מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בקשת ייעוץאסתי03/03/2008
לרינת שלום וברכה איחולי לרגל אתר החדש שפע ברכה והצלחה .
שמחה לגלוש באתר זה מלא במאמרים נפלאים למאפרים .
תמשיכי לעודד מאפרות בתחילת דרכן יישר כוח על כל הטיפים הקטנים תבורכי מפי יושב מרום .
ברצוני לקבל את חוות דעתך המקצועית בכדי לאפר לאירוע מישהי בעלת עור שמן מאוד ובעיתי היא מעוניינת באיפור קליל לא צבעים נועזים .
איזה סוג צלליות אפשר להתאים לה היא מאוד כהה .
העור נוטה להיות מבריק ומלא בהפרשות שומן ונקבוביות פתוחות כיצד
ניתן לייצור מראה מאט ללא ברק וכיסוי מלא לעור הפנים וכתמי השמש שבפניה .
הלקוחה משתמשת בחומרים למניעת הברק אך המראה עדיין מבריק .
אשמח להתעדכן בהקדם תודה והמשך יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אסתי,
רינת פלג03/03/2008תודה רבה על הברכות והאיחולים!
לגבי האיפור איתו את צריכה להתמודד,שימי לב לכמה פרטים:
ראשית, אם עורה של המאופרת שמן ונקבוביתי - יש להמליץ לה לעשות מסיכה סופחת שומן ומכווצת נקבוביות (יש המון כאלה, אשמח להמליץ לך במייל פרטי, ואני בטוחה שגם רחלי המנהלת הקוסמטיקאית שלנו תוכל ותשמח לעשות זאת).
מבחינת כיסוי כתמים ופיגמנטציה - יש לעבוד עם צבעים מנוגדים כמו שלמדת ב"מגן דוד הצבעים" בשיעור קומבינציות. עם הכהות היא חומה, יש לכסות עם ורוד, אם הכהות היא כחולה יש לכסות עם כתום, אם הכהות היא סגולה יש לכסות עם צהוב וכו' וכו'.
מבחינת כיסוי מלא והברקות- שימי שכבה יפה של מייק-אפ (כמו לכלה), והמון המון פודרה. הסוד הוא בפודרה. ככל שתשימי יותר פודרה ככה היא פות תבריק - גם כאן יש לשים לב לגיל המאופרת שכן נשים עם עור בוגר אנו לא מאפרים במייק-אפ מוצק.
אם המאופרת היא מאוד כהה, יש לעבוד עם צלליות מבריקות בעיקר, אבל עם כמה סייגים. יש כמובן לשים לב אם יש או אין קמטוטים באיזור העיניים, גילה של המאופרת, וכו'.
יש לשים לב לצבע הבגד שהמאופרת לובשת כדי להתאים צבע לצללית (אחרי שבחרנו מרקם), צבע העיניים, צבע השיער והגבות כמובן.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחוף-איפור לעיניים רגישות מאודלירז03/03/2008
אני מאוד אוהבת איפור וכל מה שכרוך בכך, בשנים האחרונות התפתחה אצלי אלרגיה לצבעים מסויימים!!! כחול, סגול ורוב גווני הורוד...
האלרגיה מתבטאת בדלקת עיניים חריפה, העיניים כואבות וכבדות מאוד, מפרישות וכמובן אדומות כדם!
במשך שנים ארוכות התאפרתי בעיקר בצבע הסגול ללא כל בעיה, אני רוכשת איפור של כל החברות ולא של חברה מסויימת כך ששללתי את האופציה הזו.
מה ניתן לעשות ואיזה איפור מומלץ לקנות???
אני הרי לא מתכוונת לוותר על איפור מעושן בגוון כחול לילה.. (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לי אלייך - ניסית איפור מינרלי?
רינת פלג03/03/2008אם לא, אני ממליצה לך בחום לנסות... אם כן ועדיין יש לך את אותן תגובות אלרגניות (מה שלא נראה לי שיקרה), אני ממליצה לך לגשת לבדיקות אלרגיה.
אלרגיות מהסוג הזה לעיתים הן עונתיות ועוברות. לי למשל, הייתה אלרגיה חמורה ביותר לצבעי שמן שעבדתי איתם בציורי גוף, ברמהכזו שכמעט התעלפתי פעם באמצע איפור.... אחרי חצי שנה זה כבר לא קרה יותר...
