מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך להתאפר בקיץ 2008?נרמינה :>13/03/2008
שלום מומחיות יקרות!
הייתי רוצה לדעת איך להתאפר בקיץ הזה?
ואיזה גווני צלליות מתאימות לעיינים חומות?
אם יש לי שפתיים דקות וקטנות ואני לא רוצה להשתמש בעיפרון שפתיים כי זה יותר מדיי מבגר בעייני ואני בת 17 מה עליי לעשות?
תודה מראש!
נרמינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי נרמינה,
רינת פלג14/03/2008קודם כל אנחנו עדיין לא בענייני קיץ.. לפני כן יש את מראות האביב.... באביב הקרוב (שממש כבר מתחיל), האיפור מאופיין בצבעים עדינים (בהירים עד בינוניים). עיניים לא מודגשות, ושפתיים בצבע מחוזק מעט יותר מצבען הטבעי..
זה מאוד מתאים לגילך, ויחמיא לך יותר מאיפור כבד זה בטוח....
לעיניים חומות אין שום בעייה של התאמת צבעים, רק שמעבר לצבע העיניים אנחנו צריכים להתחשב בגורמים נוספים כמו צבע השיער, מה את לובשת, מבנה העיניים וכו'.
אם את רוצה, את מוזמנת לשלוח לי תמונה למייל האישי, ואשמח להתאים לך צבעים...
סופ"ש נעים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לתחפושת של מעודדת...קורל12/03/2008
שלום =)
אני מתחפשת למעודדת (-צבע הפונפונים לבן וצהוב). אם תוכלו לתת לי רעיונות לאיפור מיוחד המתאים לתחפושת אני ממש ממש אשמח... =)
תודה רבה 3>* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למעודדת אין איפור מיוחד, אבל
רינת פלג13/03/2008את יכולה לשחק על הפנים עם פרחים בצהוד ולבן או דברים מהסוג הזה. לשלב שבלונה עם לוגו של קבוצה מסוימת אם זה רלוונטי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם שזוף - צבע במקום השמש..גל12/03/2008
איזה שורד הכי הרבה זמן, הכי פחות מכתים בגדים וחס וחלילה שאינו כתום? אשמח גם להוראות שימוש, תודה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גל
רחלי אלמקייס12/03/2008אין בארץ הרבה חברות שמיצרות או מיבאות תכשירי שיזוף כרגע אני בודקת תכשיר מסוים אשמח לתת לך חוות דעת ולחפש עבורך עוד תכשירים, השאירי לי אימייל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריסים מלאכותייםהילה12/03/2008
שלום
לפורים הקרוב אני מתכוונת לתחפושת שלי לשים ריסים מלאכותיים.
אף פעם לא שמתי ריסים מלאכותיים ואני לא יודעת איך.אז...איך?
אני גם שמה אייליינר ואני לא יודעת אם לשים קודם את האיליינר ואז את הריסים או הפוך..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדבקת ריסים מלאכותיים
רינת פלג12/03/2008אז ככה..... אם את מדביקה ריסים בודדים:
1. לסיים את איפור העין, כולל אייליינר.
2. לעגל ריסים (אמיתיים).
3. מסקרה.
4. לטבול קבוצת ריסים בדבק, להניח 2 שניות לייבוש ואז להדביק על שורש הריסים האמיתיים.
בכל עין מדביקים משהו כמו 3-4 קבוצות ריסים בודדים, ומתחילים בקצה העין.
אם ריסים שלמים (2 שורות מלאות):
1. לסיים את איפור העין כולל אייליינר.
2. לעגל ריסים אמיתיים.
3. לטבול את שורת הריסים בדבק ולהניח 2 שניות לייבוש.
4. להניח את שורת הריסים ממש על שורש הריסים הטבעיים (אני ממליצה שחברה או אמא ידביקו לך, כי לעצמך זה קצת קשה בלשון המעטה...).
5. מסקרה.
6. חזרה על האייליינר במידת הצורך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנא תייעצו ליsurke10/03/2008
שלום לך
לבתי בת 16 ישנם ריסים ארוכות אך לא באותו הגודל הכוונה שבפינות הן קצרות והולכות ומתארכות.
שאלתי איך מומלץ לבתי להתאפר עם מסקרה?
