מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום:)HELP :)25/02/2008
תקשיבי, הלכתי לקוסמטיקאית והיא בדקה איפה יש לי את הנקודות השחורות האלה...היא אמרה שיש לי בעיקר במצח ובסנטר או משהו כזה, השאלה שלי אם שווה להוציא את הקצת האלה והאם זה יעשה שינוי ניכר בפנים???זה שווה את ה180 שקל אלה?
חשוב לי שתענו מהר, כי אני הולכת מחR:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד משהו חשוב
HELP :)25/02/2008אחרי שאני אוציא פעם ראשונה ..... אחרי זה הם יתחילו להיות הרבה יותר או משהו יקרה לפנים שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לפוריםמירב25/02/2008
שלום רב הבת שלי מתחפשת למגדת עתידות איך אפשר להתאפר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור למגדת עתידות
רינת פלג25/02/2008באיפור למגדת עתידות מומלץ לאפר כבד. ולכן, את ההעיניים יש לאפר בצללית כהה (שחור, כחול כהה, סגול כהה, חום כהה - כל מה שכהה...). שפתיים - גם כהה (אדום יין, חום כהה). סומק כבד, ואפשר גם אייליינר.
יש לזכור שככל שהעין היא יותר מלוכסנת ומצועפת - ככה היא יותר מסתורית...
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים וטיפול בפנים.נטלי24/02/2008
שלום,
אני בת 24 ועדיין יש לי פצעים אני משתמשת בקרם לפנים של דר' פישר לעור רגיש ופודרה של קרליין האור שלי מעורב עד שמן על בסיס יום יומי וכל בוקר ולילה אני שותפת את הפנים עם סבון אסוטה גדי לייבש את הפצעים וזהו. על מה את ממליצה, מה אפשר לעשות בנוסף? איך שומרים על אור פנים מבחינת הנקוי, ועל מה אני צריכה לשים דגש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקורל
רחלי אלמקייס24/02/2008פצעים, סיבות רבות לבואם אחת מהסיבות שימוש בתכשירים לא נכונים לאור הנתונים שמסרת בשאלתך המליץ לך להקפיד על שטיפה בוקר וערב בסבון ללא סבון שמתאים לעור שמן( כמו דאבל אקשן של הולילנד, סבון מור של סומה הרבה, סבון ניקוי של NMF), הסבון שאת משתמשת בו הוא מייבש את הפנים צריך לאזן את העור ולא לייבש אותו פעולת היבוש גורמת להפרשה מוגברת של חלב.
בנוסף מרחי לחות קלילה על בסיס מים לעור שמן ( יש לחברות שציינתי למעלה)
ופעם עד פעמיים עשי פילנג קליל (לא גרגרי) ומסכה.
רכשי מקוסמטיקאית שתדריך אותך איך להשתמש במוצרים, למוצרים שרוכשים מקוסמטיקאית יש אפקט טיפולי חזק יותר.
רוצה עזרה נוספת רישמי לי אימייל ואצור איתך קשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאימייל
נטלי24/02/2008תודה רבה לך, אימייל שלי [email protected]
יש לי עוד כמה שאלות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מס' שאלותמתאפרת מתחילה23/02/2008
1. איך שמים צללית לעין?
2.מה ההבדל בין פודרה למייק אפ נוזלי?אני צעירה ורוצה שהמייק אפ ייתן מראה טבעי אך גם יכסה צלקות מפצעי אקנה מה יותר מומלץ בשבילי?
3.לפעמים ששמים מסקרה הרבה ריסים נדבקות יחד ואם נוגעים בזה המצב מחמיר אז איך מתקנים?
4.כמה זמן לפני ששמים מייק אפ כדי לשם קרם לחות לפנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מתאפרת מתחילה!
רינת פלג23/02/2008אענה לך לפי הסדר בו שאלת....
1. צללית יש להניח על כל גלגל העין ואז לטשטש. מה הכוונה? מעל גלגל העין יש כמו מן שקע כזה. עד לשם את מניחה צללית, ומשם והלאה מטשטשת. כנ"ל בקצה החיצוני של העין.
