פורום איפור וטיפוח - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ,MAC ים המלח, וגיוון...?
    לולי
    11/04/2007

    האם מוצרים של ים המלח B&C זה השם שלהם... נחשבים לאיכותיים?
    בשל המחיר השפוי(והזול יחסית) שלהם מתעוררות בי שאלות רבות...
    אני משתמשת בפילנג עמוק לפנים שלהם אחת לשבוע, בפילינג לעור הגוף,ובג'ל עיניים... אני חוששת שחלילה המוצרים לא מספיק איכותיים ויפגעו בעורי.
    כמו כן הייתי רוצה לשאול : אני משתמשת במוצרי האיפור של חברת האיפור MAC מזה שלוש שנים ברציפות ובקביעות.. האם יש צורך להחליף את סדרת האיפור ? כלומר אני חוזרת על אותה הקנייה מידי חצי שנה ללא שינוי במרקם המייקאפ,הסומק,הצלליות או הפודרה.. האם העור צריך גיוון? או שאין זה משנה?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ,MAC ים המלח, וגיוון...?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש צורך להחליף את סדרת האיפור ?

    שירה אוחיון
    11/04/2007

    היי... אם האיפור טוב לפנים שלך, המייק-אפ נראה טוב, ושאר המוצרים טובים לך אז ממש אין צורך. חשוב לציין שגוון העור בקיץ מתכהה קצת ולפעמים צריך לשנות את גוון המייק-אפ לגוון כהה יותר (במספר אחד או שתיים לכיוון הכהה..) אם את לא רוצה לקנות עוד מייק-אפ, פודרה משזפת יכולה לעזור לך מאוד.
    אני באופן אישי משתמשת באותו המייק-אפ כבר 6 שנים ועדיין לא מצאתי מייק-אפ שיחליף אותו.
    בקייץ אני מוסיפה לאותו מייק-אפ מייק-אפ כהה יותר וכך מגיעה בדיוק לגוון העור שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלולות - מיליאן
    אינגה
    11/04/2007

    הי, אני בת 20 נוטלת גלולות למניעת הריון בשם מילאן כבר מעבר לשנה ללא הפסקה. (הגניקולוג המטפל בי הסביר שאלו גלולות במינון נמוך ולכן אין צורך בהפסקה.) אני לעומת זאת לא בטוחה בכך. חשוב לציין שאני מעשנת, אם כי מנסה להפסיק. רציתי לדעת האם יש צורך בהפסקה, ומהם הסיכונים בכך שאני מעשנת ונוטלת גלולות. חשוב להגיד שהתחלית לקחת גלולות רק בכדי להסדיר את המחזור שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גלולות - מיליאן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלולות - מליאן

    רחלי אלמקייס
    11/04/2007

    לפני שאתחיל אומר לך שאני רק קוסמטיקאית לא רופאה ולא גניקולוגית, לא הבנתי משאלתך מדוע ברצונך להפסיק, בכל אופן מההיבט הקוסמטי ועל סמל ניסיוני גלולת מליאן מעולה ומכילה מינון נמוך של הורמונים שיסיעו לך לסדר את המחזור,אם הגלולה עושה לך בעיה כל שהיא גשי מייד ליעוץ אצל הגניקולוג.
    לרוב גלולה ועישון מגבירים את הפעילות של המלנין בעור ולכן מופעים כתמים, אמליץ לך לנסות להוריד את מינון הסיגריות בהדרגה ולשתות המון רצוי מים וכמה שפחות קופאין.
    בכל שאלה נוספת על גלולות וקוסמטיקה אשמח לענות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב גלולות ועישון

    טל
    25/02/2009

    שילוב של גלולות למניעת הריון ועישון מגביר את רמת הקרישים בדם, דבר המעלה את הסיכוי להתקף לב, שבץ מוחי ובעיקר תסחיף ריאתי... אז תפסיקי לעשן, או שתפסיקי לה... :-)))) סליחה, הייתי חייב, אבל השאר רציני... בהצלחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לרחלי
    אורלי
    10/04/2007

    היי רחלי זאת אורלי, תלמידה במכללה.
    מתגעגעת אלייך..איפה את?
    איך אפשר ליצור איתך קשר טלפונית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לרחלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורלי מרחלי