איזו מסקרה מומלצת? ישנם המון סוגים
ואיך תוכל להגיע למצב שבו הריסים תהיינה בולטות אך לא מחוברות אחת לשניה אלא מופרדות?
האם מומלץ לישר את הריסים שיהיו באותו אורך?
בתודה מראש
שרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שרי!
רינת פלג11/03/2008תראי, לכולם יש ריסים קצרים בהתחלת העין ובסופה - וארוכים באמצע... אי אפשר להאריך את הריסים הקצרים משום שזהו טבעם....
בעניין המסקרה, יש יותר מלהמליץ, משום שצריך לקחת בחשבון גם רגישויות למיניהן.
אשמח אם תשלחי לי מייל פרטי ואמליץ לך על מסקרה מתאימה.
יום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפילציהחסוי10/03/2008
רציתי לדעת אם אתן מכירות מישהי מיומנת מאוד באפילציה שלא משאירה סימנים [בערך באיזור מרכז,ירושליים]כי יש לי ניסיון לא הכי משהו עם מי שהייתי מטופלת אצלה.
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי פיספסתן אותי
חסוי12/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא פיספסתי....
רינת פלג12/03/2008פשוט זה לא התחום שלי, אלא של רחלי....
אני מקווה שהיא תיכנס עוד היום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפלציה לגולשת ששמה חסוי
רחלי אלמקייס12/03/2008אפלציה הוצאת שיער ע"י מחט חשמלית טיפול שדורש דייוק סובלנות והמון ניסיון, עבורך יש לי מישהי מעולה באיזור מודיעין, היא מורה של משרד העבודה לאפלציה היא מלמדת בבית ספר גדול לקוסמטיקה אשמח לתווך בינכן אם תשאירי לי אימייל, באחריות רבה את תהיה מרוצה,מקווה שעזרתי רחלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
חסוי13/03/2008הוספתי את האי מייל בשורה הצהובה, אני מקווה שעשיתי נכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
חסוי15/03/2008היי
לא רוצה להציק אבל הייתי מעוניינת לקבל את הפרטים של האפילטורית שהצעת כמה שיותר מהר.
האם במקרה שמה עטרת ויטלשטיין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגולשת שביקשה מדע על אפלציה
רחלי אלמקייס16/03/2008ראשית לא ראיתי שום אימייל שלך רישמי שוב, וכן שמה עטרת מאיפה מכירה או שמעת עליה?
אשמח לתגובה
יום נפלא רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספתי כתובת
חסוי18/03/2008אחרי ששאלתי אותך קראתי שהמלצת לבנות ששאלו אותך.
אני מקווה שהוספתי במקום הנכון את הכתובת. בכל אופן אפשר לחפש אותה גם ב- 144?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעטרת באמת מקסימה ומקצועית! היתה
אני18/03/2008מורה שלי במכללה לקוסמטיקה ברמת גן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחסוי בקשר לאפלציה
רחלי אלמקייס20/03/2008אשמח לדעת מי את אם היית תלמידה של עטרת את בטח מכירה אותי ואולי היית תלמידה שלי לשעוות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפתיים..יסמין08/03/2008
יש לי שפתיים ממש קטנות ודקות ותמיד חלמתי שיהיו לי שפתיים מלאות יותר..
אז השאלה שלי היא איך אני יכולה לגרום לשפתיים להראות יותר מלאות?פעם אמרו לי לשים עליהן מייק אפ ואז לפדר אותן אבל בגלל שאני לבנה בפנים אז הייתי נראית כמו איזו גוויה..
אם יש לך טיפ כיצד אני יכולה לעבות אותן אני אודה לך מאוד!!
ועוד שאלה..האם יצא לך לשמוע על שפתון שאמור לעבות את השפתיים?זה נקרא "naked kiss"
אם כן, האם את ממליצה עליו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיבוי שפתיים בעזרת איפור
רינת פלג08/03/2008היי שני,
תראי, בעקרון את צריכה לזכור כלל מאוד פשוט - כשמדובר על השפתיים - כהה מקטין ובהיר מגדיל... עכשיו, כל גלוס בהיר שתשימי ייתן תחושה של שפתיים עבות יותר.
