מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם קרם לחות וסרום של דיור טוביםסיגלית17/04/2008
ומביאים תוצאות טובות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדעתי האישית,
רינת פלג17/04/2008המחיר גבוה מידי ביחס לתמורה. יש תכשירים קוסמטיים מקצועיים, ולא ממותגים, שעושים את העבודה הרבה יותר טוב....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובתך. עור הפנים שלי די
סיגלית17/04/2008יבש, על איזה סרום וקרם לחות היית ממליצה לי?
את מכירה סרום של תפוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה לי שבזה את כבר צריכה את רחלי..
רינת פלג17/04/2008העור שלי מעורב, ככה שאני לא יכולה להמליץ לך על מה שאני משתמשת, אבל אני בטוחה שרחלי תמליץ לך על "מוצר מנצח" שהיא מכירה, כי היא נתקלת בזה יותר ממני...
חג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי! אחכה לתשובתה.
סיגלית17/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסיגלית
רחלי אלמקייס23/05/2008לעור יבש אמליץ לך לשים סרום ויטמין C וקרם ויטמין C אם אינך רגישה להדרים הויטמין C הוא אנטי אוקסידנט מונע רדיקליים חופשיים מזין ממיים ומעניק לעור מראה אחיד וקורן
רוצה לדעת לאיזה חברה יש תכשירים טובים השאירי לי אימייל
שהיה בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לקבל גם יעוץ באותו הנושא
שרון13/07/2008לרחלי שלום! אני בת 32 ,ואשמח לדעת איזה מוצרים (סרום,ולחות)כדאי להישתמש לעור רגיל עד יבש. אשמח עם תשלחי לי בדואר א. המלצות שלך לגבי חברות, כי התחרות בין החברות גדולה ,לכן כשאני מנסה לקבל יעוץ בחנויות,פשוט הדיילות מכירה מתנפלות אליי!בנוסף אשמח לדעת עם זה נחוץ להשתמש בקרם עיניים או שמספיק קרם לחות לאזור הזה? תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לחתונה בקוד לבוש פורמלישפירית16/04/2008
היי,
(בחו") אני אצטרך שמלת ערב :-(, ואיפור כנראה. כל-כך הרבה זמן שלא התאפרתי...אין לי מושג אפילו האם האיפור צריך להתאים לשמלה ? האם לקנות שמלה קודם ואח"כ איפור או שזה לא קשור. שאלות קצת אהבליות אבל זה מראה כמה שנים לא התאפרתי :-)
אשמח לכל עיצה בעניין.
אגב, יש כל מיני הנחות על סטים למשל סט של קרליין אני לא יודעת אפילו האם הצבעים מתאימים לי ....
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שפירית,
רינת פלג16/04/2008קודם כל מזל טוב.
דבר שני, של מי החתונה? אם זה של קרוב משפחה מדרגה ראשונה מקובל להתאפר אצל מאפרת מקצועית וככה נמנעים מטעויות רבות באירוע שנחשב לחשוב עבורך.
בעקרון קודם כל תקני את הבגדים, ואח"כ מגיע תור האיפור. אם תתאפרי אצל מאפרת מקצועית, אז אין בעיה היות והיא כבר תדע להתאים לך את האיפור לבגד ולמבנה הפנים והעיניים שלך.
אם את בוחרת להתאפר לבד, תוכלי להיעזר במאמר "התאמת צבעים באיפור" שמופיע באתר שלי.
בכל מקרה, את תמיד מוזמנת להתייעץ איתי ולהיעזר בי גם פה בפורום, גם במייל וגם בטלפון.
בעניין הסטים שנמכרים בפארמים השונים - הכל טוב ויפה, אבל זה לא עמיד. כשמדובר באירוע שנמשך שעות רבות, ועכשיו כשכבר חם יותר, אני בספק אם זה ישרוד כמו שצריך.