האיפור המינרלי שווה בדיקה בהחלט. הוא מהמם ברמות קשות, עמיד יותר ממה שהכרת עד עכשיו, והסיכויים לפיתוח אלרגיות למיניהן נמוכים ביותר.
עדכני אותי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה דחווווווף.....רונע =>03/03/2008
אני מתחפשת לבלרינה.
איך אני אומרה להתאפר?
האם האיפור צריך להיות בולט או עדין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור לבלרינה
רינת פלג03/03/2008תראי, היות ומדובר כאן על איפור לפורים ולא על איפור לבמה, אני הייתי הולכת על משהו בובתי ולא על איפור כבד.
בסיס כמובן (מייק-אפ, קונסילר, פודרה), צללית טבעית על גלגל העין (אפשר גם מבריקה), סומק, הצללות וגלוס...
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרינת המאפרתסיגל02/03/2008
קראתי בעיתון לאשה על צללית חדשה שיצאה,של חברת "סופטאץ",האם יצא לך לעבוד איתה?רציתי לדעת איך היא,והאם אפשר להשתשמש בה גם בתור איילינר,כי ראיתי שיש לה מן מכחול כזה! תודה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי סיגל,
רינת פלג02/03/2008אשמח אם תוכלי לכוון אותי למספר הגליון כדי שאוכל לוודא שאנחנו מדברות על אותה צללית....
ברמת העקרון אם אנחנו אכן מדברות על אותה צללית, מדובר על צללית אבקה שמגיעה במן בקבוקון כזה כמו של אייליינר, ובקצה - במקום מכחול דק יש ספוגית.
באופן אישי אני לא עובדת עם צלליות של החברה הזו, משום שהפיגמנט בהן פחות עמיד מבצלליות מקצועיות, ובאיפור מקצועי שצריך להחזיק יותר מ-12 שעות - זה עלול להיות מעט בעייתי..... אני לא רוצה לחוות דעה על מוצר שלא התנסתי בו, אבל אשמח לקפוץ לסופרפארם, לבדוק ולחזור אלייך עם תשובה...
ואם אנחנו כבר מדברות על אייליינר בכל מיני צבעים יש לי פתרון מדהים בשבילך. שלחי לי מייל - ואמליץ לך על מוצר שחבל על הזמן...
תישארי מעודכנת פה, מחר אני אקפוץ לסופרפארם, אבדוק ואענה לך בשמחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי, בדקתי.....
רינת פלג03/03/2008סיגל - בעניין הצללית...
זו צללית אבקה במרקם כייפי מאוד... הדרך הטובה ביותר לעבוד איתה היא להניח אותה על קונסילר, ללא פידור, ככה היא תתקבע ותישאר עמידה לאורך זמן.
אני לא יודעת מה רמת עמידותה, כי בשביל זה צריך כמובן להתאפר ולהסתובב יום שלם, אבל לשימוש יומיומי היא נראית לי אחלה.
בעניין האייליינר... כמו שחשבתי, בקצה יש ספוגית ולא מכחול ולכן אי אפשר להשתמש בה כאייליינר. אם את רוצה מוצר מדהים שעושה מכל צללית אייליינר את מוזמנת לפנות אליי במייל ואכוון אותך לחנות המתאימה באיזור מגורייך.
יום נפלא!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת ממש מקסימה
סיגל03/03/2008ואני מאוד מודה לך , על שהלכת ובדקת בשבילי,אשמח לתת לך את המייל שלי,ודרך אגב נתתי לך אותו גם בעבר : [email protected] ,המון תודה ויום מקסים!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעכשיו אני נזכרת...
רינת פלג03/03/2008נכון, אני מקווה שהטיפים הקודמים עזרו לך....
אני שולחת לך עכשיו מייל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פה זה רק לכלות!?ליאור01/03/2008
שלוום!
קוראים לי ליאור ואני בת 14!
אני מתחפשת לרקדנית פלמינקו תוכלי בבקשה לכתוב לי איך מתאפרים לזה!?
אשמח עם תעזרי לי!
ליאור!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי ליאור - ברוכה הבאה
רינת פלג01/03/2008ופה זה ממש לא רק לכלות.....
פה זה לכל מי שרוצה ומעוניין/ת.....