    רחלי אלמקייס
    12/04/2007

    רישמי לי את האימייל שלך ואכתוב לך או שבקשי מדרור בלבד את הנייד שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סידור גבות לגברים??
    ערן
    09/04/2007

    יש לי גבות עבות (משהו כמו של יצחק שמיר , רק בלי הנפח)...
    האם יש דרך לסדר אותן כך שלא יראו מסודרות ומושקעות יתר על המידה ושעדיין יראו טבעיות?
    אם כן איפה ואיך? אשמח לתשובות ולתגובות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סידור גבות לגברים??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצטרף לשאלה ובנוסף

    יאיר
    10/07/2007

    הייתי שמח להמלצה על קוסמטיקאית איכותית בחולון.
    :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סידור גבות

    רחלי אלמקייס
    11/04/2007

    לשאלתך בחור יקר ניתן לסדר גבה של גבר בצורה שלא תורגש ויחד עם זאת להעניק לגבה מראה אסטטי.
    איפה אתה גר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה לגבי מוצרים לטיפוח
    טליה
    08/04/2007

    שלום וחג שמח,
    אני בת 30 בעלת עור רגיש ושומני, יש לי פצעונים וזה בא בתקופות לפעמים יותר ולפעמים פחות...מכיוון שהעור שלי ממש רגיש אני פוחדת ללכת לקוסמטיקאית...ניסיתי פעמיים ויצאתי כמו אחרי מלחמה! בחורף יש לעור שלי גם נטייה להתקלף מעט בגלל היובש אבל הוא עדיין שומני באזורים שונים, אבקש עזרתכן לגבי המוצרים שאתן ממליצות האם הם מתאימים לעור כמו שלי, היכן אפשר להשיג והאם יש המלצה על קוסמטיקאית מסויימת באיזור חיפה והקריות!
    שוב...חג שמח ותודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה לגבי מוצרים לטיפוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם את בעיניין

    הילה
    09/04/2007

    שימוש בחומרים טבעיים, אשמח לשלוח לך קטלוג של מוצרים טבעיים וגם דוגמיות.
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שגרת טיפוח ואבחון
    רחל
    07/04/2007

    שלום לכן,
    ברצוני לדעת מה עליי לעשות כדי לטפח את עורי - בת 24, שחומה (ילידת פרס), ללא בעיות הורמונליות, עורי הפריח אקנה מגיל 17-18, מעולם לא השתמשתי בראוקוטן, אך היום המצב הרבה יותר טוב, אמנם עורי נוטה לחצ'קון פה ושם כשבא לו ועוד חטטות בסנטר ובמצח. יחד עם זאת, שיער מיותר החל צומח באותו הגיל באיזור הסנטר (בצבע כהה), אותו עד היום אני מסירה עם פינצטה או לעיתים חוט.
    כיום אינני יודעת איך להגדיר את עורי במדויק - הוא הפך מעט לחסר חיים עקב נסיונותיי הרבים "לייבשו" ובכך לדכא את האקנה, עדיין שמנוני מאוד במצח ובסנטר, ונוטה לפגמים (פגמים=נמשים, נקבוביות פתוחות במעט בצידי האף, שחורים וסימני חצ'קונים). תמיד דאגתי לרכוש מוצרי טיפוח מבין הטובים: וישי, אהבה, קיירליין, ניוטרוג'ינה...ברצוני לציין כי: רכשתי מוצרי איפור של איל מקיאג' לאחרונה, אינני יודעת בדבר היותם נטולי שומן, אך אחרי כמה שעות עם מייק אפ+פודרה קלה המצח שלי נראה כמו שכבת שומן בצבע מוקה, וכך גם מתרחש עם סוגים אחרים של מייק אפ. שאלותיי: 1. מה הטיפול עקב התיאור לעיל בכל ההבטים? 2. האם מוצרי האיפור של איל מקיאג' מתאימים לעורי ולחילופין איזו חברה לרכוש? 3. כיצד לטפל בעור הפנים? מה הם שלבי "העבודה"? ברצוני לציין כי הייתי ב"סדרת טיפולים" אצל קוסמטיקאית, אך הדבר לא השאיר עליי רושם מלבד לסימני חצ'קונים והיא הייתה טובה. 4. האם מוצרי הטיפוח של חברת "סבו קאלם" יהיו טובים עבורי? ברצוני שתקחו בחשבון את מוצאי שמשפיע על האקלים בו גדלתי והיום בישראל האלקים הוא שונה - לדעתי מה שמייצרת חברה אירופאית לא מכוון אליי...הוא פונה לסוג אחר של נשיםמרקע אירופאי ואני לא בהגדרה זו, ומה שמייצרת חברה ישראלית אולי יותר ידבר על עור הפנים שלי...5. האם מוצרי הטיפוח של AVENE טובים? 6. בלי קשר לעיל - דאודורנט - על איזו חברה אתן ממליצות (העדפה שלי היא סטיק) וכיצד יש לשים אותו על העור? (האם נכון שבטפיחות?)
    מתנצלת מראש על אורך השאלה. אשמח מאוד לתשובתכן המקצועית, בין אם לאתר ובין אם לכתובת האימייל, ובמידה ואתן רוצות לכוון אותי למוצרים מסויימים אשמח לדעת גם היכן ניתן לרכושם.
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שגרת טיפוח ואבחון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שגרת טיפוח ואבחון

