מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רחלי מייק-אפ סיליקוןחני03/04/2008
יש לכם מייק-אפ סיליקון? כיתבו לדואר או בפורום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי חני,
רינת פלג03/04/2008אומנם לא רחלי, אבל יש המון חברות שיש להן מייק-אפ המכיל רכיבים סיליקוניים. מה בדיוק המטרה שאת מחפשת? אפקט של מתיחה? מילוי קמטים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרינת בקשר למסקרהסיגל01/04/2008
זה בסוף הסתדר לי איך שהוא , קראתי כתבה על הנושא הזה שכתבה קארן דונסקי , והיא נתנה טיפים מעולים שמאוד עזרו לי! תודה בכל זאת !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בכיף...
רינת פלג01/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונסילר :):)30/03/2008
היי , אמ ..
רציתי לשאול , על איזה קונסילר טוב לעור בהיר שמסתיר פגמים ושחורים מתחת לעיניים
אתן יכולות להמליץ לי ? יש כ"כ הרבה ! שאני כבר לא יודעת במה לבחור ,
וברוב האתרים מייחצנים לחברות האיפור , אז זה ממש קשה לבחור .
יש לי עור שומני ובהיר .
יש לכן המלצה על איזשהו קונסילר ?
(אני מעדיפה שזה לא יהיה נוזלי . )
ושאלה נוספת , האם ניסיתן מתישהו , את הפודרה נטולת טלק של מאדינה מילאנו .
אתן ממליצות עליו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה לקונסילר
סיגל30/03/2008אני משתמשת בקונסילר של איל מקיאג' ומאוד מרוצה,את צריכה ללכת לאחד הסניפים שלהם בכדי שהם יתאימו לך את הגוון לצבע העור!
מקווה שעזרתי!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדווקא איל מקיאג' ? נו טוב .. תודה ר
:)30/03/2008רבה *
ממ .. בניופארם יש מוצרים שלהם ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא...יש להם מוצרים רק
סיגל30/03/2008בחנויות הרשת שלהם,כמו בקניונים וכו'!!!!!!!!!! אבל זו החלטה שלך,מניסיון כדאי ללכת ולנסות,הם מאפרים אותך במקום,ואת תראי שינוי אדיר!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה לקונסילר
רינת פלג01/04/2008גם אני מאוד אוהבת את המוצרים של איל מקיאג', אבל הנסיון מלמד שצריך להתחבר למוצר כדי ללמוד לעבוד איתו כמו שצריך.
את יכולה ליצור איתי קשר במייל ואשמח לסייע לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי, תודה על תשובתך. יש לי שאלה
יפית02/04/2008
האם לדעתך סרומים שנמכרים בפארמים ( למשל של חב' קרליין או לוריאל) הם יעילים (כלומר, האם יש להם יכולת לחדור אל תוך העור) או שרק סרומים הנקנים דרך קוסמטיקאיות הינם בעלי יכולת לחדור אל תוך העור?
אני מתלבטת עד כמה כדאי לי להשקיע בסרום יקר, השאלה היא האם זה מצדיק את המחיר ?
אשמח לקבל את תשובתך המקצועית
בתודה,
יפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרום לפניםיפית30/03/2008
שלום,
אני בת 30 ובזמן האחרון אני מרגישה שעור הפנים שלי קצת יבש באזורים מסוימים. האם כדאי לי להתחיל להשתמש בסרום? באיזו תדירות רצוי להשתמש בסרום ( האם יש סרומים שאמורים לשים אותם יום יום?)
אשמח לקבל המלצה על סרום מסוים.
בתודה מראש,
יפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיגל, תודה! אשמח לדעת את שם הסרום
יפית31/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסיגל תודה! יש לי עוד 2 שאלות:
יפית01/04/20081. אמורים להשתמש בסרום פעםביום או פעמיים ביום?
2. האם קודם שמים קרם לחות ואח"כ את הסרום או שלהיפך?
תודה על תשובתך!
יפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרשמתי לך תשובה ומשום מה...
סיגל01/04/2008מחקו אותה! ממש לא יפה!!!