איפור קלאסי לרקדנית פלמנקו הוא אייליינר ואודם אדום. אם את מתקשה באייליינר את יכולה להניח צללית שחורה על כל גלגל העין ולטשטש את הגבולות של הצללית ככה שלא יראה כמו כתם.
בהצלחה, ואם את צריכה משהו נוסף - אנחנו פה כמובן....
שבוע טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היכן קונים איפור לפנים על בסיס מיםיהודית01/03/2008
שלום ,
ברצוני לדעת היכן אני רוכשת איפור לפנים לילדים על בסיס מים איכותי,באזור השרון
אשמח לדעת אם יש כמה אופציות ועל מה מומלץ ממש דחוף !!!! תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי יהודית
רינת פלג01/03/2008היי יהודית,
היות וזה קצת בניגוד לחוקי הפורומים לפרסם כאן מוצרים, אשמח אם תשלחי לי מייל אישי ואענה לך....
שבוע טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עצה איך לאפר מישהי כהה עםנסיכת הצבעים01/03/2008
כהות חזקה סביב העינים
וגם על העינים בשקע העין וזה נראה כאילו היא שמה צללית חומה
בנוסף יש גם כתמים מופשטים כהים אפרפרים בפנים
זאת בחורה חצי הודית וחצי תימנה
ויש לה עינים בולטות עגולות ממש
אז את הכהות בפנים ותחת העינים הצלחתי בערך להסתיר עם קונסילר ורוד חזק ומעל מיק אפ מוצק
הבעיה היא שבעינים לא הצלחתי וגם נראה לי שקונסילר מעל זה שומני וכבד מידי
אז מה לעשות? והאם קונסילר ורוד זה הצבע המתאים או שעדיף כתום או משהו אחר?
עכשיו אני יודעת שמשהי כהה כדאי לאפר בצבעים מבריקים אבל בגלל שהעינים שלה בולטות זה לא מחמיא
שמתי תיחום שחור כדי להשקיע את העין וזה באמת עזר אך מצד שני הבליט את הצורה המעודלת
נסיתי המון צבעים של צלליות חלקם נתנו מראה חולה חלק נבלעו בצבע שלה ובכהות שעל העפעף העליון
ניסתי זהב ,ירוק, ורוד
ושום דבר לאנראה טוב
והכהות מאד מפריע
בבקשה מה אני צריכה לעשות? איזה איפור יכול להתאים?
רק כאשר איפרתי אותה בעדינות עם מעט צבע זה יצא נחמד אבל זה כאילו יפה ליציאה
אבל אני צריכה לאפר אותה בשביל צילומים
ואז יש לי שתי בעיות אני צריכה לשים הרבה צבע כשי שלא יהיו לי כמו חורים בתוכו ולא מתאתי צללית מחמיאה
והכהות שאנני מצליחה להסתיר והיא מעכירה לי כל צבע שאני שמה לה על העין
אז איך לאפר אותה כדי שזה יראה טוב לצלום?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אז ככה - קצת ארוך....
רינת פלג01/03/2008אם מבחינת הכהויות והכתמים האפורים הצלחת - אז סבבה... תרשמי לך בצד איך התמודדת כי בטוח תתקלי בזה שוב בעתיד.....
מבחינת גלגל העין - את יכולה בעקרון לשים כל קונסילר בהיר מהסיבה הפשוטה שאת ממילא מכסה את זה בצללית.... לכן אין יותר מידי טעם לעבוד על הכהויות שם (מה גם שאיזור העין מטבעו כהה יותר משאר הפנים...).
את צודקת בעניין ההתלבטות עם הצלליות המבריקות והעיניים הבולטות, ולכן הייתי הולכת על בינוני ומעט מבריק. ככה את כאילו יורדת בטון אחד מבחינת זה שגם בהיר וגם מבריק זה יותר מידי. מט לא יראה טוב, ומבריק יראה יותר מידי... לכן לכי על בינוני ומבריק - זה הכי יחמיא.
מבחינת תיחום שחור - תיחום מלא (לא משנה אם עליון או תחתון או שניהם) אכן יבליט את הצורה העגולה של העין. נסי לתחום רק שליש חיצוני וזה יעדן את ה"עיגול" הטבעי שיש לה.