    שירה אוחיון
    11/04/2007

    תנסי לקנות מוצרי איפור על בסיס מיים ולא על בסיס שמן, שעוות דבורים או סיליקון. מייק-אפ מוצק לא בא בחשבון לעור שמנוני היות והוא בעצמו מכיל המון שומן, ולכן עדיף לנסות את המייק-אפים הנוזליים. לגבי המוצרים של איל מקיאג', אני לא מכירה אותם כל כך ולא ממש יצא לי להשתמש בהם אז אין לי תשובה מדויקת לתת לך, אבל חשוב לקנות מוצרים על בסיס מיים, ורצוי כאילה שמתייבשים מעצמם. יש המון סוגים, את צריכה לעשות סקר ולנסות אותם, ורק אז תדעי בדיוק אילו מוצרים הכי אידיאלים בשבילך. בהצלחה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית שחורים..
    טל
    05/04/2007

    איך אני יכולה להוציא שחורים מאיזור האף ומבין הגבותמבלי ללכת לקוסמטיקאית??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית שחורים..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בקומודונים

    רחלי אלמקייס
    05/04/2007

    הקומודונים הם מה שקרוי בשפת עמנו שחורים.
    אין אפשרות להוציא שחורים מבלי לבקר אצל הקוסמטיקאית.
    הקוסמטיקאית מכינה את העור לפני ניקוי השחורים בצורה שאינך יכולה לבצע באופן עצמאי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מייק אפ
    אבישג
    05/04/2007

    שלום!
    אפשר המלצה למייק אפ טוב לעור פנים הנוטה לשמנוניות האזור ה-T

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מייק אפ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מייק-אפ

    שירה אוחיון
    10/04/2007

    ממליצה בחום על מייק-אפ לייט של מאדינה מילאנו.
    הוא מאוד קל, לא מבריק ונראה טבעי ומצויין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה זמן ניתן להשתמש באיפור
    אורנית
    05/04/2007

    קניתי אתמול כמה מוצרי איפור. מייקאפ פודרה ומסקרה יוצא לי לחדש אחת לשנה לפחות, כך שאין בעיה איתם.
    אולם שפתונים, ליפגלוס,סומק וצלליות מצטברים אצלי שנים. אני אוהבת לגוון בצבעים שלהם ולכן יוצא שאני משתמשת בכל אחד מהם פחות והם לא נגמרים לי. יש כאלה שהשתמשתי בהם פעם או פעמיים בלבד.
    בהנחה שהמוצר(שפתון, סומק, צללית) מריח טוב ונראה טוב, כלומר לא מתפורר או בעל ריח מיושן,כמה זמן אני יכולה להשתמש בו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פג תוקף

    עדי איסק
    18/04/2007

    לצלליות אין ממש תאריך תפוגה אבל גלוסים צריך לבדוק שלא נהייה להם ריח חריף או שיכבת שמן למעלה כעיקרון זה יכול להחזיק שנים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לקוסמטיקאית
    אילי
    05/04/2007

    הי,
    הייתי רוצה המלצה לקוסמטיקאית טובה בנתניה.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה לקוסמטיקאית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לקוסמטיקאית