חג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה :-)
שפירית18/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק אפשירן15/04/2008
העור שלי נראה די טוב בלי מייק אפ (הרבה אנשים אומרים שאיני צריכה אך אני מרגישה יותר טוב עם). יש לי עור מעורב, לעתים לאחר מס' שעות אני מבריקה קצת באף. ניסיתי להשתמש בפודרה של שסיידו ללא מייק אפ, והתוצאה יפה וטבעית מאוד אבל זה מייבש לי את העור. אני מחפשת מייק אפ עדין וטבעי או אפילו רק פודרה שלא מייבשת למנוע הברקות באף. ואשמח אם תוכלי להמליץ לי על מייק אפ כזה. רצוי משהו שגם מטפח את העור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי נועה!
רינת פלג15/04/2008בעקרון אני ממליצה בחום על מייק-אפים מינרליים. להמון חברות יש כיום מייק-אפ מהסוג הזה. יש לו כיסוי קליל, טבעי, יפה והוא גם מטפח ומזין את העור.
אם את רוצה המלצה לחברה מסוימת, אשמח אם תשלחי לי מייל פרטי, היות ואני לא נוהגת לפרסם מוצרים וחברות בפורום עצמו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי נועה - שלחת לי מייל אבל אין בו
רינת פלג15/04/2008כתובת ככה שאני לא יכולה לחזור אלייך....
שלחי לי כתובת בגוף המייל כדי שאני אוכל להעתיק....
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמא מודאגת...מישל13/04/2008
הבתי יש 5 נקודות אדומות רק בפנים ואחת נקודה אדומה ביד (בסהכ בת 6 חודשים) למה מופיעות נקודות אדומות בפנים של התינוקתי?אמא טריה מודאגת...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מישל,
רינת פלג14/04/2008לפי מה שאת מתארת זה נראה כמו הצטברות קטנטנה של כלי דם. אני מציעה להיבדק אצל רופא הילדים או רופא עור שמתמחה בילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פילינג להסרת נמשיםמישהי12/04/2008
אני מנומשת מאוד, ולאחרונה נאמר לי כי באמצעות פילינג ניתן להסיר את הנמשים, קבעתי פגישת יעוץ בפרופרוציה, אך אשמח להגיע עם מעט יותר ידע לפגישה, אילו סוגי פיינג יש והאם ישנם סיכונים הכרוכים בכך? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסי בפורום רפואת עור אסטתית
רינת פלג18/04/2008אני מניחה שלרופאים שם יש יותר אינפורמציה בנושא.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנמשים
רחלי אלמקייס24/04/2008לצערי אין אפשרות מוחלטת של הסרת נמשים, האפשרות היחידה הינה הבהרה קלה של הנמשים
ע"י פילינגים קלים.
בשום פנים ואופן אל תעשי פילינג רפואי עמוק כל שהוא.
לדעתי נמשים זה מראה מיוחד ויפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנמשים
רחלי אלמקייס24/04/2008לצערי אין אפשרות מוחלטת של הסרת נמשים, האפשרות היחידה הינה הבהרה קלה של הנמשים
ע"י פילינגים קלים.
בשום פנים ואופן אל תעשי פילינג רפואי עמוק כל שהוא.
לדעתי נמשים זה מראה מיוחד ויפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאורטל11/04/2008
שלום לכן יש לי שאלה : בביקורי בסופר פארם דיילת ניגשה אלייי והציעה לי מספר מוצרים של חברה מסויימת , שלפני זה היא בדקה לי את עור הפנים בעזרת מכשיר מיוחד שמגלה את רמת הלחות , השומן והחוזק של העור ואחכ הראתה לי את התוצאות כשהיא משווה אותם למה שאמור להיות לי יחסית לגילי .רציתי לשאול: האם ידוע לכם איך המכשיר עובד? אולי בעזרת אור מיוחד או צילום?מאוד אודה על תשובתכם!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אורטל,
רינת פלג11/04/2008שלחי לי במייל פרטי את שם החברה אליה השתייכה הדיילת, ואת הסניף בו ביקרת, ואבדוק לך על מה מדובר...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה קרה לרחלי?חן אפרתי09/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
לא קרה לה כלום, היא רק קצת עסוקה...