איפור לצילומים - שימי לב לכמה דברים.... קודם כל המייק-אפ צריך להיות חצי טון כהה יותר ממה שהיא רגיל. הצללית חייבת להיות רווייה מבחינת הצבע, וזה אומר שכמו שזה בפלטה - ככה זה אמור להראות על העין. אחרת הצבע פשוט יברח מהפלאש החזק, ואכן ייראו חורים באיפור. בעניין הכהות על גלגל העין - נסי להניח קונסילר בהיר.
אם תוכלי לשלוח לי תמונה שלה למייל האישי אוכל לעזור לך הרבה יותר....
דרך אגב, איפה את לומדת?
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרינת תודה רבה על התשובות
נסיכת הצבעים03/03/2008זה מאד עזר לי באמת לא חשבתי על זה אני אנסה לאפר אותה עם משהו באמצע
ושאלת אם את מכירה אותי עוד פורום אז כן אני גולשת גם בנענע ובפורטל ביוטי ששמתי לב שאת גם גולשת שם
ואני לומדת באיל מקיאג' וגי'יג'י אקדמאי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני שמחה, הלמידה באינטרנט לפעמים
רינת פלג03/03/2008עשויה להיות מועילה יותר מהלמידה בכיתה, משום שבכיתה אנחנו לומדים את "התורה" של אותו מקצוע, ובאינטרנט אנחנו פוגשים חברים ולומדים מנסיונם....
תרגישי חופשי לשאול!
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרינת יש לך אתר מקסים באיזה סניף שלנסיכת הצבעים01/03/2008
איל מקיאג' את מלמדת?
ואולי תוכלי בבקשה להסביר את התמונה נהאתר שלך
איך הסתרת את השטף דם
זה חומר מיוחד או צבע מסוים שצריך?
ואגב מאדש אהבתי את האיפור הורוד והזהב שעשית שם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי נסיכת הצבעים...
רינת פלג01/03/2008בעקרון עזבתי את ההוראה כדי להתפתח יותר במישור הפרטי. לימדתי באיל מקיאג' בבאר שבע ירושלים ותל אביב...
אם אני לא טועה אנחנו מכירות מאתר אחר, נכון?
הסתרת שטף הדם נעשתה עם איוון טון וצלליות בגוונים שונים.
הסתרת כתמים באופן כללי עובדת על העקרון של "מגן דוד הצבעים" (אשמח לשלוח לך במייל).
אדום מנטרל ירוק ולהיפך, כתום מנטרל כחול ולהיפך, סגול מנטרל צהוב ולהיפך.
ככה את יכולה להסתיר כל כתם בצבע המנוגד לו - זה שמנטרל אותו, להניח מעל הכל מייק-אפ ופודרה כרגיל - וסיימת את ההסתרה.
אני שמחה שאת מפיקה תועלת מכל האתרים שאת משוטטת בהם, ושואלת ולומדת על דברים חדשים.
שבוע טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בהקשר זה:
מאיה08/11/2008אז כדי להסתיר כהות בצבע חום על הפנים עלי להשתמש במתקן גוון בצבע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהורוד.....
רינת פלג08/11/2008ירוק מסתיר אדום ולהיפך.
צהוב מסתיר סגול ולהיפך.
כתום מסתיר כחול ולהיפך.
ורוד (בכהויות שונות מבהיר עד כהה) מסתיר חום (בכהויות שונות...).
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרינת ורחלי המקסימות D:עדי01/03/2008
היי לכן ..
אני בת 15 ואני רוצה להתחפש בפורים לסנטה קלאוסקסית..
הבעיה היא שאין לי מושג איך להתאפר .. שלא יהיה זנותי..
ולא מצועצע אלה בוגר וחינני:]
תוודה מראשש !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי עדי
רינת פלג01/03/2008איפור לסנטה קלאוס הוא פשוט למדי.
מדובר באיפור רגיל, מבחינת בסיס (מייק-אפ, קונסילר, פודרה).
בעיניים הייתי הולכת על משהו טבעי או אייליינר, ואודם אדום (הולך עם התלבושת).
אל תשכחי שסנטה קלאוס הוא גבר, ולכן איפור לא ממש נחוץ כאן, אלא דווקא הייתי מוסיפה זקן ושפם לבנים.
אם בכל זאת את הולכת על סנטה קלאוס בחורה, הרי שאי אפשר להימנע מאודם אדום...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקוסמטיקאית רחלי היקרהאני29/02/2008
התייעצתי איתך בעבר ואשמח להתייעץ שוב.