2. פודרה נועדת לקבע מייק-אפ מוצק, ולכן אין קשר בינה לבין מייק-אפ נוזלי. היות ואת צעירה וסובלת מפצעים הייתי ממליצה לך על מייק-אפ נוזלי שנותן כיסוי טוב (להמלצה על מוצר ספציפי את יכולה לכתוב לי במייל אישי). מייק-אפ נוזלי מתאים למצבי קיצון של העור - או לעור מושלם או לעור בעייתי. אין לך צורך בפודרה היות והשימוש במייק-אפ מוצק ובפודרה מכבידים גם על הפצעים וגורמים להם להיות בולטים יותר.
3. מסקרה - אם המסקרה אינה עמידה אין בעיה להמשיך עם שכבה נוספת. היות ולא ציינת באיזו מסקרה את משתמשת אני מניחה שזו מסקרה עמידה, משום שזו התכונה הבולטת שלה (מעבר לזה שהיא עמידה כמובן...). שימי שכבה אחת, ולאחר מכן סרקי במסרק ריסים (מקצועי, או אפילו "ממוחזר" - קחי מסקרה שנגמרה, שטפי היטב את המברשת שלה, והרי לך מסרק ריסים...). מסרק הריסים אוסף את השאריות של המסקרה, ומפריד את הריסים...
4. מבחינת קרם לחות והכנת העור לפני האיפור - אני ממליצה בחום על פילינג עדין פעמיים בשבוע, ועד 15 דקות לפני האיפור להניח קרם לחות. המתיני שייספג, ונקי את השאריות בעזרת טישו יבש (לא מגבון).
לעוד שאלות ובעיות - אני כאן בשמחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצללית לעיניים
סיגל24/02/2008אני שמה צללית על כל העין , האם זה בסדר?ושאת אומרת לטשטש ,האם לעשות זאת עם האצבע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתלוי מה זה כל העין אצלך.....
רינת פלג24/02/2008תראי, הגבולות להנחת הצללית הם:
1. כל העפעף (עד הזוית הפנימית, ועד ה"חיבור" בחלק החיצוני של העין).
2. הגבול העליון של הנחת הצללית הוא מה שנקרא "קפל הבננה". זה אותו שקע שאם את נוגעת עם האצבע את מזהה בוודאות ש"כאן נגמרת העין וכאן יש עצם".
מבחינת טשטושים - אם נוח לך עם האצבע אז סבבה, בעקרון אני מוצאת שמברשת נוחה יותר, ונותנת גימור אחיד יותר.
אם את רוצה, את מוזמנת לשלוח לי את כתובת המייל שלך, ואשלח לך תמונה לדוגמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני שולחת לך את המייל שלי
סיגל24/02/2008[email protected] , אשמח לקבל תמונה כמו שרשמת לי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני שולחת לך עכשיו.
רינת פלג24/02/2008תגידי לי אם את צריכה עוד משהו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור קל על פצעי בגרותעופר22/02/2008
אני סובל מאקנה בינונית, ואני כבר שנה משתמש באיפור קל בשם LANCOME, תכשיר יקר שעולה כ-200 שקל,שפופרת קטנה בצבא חום.
אבל האיפור עושה אחרי כמשהו כמו שעתיים את העור מאוד מאוד שמנוני וזה ניראה כאילו אני מזיע מאוד בפנים.
יש איזה תכשיר איפור אחר שאני יכול להישתמש שלא יעשה את הפנים שלי כל כך שמנוניות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי ניר!
רינת פלג22/02/2008נראה, לפי התיאור שלך שאתה משתמש בקונסילר רגיל (יקר אומנם, אבל רגיל...).
קונסילר הוא מוצר על בסיס שמן ולכן נראה לך שאתה מזיע אחרי זמן מה. את הקונסילר יש לקבע בעזרת פודרה, אבל זה כבר "איפור מידי" בשביל גבר.
אני במקומך הייתי משתמשת בקונסילר ירוק על בסיס מים (כתוב לי למייל האישי ואגיד לך איפה אפשר להשיג). הוא גם זול מאוד יחסית להוצאה הנוכחית שלך, וגם יש בו כמות ענקית שתספיק לך להמון המון זמן. הצבע הירוק מנטרל את האדמומיות ואם תלמד לנצל את המיטב ממנו, תוכל לצאת עם זה מהבית בלי שירגישו שיש לך נקודות ירוקות על הפנים...