רינת פלג09/04/2008אני מקווה שהיא תיכנס יותר מאוחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרחלי - קוסמטיקאית יונקהחן אפרתי08/04/2008
הי רחלי,
אני מחפשת קוסמטיקאית של יונקה, מנוסה וטובה.
קיבלתי שם מהמשרד שלהם, אבל אין לי מושג לגביה...
אשמח אם תוכלי לעזור,
חן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר באיזה איזור את מחפשת?
אני09/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופס שכחתי לכתוב
חן אפרתי09/04/2008נתניה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחן
רחלי אלמקייס11/04/2008אם את מעונינת לנסוע לכפר סבא אשלח אותך לבעלים של חברת יונקה, השאירי לי אימייל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחן
חן אפרתי11/04/2008הי רחלי,
cתודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחן
רחלי אלמקייס11/04/2008השאירי לי אימיל ואחזור אליך באימייל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה ...טל08/04/2008
שלום , קניתי לאחרונה מוצרי טיפוח מאחת החברות ושמתי לב שעל הקופסא שזה מכיל צבע טטרזין וקפאין ....ידוע לי שהצבע מאכל טטרזין הוא חומר מאוד מסוכן כאשר אוכלים אותו השאלה אם הוא גם מסוכן כששמים אותו על העור ? והאם קופאין מזיק לעור ?
אשמח לתשובה בהקדם !
תודה מראש ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי טל,
רינת פלג09/04/2008ע"פ מידע שקראתי בפורום של רופא עור, עולה שאין בעיה עם טטרזין כשהוא בא במגע עם העור. מה גם שצוין שם שעדיין לא הוכח שהחומר אכן מסרטן. אם הקרם לא גורם לאדמומיות או תופעות לוואי אחרות (כפי שיכולות להופיע בכל תכשיר קוסמטי), אז אני לא רואה מניעה משימוש בו...
בעניין הקפאין - כבר הכוח ששתייה מרובה של קפאין (קפה, תה, קולה וכו') מזיקה לעור (התייבשות העור, צניחתו, שינוי צבע ופיגמנטציה).
אני אישית לא רואה בעייה בשימוש בקרם המכיל כמות מעטה גם של קפאין וגם של טטרזין - שוב, במידה והקרם לא גורם לרגישויות אחרות.
הנוזל שנספג הכי טוב בתאי הגוף ומועיל להם הכי הרבה הוא מים. מים לבד. לא תה, לא קפה ולא מיץ פטל.... רק מים.
המידע כמובן לא מחליף התייעצות עם בעל מקצוע (קוסמטיקאית, רופא עור).
אני מקווה שעזרתי קצת, למרות שזה יותר התחום של רחלי מאשר שלי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרת ! תודה רבה
טל13/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת המלצה לסרוםיפית08/04/2008
שלום,
אני בת 31 , יש לי עור רגיל ואני רוצה להתחיל להשתמש בסרום לפנים.
אשמח לקבל המלצה על מוצר ספציפי.
בתודה,
יפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר NMF
אני11/04/2008אני בת 29 ומשתמשת בשנתיים האחרונות במוצרי קוסמטיקה של NMF
אלו מוצרים שניתן לרכוש רק אצל קוסמטיקאיות אבל הם מאוד מאוד אייכותים ומוצלחים.
אני משתמשמת בסרום לעינים של קמילאי+קרם עינים+קרם לחות לפנים ומאוד מרוצה מהתוצאות
השחור והנפיחות מתחת לעינים מאוד נאוד התמעטו והפנים נראות טוב.
בהצלחה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליפית
רחלי אלמקייס11/04/2008יפית,
ראשית נסביר:1. מהו סרום?