מעבר לכך, אם תסתכלי מקרוב במראה על קו השפתיים הטבעי שלך, תראי שמסביבו יש מן הילה לבנה שכאילו תוחמת את השפתיים מכל הכיוונים. ההילה הזו היא "קו הגבול" שלך מבחינת הגדלה. למה הכוונה? כשאת משתמשת בתוחם את יכולה לצאת מהשפתיים ולהגיע עד לקצה ההילה הלבנה. זה יגדיל את השפתיים עוד יותר ממה שיגידל הגלוס הבהיר, ועדיין יראה יפה ולא מצועצע או סתם לא קשור. תנסי ותראי שזה עובד.
מבחינת "naked kiss".. שמעתי עליו ועל עוד תכשירים דומים לו, אבל המסר הכולל שהגיע לגבי כל המוצרים האלה הוא שהם יותר גורמים לתחושת עקצוץ קבועה מאשר לאיזושהי "הגדלה" או נפח.... אז זה כבר שיקול שלך. גלוס בהיר בהחלט יכול לעשות את העבודה, ואין צורך להיראות כמו גוויה.... מייק-אפ ופודרה על השפתיים רק יסייעו לעמידות.
מקווה שעזרתי, בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני אנסה!!תודה רבה!!!
יסמין10/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעצות לאיפור במה........רונע =>08/03/2008
שאלתי אותך בתחילת החודש כיד להתאפר כבלרינה.
עכישו יש לי שאלה נוספת:
אני רקדנית (לא בלרינה) ואני לא יודעת איך מתאפרים איפור במה.
אני רוקדת את כל הסיגנונות כמו ג'אז מודרני היפ הופ קלאסי אופי בקיצור הכל.
איך מתאפרים איפור במה שמתאים לכל הסיגנונות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור במה
רינת פלג08/03/2008העקרון באיפור במה הוא שיהיה בולט ונראה למרחוק. את צריכה לקחת בחשבון שאם האיפור שלך חלש, מי שיושב בשורות האחרונות, או אפילו מאמצע האולם ואילך, לא רואה פנים. הוא רואה רק גוף...
בסיס - על הבסיס להיות כבד ואיכותי, כדי שישרוד בחום של התאורה ובזיעה כמובן.
עיניים - מודגשות. עדיף איפור מעושן בצללית שחורה, כחולה כהה, סגולה כהה. אלה הצבעים שנראים הכי טוב בתאורת במה.
סומק והצללות - כרגיל, חזקים קצת יותר.
שפתיים - אודם אדום / בורדו / גוון יין.
זה לא נראה טוב בכלל פנים מול פנים, אבל על במה זה נראה נהדר.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלותמור07/03/2008
שלום,
בפורים הקרוב אני מתחפשת לפיראטית\שודדת ים ורציתי לדעת איך את ממליצה להתאפר..
בנוסף קניתי איליינר נוזלי ואני מפחדת להשתמש בו מכיוון שאם אני אפקשש יהיה לי קשה להסיר אותו.
יש לך טיפים איך שמים איליינר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מור!
רינת פלג08/03/2008איפור לפיראט/ית הוא איפור פשוט יחסית:
ציירי עיגול שחור סביב אחת העיניים, ומשכי שתי רצועות לכיוון הראש, כאילו אלה הרצועות של הרטייה. באייליינר ניתן לצייר צלקת - פס אחד באלכסון וכמה פסים שחוצים אותו. כאן תוכלי לראות שודד ים בן - השינוי היחיד לגבי בת הוא שלא מציירים שפם וזקן...
[a href='http://www.rinatmakeup.co.il/site/detail/departAlbum/albumPic.asp?depart_id=51701&category_id=19349' id='link'][/a]
מבחינת אייליינר נוזלי - אני אישית מאוד אוהבת את השימוש באייליינר נוזלי... מה גם שהוא חזק יותר, דרמטי יותר, ואלגנטי יותר. עניין הדיוק באייליינר נוזלי תלוי במספר הפעמים שתתרגלי... אם יש לך איזה אחה"צ פנוי, שבי מול המראה, שימי לב שהיד המציירת את האייליינר אינה באויר, אלא מקובעת (הניחי את המרפק על השולחן / שיש), שבי מול מראה והתחילי למשוך קו, עד שיצא מדוייק. זה רק עניין של תרגול....