בקונסילר שיש לך אני ממליצה לך להשתמש בלילה. פשוט להניח כמות נכבדת על הפצע (ממש לצבוע את כולו), וזה מייבש אותו. לא לפוצץ כמובן, כי אז נשארות צלקות והטיפול בהן הוא שונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה
עופר22/02/2008רציתי להוסיף שאני משתמש כמובן בקונסילר על מנת שיראו את הפצע כמה שפחות ולא על מנת לרפא אותו כיוון שלזה יש לי משחה אחרת, אותה אני שם בלילה לפני השינה על מנת לייבש את הפצע וליגרום לו לריפוי מהיר יותר.
האם הקונסילר הירוק יעשה את אותה הפעולה כמו שהקונסילר שלי עושה?
הוא ממש מבהיר את הפצע לכיוון עור הפנים שלי וכך רואים אותו פחות.
ואיפה ניתן להשיג את הקונסילר הירוק?
ואולי עדיף להישתמש בקונסילר איפור רגיל (בצבע עור הפנים) כמו שיש לי רק על בסיס מים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי עופר!
רינת פלג23/02/2008עניתי לך גם במייל, ובכל זאת אענה גם כאן כמובן.....
בעקרון, אין כזה דבר קונסילר על בסיס מים בגוון העור, מהסיבה הפשוטה שהקונסילר כתכשיר איפור, מיועד לאיזור העיניים שהוא איזור יבש מאוד. לכן הקונסילר הוא שומני מאוד - כדי להזין את אותו איזור.
קונסילר על בסיס מים זה רק קונסילר בצבעים (יש ירוק, ורוד, סגול, לבן - כל אחד למטרה אחרת..), ולכן אני בספק אם תוכל למצוא קונסילר בגוון העור על בסיס מים.
אתה יכול להמשיך, כמובן, להשתמש בקונסילר שלך ביומיום, אבל תזכור שיש גם קטע של בהיר וכהה באיפור (בדיוק כמו בציור). לכן, יש לזכור שבהיר מבליט וכהה מטשטש ומשקיע. כשאתה שמניח קונסילר בהיר על הפצע אתה גורם לאותו איזור לבלוט יותר. כשאתה שם קונסילר כהה אתה גם מכסה את הפצע וגם גורם לאשלייה שאין שם "גובה" שיש בד"כ כשיש פצע בולט.
זה המון מתורת האיפור, אבל חשוב שתדע שחוץ מזה שנראה לך קצת מזיע, יש עוד דברים שנראים לעין ואולי לא שמת לב אליהם.
הוספתי לך גם המלצה אישית על מוצר במייל הפרטי.
אם אתה צריך עוד עזרה אני כאן כמובן, וגם בפורום.
בהצלחה!
רינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהאני121/02/2008
שלום!!
מחר יש לי הופעה...אני רקדנית...ואני צריכה להתאפר עם איפור שחור בעיניים..
יש לי עיניים חומות גדולות...איך מתאפרים ...כי בדרך כלל האיפור השחור לא יוצא כמו שאני רוצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור במה
רינת פלג21/02/2008היי אני1!,
תראי, העקרון באיפור במה הוא שהוא צריך להיות כבד ובולט כדי שיראה למרחוק (קחי בחשבון את אלה שיושבים בשורה האחרונה).
הניחי צללית כהה (שחור, סגול כהה, כחול כהה) על כל גלגל העין, וטשטשי את הגבולות שיהיה מעבר יפה.
הניחי קו של צלליתמתחת לקו הריסים התחתון כדי להגדיל עוד יותר את העין.
בעניין השפתיים על הבמה, בד"כ מקובל גם להדגיש עם צבע כהה, אבל השאלה היא אם יש לכם איזהשהו סיכום גם לגבי הצבע?
את מוזמנת לאתר שלי כדי לראות איפור מעושן כמו שאת צריכה לעשות (הוא אומנם בצבע חום שם, אבל הטכניקה היא זהה). את תזהי את הדוגמנית, היא בלונדינית עם עיניים ירוקות ומחרוזת עם חרוזים בברונזה....
אם את צריכה עזרה נוספת - אני פה כמובן...
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בשמים של "אוקסיטן"סיגל20/02/2008
האם מישהיא יודעת איפה ניתן להשיג את הבשמים של החברה הזאת,ידוע לי שיש במרכז שוסטר,אבל אני מחפשת חנויות נוספות במרכז,תודה!!!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי סיגל,
רינת פלג21/02/2008מצאתי בכמה מקומות נוספים, אבל באיזו עיר את מחפשת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרינתרחלי אלמקייס20/02/2008
רינת חברתי לפורום מחכה לטלפון מימך אשמח אם תצרי עימי קשר בימים הקרובים ונדבר , בקשי אותו מהמערכת מעומר
תודה רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רחלי, יש מצב שהטלפון שלך לא מעודכן?