סרום הינו תמצית מרוכזת של ויטמינם,מינרלים,תמציות צמחים או חומצות שונות, בעלת מולקולות קטנות שיכולות לחלחל לעור עמוק יותר מהקרם, סרום יכול להיות מימי או שומני, ישנן קבוצות שונות של סרומים שלכל אחד מהם מענה לבעיה מסוימת בעור לדוגמא סרומים לעור מזדקן, אנטי אייג'נג, סרומים לכהויות בעור, סרומים להגברת הלחות של העור, סרומים להזנה, סרומים אנטי בקטריאלים לאקנה.
2. למי מיועד סרום ומתי אפשר להתחיל?
סרום מיועד לכולם, ניתן להתחיל כבר בגיל 25 ומעלה.
יפית בשבילך לאור האינפורמציה שנתת לי על סוג עורך אמליץ לך להשתמש בסרום ויטמין C של הולילנד המכיל ריכוז גבוהה של הויטמין ובנוסף חומצה הילרונית זו חומצה שמצויה בגופנו היא מעניקה לעור המון לחות שהעור רווי בכמות מקסימלית של מים הוא נראה זוהר מתוח ומלא חיים, אמליץ לך לשים אותו רק בלילה לפני הלחות מרחי מספר טיפות ועם ידיים לחות הספיגי אותו לתוך העור, או את יכולה להשתמש באחד מהסרומים מבית כריסטינה יאנג פוראבר, פלורואוקסיגא'ן, טרקסין, או בסרומים מחברת NMF כל ההמלצות הללו במידה ויש לך עור ללא פצעים ועור לא שמן במידה ותרצי לשוחח עימי השאירי לי אימייל ואחזור אליך או הסתכלי בהודעה שרשמתי היכן ניתן להשיג אותי
מקווה שעזרתי רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי בהמשך לסרום
סיגל12/04/2008רציתי לדעת האם מומלץ לשים סרום פעמיים ביום?
כי לי המליצו לשים רק בבוקר,אני בת 30+ ויש לי עור רגיל נוטה קצת לשמן.
תודה ,ושבוע טוב!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרחלי , ממתינה לתשובה!
סיגלי15/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי מסיגל
סיגלי15/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל רחלי אלמקייס
רי24/01/2009רחלי היי, מה שלומך? שמי רינת פישמן עבדנו ביחד במכללה הייתי מאוד שמחה לדבר איתך האימל שלי [email protected] או הטלפון שלי 050-9980972 שיהיה לך לילה טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי ולסיגל, תודה רבה על העיצות!
יפית11/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מראות איפור לאביב 2008רינת פלג07/04/2008
היי ובוקר טוב!
אני מצרפת לכן/ם את מראות האיפור לאביב 2008 כפי שהתפרסמו ע"י החברות השונות. שאלות וכו' וכו' - אני פה בשבילכם....
מתנצלת מראה על איכותן של חלק מהתמונות - זה בגלל שהייתי צריכה להקטין אותן.....
תהנו!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איב סן לורן
רינת פלג07/04/2008
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהג'ייד
רינת פלג07/04/2008
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרלן
רינת פלג07/04/2008
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיור
רינת פלג07/04/2008
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנקום
רינת פלג07/04/2008
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמייבילין ניו יורק
רינת פלג07/04/2008
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסופט טאץ'
רינת פלג07/04/2008
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקליניק
רינת פלג07/04/2008
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקלרינס
רינת פלג07/04/2008
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרבלון
רינת פלג07/04/2008
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאנל
רינת פלג07/04/2008
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיסיידו - אחרון חביב
רינת פלג07/04/2008
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטיליגו אצל גבראמיר07/04/2008
הייתי מעוניין לדעת מהן האופציות של איפור להסתרת כתמי ויטיליגו אצל גבר. האם ניתן למרוח מייק אפ על כל הפניםוהאם זה נראה טבעי או שירגישו שאני שם מייק אפ. אם יש מייק אפ כזה אז מה עדיף? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסתרת ויטיליגו
רינת פלג07/04/2008היי אמיר,
הסתרת ויטיליגו ע"י איפור יכולה להיעשות על כל הפנים, ויכולה להיעשות רק באיזורים הנחוצים 0 טיפול נקודתי (תלוי מה הפריסה של הכתמים). קיימים מספר סוגי מייק-אפ שונים לאוציה שהעלית, אך קח בחשבון שמי שמכיר אותך מן הסתם יראה שאתה מאופר. אם אתה מעוניין, שלח לי מייל אישי ואפנה אותך למקום שמוכר מיק-אפ מסוג זה.