אם את צריכה דוגמה לאייליינר מושלם, שלחי לי מייל פרטי ואחזיר לך תמונה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחלי ממצב?נתנאל07/03/2008
זה נתנאל עם את זוכר אותי פה ושם אמרת לי שתחזירי לי תשובה לגבי השאלה שלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נתנאל
רחלי אלמקייס07/03/2008איני שוכחת אף פעם אדם ששאל אותי שאלה בכל נשא, בדקתי לך אבל יש מספר פרמטרים שצריך לחזור ממערכת התוכנית, לידע כללי בתוכנית הזו הם דיברו על מכשיר ולא על תכשיר, אבל אחזור אליך עם כל הנתונים
יום נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין בעייה רחלי
נתנאל07/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנתנאל
רחלי אלמקייס12/03/2008נתנאל יש לי תשובה בשבילך אשמח אם תשאיר לי אימייל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונסילרדנה05/03/2008
שלום השתמשתי תמיד בקונסילר של קרליין שהיה להם בסדרה הקודמת בצורה של שפתון אך הם כבר לא מייצרים אותם ובמקומם יש קונסילר אחר אך אין להם כבר בהירים. בשום חברה אני עכשיו לא מוצאת קונסילר( אני רוצה לטשטש בעזרתולפעמים כשיש פצע או אדמומיות. בשום חברה אני לא רואה את הגוון שאני צריכה אני מאוד מאוד בהירה בלונדינית ואם קונסילר טיפה יותר כהה ישר רואים אותו ככתם. לאיזה חברה יש את הקונסילרים בהירים אך מוצקים לא נוזלים.( בצורה של שפתון) איפה אפשר לקנות ( אם כבר ראיתי בהיר אז תמיד עם גוון ורוד או צהוב אני רוצה כמו שהיה אצל קרלין לייט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי דנה
רינת פלג05/03/2008יש המון חברות עם קונסילרים בהירים מאוד, אבל אם את מעוניינת בהמלצה על מוצר, אנא העבירי לי מייל אישי. אנחנו לא נוהגים להמליץ / לפרסם מוצרים על גבי הפורום...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן הידרופילי לניקוי הפניםמיכל04/03/2008
האם שמן הידרופילי הוא שמן מינרלי כמו שמן תינוקות? יש בעיה להשתמש בו להסרת איפור? (סותם נקבוביות או משהו אחר?)
איזה מוצר להסרת איפור יכול להתאים לי - אזור T שומני ונוטה לפצעונים ובשאר הפנים העור יבש ומחוספס (חלב פנים \ ג'ל ניקוי \ שמן הידרופילי..)? אם אפשר לקבל המלצות ספציפיות אני אשמח..
מיכל :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל היקרה
רחלי אלמקייס06/03/2008מיכל אכן שמן הידרופילי הוא תערובת של שמנים מינרלים הואי אינו מומלץ לשימוש לא להסרת איפור ולא לניקוי הפנים, חוץ מתחושת שמנוניות הוא אינו תורם לכלום זו דעתי יהיו כאילו אנשי מקצוע שיחלקו עלי.
ראשית את צריכה לדעת שיש מספר אופציות לנקות את הפנים : חלב פנים + מי פנים( הם חייבים להיות ביחד הם משלימים אחד את השני איאפשר לנקות רק עם אחד מהם), סבון או ג'ל ניקוי, ישנם סוגים מכל אופציה שמתאימים לכל סוג עור.
אישית אמליץ לך להשתמש בג'ל קליל או בסבון עדין הנה עבורך רשימה של חלק מתכשירי ניקוי בהם תוכלי להשתמש:
1. ג'ל ניקוי של פוריטי- ג'ל קליל ללא חומרים מיבשים מנקה ביעילות ומתאים להסרת איפור עיניים.
2. סבון רה - ניו של חברת הולילנד גם הוא מתאים להסרת איפור קליל ומנקה היטב.
3. ג'ל ניקוי של חברת יונקה ג'ל עדין המכיל את צמח הספונריה ואצה אדומה - מומלץ מאוד אבל יקר .
4. ג'ל ניקוי מסדרת מור של חברת סומה הרבה מתאים להסרת איפור ואינו מייבש.
** סבון דאבל אקשן של הולילנד יכול לבוא בחשבון אך הוא אינו מתאים להסרת איפור ובטח שלא באיזור העיניים.
והרשימה עוד ארוכה רשמתי לך חלק מהנבחרים אם את רוצה עצות נוספות לתכשירים או היכן לרכוש רישמי לי אימייל ואחזור אליך,בהצלחה רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה יש כאן עריכה של הודעות? רחלי?
