מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כתמי עורמירב03/05/2008
היי, אני ממש סובלת מכתמים על עור הפנים (כתמי שמש ומאקנה שנרפאו). כיצד אפשר לטפל בהם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מירב!
רינת פלג04/05/2008האם הכוונה היא לטיפול קוסמטי להעלמה / הטבה או להסתרה ע"י איפור?
ככה נדע לאן לכוון את התשובה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמירב
רחלי אלמקייס23/05/2008האינפורמציה עבורך זהה לזו של אחת הגולשות בעמוד הראשון ישנה תשובה שכתבתי לרוני תחת הכותרת סבון סרום וקרם, קראי אותה אם תצתרכי עזרה נוספת פני אליי או השאירי לי אימייל ואחזור אליך יום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראיתי באתר שלך את צללית הקסם מה זה?שרית01/05/2008
תוכלי להסביר יותר במפורט מה זה ואיך משתמשים בזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שרית!
רינת פלג01/05/2008זה מוצר מדהים, אבל היות ואנחנו לא נוהגים לפרסם מוצרים מסחריים על גבי הפורום,
אשמח אם תפני אליי במייל אישי או דרך האתר, ואסביר לך.
אם תרצי, יש גם אריזת התנסות שאוכל לשלוח לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרינת פלג המקסימהמיכל אוסט30/04/2008
תודה ענקית על יחס אישי ונדיב שקיבלתי מצדך במייל, את פשוט מקסימה, עזרת לי מאד, תודה ענקית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בכיף!! שמחתי לעזור..
רינת פלג01/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחלי שלום .@28/04/2008
אני שואלת את השאלה שלי כאן , מפני שבפורום הסרת שיער לא עונים .
ומיכוון שאת קוסמטיקאית את בטח יכולה לענות לי על השאלה שלי .
את יכולה להמליץ לי על מקום טוב , שעושים שם שעווה ברזילאית באזור הצפון ?
את יכולה להסביר לי מזה בדיוק שעווה ברזילאית ?
אני רוצה לעשות שעווה ברזילאית בגב כולו ובבטן , תוך כמה זמן השיער צומח שוב ?
בעצם לכמה זמן התוצאות נשמרות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר @
רחלי אלמקייס23/05/2008שעווה ברזילאית הכוונה לתוצאה שעושים בשעווה ולא לשעווה עצמה, שעווה ברזילאית עושים במפשעה מדוע קראו לזה שעווה ברזילאית בגלל שעושים הורדת שיער במפשעה בצורה צרה מאוד מנקים את השיער בצורה עמוקה יותר.
שיער צומח בד"כ בקיץ יותר מהר מהחורף אבל עדין צמיחה השיער תלויה אם גילחת באופן מתמיד לפני שעשית שעווה, כשמקפידים לעשות שעווה לאורך הזמן השיער הולך ומדלל.
השמיחה הסבירה היא כל שלושה שבועות חודש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבון פניםמיכל28/04/2008
נגמר לי הסבון פנים וכמה ימים שלא ניקיתי את הפנים וההרגשה ממש לא משהו..
יש תחליף זמני עד שאני אקנה סבון פנים חדש?
אולי משהו טבעי שאני יכולה להכין בבית ושזה ייתן את אפקט הניקיון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מיכל,
רינת פלג06/05/2008בעקרון את יכולה לקחת חצי כף סוכר ולערבב עם הסבון הנוזלי שאת משתמשת בו. זה גם ינקה לך את הפנים כמו שצריך וגם יעשה לך פילינג עדין.
זה קצת ייבש לך את עור הפנים, אבל שימי אחרי זה קרם לחות והכל יהיה בסדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפוריפית27/04/2008
שלום רב,
אני שמה ביום-יום רק קונסילר וקרם לחות. נדמה לי שבגלל הקרם לחות הקונסילר לא נתפס טוב. האם אני צודקת?
ומה אני יכולה לעשות כדי לשים את שניהם על הפנים.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי יפית,
רינת פלג27/04/2008את צודקת, אבל יש משהו נוסף....
נתחיל מההתחלה ונתקדם שלב שלב....
בין שאת מניחה את קרם הלחות לבין הנחת הבסיס לאיפור, את צריכה לחכות לפחות 10 דקות ולאחר מכן לספוג את שאריות הקרם בעזרת טישו יבש. אם את מדלגת על זה, לא משנה מה תעשי - האיפור תמיד ינזל ולא יישב טוב.
