהו טוב באיזורי
תודה
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרחלי לאירה
רחלי אלמקייס12/03/2007בבקשה רשמי לי את האימייל שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחלי המקסימנמיטל08/03/2007
רציתי לפרגן לך על נתינת התשובות במלואן כל הכבוד אתמקסימה.
ושאלה נוספת היכן רכשת את הידע הרחב? באיזו מכללה למדת קוסמטיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיטל
רחלי אלמקייס08/03/2007תודה רבה, למדתי קוסמטיקה לפני 7 שנים במכללה לקוסמטיקה רפואית, אם תרצי אשמח ללוות אותך לשם או לתת לך את הטלפון שלהם, רישמי לי את האימייל שלך, את הידע הרחב צברתי במהלך כל השנים מהשתלמויות רבות שעברתי וקריאה של ספרות מקצועית.
אשמח לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום,s07/03/2007
האם אתן מכירות קוסמטיקאיות באיזור רחובות?
כבר הייתי אצל כמה, ולא הייתי מרוצה.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לs
רחלי אלמקייס07/03/2007אני מוכנה לבדוק עבורך .
במידה ותרצי להגיע לת"א אני אשמח לטפל בך.
תכתבי לי את שמך ואת כתובת האימייל שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה,
s07/03/2007אימייל
[email protected]
תודה, שחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליפסטיק יורד מהרהילה07/03/2007
הי!
אני מאוד מאוד אוהבת להתאפר אבל יש לי בעיה. כל פעם שאני שמה ליפסטיק או גלוס אז תוך כמה דקות הוא כבר נעלם לגמרי...איך אפשר לשמור שזה לא יקרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירה כתבה המון טיפים בנושא...
מור07/03/2007בדף הראשון של הפורום (ממש מההתחלה) יש שאלה לגבי איכות הליפסטיק, שם כתובים כל הטיפים להשרדות הליפסטיק... הם אחלה טיפים דרך אגב, אז שווה לבדוק אותם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיות מתחת לעינייםשרון דנה05/03/2007
היי ,שמי דנה,
יש לי בעיה בבוקר כשאני מתעוררת יש לי נפיחות ושחור מתחת לעיניים. אני מעוניינת לדעת איך אוכל להפטר מהבעיה הזאת. לפעמים התופעה לא נעלמת והשחור מתחת לעיניים נשאר לי כל היום. אני אציין שאני לא כ"כ מתאפרת ולכן פתרון של מייק אפ לא יעבוד אצלי. אשמח לקבל המלצה אחרת שתעזור לי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיות מתחת לעיניים
רחלי אלמקייס07/03/2007דנה שלום,
תופעת השקיות מתחת לעיניים נובעת בד"כ מעייפות חוסר שינה וגנטיקה.
פיתרון מעולה שאני ממליצה על סמך ניסיוני ישנה מסכה לעיניים נגד עייפות של חברת "סוטיס" יש למרוח את המסכה בבוקר בשיכבה דקה מתחת לעיניים מהכיוון הפנימי של העין לכיוון הזויות החיצונית.
תנסי ואשמח לשמוע תגובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקות בפנים עזרה בבקשהויויאן28/02/2007
שלום רב :
אני בת 21.5 , השתמשתי בתרופה ריאוקטן ל8 חודשים. הבעיה היא שנשארו לי קצת סימנים בפנים.
בנוסף בגלל פצעים שהופיעו לי בפנים נהיו לי צלקות בפנים כך שעור בהרבה מקומות נראה כחפור. אני רוצה לדעת אם יש לזה פיתרון, שמעתי שלא אבל אני ממש מיואשת מזה וזה ממש לא נעים.
לכן אשמח לקבל כל מידע או הפניה שמטרתה לטפל בדברים כאלו כלל טיפולים כימיים פילינג עד ניתוחים
תודה מראש מחכה בקוצר רוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקות בפנים
רחלי אלמקייס01/03/2007בראש ובראשונה בת 25 אשמח לדעת את שמך, ברצוני לומר לך אל יאוש לצלקות כתוצאה מאקנה יש פיתרון, אל לך להרחיק לכת עם טיפולים כימיים או ניתוחים ענף הקוסמטיקה פיתח מוצרים שמטפלים בבעיה.
בנוסף עליו לדעת טוב שפנית כעת ככול שמקדים לטפל בבעיה משיגים תוצאה טובה יותר.
דעי וזכרי כל צלקות אקנה ניתנות לטיפול .
אשמח אם תיפני למערכת הפורום ותבקשי מסיון את מספר הטלפון שלי או שתשאירי לי את כתובת האיימל שלך ואשמח להיפגש איתך על מנת לתת לך ייעוץ - ללא תשלום.
בהצלחה ושוב ללא יאוש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמס' טלפון של רחל
ויויאן02/03/2007קודם כל תודה רבה על זה שענית לפנייה שלי. שנית אינני יודעת איך בכלל אפשר לדבר עם סיוון ולהשיג את מספרך, לא מופיע שום מספר טלפון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההודעה לויויאן מרחלי
רחלי אלמקייס04/03/2007תתרשמי לי את הכתובת האימיל שלך ונוכל לתקשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתובת דואר
ויויאן04/03/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העלמת תופעת מיליות בעור הפניםיעל28/02/2007
שלום
הייתי שמחה לברר איך מעלימים תופעה של מיליות (שומנים לבנים קטנים) מעור הפנים. האם רק ע"י שימוש במחט אצל הקוסמטיקאית או שיש דרך נוספת פחות בולטת וכואבת כמו משחה או משהו אחר? אשמח לדעת היות ולרוב נשארים סימנים (לאחר טיפול אצל קוסמטיקאית) שנעלמים רק אחרי כמה ימים טובים (בגלל המחט). תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיליום - תשובה ליעל
רחלי אלמקייס04/03/2007היי קודם כל אשמח לומר לך מהו מיליום (ולא מיליות כפי שכתבת).
מיליום הוא כדור לבן שנוצר מתאים מתים ומהפרשת חלב, המיליום סגור במעטה של עור, אין לו פתח ניקוז.
הטיפול במיליום: א. ביקור אצל הקוסמטיקאית במהלך הטיפול חובה על הקוסמטיקאית לרכך את
העור בצורה המקסימלית, פעולת הוצאת המיליום אינה אמורה לכאוב ולא
להשאיר סימן.
חובה על הקוסמטיקאית לחטא במי חמצן 3% ואח"כ למרוח מסכת קרם פרופולן למשך 15 דקות.
אחיותי הקוסמטיקאיות אם אינכך בטוחות בפעולת הוצאת המיליום אל תבצעו את הפעולה, פתיחה וניקוז לא נכון של המיליום יגרמו לסימן.
ב. כאשר המליומים מופעים בריבוי באזור של מתחת לעין אפשר לנקז אצל קוסמטיקאית שמיומנת
או לחילופין להשתמש בתכשיר שמיועד לטיפול במליום של חברת תפוח.
* יש להבדיל באזור שמתחת לעין בין נקודות לבנות שטוחות מרובות וצפופות לבין מיליומים שהם
נקודות לבנות מעט יותר גדולות, ההבדל הוא ריבוי נקודות לבנות שטוחות וצפופות היא תופעה שלרוב, לא בהכרך, מעידה על כולסטרול בדם ונקראת קסנטומה.
בהצלחה רחלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)