נסיכת הצבעים06/03/2008אני השבתי למיכל על השאלה שלה על שמן הידרופלי
ופתאום אני רואה רק את התשובה שלך ושלי נעלמה
למה?
כתבתי משהו לא בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנסיכת הצבעים
רחלי אלמקייס07/03/2008ראשית אשמח אם תרשמי את שמך ולא ביטוי נסיכת הצבעים.
המערכת בודקת את התשובות אם יש משהו שלא נכון היא מוחקת
מצטערת לא ראיתי את תשובתך אשמח אם תרשמי שוב וברצון אגיב עליה יום נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי לא הבנתי איך המערכת מוחקת
נסיכת הצבעים07/03/2008אוטמטית הרי זה מחשב מאיפה המחשב יודע מה נכון ומה לא נכון
ואני כתבתי לה הסבר כמו שאת כתבת מה זה שמן הידרופלי
ושאליעדיף שתשתמש בחלב פנים או בסבון עדין
אז שוב אני לא מבינה מה הבעיה בהודעה שלי
אה וקוראים לי רונית אבל סתם יותר נוח לי לקרוא לעצמי בכינוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתונהטל04/03/2008
שלום שמי טל בת 17, אני מוזמנת לחתונה שתיערך בעוד כשבוע והייתי רוצה לדעת איך כדאי לי להתאפר בלי שזה יראה מוגזם מידי יש לי עור בהיר עיינים כחולות ואני לובשת שמלה בצבע שחור
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי טל!
רינת פלג04/03/2008אין לך הגבלה מבחינת הצבעים, אבל ייתכן ומבנה העיניים שלך מצריך איפור בגוונים / צבעים מסוימים.
אשמח אם תשלחי לי תמונה למייל האישי, לסייע לך קצת יותר עם זה ולהדריך אותך באופן יותר מדוייק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פורים....טל04/03/2008
קוראים לנו שירה ודנה ..
שירה - אני רוצה להתחפש בפורים לבת הוואי האם אתם יכולות לתת לי טיפים איך להתאפר?
דנה - אני מתחפשת בפורים למתאגרפת ואני לא יודעת אם אני צריכה להתאפר אבל אני רוצה ולא יודעת איך .אם תוכלו לעזור לי זה יהיה נהדר
תודה3>* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שירה ודנה,
רינת פלג04/03/2008שירה - לנערת הוואי אין איזהשהו מאפיין שאפשר להגיד "וואלה זה איפור לנערת הוואי".... את יכולה ללכת על איפור טבעי, משוזף מעט, צללית טבעית על גלגל העין ואודם בגוון טבעי.
דנה - בתור מתאגרפת אין צורך להתאפר, כי זה לא כל כך אותנטי... הרי אין מתאגרפת שעולה לזירה מאופרת ומהממת.... מה שכן, אבל כאן אני חוששת שתצטרכי עזרה מקצועית, אפשר לאפר לך פנס בעין ועוד כמה חבורות וגם קצת דם לא יזיק (את בצד המנצח או בצד שמופצץ מכות?).....
בהצלחה, ופורים שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק אפ נוזליאיריס04/03/2008
קניתי מייק אפ נוזלי של קרליין וקיבלתי פודרה שקופה. מתוך השאלות בפורום את אומרת שאין צורך בפודרה אחרי מייק אפ נוזלי האמנם? אשמח אם תעישי לי סדר בבלגן .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכן כן.
רינת פלג04/03/2008אם את משתמשת במייק-אפ נוזלי אין לך צורך בפודרה, היות ותכונתו הבולטת של המייק-אפ הנוזלי היא שהוא מתייבש ומתקבע. הקיבוע הוא התפקיד העיקרי של הפודרה, ולכן אם המייק-אפ כבר עושה גם את פעולת הקיבוע, הרי שאין לך צורך בפודרה שקיבלת...
קיבלת את הפודרה במסגרת מבצע או משהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה
איריס11/03/2008אעכן קיבלתי את הפודרה כחלק ממבצע בקרליין. איך אני יודעת אם המייק אפ כבר יש בו את פעולת הקיבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם זה מייק-אפ נוזלי,
רינת פלג11/03/2008הוא תמיד מתקבע בלי פודרה, לא משנה של איזו חברה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)