מקווה שעזרתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת המלצה לקרם הגנה מהשמש לעורנסיכת הצבעים05/04/2008
שמן
והאם יש קרם או תרסיס שאפשר גם לשים מעל מיק אפ או מיק אפ ופודרה אם אני שוהה מספר שעות בשמש ורוצה לחדש מבלי להרוס את האיפור?
והאם פודרה או למשל אבקת הסוואה של אנה לוטן (זה כמו מיק אפ מינרלי לא?) שכתוב עליו spf
15 או 30 אאו כל מספר אחר זה יעיל ומספק הגנה טובה?
ומבקשת גם המלצה לקרם עינים קליל המכיל הגנה ולא מגרה
וגם לשפתון לחות או אודם המכיל הגנה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור וקרם הגנה
רינת פלג05/04/2008תראי,
היום לכל מייק-אפ יש בתוכו כבר מקדם הגנה. הבעייה היא שמוצר שמשלב בתוכו מוצר נוסף - תמיד אחד יבוא על חשבון השני, ולכן כדי שהמייק-אפ ישאר טוב ועמיד, אין אפשרות לעלות על SPF 15. זה המקסימום....
מה שאת כן יכולה לעשות, זה להשתמש באיפור מינרלי שלרוב מכיל מקדם הגנה גבוה יותר, או לחילופין - וזו ההמלצה שלי - להימנע מחשיפה לשמש. השמש,גם עם קרם הגנה, גורמת לנזקים בלתי הפיכים לעור שלו, מאיצה את ההזדקנות באופן שלא ניתן לטיפול ע"י שום תכשיר, וזה עוד מבלי להזכיר את הסיכון לחלות בסרטן.
אז נכון שכשאנחנו צעירים ויפים אנחנו לא חושבים על זה. אבל חבל אח"כ בגיל 40 להיזכר בטעויות שעשינו.... קיימים היום המון תכשירים משזפים מלאכותיים שנותנים מענה אולטימטיבי.
שפתון עם לחות יש לד"ר פישר (עם SPF30), ובעניין קרם עיניים עם מקדם הגנה - זה רחלי תוכל לעזור לך יותר ממני.....
מקווה שעזרתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה והאם ידוע לך כמה הגנ
נסיכת הצבעים06/04/2008הגנה יש במיק אפ מינרלי אבקתי? לכל החברות יש כי יש לי של עפרה אבקתי ולא כתוב עליו?
וכן גם אני מאד לא בעד חשיפה לשמש אך לפעמים אני עובדת בחוץ
ובכלל אם יש המלצה לקרם הגנה לעור שמן?
ואיך מחשבים הגנה אם שמים כמה מוצרים למשל אם אני שמה קרם לחות שזה 15 ועליו מיק אפ 15 זה יוצא 30 או שלא?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבמייק-אפ מינרלי יש לרוב SPF20
רינת פלג06/04/2008ולא, 15+15 זה לא 30..... SPF 15 תמיד ישאר SPF15...
קרם הגנה מעולה שאני אישית תמיד משתמשת בו (אני נשרפת צ'יק צ'ק), הוא "סקין גארד". הם טוענים שהוא עם אפקט מראה, והוא אכן כזה. גם אחרי יום שלם (באילת בד"כ, כי אני לא נחפשת לשמש מיוזמתי...), אני עדיין באותו גוון ואפילו בלי טיפ טיפונת של שיזוף...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרינת תודה ואיפה קונים אותו?