אני קוסמטיקאית מתחילה ויש לי לעשות טיפול פנים עמוק הכולל ניקוז קומודונים והרבה.
לפי שסיפרתי לך פעם קודמת למדתי במכללה.
אני לרוב משתמשת במוצרים של NMF -אני בטיפול מסוג זה -עושה את הפילינג המקצועי אלפא ביטא הידרוקסי 16% (1-2 דקות)ואחר כך התפחה כפולה עם הג"ל התפחה של אותה חברה. ניקוז ומסכה מתאימה.
שאלותי-
1 בשלב ההחדרות אחרי הפילינג-מה היית ממליצה לעור שמן עם קומודונים
2 על מנת שהריכוך של העור יהיה יותר טוב-באיזה חומר נוסף מומלץ לי להשתמש -כי אני מרגישה שההתפחה הכפולה לא מספיקה.
יש לציין שאין לי כרגע מכשיר אדים .
תודה רבה לך על הייעוץ וההעזרה-את מקסימה!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאני היקרה
רחלי אלמקייס01/03/2008אני בכיף ובאהבה אני אעזור לך אשמח לדעת מי את, את יכולה לבקש את הסלולרי שלי מדרור מהמכללה או להשאיר לי אימייל ואני אתקשר איתך דרך האימייל את האימייל אני רושמת ומייד מוחקת מהפורום.
לשאלותך:
1. לעור שמש אפשר לערבב לחות+ ג'ל לNMF יש לחויות מעולות ותכשירים מצוינים לעור השמן ולשאר העורות.
2. סוד ההצלחה של טיפול בעור שמפריש ויש בו קומודונים הוא ריכוך טוב, ג'ל ההתפחה של NMF הוא בין המצוינים, אם עדין אינו מספיק לך למרות שלדעתי הוא מספיק את יכולה להשתמש בתוספי התפחה לוקחים מעט מהתוסף שהוא נוזל מעסים איתו את הפנים 2 דקות ואח"כ מורחים ג'ל התפחה
תוספי התפחה: א נוקס סולושיין של הולילנד, תוסף ריכוך של בלה דונה ( אני אישית לא אוהבת אותו)
בנוסף לחברת כריסטינה יש סידרה שנקראת קומודקס זו סידרה לטיפול בעור בעייתי יש להם בתוך הסידרה תכשיר שאפשר לרכוש בניפרד שנקרא סולושיין (בקבוק מס' 4) לאחר שמסירים את ג'ל ההתפחה באיזור מסויים לוקחים מעט מהתכשיר ומעסים לתוך האיזור האיזור מאדים (אין לך מה לדאוג מהתופעה) והקומודונים יוצאים בקלות, שימי לב שמשתמשים בתכשיר זה אין להשתמש במכשיר אידים ולא לעשות איתו התפחה כמו שעושים עם ג'ל .
בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי המקסימה
אני01/03/2008תודה רבה לך על הייעוץ.
אני מכיתת משכית-המורה שלי היתה תמר.
ואת היית גם כן המורה שלנו בהדרכות בכיתה וכו....
את מקצועית מספר 1 !!!
אני יבקש מדרור את הטלפון ואשמח להיות איתך בקשר.
שבוע מוצלח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאני היקרה
רחלי אלמקייס06/03/2008אשמח לדבר איתך רחל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לפוריםענבל28/02/2008
היי...הבת שלי בת 11 רוצה להתחפש לפריקית - פנקיסטית- נערת רוק,(כולם אותו דבר)..איך היית ממליצה לי לאפר אותה?
תודה
אגה יש לכן אחלה פורום...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי ענבל, בוקר טוב!
רינת פלג28/02/2008האיפור המומלץ בעיני לסוג כזה של תחפושת הוא איפור כבד בעיניים (צללית שחורה על כל גלגל העין), ואודם שחור. את יכולה להוסיף לזה גם לק שחור בציפורניים אם בא לך (ולה...).
כל הסגנונות שציינת - פריקית, פנקיסטית ורוק - הם אומנם סגנונות שונים, אבל מאופיינים באיפור די דומה....
תמשיכי לבקר, אנחנו שמחות שאת נהנת פה!