לפי המלצה שקיבלתי סרום מורחים בבוקר על פנים נקיות,ואפשר גם בערב ,קודם מורחים סרום ולאחר לחות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרום ליפית
רחלי אלמקייס01/04/2008לצערי כבר מגיל 25 העור מתחיל להזדקן רמת הקולוגן והאלסטין מתחילה לרדת לכן יש להתחיל לטפל בעור מגיל צעיר אחד התכשירים שיכולים לסייע לתחזוקה של העור הוא סרום, מהו סרום?
סרום הוא תמצית מרוכזת של ויטמינים צמחים וכו', הסרום הוא בעל מולקולות קטנות בעלי חדירה יותר מרובה לעור מאשר קרם, הסרום תמיד בא לפני קרם, ישנם מגוון רחב של סרומים שלכל אחד מהם פונקציה שונה של פעילות לעור לדוגמא: סרום הבהרה, סרום מיצוק, סרום למיום העור.
יפית, לאור האינפורמציה שמסרת המליץ לך להשתמש ב: סרומים מחברת כריסטינה או מחברת הולילנד, אם תרצי יותר אינפורמציה השאירי לי אימייל ונדבר
מקווה שעזרתי ערב נפלא רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מורחים נכון קרם עינייםקרן29/03/2008
שלום,
ברצוני לדעת איך מורחים נכון קרם עיניים? האם אפשר גם מתחת לעין על ה"שקיות" או שרק בצידי העין? והאם זה נכון שרצוי למרוח בטפיחות או שזה לא משנה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי קרן
רינת פלג01/04/2008קרם עיניים מניחים בדיוק כמו שציינת... בטפיחות, על העפעף (ממש עד הגבות), וגם על החלק התחתון (באיזור שיש בו בד"כ כהויות...).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן
רחלי אלמקייס01/04/2008קרם עיניים רצוי למרוח בתפיחות, יש למרוח אותו גם מתחת לעין ולא רק בצידי העניים,קרם עיניים רצוי למרוח בוקר וערב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסקרהסיגל24/03/2008
איך מורחים מסקרה על הריסים בלי שיופיעו גושים,וככה שהריסים יהיו ארוכות ומושלמות, כי יש לי המון בעיות עם זה,ואשמח עם תעזרי לי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי סיגל - שנייה לפני
רינת פלג24/03/2008שאני יוצאת סופית לחופשה......
כשהמסקרה עושה גושים היא לרוב גם מסריחה בצורה בלתי נסבלת.... שני הסימנים האלה (או אחד מהם) מעידים על כך שהמסקרה שלך התקלקלה ופג תוקפה....
שתי אופציות עומדות בפנייך. האחת היא להעיף ולקנות חדשה, והשנייה היא להניח את המסקרה כשהיא סגורה, בתוך קערה עם מים חמים (לא רותחים). האדים שיעלו מהמים לתוך המסקרה ימיסו את הגושים, והמסזקרה תהיה כמו חדשה מבחינת המריחה שלה. חשוב לזכור שמבחינת ההרכב הכימי שלה היא עדיין מקולקלת ולכן אני ממליצה על העניין הזה רק אם במצוקת מסקרה באותו רגע....
:-)
מקווה שעזרתי....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך...
סיגל24/03/2008המסקרה שלי חדשה לגמריי!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחופשה נעימה!!!!!!!!!
סיגל24/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרינת רשמתי לך תשובה,תעני לי כשתשובי
סיגל29/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיגל,
רינת פלג01/04/2008יש מצב שאת שמה שתי שכבות במסקרה עמידה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש לא!
סיגל01/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם ככה, אז כנראה
רינת פלג01/04/2008שהמסקרה באמת לא טובה. גשי בחזרה לחנות, עם קבלה, שיחליפו לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין מה להחליף,היא בסדר!!!
סיגל01/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבות---22/03/2008
גבות עבות זה מה "שבאופנה" עכשיו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הן בהחלט הולכות ומתעבות....
