מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהמיכל13/05/2008
יש לדוגמנית טיירה בנקס תכנית בטלויזיה והיה פרק אחד שהיא לימדה איך להתאפר.
היא נתנה בתכנית טיפ למי שקמה בבוקר מאוחר מידי ואין לה זמן להתאפר היא אמרה שתשים עפרון לבן מתחת לעיניים.היא הבטיחה שזה מתאים לכל אחת ואחת. ממישהי עם עור בהיר ועד למישהי עם עור כהה.
האם זה הגיוני מה שהיא אמרה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עפרון לבן
רינת פלג13/05/2008עפרון לבן בתוך העין יוצר אשלייה של עיניים פקוחות. זה מנטרל את הקטע של "הרגע קמתי".
מעבר לכך, בגלל שהוא מגדיל את העין, אני לא ממליצה על זה לא למי שיש לה עיניים גדולות ממילא, וגם לא כל כך למי שיש עיניים עגולות ובולטות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פס תוחם עיניים למטהמימי סגלוביץ12/05/2008
היי
רציתי לדעת שני דברים
1. פס תוחם עם עיפרון אינו נשאר לכל היום. ואני לא אוהבת להתאפר כשאני בעבודה כי יש המון לחץ
ניסיתי לשים בתוך העין ממש כמו שמורים עיפרון את האיילנר חיכיתי שיתייבש וזה נשאר עד הערב מהבוקר. האם זה מסוכן?
2. כמה כסף שכבר הוצאתי רציתי אודם עמיד וכל האודמים האמידים אינם נעימים .
יש לכן הצעות בקשר לעניין?
תודה רבה
המכורה לאיפור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות שחורות על האף
מימי סגלוביץ12/05/2008יש לי נקודות שחורות על האף בלבד
כששהייתי צעירה הלכתי לקוסמטיקאית שהוציאה את השחורים אבל תוך כדי כאבים
מה לעשות עם השחורים הללו. הם מאוד קטנים איך מנקים אותם בלי שיכאב
האם אפשר לעשות משהו ביתי לבד בעניין?
תודה מימי המכורה לאיפור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי מימי,
רינת פלג13/05/2008אענה לך בעניין האיפור -
כל עוד את משתמשת במוצר שמיועד לעיניים והוא לא מעורר אצלך רגישות מיותרת - אין שום מניעה. הבעיה מתעוררת כשמניחים בתוך העין מוצר שאינו מיועד לעיניים....
מבחינת אודם עמיד - את מוזמנת להיכנס לאתר שלי, ותראי שם מאמר על איך בדיוק לגרום לאודם להיות עמיד יותר. שלחי לי מייל אישי ואתן לך שם של חברה עם האודמים הכי עמידים ו"טעימים" יחסית. היא גם לא יקרה בכלל.
זכרי, שככל שהאודם מגעיל יותר ככה הוא עמיד יותר, וככל שהגלוס דביק יותר ככה גם הוא עמיד יותר.
מקווה שהמאמר יסדר לך את עניין העמידות - זה הפתרון היחיד לעמידות באודם.
(דרך אגב, ידוע שהוצאת שחורים באיזור האף היא הכואבת ביותר מכל איזור אחר בפנים.... אבל חכי לרחלי אולי יהיה לה מה לחדש לנו)
לילה טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה מאוד על התשובה
מימי סגלוביץ13/05/2008ההתייחסות שלך עזרה לי. עדיין נשארה בעיית השחורים באף.
בינתיים תודה רבה
מימי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמימי
רחלי אלמקייס23/05/2008השחורים באף לידע כללי בשפה המקצועית נקראים קומודונים,
אין הרבה מה לעשות בבית פשוט עליך לפנות לקוסמטיקאית אבל עליך לדעת שאזור האף הכי כואב בטיפול כדי להקל על הוצאת השחורים פשוט מאוד בבית בצעי בתדירות של פעמיים בשבוע פילינג ביולוגי קל או אופציה שניה לעשות פעם בשבוע פילינג גרגירי ואח"כ פילינג אלפא הידרוקסי קליל
הפילינג יגרום למראה עור אחיג לעור להיות מוכן לקליטה טובה של החומרים שתניחי עליו אחרי הפילינג כמו קרם לחות או קרם שיקומי בלילה ובנוסף הטיפול הזה יקל על ההוצאה אצל הקוסמטיקאית.