נסיכת הצבעים06/04/2008של איזה חברה הקרם והאם הוא נטול שומן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברשתות הפארם ואפילו בסופר,
רינת פלג06/04/2008מה שכן, הוא קצת יותר יקר מהאחרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רציתי לדעת אם...נועה04/04/2008
זה חשוב להשתמש במוצרים של אותה החברה או שאפשר לשלב?
אני משתמשת בעיקר במוצרים של גייד- מה דעתכן עליהם? (אני בת 21, עור רגיל, לפעמים קצת יבש, ומדי פעם קצת פצעים)
תודה רבה
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני לפעמים משלבת
סיגל05/04/2008בין החברות,וזה לדעתי בסדר גמור!
אני למשל משתמשת עכשיו בקרם עיניים ובלחות כל אחד של חברה אחרת,והעור שלי קורן וחבל על הזמן!
אני אישית אוהבת את מוצרי האיפור שלהם!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה דברים..
רינת פלג05/04/2008תראי, אין ספק שכשאת משתמשת במוצרים שונים של אותה החברה את עוזרת למה שנקרא "פעולה משלימה". ולמה? משום שכל חברה מייצרת את המוצרים שלה ככה שיפעלו הכי טוב אחד עם השני. אף חברה לאמייצרת כדי לסייע לחברה מתחרה מן הסתם.
אם את משתמשת במוצרים שונים של חברות שונות יש לפעמים מה שנקרא "התנגשות כימית". כל חברה עובדת עם הרכיבים שלה, עם המינונים שלה, והיות ואנחנו לא כימאיות ולא ממש מתעניינות בזה בד"כ, אנחנו לא יכולות לדעת איך העור יגיב לשילוב של המוצרים השונים מהחברות השונות.
זו גם הסיבה שתמיד כתוב לך על השמפו או המרכך "לתוצאה מושלמת יש להשתמש בשמפו/מרכך מסדרה X" של אותה חברה כמובן....
כשאת משתמשת במוצרים שונים של אותה החברה את בעצם מבטיחה לעצמך פעילות מקסימלית של כל הרכיבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היידינה04/04/2008
אני בת 24 ואני כארבעה חודשים אחרי לידה ,בפנים שלי יש כתמים ויש לי שחור מתחת לעיניים האם אם אני אשטוף אותו כל יום בסבון דוב יכול לעזור.איזו קרם אתן ממליצות לתחת העיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה שכחתם אותי
דינה09/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה פשוט לא התחום שלי אלא של רחלי...
רינת פלג09/04/2008בכל מקרה זה לא יורד בשטיפה....
מקסימום את יכולה להסתיר את זה עם איפור, ואם זה מה שאת מחפשת אז תגידי לי ואני אדריך אותך בשמחה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה
סיגל09/04/2008שחור מתחת לעיניים זה בדרך כלל תורשתי, לי אישית יש גם ואני שמה קונסילר טוב שמחסה זאת,וכמובן גם משתמשת בקרם עיניים טוב,אבל שתדעי שהשחור לא יכול להעלם!
אני בטוחה שלרחלי יש גם מה להגיד בנושא,והיא כתבה פה כמה פעמים על כך!
מקווה שעזרתי קצת!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדינה
רחלי אלמקייס23/05/2008לדינה לצערי הרב סבון אינו יכול לעזור בהורדת קטמים בשביל רטמים צריך קרם שיקומי ללילה האינפורמציה עבורך הינה כמו האינפורמציה שרשמתי לגולשת בשם רוני תחת הכותרת סרום קרם וסבון קראי אותה ואם תרצי ידע נוסף אז שאלי אותי
שהיה בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)
















.jpg)
.jpg)



.jpg)