רינת פלג22/03/2008והדוגמה הכי בולטת לכך היא הגבות של נינט באודישנים ל"כוכב נולד" והגבות שלה היום. זו הדוגמה שבד"כ ממחישה את הרעיון כמו שצריך....
מדובר כרגע על גבה מלאה, לא חוט כמו שהיינו רגילות בתחילת שנות ה-2000, כשמנקודת הגובה שלה ועד הקצה (ה1/3 החיצוני של הגבה), היא הולכת והופכת לדקה יותר - ועדיין, לא דקה מידי....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאני
רחלי אלמקייס26/03/2008גבות הן בהחלט ענין של אופנה אבל מעבר לזה חשיבות עילאית למבנה הפנים, ישנו מצב שישנה גבה אופנתית אבל אינה תואמת למבנה הפנים כלומר מעניקה למבנה הפנים מראה כועס, נפול, דרמתי וכו'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי .. זה קצת דחוף תכנסו בבקשה..נוניק20/03/2008
אני מתחפשת לציירת ואני לא יודעת איזה איפור לשים ..
אני לובשת אוברול כחול וכובע בגוון של ירוק כזה ..
איזה איפור יתאים לי ?!
יש לי תווי פנים חדות עצמות לחיים ופנים עגולות ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור לציירת
רינת פלג20/03/2008בעקרון, כשציירות מקצועיות מציירות, אני ממש לא בטוחה שהן מאופרות..... בעקרון אם את רוצה להיראות אותנטית הייתי הולכת על "זריקת צבע" בצבעי מים המיועדים לאיפור על כל מיני מקומות בפנים, כמו כתמים, ושייראה כאילו ממש ציירת.
כמו שהילדים שלנו חוזרים מהגן בד"כ....
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני זקוקה לעצתכםsurke20/03/2008
שלום לך
יש לי 2 שאלות
1 בסוף יום אני מורידה איפור במגבונים להורדת איפור ושמתי לב שהעור שלי מאוד יבש בעיקר מסביב לעיניים.
איך מומלץ להוריד איפור{מייק אפ,צללית,מסקרה,עיפרון עיניים}משום שאני מתקשה להוריד עד הסוף ואני לא רוצה לשפשף את העין אך לצערי זה לא מתנקה אחרת?
2 איך אוכל למנוע את היובש ומה אוכל למרוח על מנת שהעור יהי חלק ונעים למגע ללא התקלפויות?
בתודה מראש
שורקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשורקה
רחלי אלמקייס26/03/2008יקירתי, איפור מהעיניים מסירים אך ורק עם חומר שמיועד לאזור העיניים.
אזור מטער העין הוא רגיש, ובעל רקמת שומן דלה מאוד לכן אזור זה נווטה להתקמט ולהתבלות יחסית מהר משאר אזורי הפנים,לאזור זה צריך להגדיש תשומת לב מיוחדת,המגבונים מכילים בין היתר חומרים שאינם הכי טובים לאזור העין ובנוסך ישנו צורך לשפשף חזק מפני שהחומר שיש במגבון אין ביכולתו להסיר את איפור העיניים בצורה מושלמת.
המלצתי לך היא:
1. הקפידי לנקות היטב את איפור העיניים, לעולם אל תלכי לישון עם איפור על פניך ובפרט בעיניים.
2. השתמשי במסירי איפור כמו: מסיר איפור דו פאזה של ד"ר רון כדיר, מסיר איפור של עפרה, תרחיץ איי תראפי של הולילנד, הרשימה עוד ארוכה רשמתי לך את הנבחרים כל אחד מהם יעשה עבורך עבודה מושלמת.
3. על מנת למנוע יובש וגירויים סביב העין השתמשי בוקר וערב בקרם עיניים או לחילופין בבוקר בג'ל עיניים ובערב בקרם,קרמים וג'לים לאזור העין:
1. ג'ל ביו לומייר של חברת כריסטינה
2. קרם עיניים של חברת פיוריטי או nmf.
3.קרם עיניים מולטי ויטמין של חברת דרמלוגיקה.