רינת פלג22/02/2008התקשרתי אלייך כמה פעמים וגם שלחתי SMS.....
דברי איתי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 17 עם קמטיםבת 1720/02/2008
שלום..
יש לי קמטים עמוקים על המצח בגלל שאני כל הזמן מרימה גבות...את בטח מבינה למה הכוונה. אז השאלה שלי איך אני יכולה להפטר מהם או להסתיר אותם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסתרת קמטים
רינת פלג20/02/2008השאלה שלי היא אם את מעוניינת לטשטש אותם בעזרת איפור או באיזהשהו תכשיר קוסמטי?
מבחינת איפור, הנחת מייק-אפ תעזור אבל באופן נקודתי בלבד, וזאת משום שמאפרות הן לא קוסמות... קמט שנמצא - בשלב מוקדם או מאוחר ייראה....
לדעתי עלייך להתמקד בתכשירים קוסמטיים לטיפול נקודתי, וכאן כבר רחלי תוכל לעזור לך יותר...
יום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקמטים במצח לבת 17
רחלי אלמקייס20/02/2008יקירה בגיל כזה אינך צריכה לדאוג בגלל קמטים, הקמטים שאת מדברת עליהם נקראים קימטי ממיקה, קימטי הבעה, הפיתרון פשוט הימנעי מעט מלעשות את פעולת הרמת הגבות באופן שוטף ובנוסף פילינג אלפא הידרוקסי קליל יתרום בין שאר יתרונותיו לצימצום הקמטים.
את צעירה חוסן עורך בגיל הזה הולך ומשתפר, כלומר סיבי הקולגן והאלסטין שאחראים על חוזק וגמישות העור הם בשיא פריחתם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקמטי הבעה
מלכה שביט23/02/2008שמי מלכה ואני מבינה היטב את הבעיה שלך. אני מציע שתנסי את המכשיר שאני משתמשת להעלים קמטים קטנים ועמוקים יותר מהפנים והצואר.
הטל שלי : 054-5363528 email: [email protected] .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעי בגרותליה16/02/2008
אחרי שפצעי בגרות נעלמים נשאר לי בפנים סמנים כאלה לא הרבה כי לא היה לי הרבה פצעי בגרות אבל אמרו לי תמיד שאם אגע בפצי בגרות זה יגרום לדבר הזה אבל אני תמיד הורדתי פצעי בגרות עכשיו אני לי יודעת מה לעשות עם הסמנים האלה האם יש דרך להעלימן או כך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסתרת צלקות
רינת פלג16/02/2008היי ליה!
הצלקות שנגרמו לך מפצעי הבגרות אכן נגרמו בגלל ש"טיפלת" בהם...
הצלקות יילכו ויעלמו עם השנים ועם חילוף תאי העור המתים בתאי עור חדשים (בד"כ הן נעלמות...).
בינתיים, כל מה שנשאר זה להסתיר אותן מתחת למייק-אפ. ואיך עושים את זה? יש שני תכשירים שאני ממליצה עליהם בחום לכל מי שמתאפרת היות והם מצילים ממקרים של "עזרה ראשונה" וממקרי צלקות למיניהם.
התכשיר הראשון הוא קונסילר ירוק והוא מטשטש אדמומיות. מה הכוונה? כל פעם שיש לך פצע אדום את מניחה מעליו את הקונסילר הירוק, בעדינות, ומעליו מייק-אפ. האדמומיות תעלם ולא תיראה.
התכשיר השני הוא קונסילר ורוד, והוא מיועד לשימוש במקרים של צלקות ופיגמנטציה. הפיגמנט הורוד הוא זה שאחראי להסתרת הפיגמנט החום של הצלקות (גם אם זה חום בהיר). השימוש הוא זהה. מניחים את הקונסילר הורוד על הצלקות ועליו מייק-אפ.
התכשירים קיימים בחברות היוקרה ובחברות לאיפור מקצועי. בחברות הוקרה הוא יקר מאוד, ובחברות לאיפור מקצועי מדובר במחיר יחסית סמלי, וכמות גדולה מאוד של חומר. בחלקן הוא על בסיס מים (ממליצה בחום) ובחלקן הוא על בסיס שמן (אני אישית פחות אוהבת על בסיס שמן).