    רחלי אלמקייס
    22/04/2007

    חפשי במדריך של נתניה או בפירסומים אחרים בעיר מספר טלפון של בראשי מיטל ומדלן - מומלץ בחום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עור בעייתי
    לילי
    04/04/2007

    שלום
    יש לי עור שומני בעייתי טופלתי בראקיוטאן הכל הסתדר, אחרי שנה הבעיות חזרו רופא העור המליץ על על טיפול חוזר בראקיוטאן אבל בגלל שאני מסירה את השיער באיזור הפנים באינפרא אדום אז אני לא יכולה נתן לי אנטיביוטיקה כמ החודשים לא עזר אני לא יודעת מה לעשות התחלתי להישתמש בסבון ומסיכה של חברת AHAVA טובות אבל כל הזמן מופיעות עוד חצ'קון אני לא מבינה למה אני בת 30, יש מחזור אין מחזור כל הזמן הבעיה הזאת נמאס לי, שותה הרבה מים, אוכלת בריא
    מה את ממליצה לי ? אני לא מקפידה ללכת לקוסמטיקאית האם באמת יעזור ? כמה פעמים בשנה אני צריכה ללכת לקוסמטיקאית? יש פילינג של חומצה אלפה הידרוקסי מחברת דרמהלוגיקה איפה אני יכולה לרכוש והאם טוב לעור שלי?
    תודה לך מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עור בעייתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה

    אפרת
    05/04/2007

    כשקראתי את תלונותייך הרגשתי שאני כתבתי את זה
    אני בדיוק כמוך בת 30
    אחרי קורס של רואקוטן היתה חצי שנה שהפצעים באמת עברו
    ואז הכל חזר ובגדול
    כאשר הלכתי לרפוא מה שהוא המליץ זה קורס נוסף של רואקוטן
    אך אני התחלתי בהסרת שיער
    גם אני הקפדתי על תזונה נכונה והכל אורגני
    אך זה לא שורש הבעיה -הבעיה אצלנו כנראה הורמונלית
    מה שעזר לי באופן אישי 3חודשים של מינוציקלין
    עור הפנים מתאזן והפצעים נעלמים
    במקביל ללכת לביקור אצל קוסמטיקאית ע"מ שהיא תוציא את כל
    השחורים שמתפתחים בהדרגה לפצעונים במידה ולא מוציאים אותם
    בנוסף לרכוש קרמים המותאמים לעור בעייתי ושמן וסרום ויטמין c
    למריחה לפני הקרמים -זה עוזר לריפוי מהיר של הפצעים ולהעלמתם
    אני לוקחת גם מולטי ויטמין של סולגאר מיוחד לבריאות העור
    הויטמין A בעל ריכוז גבוה ,ובנוסף כמוסות של שמן נר הלילה
    תנסי ואני מקווה שזה יעזור לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין זינדקלין

    אפרת
    07/04/2007

    למריחה חיצונית על הפצעים באופן נקודתי
    לעומת כל התכשירים שניסיתי בעבר
    המשחה פשוט מעלימה את הפצע
    את מרגישה נפיחות ואודם במקום כלשהו שעומד לצאת את פשוט מורחת אותו וזה נעלם !!!
    ניסיתי המון המון משחות למיניהם שרק עושות נזק וגורמות לפצע "להתבשל"יותר מהר וזה פשוט מדכאומכוער עד שזה עובר
    ולא בא לך לצאת מהבית
    דרך אגב את המשחה את יכולה להשיג רק אצל רופא עור
    תנסי אותה מומלץ בחום!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לילי

    הילה
    09/04/2007

    אם טופלת ברואקוטן, את בת 30 והפצעונים ממשיכים לחזור, סביר להניח שטיפול סימפטומטי לא יעזור לבד. נכון שניקוי העור והזנתו (כמובן במוצרים שמתאימים לעור פנייך) חשובים מאד, אך לא מספיקים לבד..
    את גם מציינת שיש מחזור, אין מחזור... מנתונים אלו בלבד לא קשה להבין שגופך סובל מחוסר איזון הורמנלי שמשגע את הגוף ומביא את הדברים לידי ביטוי בעור פנייך.
    אם תטפלי בגופך כראוי - לא רק תזונה - על מנת להביא אותו למצב של איזון, ובמקביל תטפלי בפנייך בתכשירים חיצוניים, תראי שינוי נפלא.