אשמח לשמוע תגובה ולשוחח עימך כתבי לי אימייל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחלי שלחתי לך את האימייל שלינתנאל20/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
רינת קיבלת?
נתנאל23/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטעות שלי רחלי*
נתנאל23/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היכן קונים צבעי גוף על בסיס מיםרונית20/03/2008
היכן קונים צבעי גוף על בסיס מים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי רונית - צבעי מים
רינת פלג20/03/2008השאלה הנשאלת היא קודם כל אם את מאפרת מקצועית או לא, ועל מי את הולכת להשתמש בצבעים (מבוגרים, ילדים, רק פנים, גוף מלא?).....
אחרי כל זה, שלחי לי מייל אישי ואמליץ לך, כי אנחנו לא נוהגים לפרסם מוצרים כאן על גבי הפורום.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לנערת כפרענהאל19/03/2008
היי!
אני מתחפשת לנערת כפר ואין לי מושג איך להתאפר- הייתי רוצה שזה יהיה מיוחד...
יש לי עיני שקד ירוקות ושיער שחור...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי ענהאל
רינת פלג20/03/2008איפור לנערת כפר, הוא פשוט יחסית. מדובר באיפור טבעי / עדין. לכן התחילי בהנחת בסיס כרגיל, צללית אחת על כל גלגל העין (בצבע טבעי או בהיר אחר), הצללות וסומק, גלוס בהיר ועדין.
אם מדובר על נערת כבר סקסית, זה כבר משהו אחר, וכאן המקום להתפרע. את יכולה לשים צללית שחורה על כל גלגל העין ואודם אדום, או כיד הדמיון הטובה....
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! :)
ענהאל20/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם לחות עם מקדם הגנהתמי19/03/2008
שלום לכן בנות יקרות. הקוסמטיקאית שלי נתנה לי סרום של חומצה גליקולית לפנים, שאני מאוד מרוצה ממנו אך אמרה לי להשתמש בקרם עם מקדם הגנה לפנים. רציתי לקבל מכן המלצה לקרם פנים טוב ולא יקר עם מקדם הגנה, או לחילופין מקדם הגנה בלבד המיוחד לעור הפנים. על מה אתן ממליצות? בתודה גדולה, תמי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתמי
רחלי אלמקייס20/03/2008תמי לפני שאמליץ לך על קרם עליך לדעת וחשוב להבהיר כל קרם או סרום עם חומצה בין אם גליקולית או כל חומצה אחרת השימוש בתכשירים אלו יעשה בצורה מבוקרת רק בלילה, על עור נקי רצוי פעם בשבוע לשלב פילינג.
על סמך נסיוני רצוי בימות הקיץ ובפרט אם משתמשים בתכשירי הבהרה להשתמש בחסם שמש בנפרד וקרם לחות בנפרד כתבתי פעם והסברתי בפורום שאם הקרם וההגנה באים בפורמולה אחת הם באים אחד על חשבון השני והמקסימום הגנה שיכולה להיות בשילוב כזה היא 18 SPF שזה נמוך מאוד, לכן אמליץ לך תחילה להשתמש בחסם שמש מעולה של חברת הולילנד קוסמטיקה הנקרא סנברלה התכשיר מגיע עם מייק אפ או בלי מייק אפ
לגבי הקרם לחות המבחר הוא עשיר היתי שמחה לאמליץ לך אם היית רושמת מספר נתונים עליך בת כמה את ? איזה סוג יש לך ? האם יש נגעים בעור? אשמח לתגובה
בהצלחה רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רחלי
תמי20/03/2008תודה לך על התגובה המהירה.
אני בת 30, יש לי עור מעורב-שמן, ואני 7 חודשים אחרי הלידה הראשונה, כך שבוודאות עוברים עלי שינויים הורמונליים. היכן אוכל להשיג את החסם שמש שהמלצת עליו וכמה הוא עולה? תודה גדולה,תמי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלתמי
רחלי אלמקייס26/03/2008ראשית אני מתנצלת על התגובה המאוחרת אין ביכולתי להיכנס לפורום מידי יום.
מזל טוב להולדת הילד.
לגבי הלחות כמו שרשמתי המגוון הוא רחב ועצום המלצתי היא אם את משתמשת בחומצות ועורך רגיל שמן עליך ביום להשתמש בלחות קלילה על בסיס מים,
לדוגמא: אקטיב מויסט של חברת דרמלוגיקה, קרם לחות הידרטנט של חברת סוטיס, קרם יום מסדרת פלוראוקסגינט של חברת כריסטינה, לחות לקטית של חברת קארט או לחות של חברת NMF.
לגבי החסם שמש ניתן להשיג אותו ואת כל מגוון הלחויות שרשמתי אצל קוסמטיקאיות מורשות או במרכזי שיווק לקוסמטיקאיות, החסם שמש עולה 135 ש"ח.
אם תרשמי לי היכן את גרה אשמח להפנות אותך לגורם שקרוב אליך, שהיה בהצלחה ותגדלי את היל או הילדה בנחת ואושר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי רחלי
תמי26/03/2008אני גרה במרכז ת"א. אשמח אם תוכלי להפנות אותי לכתובת שבה אני אוכל לקנות את חסם השמש. בתודה גדולה,תמי. דרך אגב, האם במקרה את מכירה קוסמטיקאית טובה ומומלצת בכפר סבא? בשביל ניקויי פנים. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ששלום למאסטר :)מעין19/03/2008
אם תוכלי לעזור לי ולשלוח לי את הצבעים המדוייקים לכל גווני הפני ז"א תורת הצבעים
דוגמא:
לעינים כחולות/ירוקות מתאים ורוד-סגול
לעור פנים בהיר מתאים סומק שזוף/ אפילו חום
לפנים כהות ורדרד
בעיקר חסר לי בעיניים את ה"תורה"
למדתי איפור מקצועי וזה לא נקלט לי
גוונים חמים וקרים לא מצליחה להבין כנראה שצריכה את זה כתוב..
אשמח אם תשלחי לי למייל ממש תודה והמשך פורים שמח מבדח ובטיחותי :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מעיין,
רינת פלג19/03/2008תודה על המחמאות....
שלחי לי מייל ואחזיר לך מערך קומבינציות ובו יש את ההתאמה המלאה לצבעי עיניים, שיער, גבות, גוון עור ובגד כמובן......
אני כאן אם את צריכה עוד משהו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי...
מעין19/03/2008מצטערת על הבורות אבל אני לא יודעת הייכן האימייל שלך..
מצטערת על הטרחה
הנה המייל שלי
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלחתי לך מייל, אבל
רינת פלג19/03/2008רק לידע כללי, המייל שלי מופיע בראש העמוד איפה שמצויינים כל הפרטים האחרים עליי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להתאפר בביתאדווה19/03/2008
שלום,
אני בת 22, ויש לי בעיה קטנה... לא עניין של חיים ומוות, אבל זו בעיה...
אני פשוט לא יודעת להתאפר! זה מאוד חבל לי כי לפעמים אני רוצה להרגיש נשית וקצת מיוחדת. אני לא אוהבת לשים הרבה איפור, אני מדברת על איפור עדין, בעיקר באזור העיניים, שקצת ידגיש ויראה שהתאמצתי.... לפעמים סתם כי בא לי ולפעמים כי אני יוצאת בערב עם החבר ורוצה להרגיש יותר מיוחדת מבדרך כלל.
היו פעמים ששמתי קצת איפור ואחרי כמה שעות הכל נמרח או נעלם (אפילו שמדובר במוצרים של חברות יוקרתיות כמו קליניק ואסתי לאודר) ונראיתי נורא (עוד סיבה למה אני לא אוהבת כל כך איפור).
איך והיכן אפשר ללמוד כיצד להתאפר, והאם למישהי יש טיפים או טכניקות?
תודה,
אדווה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אדווה,
רינת פלג19/03/2008מה שאת צריכה זה בסה"כ סדנת איפור אישית ובה תלמדי איך להתאפר מהמם גם ליומיום וגם לאירועים / בילויים.
שלחי לי מייל ואעזור לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)