אחרי הנחת קרם לחות, יש להניח קונסילר רק סביב איזור העניים (עפעף עליון + כל האיזור שמתחת לעין, זה יוצא ממש כמו שני עיגולים מסביב לעיניים), ולאחר מכן מייק-אפ על כל הפנים (בלי איזור העיניים כמובן). אחרי שהנחנו מייק-אפ יש לפדר את כל הפנים כולל העיניים. אחד מתפקידה של הפודרה הוא לקבע את כל איפור הבסיס שהנחת ובאמת לעזור לו להישאר במקומו.
הקונסילר הוא מוצר שומני מטבעו, ולכן לא יכול להישאר לבדו על הפנים. הוא חייב לבוא בתוספת פודרה.
אם את משתמשת במייק-אפ נוזלי, אין צורך בפידור כל הפנים אלא רק את האיזורים עליהם הנחת קונסילר.
את יכולה גם להשתמש במייק-אפים בגוונים שוים במקום קונסילר.
אם את מניחה קונסילר כדי להסתיר כהויות - מייק-אפ בגוון ורדרד יתאים.
אם את מניחה קונסילר כדי להאיר את איזור העיניים - מייק-אפ נוזלי בטון אחד בהיר יותר ממה שאת מניחה על כל הפנים, יתאים לך.
אם יש שאלות נוספות, אני פה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור קבועbatdav9023/04/2008
רוצהלעשות איפור קבוע פס מתחת לעין במקום עיפרון . האם זה גם מחזיק מעמד כמה שנים ?
וכמה זה עולה מי יודעת לתת לי הערכה של מחיר ? בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בודקת לך.
רינת פלג23/04/2008חוזרת אלייך ברגע שתהיה לי תשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה נשאר בין 3-5 שנים,
רינת פלג24/04/2008והמחירים תלויים באיזור המגורים.
כל מה שנשאר לך לעשות זה לפתוח דפי זהב, להרים כמה טלפונים, ולראות מה הממוצע פחות או יותר בעיר שלך...
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור קבוע
רחלי אלמקייס24/04/2008לפני שאענה לך עליך לדעת שאזור מתער העין הינו אזור רגיש ולכן עליך לבחורביתר קפדנות את אשת המקצוע שתעשה עבורך את המלאכה.
הזמן שהאיפור מחזיק על העור תלוי בשיטת העבודה, ישנן שתי שיטות כדלקמן:
1. עבודה עם מחט בצורת שיפשוף העור בשיטה זו אין חדירה עמוקה לשכבות העור התחתונות, בשיטה זו האיפור מחזיק בין שנה וחצי לשנתיים.
2. עבודה עם מחט בצורה שבה הצבע חודר לשכבות התחתונות ביותר, בשיטה זו האיפור נשאר עד 4 שנים.
עליך לדעת שישנה חשיבות רבה לאיכות הצבעים שהקוסמטיקאית משתמשת, אם את מבררת תשאלי וחפשי אשת מקצוע שעובדת עם הצבעים של מגייק קוסמטיקס.
בכל שיטה איפור קבוע עם השנים דוהה.
איפור עיניים (עליון ותחתון ) נע בין 1200 -1800
שהיה בהצלחה אם את רוצה המלצות השאירי לי אימייל ואחזור אליך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי מה דעתך על הצבעים של ביו טאץ'
נסיכת הצבעים24/04/2008לאיפור קבוע
מכירה אותם איך הם ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור קבוע
batdav9027/04/2008
לרחל, זה נראה לי מאד יקר יש גם מקומות יותר זולים או שזה תלוי באיכות העבודה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור קבוע אייליינר
זהבה27/04/2008היי, שמי זהבה ואני מדריכה ראשית בבי"ס לאיפור קבוע
איפור קבוע אייליינר משמש כפיתרון אולטימטיבי . לא נמרח, לא מתקלקל ובכלל חיסכון של זמן.
מאפרת טובה מתאימה לך את סיגנון האייליינר שמתאים לך- הדגשת ריסים בלבד, אייליינר חיצוני, חתולי וכד' בהתאם למבנה העין . כמנוסה בתחום אני יכולה לומר בבטחון שכשהאיפור נעשה בידיים מקצועיות זה ה-ה-מ-ם ולא זה עלול להסתיים בזוועה
אני אישית נמצאת בקריות ( חיפה ) יש לי אתר שתוכלי לראות עבודות ובנוסף אם תרצי אני יוכל להפנות אותך לאחת התלמידות שכבר סיימו וקרובה אלייך
מקווה שהועלתי ובהצלחה
זהבה שושנה - Z.B איפור קבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך איפור קבוע אייליינר
זהבה27/04/2008בנוגע לכמה זמן האיפור נשאר אני מצטערת לסתור את חברותיי למקצוע אבל בגלל המרקם הדק של העין אייליינר נשאר להמון המון שנים ולעיתים אף לתמיד
זה נכון שהצבע עלול לדהות, דבר התלוי בטיב הצבע ובמקצועיות המאפרת
איפור קבוע זה בעצם החדרת פיגמנט בעל צבע לעור והשיטה הידועה והמקובלת היא המחט
המחיר משתנה מאזור לאזור אך אל תקלי ראש בגלל המחיר!