    רואקוטן פוגע בכבד ועושה נזק למערכות נוספות בגוף, לעניות דעתי הוא רק הוסיף לחוסר האיזון ההורמונלי ממנו את סובלת היום ואני ממש לא ממליצה לקחת שוב, גם לא אנטיביוטיקה.

    טיפול בצמחי מרפא יוכל להביא את גופך לאיזון תוך פרק זמן של 3 חודשים בממוצע. אם את מעוניינת בטיפול בצמחים אשמח להמליץ לך על אחד מעמיתיי למקצוע - אשתדל באזור מגורייך.

    רק בריאות, הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרחלי - שאלה דחופה!!!!!!
    דקלה
    04/04/2007

    בביקורים אצל קוסמטיקאית להסרת שיער,היא מרחה לי קרם שטשטש את הכאב בעת ההסרה .רציתי לדעת מה השם שלו ואיפה ואיך אני יכולה להשיג אותו ???
    תודה מראש
    דקלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לרחלי - שאלה דחופה!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרם לפני שעווה - לדקלה

    רחלי אלמקייס
    05/04/2007

    מעולם לא שמעתי על קרם לטשטוש כאב הנובע משעווה, יכול להיות מאוד שהקוסמטיקאית השתמשה באמלה, אותה ניתן לרכוש בבית מרקחת, לא ההיתי ממליצה.
    במשך הזמן הכאב מטיפול בשעווה הולך ופוחת ובנוסף השיער מידלל.
    המלצה - עשי שעווה אצל קוסמטיקאית שעובדת עם שעווה צרפתית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה נכון
    אלה
    03/04/2007

    האם זה נכון שמייק אפ הורס את הפנים?
    כאילו הוא מביא לפנים קמטים לפני הזמן.
    האם זה נכון? והם כדאי לבנות בגילים כמו 13-15 להשתמש במייק אפ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זה נכון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכון או לא...

    שירה אוחיון
    04/04/2007

    לא.. זה לא נכון. מייק-אפ לא הורס את הפנים, ובטח שלא גורם לקמטים.ההיפך. כששמים מייק-אפ מונח על הפנים הוא דווקא מגן מפני אבק, פיח, שמש ועוד המון דברים, הוא בעצם כמו שכבת הגנה על הפנים. מייק-אפ אולי מדגיש את הקמטים שכבר קיימים אבל בטח שהוא לא מביא קמטים חדשים.
    לגבי נערות בנות 13-15 , שסביר להניח שיש להן פצעונים אני ממליצה על מייק-אפ נוזלי קל מאוד ועוד אני ממליצה לנקות את הפנים טוב בכל ערב, ולא להניח שכבות של מייק-אפ שיגרמו לפנים לא לנשום, אלא להניח שכבה דקה ועדינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואאם..

    אלה
    04/04/2007


    תודה רבה, למשל אני ילדה בת 13 ואני רוצה לשים מייקפ אפ יש כאלה האומרים בגיל 20 תיראי כמו מישהי בת 30 האם זה נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה לא מדוייק..

    שירה אוחיון
    10/04/2007

    זה נכון שמי שרגילה לראות את עצמה עם מייק-אפ, יהיה לה מאוד קשה להגמל (וגם למכולת היא תמרח מייק-אפ) כי הפנים מקבלות גוון אחיד, ומרקם חלק.
    אבל למייק-אפ אין השפעה שלילית על העור אלא אם כן לא דואגים לנקיון של הפנים כל ערב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סדר בבלגן לאתי