אם את מעוניינת בהמלצה אישית, אנא כתבי לי למייל האישי.
לילה טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרינת, בהמשך לשאלה של ליה..
דנה17/02/2008גם לי יש סימנים כאלה.. צלקות
מפצעי הבגרות..
כמה שנים לוקחל זה להיעלם את יודית?
והאם יש משהו שיכול לזרז את התהליך?
תודה!.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאמת שלא, אבל רחלי אולי תדע.....
רינת פלג18/02/2008אני יודעת מנסיון שעם התחדשות תאי העור בפנים זה עובר, אבל זה לוקח זמן...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרחלי מה דעתך?
דנה18/02/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעי בגרות וסימנים
רחלי אלמקייס19/02/2008Vלדנה ושאר גולשות הפורום ששאלו לגבי פצעים והתופעות הנילוות אז כך,
ראשית כמו שאמרה חברתי להנהלת הפורום רינת אין לגעת בפצעים שיוצאים כל נגיעה משאירה סימן
יש לתת לאשת מקצוע לטפל בתופעה, המטופל יכול לשפר את תהליך הריפוי ע"י שימוש בתכשירים שניתנו לו ע"י קוסמטיקאית.
כאשר יש בעור פצעים,פוסטולות, מה שקרוי בשפת עמנו "חצ'קונים" יש להתנהג כך:
א. אין לחטט בפצעים ובטח לא "לטפל" בהם.
ב. אם יש פצע אחד או שתיים צריך ליבש אותם בעזרת תרחיף ייבוש.
ג. אם יש עור מרובה פצעים שמופעים באופן כרוני יש להתייעץ עם קוסמטיקאית ולנסות לבדוק מה מקור הבעיה (תזונה לקויה, שימוש בתכשירים שאינם מתאימים וכו') ולנסות לאזן את העור ע"י תכשירים מתאימים.
לגבי הסימנים שנותרו לאחר הפצעים אם נותרו כתמים צריך לדעת שכתמים לוקח להם זמן להתבהר תלוי בגיל הכתם, רצוי לעשות פילניג אלפא הידרוקסי פעמיים בשבוע ולטפל בנוזל וקרם הבהרה
השימוש בהם יעשה רק בלילה, חשוב להקפיד על קרם הגנה ביום.
אם כתוצאה מהפצעים נשארו צלקות תלוי בעומק הצלקות כעקרון אפשר להקטין את עומק הצלקת ולגרום לעור להראות אחיד ובהיר מעט ע"י טיפול סדרתי של פילינג אצל קוסמטיקאית, יש מצבים שדרוש התערבות של רופא פלסטיקאי. ליה ודנה רוצות פרטים לגבי תכשירים כתבו לי אימייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הוא קונסיליר האם הוא כמו מייקאפליה16/02/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
ההבדל בין קנסילר ומייק-אפ
רינת פלג16/02/2008היי ליה!
ישנם מספר הבדלים בין מייק-אפ וקונסילר.
ההבדל הראשון הוא במרקם. מייק-אפ הוא לרוב על בסיס מים, ואילו קונסילר הוא על בסיס שמן. ולמה? הקונסילר מיועד לאיזור העיניים בלבד (וזה כבר ההבדל השני...), ואיזור זה הוא איזור יבש מאוד ובעל העור הדק ביותר בגוף. העור הזה זקוק להזנה מיוחדת בגלל שהוא כל כך יבש, ולכן יש לו מוצר ייעודי שומני יותר.
את הקונסילר מניחים על איזור העיניים (עפעף עליון ומתחת לעיניים), בעוד את המייק-אפ מניחים על כל הפנים. יש לזכור לטשטש את המעבר שבין הקונסילר למייק-אפ כדי שלא ייווצרו "פנסים", ולפדר את כל הפנים (כולל עיניים) כדי לקבע את הקונסילר והמייק-אפ.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קניתי היום ערכה מקרלייןילדה14/02/2008
שעושה פילינג קל או משהו כזה.....
צריך לשים את הקרם עצמו על פנים לחות לפי מה שכתוב.......מה זאת אומרת לח???