תעשי סקר שוק , תבקשי לראות עבודת, המלצות וכד'
לגביי הצבעים של מגי'ק אני חולקת ובגדול אבל לא נראה לי שצריך להלאות אותך בכל כך הרבה פרטים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום!אושרית22/04/2008
היום עשיתי טיפול פנים.. ובאמצע הטיפול הקוסמטיקאית שמה לי כל מיני דברים על הפנים יכול להיות שאחד מהמשחות שהיא שמה יכול לשרוף??
כי חברה שלי אמרה לי שאם זה שורף זה לא טוב זה סימן שהעור שלי רגיש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאושרית
רחלי אלמקייס24/04/2008במהלך טיפול פנים ישנם חומרים מאוד פעילים שבעקבות המטרה שלהם לעור הם שורפים או צורבים חלקם יותר חלקם פחות אבל כולם אינם יכולים לגרום נזק.
אם במהלך הטיפול הרגשת צריבה בעור אין התופעה מעידה על כך שיש לך עור רגיש ודרך אגב עור רגיש זה לא סוג עור זהו מצב נתון ליום הטיפול העור יכול להיות שמן רגיש, יבש רגיש, רגיל רגיש.
סימכי על הקוסמטיקאית שלך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת המלצה למסקרה טובהנסיכת הצבעים21/04/2008
--------------------------------------------------------------------------------
אני נסיתי כבר כמה מסקרות ויש לי בעיה שבמשך היום הן מתייבשות לי ומציקות לי על הריסים וגם מתפוררות ונכנסות לתוך העין ומציקות לי
אז אולי יש לכן המלצה למסקרה טובה שזה לא קורה איתה?
גם לכן זה קורה?
אני אוסיף שאני מדברת על מסקרות חדשות לא כאלה שכבר ישנות שאני יודעת שזה יכול לקרות איתן
ואני גם שמה ממש שכבה אחת דקה ומסרקת שלא ישארו גושים אז אין לי מושד למה זה קורה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה שחשוב במסקרה,
רינת פלג21/04/2008זו דווקא המברשת שלה....
אני מאוד אוהבת את המסקרות עם המברשת שנראית כמו מסרק (ולא את הספירלית הצפופה...).
צריך גם לבדוק בניסוי וטעייה, כי יכול להיות שמסקרה שטובה לדעתי לא תהיה לך טובה בגלל רגישויות וכו' וכו'.
שימי לב, לפני שאת מניחה את המסקרה, שאת מנקה אותה ממש כמעט לחלוטין, על פתח הבקבוקון. לפעמים כל הגושים האלה נוצרים מעודפי חומר על המברשת.
אם בכל זאת את רוצה המלצה על מסקרה ספציפית, שלחי לי מייל. אני לא נוהגת לפרסם פה מוצרים בגלוי....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן גם אני מעדיפה מברשת מסרק ויש לי
נסיכת הצבעים22/04/2008אחת כזאת ואני מנקה היטב את המברשת ומורחת מעט חומר ובכל זאת זה במהלך היום מתייבש ומתפורר לי
אה ואני שולחת לך מייל תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחזרתי לך מייל,
רינת פלג22/04/2008יכול להיות שהמסקרה כבר פג תוקף? אם היא עברה את השלושה חודשים בשימוש יומיומי אצלך, אז היא פג תוקף ומכאן עניין הגושים.
אם לא, אז היא סתם פגומה, ואם יש לך עדיין את הקבלה, אז אני מציעה ללכת ולהחליף.
דרך אגב, שימי לב שמסקרה עמידה במים מיועדת לשכבה אחת בלבד. ברגע שאת מניחה שתי שכבות היא עושה אוטומטית גושים.
במסקרה שאינה עמידה - זה לא קורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסקרה טובה
שושנה25/04/2008אני משתמשת במסקרה של רוית אסף והיא מעולה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי שושנה
רינת פלג25/04/2008יש המון המון מסקרות טובות, אנחנו פשוט לא נוהגים לפרסם מוצרים בפורום.....
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לשאלה של נתנאל-רחלי!!מיכל20/04/2008
אני גם ראיתי את התכנית אבל לא ממש יודעת איך קוראים למכשיר הזה..אם תוכלי לפרט גם לי על מה שנתנאל שאל אותך אני אודה לך מאוד!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מיכל,
רינת פלג21/04/2008צרי איתי קשר במייל ואסביר לך.
אנחנו לא נוהגים לפרסם מוצרים בפורום.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרחלי!!!!מיכל20/04/2008
היי רחלי..
לפני כמה חודשים התעניינתי באשר לקוסמטיקאית מעולה ואת המלצת לי על קוסמטיקאית בשם אורלי חכם.
מאחר ואני לא יודעת היכן היא מתגוררת טילפנתי ל144 שם נתנו לי 3 מספרים של נשים שנקראות אורלי חכם ולפני שאני מנסה להתקשר רציתי לדעת האם היא מתגוררת באחת מהערים :פ"ת נתניה או י-ם?
אם היא אכן מתגוררת באחת מהערים האלו אני אטלפן למספר שיש ברשותי..
ואם את יכולה לתת לי כתובת מדוייקת של המקום בו היא מקבלת אני אשמח עוד יותר..
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ??????
מיכל25/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמיכל היקרה
רחלי אלמקייס23/05/2008אין היא מתגוררת בערים שצינת היא מתגוררת באור עקיבא הנייד שלה 0522476150 שהיה בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייקאפאני19/04/2008
מייקאפ טוב או לא טוב לעור הפנים?
כל פעם אני שומעת משהו אחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייק-אפ
רינת פלג20/04/2008אז ככה, כל המייק-אפים היום מכילים רכיבים בריאים לעור.
מה שכן, יש מייק-אפ מינרלי שגם מזין ותורם לעור, וכמובן שיש להתאים את סוג המייק-אפ לסוג העור כדי למנוע פגיעה. אםתכתבי לי מה סוג העור שלך אדע להיות יותר ספציפית לגבי המקרה הפרטי שלך.
הכי חשוב זה לנקות ולטפח את העור כמו שצריך.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי****19/04/2008
שאלה,
יש טיפ למרוח עיפרון שחור , והוא לא יימרח לאחר זמן קצר?
חג שמח!!
:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שיר!
רינת פלג20/04/2008קודם כל, יש עפרונות עמידים יותר ועמידים פחות.... השתדלי לרכוש עפרון של חברת איפור איכותית ומוכרת (עדיף איפור מקצועי ולא מהפארמים השוני).
דבר שני, אחרי שאת מניחה עפרון שחור, שימי עליו צללית שחורה (כן, אני יודעת שזה בתוך העין...) וזה יקבע לך אותו לזמן ממושך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחלי למה את לא עונה לינתנאל17/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
נתנאל היי,
רינת פלג18/04/2008הבנתי מרחלי על איזה מכשיר מדובר פחות או יותר. אם אתה רוצה אני יכולה להפנות אותך למי שמשווק את המכשירים מהסוג הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי אין בעיה השמח מאוד
נתנאל18/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד דבר אשמח גם לדעת את שמו של התכ
נתנאל18/04/2008גם לדעת את שמו של התכשיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסבבה, אז שלח לי מייל.
רינת פלג20/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלחתי
נתנאל21/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי הפניםיסמין17/04/2008
שלום לכולן ,
רציתי לשאול ,אני חדשה בתחום אני בגיל ההתבגרות ויש לי עור שמן , איך מומלץ לנקות אותו ?
אמא שלי קנתה לי ג'ל גרגרים ואני משתמשת בו באופן יומיומי .
האם זה בסדר או שצריך לקנות עוד קרם או מי פנים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי יסמין - עד שרחלי תענה לך....
רינת פלג17/04/2008בעקרון מומלץ לנקות עור שמן עם תכשיירם שמיועדים לעור שמן. בתכשירים האלה יש פחות לחות ככה שהם לא מוסיפים עוד לחות על מה שכבר יש בו (זה עלול לגרום לפצעונים).
ג'ל גרגירים הוא טוב כי הוא גם עושה פילינג עדין, אבל חשוב מאוד לנקות את הפנים בתכשיר נוסף כדי לוודא את הניקיון המושלם. אם את בוחרת בחלב פנים אז כדאי שתדעי שזה חייב לבוא ביחד עם מי פנים כי הם משלימים את העבודה אחד של השני.
אני ממליצה לך בחום לעשות גם פעמיים בשבוע מסיכה סופחת שומנים.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני אמתין לרחלי
יסמין18/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליסמין
רחלי אלמקייס23/05/2008בגיל ההתבגרות ישנם עורות שבהם בנוסף להיות עור שמן יש אקנה או הופעת פצעונים פה ושם באזורים מסוימים של הפנים ולכן ג'ל עם גרגרים לא טוב עבורך
השתמשי בסבונים קללים כמו סבון רימונים או סבון אנוקס ומרחי לחות קלילה וחסם שמש מעל שהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)