יום נפלא!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואו תודה
ענבל28/02/2008זה היה מהיר מכפי שציפיתי...יפה
ובטוח שאאמץ את המקום..."השכנים נאים בעיניי"..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלה השעות שאני קמה בהן....
רינת פלג28/02/2008דקה לפני שהילדים מתעוררים ומתפזרים לגן....
אני שמחה שהשכנים נאים בעיניך....
נשמח לעזור גם בהמשך, ואל תשכחי לשלוח תמונות!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נמשים ומייק אפטל26/02/2008
אני רוצה להתאפר בצורות ובצבעים שונים
אבל לפי מה שמובן לי
תמיד אני צריכה קודם לכל להשתמש במייק אפ
ואני לא רוצה, כיוון שיש לי נמשים עדינים ועור שחום מעט ואני אוהבת את המראה
איך אני יכולה לאפר את העיניים והשפתיים בלי מייק אפ ושתצא תוצאה יפה יחד עם הנמשים:]?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי טל!
רינת פלג26/02/2008טל יקרה, גם אם מניחים מייק-אפ זה לא חייב להיות חרסינה כך שיכסה את הנמשים. אפשר להשתמש במייק-אפ נוזלי בעל כיסוי קליל, חצי שקוף, ואז גם יש לך בסיס טוב לאיפור וגם הנמשים עדיין נראים.
אם את בכל זאת לא מעוניינת בכלל במייק-אפ על כל הפנים, את יכולה להניח קונסילר על העפעף כבסיס לצללית, וזה יחזיק אותה טוב טוב לזמן ממושך.
דרך אגב, שימי לב לתמונות רבות של יעל בר זוהר ושל גלית גוטמן - שתיהן מומשות ולרוב לא מסתירים להן את הנמשים. הן עדיין מאופרות - אבל ללא הסתרת נמשים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקת ציפורניים ואיפור לפוריםעדי26/02/2008
שלום , אני עדי ואני בת 13 .
יש לי שתי שאלות, ואשמח אם תוכלי לענות לי עליהן :
1. האם הדבקת ציפורניים פוגעת בציפורן?
2. אני רוצה להתחפש לפיית יער. הצבעים של התחפושת הם בעיקר חום וירוק, יש לי עור שחום , ושיער שחור . איך את ממליצה לי להתאפר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי עדי!
רינת פלג26/02/2008היות ובעברי גם עסקתי בבניית ציפורניים, אז בעניין הדבקת ציפורניים אין כל דבר מזיק, בתנאי שאת עושה את זה כמו שצריך כמובן... אני ממליצה לך בחום לפנות לאשת מקצוע ולא לעשות לבד. ברגע שמדביקים לבד, יכולות להיווצר בועות אויר שעלולות לגרות לפטרייה. אצל אשת מקצוע זה לא יקרה...
בעניין התחפושת - אם את רוצה ללכת על איפור אומנותי, הייתי ממליצה לך לצבוע את הפנים כמו עץ. לעשות מאיזור הסנטר והאף גזע בצבע חום, ומשם כלפי המצח והעיניים ניתן ליצור את החלק הירוק של העץ.
אם את יותר בכיוון של איפור קלאסי, אבל עדיין משוגע, הייתי הולכת על צלליות ירוקות בעיניים, אודם ירוק (אפשר להשיג בחנויות שמוכרות תחפושות), וציורים קטנים של עלים על כל הפנים (לחיים, מצח וכו').
אשמח לעזור לך בשאלות נוספות,
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה !
עדי26/02/2008באמת התלבטתי אם לעשות לבד או ללכת לאשת מקצוע . תודה על ההסבר =]
אני מעוניינת להדביק ריסים מלאכותיים . מהם הסיכונים ? כיצד את ממליצה לי לעשות זאת ?
תודה רבה , את מאוד עזרת לי :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדבקת ריסים
רינת פלג26/02/2008אני ממליצה לך בחום על ריסים בודדים ולא על שורה שלמה וזאת מכמה סיבות...
קודם כל, את לא מיומנת בהדבקת ריסים, וזה קצת קשה להדביק לעצמך אם את לא ממש מיומנת בזה...
דבר שני, בגלל חוסר הנסיון, הריסים עלולים להתרומם לך במהלך היום (או המסיבה) וזה לא נראה טוב בכלל....