    רחלי אלמקייס
    06/04/2007

    חג שמח,
    נתחיל בכך שבוקר וערב יש לרחוץ את הפנים בסבון קוסמטי שמתאים לעורך דוגמאות לסבון:
    *ג'ל ניקוי של יונקה שמסיר גם איפור, ג'ל ניקוי מור של חברת סומה הרבה, ג'ל ניקוי ויטמין Cשל הולילנד.
    כל בוקר מרחי קרם לחות וסרום בלילה השתמשי באותו צמד של לחות וסרום דוגמאות שיתאימו לעורך:
    * קרם לחות וסרום מסדרת הידרהקונטניו של חברת פיטומר, קרם לחות מסדרת מור של סומה הרבה וסרום ויטליס, קרם לחות אלסטין יום או פמפלמוס וסרום מס' 1 של חברת יונקה, קרם לחות הידרופטימל קל של חברת סוטיס.
    נמשיך בכך שעליך לזכור שיש למרוח מקדם הגנה ביום.
    קרם עיניים - אזור העיניים הוא איזור שדל ברקמת שומן ולכן נוטה להתקמט מהר יותר יש לתת עליו דגש ולמרוח בוקר וערב קרם עיניים, דוגמאות לקרם עיניים:
    * קרם עיניים נוטרי של יונקה, קרם עיניים של הולילנד, קרם עיניים של סוטיס, קרם עיניים ויטליס של סומה הרבה, קרם עיניים של דרמלוגיקה.
    נמשיך בטיפול שבועי פעם בשבוע רצוי לעשות פילינג שתפקידו להסיר תאים מתים מהעור וע"י כל לגרום לעור להיות אחיד יותר, רענן יותר מוכן לקליטה טובה של החומרים שיונחו עליו אח"כ (קרם לחות), דוגמאות לפילנג מומלץ: פילינג מור של סומה הרבה, פילנג של חברת פיורטי, פילינג אננס של אנה לוטן(אותו רצוי לעשות פעמיים בשבוע), פילינג דלימיקרופולייט של דרמלוגיקה (אותו מומלץ לעשות פעמיים עד שלוש בשבוע).
    לאחר הפילינג רצוי לעשות מסכה על מנת לרענן ולכווץ נקבוביות, דוגמאות למסכה : מסכה 103 של יונקה, מסכה לחותית של פיורטי.
    מומלץ לרכוש לחות וסרום מאותו חברה.
    מקווה שעזרתי אם תרצי עזרה בפועל שלחי לי את האמייל שלך דרכו נתאם ואני אזור לך לרכוש בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליזר
    יוסי
    03/04/2007

    התחלתי לפני שלושה חודשים אינפרה בשילוב קרני אור לפנים עכשין גילתי שאני בהריון מה לעשות מותר להמשיך בטיפול עדין לא אמרתי למכון קוסמטיקה השאלה שלי עם האינפרה מפריעה לעובר הטיפול בסך הכל שתים שלוש דקות מה יכול להיות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרית

    רחלי אלמקייס
    05/04/2007

    שרית אין לעשות שום טיפול במכשיר חשמלי כשהינך בהריון.
    ללא שום קשר להריון רצוי מאוד לא לעשות ליזר או אינפרא אדום בפנים, הסיבה השיערה בפנים תמיד חשופה לשמש, השמש משמשת מקור מזון לשערה, רצוי לשקול טיפול בלייזר או אינפרא במיוחד שמדובר בשיער פלומטי(שיער עדין דק ובהיר) מפני שהטיפול יכול לגרות את זקיקי השיער להתרבות.
    הריון קל ומזל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרחלי-צלקות עדינות וסימנים
    מורן
    02/04/2007

    לפני כשנתיים עברתי תאונה ונשאר לי סימן על הלחי מין צלקת עדינה בגוון שונה טיפה מהעור חצי טיפה בולט מפני העור וחצי טיפה שקוע (אבל כמו שציינתי היא מאוד עדינה ולא בולטת) הלכתי להרבה רופאי עור וכולם ממליצים לא לגעת כי אני יכולה להחמיר את זה אבל זה נורא מפריע לי ואני לא רוצה פיתרון איפורי. בנוסף נשאר לי סימן אדום על הסנטר משפשוף שקרה לי לפני 4 חודשים. את יכולה להמליץ לי על תכשירים? כי כבר קניתי את כל סדרת קליניק וניסיתי חימר ירוק ואין שיפור... ואם לא מוצרים אז אולי קוסמטיקאית בפ"ת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למורן בענין צלקות וסימנים

    רחלי אלמקייס
    03/04/2007

    מורן רישמי לי את האימייל שלך אני אחזור אליך עם האימייל שלי, את תצלמי את הצלקת ותשלחי לי לאימייל ורק כשאני אראה אני אוכל להמליץ, מכחה לשיתוף פעולה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום