מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סבון של פעםניפגש במאי18/02/2007
האם המוצרים של סבון של פעם נחשבים טובים? האם הם מיצרים ממוצרים טבעים? אני צריכה פילינג ללא כימיקלים ואני לא ממש מוצאת. אשמח לעזרה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פילינג - איפה רוכשים?
רחלי אלמקייס04/03/2007המוצרים של " סבון של פעם" מעולים אבל כשמדובר בעור הפנים יש לקבל יעוץ מקוסמטיקאית מוסמכת שתתאים את הפילינג שמיועד לעור הפנים שלך,פילינג שתרכשי מקוסמטיקאית יעשה את העבודה בצורה המושלמת ביותר.
רישמי לי בת כמה את? במה את עוסקת ? ומה הוא סוג עורך?
ואני ארשום לך פילינגים שתוכלי להשתמש בהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעזרה לגבי עור הפניםזואי16/02/2007
היי,
לאחרונה, בבהייתי היומית בראי, נחרדתי לגלות שהעור שלי במצב מעציב. פתאום הופיעו כל מיני קמטוטים, כתמי שמש קלים ושרידי צלקות חצ'קונים מדכדכים.
קראתי קצת על פילינג, אך נוצרה בי רתיעה. קראתי על מיקרודרמבריישן ותהיתי האם זה הפיתרון שחיפשתי.
בקיצור, הייתי שמחה לשמוע את דעתכן על מיקרודרמבריישן וכן על אלטרנטיבות נוספות למצב.
המון תודה,
זואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זואי
רחלי אלמקייס17/02/2007אין צורך שתהיה לך רטיעה מפילינג, פילינג תפקידו להסיר תאים מתים מהעור, מעניק לעור מראה אחיד, התכשירים שיונחו על העור יקלטו בצורה טובה יותר, רצוי לעשות פילינג פעם בשבוע, לגבי מיקרודרמברשיין זהו סוג של פילינג עדין שמתאים לעור רגיל, פילינג זה אינו מתאים לעור עם פצעים
לעור יבש, לעור הסובל משיעור יתר.
לך היתי ממליצה לעשות פילינג אלפא הידרוקסי (על בסיס חומצות) וביום להשתמש במקדם הגנה.
פילינג הוא רק חלק מטיפול הוא לא יעניק לעורך את התוצאה הדרושה.
על סמך האינפורמציה שקיבלתי מימך כדי שלעורך יהיה מראה אחיד ללא כתמי שמש וצלקות אקנה את צריכה לעשות סידרת פילינג והבהרה אצל הקוסמטיקאית וחשוב ביותר במקביל לטיפול הקוסמטי יש לטפל בבית באופן שוטף עם מוצרים שמשלימים את הטיפול הקוסמטי.
אשמח לראות את עורך ולהתאים לך את הטיפול הטוב עבורך, כתבי לי את המייל שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעגל ריסים טוויזרמןסמדר15/02/2007
שלום
רציתי לדעת היכן אפשר לקנות מעגל ריסים של tweezerman. שמעתיח שהמעגלים שלהם מצוינים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעגל ריסים
שירה אוחיון15/02/2007אם את מאיזור ת"א בבית הספר לאיפור "ירין שחף" יש והוא עולה 100 ש"ח. לגבי מקומות אחרים אני לא יודעת..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם לחות ומייק אפשרית14/02/2007
שלום,
אחלה פורום.
יש לי 2 שאלות:
איך ניתן לדעת את סוג העור?
קוסמטיקאית אחת אומרת לי שיש לי עור מעורב
וקוסמטיקאית אחרת אומרת שיש לי עור שמן.
העור שלי נוטה להזיע (גם בחורף) ונוטה לאדמומיות.
באיזה קרם לחות
עליי להשתמש ובאיזה מייק אפ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם לחות ומייק-אפ
שירה אוחיון14/02/2007לגבי קרם הלחות רחלי תעזור לך, אבל לגביי מייק-אפ את צריכה מייק אפ נוזלי על בסיס מים בלבד..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרם לחות ומיק אפ - תשובה
רחלי אלמקייס15/02/2007את סוג העור ניתן לאבחן אצל קוסמטיקאית, עור מעורב זו תכונה ולא סוג עור , אם העור מעורב הוא צריך להיות מורכב מ2 סוגי עור לדוגמא עור רגיל נוטה לשמן ,עור רגיל מיובש, לפי התיאור המינימלי שנתנת לי אפשר להגדיר את סוג העור שלך כעור רגיל רגיש.
אם תיכתבי לי בת כמה את? במה את עוסקת? האם האדמומיות מופיעה כתוצאה משימוש בתכשיר או בתקופות מסוימות או באופן תמידי? אשמח להגדיר את סוג עורך, מלבד זאת הינך מוזמנת לאבחון ויעוץ חינם - טל' 035757700 ובקשי לשוחח עימי.
לגבי הלחות והמייק אפ אמליץ לך להשתמש בלחות על בסיס מרכבים מימיים ומרגיעים כמו קמומיל
ולהשתמש במייק אפ על בסיס נוזלי קיים מייק אפ מעולה על בסיס אלוורה של טלי פלד המייק אפ נותן בו זמנית כיסוי מושלם לחות והרגעה .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסוג העור
שרית15/02/2007תודה על התשובה המהירה.
אני בת 26 עוסקת ככספרית בבנק.
כן- האדמומיות מופיעה לאחר שימוש במכשיר להורדת שיער
(קרן אור) אבל לא רק. אני עוברת טיפול פעם בחודש- חודש וחצי.
נראה לי שבתקופת החורף העור יותר אדמומי ויותר יבש.
האדמומיות מופיעה באזור הלחיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרית
רחלי אלמקייס17/02/2007כמו שצינתי סוג עורך הוא רגיל רגיש כרגע במצב מיובש, לגבי הטיפול האינפרא הינה מספר דגשים שעליך לדעת:
1. חובה עליך להשתמש ביום בחסם שמש.
2. לייזר ואינפרא אדום אינם הפיתרון הטוב לשיער הפנים, אם את בתחילת הטיפול או שיש לך שיער פלומתי היתי ממליצה לך לשקול שוב את הטיפול, מכשירי הקרן אור גורמים לחימום ריקמת העור מצב שעלול לעודד יצירת שיער בצורה מואצת. חום גורם להיפרמיה (אודם חזק בפנים).
3. מומלץ שהיה במחיצתך תכשיר שניקרא "סופר אמוליין" או תכשיר שניקרא "ביו ריפר" אילו תכשירים המעניקים לעור הרגעה.
4. מומלץ שתישתמשי בתכשיר לחות שניקרא סופר ריפר בליץ'.
בהצחלה ואשמח לכל שאלה נוספת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לעור אדמדםטל13/02/2007
היי,
אשמח אם תוכלו לעזור לי בנוגע לאיפור לעור בעל נטייה לצבע אדמדם.
מדובר בצבע אדמדם המופיע בעיקר בעצמות הלחיים.
כאשר אני רוצה להוריד את האדמומיות אני משתמשת במייק- אפ אבל לפעמים השימוש בו גורם לי להיות חיוורת מידי, מה אפשר לעשות בעניין???
תודה רבה,
טל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור אדמדם
שירה אוחיון15/02/2007לגבי החיוורון של המייק-אפ, את רואה את עצמך חיוורת כי את רגילה לאדמומיות.
מעט סומק בגוון אפרסק או כתמתם ישבור את החיוורון אך לא יראה כמו אדמומיות טבעית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לפוריםל_אפ12/02/2007
הי,
אם אפשר בבקשה,הייתי מעונינת בהמלצה על מוצרי איפור לאיפור פנים לילדים(פורים בפתח)-טובים עמידים ואם אפשר היפואלרגניים..
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור לפורים
שירה אוחיון13/02/2007היי..
ההמלצה שלי היא להשתמש בצבעי מים שנועדו לפנים ולגוף ולא בכל הליפסטיקים השמנוניים שנמרחים ומלכלכים את כל הפנים (וכל מה שבא איתם במגע...)
צבעי מים אפשר לקנות בחנויות לאיפור מקצועי, הכי טובים הם של גיורא שביט (בדיזינגוף סנטר)
הם על בסיס מיים ולכן הם היפואלרגנים, ובנוסף עמידים למשך שעות רבות כי הם מתיבשים. בשנה שעברה ראיתי שגם חברת טמבור הוציאה סידרה של צבעי מים שנועדו לפנים. הם מגיעים בשפורפרת והם מאוד עמידים. צריך לחפש נקודות מכירה שלהם.
השימוש בצבעים מהסוג הזה הוא עם מכחול לח. מרטיבים מעט מכחול טובלים בצבע (שבדרך כלל מגיע מוצק) ומצירים על הפנים והגוף. אם רוצים להוסיף נוצצים מומלץ לעשות את זה לפני שהצבע
מתיבש לגמריי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור לסיני
לוטם23/02/2009שלום! אולי תוכלו לייעץ לי איך לאפר ילד לסיני (התחפושת כבר קיימת) תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבר עניתי לשאלה כזו,
רינת פלג27/02/2009אנא חפש/י בעמוד זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיות והפורום אינו פורום פרסומי
רינת פלג27/02/2009אנחנו מנועים מלהמליץ על מוצר או חברה ספציפיים.
אנא פנו אלי המייל אישי להמלצה על מוצר, ובכל מקרה ציינו מה מטרת קניית האיפור (שימוש אישי, ילד, או מקצועי).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצהרחלי אלמקייס10/02/2007
טיפול מפנק מחומרים טבעיים לכפות הידיים.
מזג האויר החורפי והחימום מהמזגנים גורמים ליובש ולמראה לא אסטטי לכפות הידיים, לפניכן טיפול שתוכלו לעשות בבית.
שלב 1 - עשי פילינג לידיים, הפילינג יסיר תאים מתים יעדן ויבהיר את העור,
החומרים הדרושים לפילינג: כף דבש, שתי כפות שיבולת שועל טחונה - יש לערבב את החומרים למרוח על הידיים לעסות היטב להמתין 5 דקות ולשטוף.
שלב 2 - מריחת קרם ידיים הקרם יחדור טוב יותר אחרי הפילינג ויזין את העור,
החומרים הדרושים לקרם: כף גליצרין, 2 כפות מי וורדים, 5 טיפות של מיץ לימון - יש לערבב את החומרים היטב ולמרוח את הקרם עד להספגה מלאה, אפשר ליעל את הטיפול - הכיצד?
לאחר מריחת הקרם עטפי את כפות הידיים בנילון ניצמד למספר דקות והסרי.
*אפשר גם למרוח קרם ידיים שיש בבית
* לאלו הסובלים מסדקים המליץ לעשות טיפול באמבט פראפין אחת לשבועיים אצל המניקוריסטית.
תנסו......
בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה רבה
מישהי11/02/2007האם יש גם פילינג טבעי שמומלץ לעשות לעור הפנים? רצוי פילינג עדין...תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיניים גדולותנווה10/02/2007
קודם כל יש לכם פורום ממש טוב ומעניין!
אני ישמח לדעת איך כדאי לאפר את העיניים שלי שהם קצת בולטות החוצה?
אם זה משנה אז הם בצבע חום!
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי נווה
שירה אוחיון11/02/2007מומלץ לא להשתמש בצלליות מבריקות על גלגל העיין (שהוא האיזור הבולט).
צלליות כהות כמו חום, שחור, בורדו,אפור, וכחול שיונחו מקו הריסים בטשטוש כלפי מעלה (עד שקע העיין) יגרמו לאיזור להראות פחות בולט. את הצלליות הבהירות והמבריקות מומלץ להניח על עצם הגבה.
עפרון שחור בתוך העיין, ואייליניר מחוץ לעיין יעזרו גם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם נגד קמטיםshir2409/02/2007
אני בת 24 וטפו טפו טפו טרם הופיעו אצלי קמטים
השאלה שלי היא מה הוא בכל זאת הוא הגיל להתחיל להשתמש בקרם נגד קמטים (עיניים למשל...)
בעבר קראתי כתבה שאומרת כי קרם נגד קמטים לאור צעיר זה לא טוב
ולכן השאלה הנשאלת היא מה זה "צעיר"?
ועוד שאלה קטנה,
יש לי עור רגיל-שמן ובדרך כלל רוב הקרמים ללילה הם מאוד שמנים
מישהי יכולה להמליץ לי על קרם לילה טוב שלא מפוצץ בלחות?
תודה רבה, שיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשיר
רחלי אלמקייס10/02/2007שיר, אין הבדל בין קרם יום לקרם לילה מלבד שלפעמים בקרם יום יש מקדם הגנה, ההבדל בקרמים הוא בחומרים הפעילים שבתוכו המותאמים לסוג העור למשל: בקרם לעור יבש יש מגוון רחב של שמנים, בקרם לעור רגיל יש חומרים מימיים כמו: קמומיל, חומצה הילרונית ועוד.
ועכשיו לשאלותייך, התחיל בשאלה הקטנה, אינך זקוקה לקרם לילה את קרם היום שימי גם בלילה והוא יעשה את העבודה ויימנע קמטים וקמטוטים, יש לך אפשרות לשדרג ובלילה לפני הקרם את יכולה למרוח סרום ומעליו את הקרם, כך לא תרגישי שמנוניות ושהעור "מפוצץ בלחות" , אפשרויות לקרם וסרום: * קרם וסרום של חברות סוטיס, יונקה, פיורטי.
לגבי השאלה השנייה טוב ורצוי לשמר את העור ולהתחיל למרוח קרם עיניים מגיל 20 .
אין קרם רק נגד קמטים ואין קרם יום וקרם לילה לצערי זהו גימיק של מכירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
shir2410/02/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה אפשר לעשות נגד נמשים?מנומשת08/02/2007
כל העור שלי מכוסה בהם ואני שונאת את זה. זה לא נמשים קטנים וחמודים כמו של הג'ינג'יות..זה נמשים מעצבנים שמכסים לי את הפנים, הידיים, הגב והחזה. האם יש טיפול שיכול לטשטש אותם?
אני לא מכסה אותם באיפור כי אני לא מחובבי האיפור הכבד. . אבל אשמח לדעת אם יש טיפול שיכול להעלים אותם ובערך מה טווח המחירים שלו. אגב - רצוי טיפול על בסיס חומרים טבעיים ולא כימיקלים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נמשים
רחלי אלמקייס09/02/2007נמשים הם סוג של פיגמנטציה, ריכוז של מלנין באזור מסויים, מלנין הוא חלבון צבע שאחראי לגוון העור, לגוון השיער.
אפשר לטשטש אותם אבל לפני שאומר לך במה, רצוי שאראה אותך על מנת להגיע להבחנה מדוייקת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשוב לציין
הילה29/04/2007שהטיפול בלימון מתאים לשעות הערב ולא מומלץ להחשף לאחריו לשמש.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימון עוזר
קרין28/04/2007לימון יכול לעזור לך בנמשים זה יכול להבהיר לך אותם וכדי שלא יצא לך יותר נמשים תחבשי כובע מתי שאת יוצאת לשמש וכמובן קרם הגנה ותראי איך הלימון יעלם לך עם הזמן את הנמשים לי למשל היה לי מעט נמשים אבל אחר כך שמתי לימון ונעלמו אבל עכשו יש לי עור חלק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל לימון מיבש את עור הפנים
חן29/04/2007לימון מיבש את עור הפנים, זה לא טוב לפנים /=
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרין, איך שמת את הלימון פשוט למרוח
בתאל29/04/2007ולכמה זמן??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיצד להתאים צלליתענת07/02/2007
שלום, אני זקוקה לעיצה מקצועית לגבי צבעי צלליות שיכולים להתאים לי.אני בעלת עור בהיר מאוד,חיור ,שיער שטני בהיר טבעי ועיניים ירוקות. הבנתי שורודים וסגולים מתאימים אבל אני מתקשה להסתדר איתם מכיוון שזה יוצר עיניים "חולות",עור העפעפיים שלי דק ושקוף, רואים את נימי הדם,ביום-יום זה מכביד למרוח מיק -אפ קודם(וזה גורם להרגשת כובד).איזה צבע יכול לטשטש את האודם ולהתאים לצבע עיניים בו זמנית.לאיפור ערב אני משתמשת בחומים,ירוק -זהב.באור היום חום גורם לעיניים להראות אדומות.
אני אנסה לשאול בצורה מדויקת-איזה צבע אני יכולה להניח על עפעף העליון מעל קו הריסים מבלי להראות עם דלקת ולטשטש את כלי הדם הקטנים במידה ואינני מעוניינת באיפור כבד.עלי לציין שאני משתמשת במסקרה תמיד ואיילינר לעיתים קרובות.
אני מודה מראש,מצפה לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להתאים צללית
שירה אוחיון07/02/2007תנסי להשתמש בצלליות בגוון כחול טורקיז (בגסאות הכהות שלהן) למרוח אותן צמוד לקו הריסים, ולטשטש אותן כלפי מעלה. יש בירוק משהו שמנטרל את האדמומיות (נימי הדם, אדמומיות בעינים..)
בלי קשר הוא יוציא טוב את גוון העיניים שלך אבל לא יתן מראה ירוק מדי.. (בגלל הטורקיז)
תנסי מחכה לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
ענת08/02/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
ענת08/02/2007ביאיזו חברה כדאי לבדוק?אני מוצאת רק כחול אן תכלת או ירוקים.אשמח אם תמליצי על משהו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזו חברה
שירה אוחיון09/02/2007תנסי לבדוק אצל בועז שטיין, או במייק-אפ פוראבר
ברוב המקרים את תמצאי צבעים מהסוג הזה רק בחברות לאיפור מקצועי, ובלי קשר אני בטוחה שבפארמים בין כל החברות תמצאי משהו שיתאים לך.
מה גם שאת יכולה לערבב את הצללית הכחולה הרגילה בצללית ירוקה רגילה ולקבל גוון טורקיז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצ'קונים - פליז עזרהנונה חצ'קלי06/02/2007
יש לי קצת פצעונים על העור. מייק אפ לא תמיד עוזר. האם יש עוד דרכים להסתיר אותם כי זה מה זה מבאס אותי, כי לפעמים אני מרגישה שאני לא יכולה לצאת ככה מהבית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיתרון לח'צקונים
רחלי אלמקייס09/02/2007את הפצעים אפשר להסתיר בצורה המקסימלית - הכיצד?
פשוט להניח את המייק אפ על העור (באזור שבו יש את הפצעים) בטפיחות קלות ולא במריחה, זכרי ככל שתנסי להסתיר כך תקבלי מצב הפוך, מראה מודגש יותר .
המלצה אישית שלי כדאי לך לטפל בפצעים על מנת לא לקבל החמרה,
טיפ בשבילך הקפדי על הגיינה של הפנים: א. רחצי בוקר וערב את הפנים בסבון שמתאים לסוג עורך.
ב. הקפדי למרוח ביום חסם שמש בכל יציאה מהבית.
ג. למרוח על הפצע ג'ל לייבוש פצעים.
אשמח לייעץ לך לגביי טיפול בבית, רישמי לי את גילך, כמה זמן יש לך פצעים והאם הפצעים מופעים רק בתקופות מסוימות או באופן תמידי.
והכי הכי חשוב אל תגעי בפצעים כדי שלא ישארו לך סימנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני נורא חיוורת, מה לעשות?החיוורת06/02/2007
אהלן, אחלה פורום יש לכם. יש לי בעיה ואני ממש צריכה עיצה טובה: אני נורא נורא חיווורת, מה עוד יכול לעזור כדי להעלים את החיוורון חותץ מסומק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחיוורת...
שירה אוחיון07/02/2007תנסי ברונזרים או פודרות משזפות אבל מאוד חשוב להשתמש בהן על מייק-אפ מפודר בפודרה שקופה או טאלק..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוגי מייקפים וצלליות של O.F.R.Aאיזבל06/02/2007
איזה סוגי מייקפים כדי שיהיה לי בתיק ?
ואיך הצלליות של O.F.R.A?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוגי מייק-אפ לתיק האיפור וצלליות
שירה אוחיון06/02/2007קודם כל לא ציינת אם המייק-אפ הוא לשימושך הפרטי או לתיק איפור מקצועי.
למאפרת מקצועית אני ממליצה בתיק האיפור על כמה סוגים. רצוי שיהיו לפחות שלושה גוונים של מייק-אפ מוצק (של בועז שטיין מומלצים) בהיר מאוד, (K-0 ) בינוני (K-2) וכהה (F-6 ) כולם של בועז
עם שלושת הגוונים הנ"ל תוכלי להגיע לכל גוון שתרצי בהתאמה מושלמת.
לגבי נוזליים יש המון סוגים. יש נוזליים מאוד קלים שנראים טבעיים אבל עדיין נותנים כיסוי טוב כמו המייק-אפ לייט של חברת מאדינה מילאנו, שגם מתאימים לכל סוגי העור כולל נשים מבוגרות.
ויש נוזליים שנותנים כיסוי כבד יותר כמו ה COLORSTAY של רבלון.
אני ממליצה על שלושת הסוגים לתיק האיפור.
לגבי הצלליות של O.F.R.A. כמו כל חברה יש ויש. צריך לבדוק, למרות שיש לי כמה מוצרים של אותה
חברה ואני מרוצה מהם מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לקבל טיפים לשימוש בצלליות אבקהמור05/02/2007
הן נורא יפות, אבל כשאני משתמשת בהן הן תמיד מתפזרות והורסות לי את כל האיפור.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלליות אבקה
שירה אוחיון06/02/2007היי מור, השימוש בצלליות אבקה באמת גורם להמון לכלוך ובלאגן ולכן אספתי כמה טיפים שיכולים לעזור:
1)בזמן מריחת המייק-אפ, מרחי מעט מייק-אפ גם על העיניים ואז את יוצרת משטח דביק שעליו תונח הצללית בלי להתפזר.
2)נסי לאפר קודם את העיניים וללכלך כמה שבא לך, ואז לנגב את הלכלוך ולשים מייק-אפ על פנים נקיות.
3)צלליות אבקה נועדו לשדרוג יותר, אז אל תנסי ליצור איתם איפור מורכב מדיי.
4)רצוי לא לנסות לטשטש ולפזר את הצללית על העיין, אלא להניח אותה בטפיחות.
בהצלחה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)