דבר שלישי - היתרון בריסים בודדים - את יכולה למלא את כל שורת הריסים הטבעית, וגם אם נופלים אחד שניים ואפילו ארבעה, זה עדיין נראה טוב ואפילו טוב מאוד. הם גם יותר קלים ונוחים להדבקה, ואם את צריכה המלצה על ריסים + דבק ריסים מצויינים - כתבי לי למייל הפרטי ואשמח לעזור..
בהצלחה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה =]
עדי27/02/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
סטפני ודיאנה29/10/2010שלום!
לנו קוראים סטפני ודיאנה ואנחנו בנות 11 יש לנו שאלה:
האם שלושה בנות יכולות לבוא אלייך יום לפני פורים או יומיים ותעשי לנו הדבקת ציפורניים ואיפור וכמה זה עולה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לנסיכת השמששלי26/02/2008
שלום לכן,
ביתי בת ה- 4 החליטה שהיא רוצה להתחפש לנסיכת השמש, רכשתי לה כבר תחפושת אשמח לקבל מכן אינפורמציה לאיך לאפר אותה.
היא בלונדינית עם עיניים כחולות, בנוסף תמליצו לי בבקשה עם איזה איפור בדיוק להשתמש.
תודה לכן ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיכת השמש
רינת פלג26/02/2008קודם כל, אשמח אם תוכלי לשלוח לי במייל תמונה של התחפושת כי אני לא בטוחה שמה שמצטייר לי בראש זה אכן זה....
אם מדובר על סוג של מלכת הלילה / הכוכבים רק בענייני שמש, אז ככה...
אם את עובדת עם צבעי מים (שמיועדים לפנים כמובן), אז את יכולה לצייר שמש ענקית ממש על כל הפנים עם קרניים והכל, ואפילו למשוך את הקרניים לכיוון הצוואר והשיער (זה יורד במים).
אם את משתמשת באודמים צבעוניים למיניהם את תסיימי בערך בפורים הבא, ולכן אני ממליצה לך לציר שמשות קטנות ובינוניות על כל הפנים, על הלחיים, על העיניים...
מעבר לכך, אם הילדה היא שמש, את יכולה גם לעשות מהפנים שמיים ולצבוע בתכלת ולצייר עננים לבנים, אפשר להוסיף קשת בענן (עין אחת ענן ועין שנייה + מצח הם הקשת).
תמקדי אותי קצת באיך נראית התחפושת, ואז אני אוכל אפילו לצייר לך סקיצה ולשלוח לך במייל...
רעיונות לא חסר - רק תמקדי אותי בבקשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרינת ורחלי המקסימות!!יסמין25/02/2008
זאת אני שהתערבתי עם אחי שאני אסדר לו את הגבות..
אז רציתי להגיד לכן שיצא פשוט מהמם!!!
המחמאות לא מפסיקות לזרום והוא גם מאוד מרוצה..
רק יש לי עוד שאלה קטנה לגביי זה..
הוא פשוט לא יכל לסבול את הכאבים ופעם מישהו אמר לי שאפשר להקפיא מגבת ולפני שמורטים את הגבות אז צריך לשים את המגבת הקפואה 10 דקות ואז כאילו זה לא כואב..
אז זה נכון??כי הוא ממש סבל חחח..
ואיך אני יכולה לשלוח לכן תמונה?יצא מדהים..
אגב תודה רבה על הטיפים שלכן!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שני!
רינת פלג25/02/2008קודם כל אני שמחה שהוא גם הפיק תועלת מההתערבות ולא רק הרגיש פראייר.....
בעקרון הקטע עם הקור עובד על הרעיון שאת מתרכזת בקור אז את לא מרגישה את הכאב. עובדים עם קור בד"כ עם ספורטאים, אבל הרעיון נכון, ואם זה מה שיעזור לו אז סבבה... בעקרון כוח הסבל של הגברים שואף לאפס לעומת כוח הסבל של הנשים (גם בעלי ככה...) אז אי לא מתפלאה בכלל..... :-)
יאללה שלחי לי תמונות למייל האישי....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחח את הכי צודקת בעולם!!!!
שני226/02/2008באמת הכוח סבל של הנשים הרבה יותר חזק משל הגברים!!!!
אבל האמת שהוא התמודד עם זה די יפה..היה לו מלא להוריד מהאמצע..חח מסכן..
אני אשלח לך ברגע שאני אעביר את התמונות למחשב!!!
תודה !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)