לשטוף פנים ולא לנגב בכלל או מה? סליחה על השאלה המאוד מטומטמת...אבל חשוב לי לעשות כמו שצריך בדיוק!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילדה
רחלי אלמקייס16/02/2008אשמח לעזור אם תגידי לי בדיוק מה מכילה הערכה, הסדר הוא לשטוף את עור הפנים לעשות פילנג ואח"כ למרוח קרם לחות
בהצלחה רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קומודונים במצח ובאף-לרחליזהר14/02/2008
היי רחלי,
יש לי עור מאוד רגיש ועדין. בנוסף יש לי גם מעט קופרוז באיזור האף והלחיים.
יש לי גבשושיות קטנות על המצח והאף. הבנתי שזה נקרא קומודונים וכדי למנוע את זה כדאי לעשות פילינג מדי כמה ימים(בנוסך לביקור אצל קוסמטיקאית). הבעיה היא שיש לי קופרוז ועור רגיש ולכן פילינג גרגירים לא מומלץ.
אני יודעת שישנם פילינגים שנמכרים אצל קוסמטיקאיות והם מגיעים בצורה נוזלית ולכן אין צורך לשפשף את הפנים. על מה את ממליצה לעור כמו שלי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לזהר
רחלי אלמקייס16/02/2008אמליץ לך לעשות פעמיים עד שלוש פילנג שנקרא פילנג מסדרת מור של חברת סומה הרבה, הפילנג יעניק לעור מראה חלק העור התאים המתים ינשרו וכל תכשיר שתמרחי אח"כ יקלט בצורה יעילה וטובה יותר, אם את רוצה השאירי לי אימייל ונדבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי המשך-
זהר17/02/2008היי רחלי,
האם התכוונת לפעמיים שלוש ביום או בשבוע? בנוסף, אני גרה בגליל אז אני מעט רחוקה ממך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיסמין14/02/2008
מה בא קודם המייק אפ או הקונסילר?
כשרוצים לכסות עיגולים שחורים מסביב לעיניים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שני 2!
רינת פלג14/02/2008טעמי נוחות, קל יותר להניח את הקונסילר, אחריו את המייק-אפ, ולבסוף לקבע את הכל עם פודרה.
כשאת מניחה את הקונסילר על העפעפיים ומתחת לעיניים (באיזור של הכהויות), נוצרים מעיין שני פנסים מסביב לעיניים. בזמן הנחת המייק-אפ, שימי לב שאת מטשטשת את המעבר שבין הקונסילר למייק-אפ וכך תיווצר לך הארה יפה של איזור העיניים, וגם הסתרת הכהויות כמובן.
כדי להאיר את העיניים יש להשתמש בקונסילר בהיר בטון אחד מגוון המייק-אפ, וכדי להסתיר כהויות יש לשלב בקונסילר גם פיגמנט ורוד.
אל תשכחי כמובן פודרה...
לשאלות נוספות, אני כאן...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנק'סס רק מה הכוונה של פיגמנט ורוד?
יסמין14/02/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקונסילרים, כמו במייק-אפ,
רינת פלג14/02/2008יש כל מיני גוונים. בחברות בסופרפארם למשל, יש קונסילרים בגווני העור השונים.
בחברות היוקרה ובחברות לאיפור מקצועי יש גם קונסילרים ורודים וירוקים.
הקונסילר הוורוד מטשטש כהויות, והקונסילר הירוק מטשטש אדמומיות (מניחים אותו מעל פצעים אדומים).
אם את "סובלת" מכהויות באופן קבוע, אני ממליצה לך לרכוש קונסילר ורוד, ולערבב אותו עם הקונסילר הרגיל בו את משתמשת. הצבע הורוד מנטרל את הכהות ומגיע לגוון עור יפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המפורטת!!!!
יסמין14/02/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכיף...
רינת פלג14/02/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש במייק אפנוגה12/02/2008
שלום, האם שימוש במייק אפ בריא לעור ולא מזיק דוקא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי נוגה!
רינת פלג12/02/2008כל עוד את משתמשת במייק-אפ איכותי, שיש לו רשיון של משרד הבריאות כמובן, וכל עוד את דואגת להסיר היטב את המייק-אפ לפני השינה, לא אמורה להיות כל בעייה.
אם מתעוררות רגישויות למיניהן, אז כבר מדובר ברגישות אישית שלך, וזה יכול לקרות מכל תכשיר. שימי לב אם חל שינוי לרעה במצב עורך. אם כן - החליפי מייק-אפ. אם לא, אז רק הקפידי באמת על הסרה מלאה כמו שצריך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)