בהצלחה כל שאלה נוספת אשמח לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביה"ס לעיצוב גבותאורטל12/05/2008
היי,
אני גרה באשדוד ורציתי המלצה על ביה"ס מקצועי ואמין לעיצוב גבות באיזור מגוריי, מאשקלון ועד ראשל"צ. אם אפשר פרטים למייל - [email protected].תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיצוב גבות
רינת פלג17/05/2008אורטל היי,
שלחתי לך מייל בנושא...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול פניםרחל11/05/2008
יש לי עור פנים שמנוני מדי פעם חצקונים וקצת צלקות בפנים אין לי כסף לקוסמטיקאית
איך אני יכולה לטפל בפנים שלי לבד? (להחיות ולחדש אותו)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי רחל,
רינת פלג11/05/2008עניתי לך כבר על שאלתך, אנא קראי מספר הודעות למטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקות בפניםרחל10/05/2008
יש לי צלקות (אומנם עדינות) בפנים כתוצאה מאקנה בגיל ההתבגרות אבל זה מפריעה לי מאוד ומכער לי את הפנים מאוד מה אני יכולה לעשות ? (מלבד פילינג עמוק)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקות בפנים
רחלי אלמקייס23/05/2008צלקת כמה שעדינה היא תהיה היא עדין נמצאת בדרמיס שהיא שכבה שניה של העור לכן קשה לטפל בצלקת אבל אפשרי להעניק לצלקת מראה עדין יותר ולהקטין את העומק שלה הכיצד?
איני יודעת מדוע כתבת לא פילינג עמוק, לידע כללי אין לך מימה לחשוש פילינג עמוק של הקוסמטיקאית אין הוא עמוק כמו של רופא פלסטיקאי, הקוסמטיקאית עושה קילוף עדין שגורם לתאי העור להתחדש ולעור לראות יותר יפה אחיד וקורן כתוצאה מהקילוף הצלקות פשוט יצתמצמו בנוסף ישנו הטיפול המשלים בבית הטיפול המשלים בבית והאינטנסיבי יעשה בלילה עם קרם שיקומי המכיל רטינול 0 הרטינול הוא נגזרת של רטין A לרטין יש תכונה לחידוש רקמות מואץ ולחיזוק סיבי הקולגן והאלסטין האחראים על חוזק וגמישות העור בנוסף הרטין עושה גם הבהרה).
אם בכל זאת את פוחדת מפילינג עמוק ורוצה לטפל בבית עם קרמים שיקומים גם אפשרי רק שהטיפול יהיה ארוך יותר בכל אופן אשמח להמליץ לך על קרמים שיקומים אם תשאירי לי אימייל
שהיה בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי
רחל10/06/2008תודה שענית לי (אני מתנצלת שאני עונה רק עכשיו הייתי מאוד עסוקה בימים אלו) אחת הסיבות שאני לא רוצה לעשות פילינג עמוק כי הוא מאוד יקר כבר ביררתי ולא אכפת לי לנסות את מה שאמרת אם זה כמובן יעזור, המייל שלי : [email protected] תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהההה על ריסיםספיר1510/05/2008
ה' לא בירך אותי בהמון ריסים......
ובערך פעם ביום או יומיים אני רואה שנושר לי ריס
זה נורמלי?????
ועוד משהו
עם לא מורידים את הרימל מהריסים יש מצב שזה גורם לנשירת הריסים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי ספיר,
רינת פלג10/05/2008הריסים הם שערות רגילות בגופנו בדיוק כמו השיער שעל ראשך, ולכן טבעי לחלוטין שהם ינשו. אל תדאגי - הם מתחדשים ואת אפילו לא שמה לב....
לשאלתך בעניין המסקרה - אכן זה גורם לנשירה מוגברת של הריסים. זה בערך כמו שלא תחפפי את השיער שבועיים... אח"כ שתחפפי תצטרכי "לשקם" אותו קצת כי הוא לא היה מטופח הרבה זמן.
את חייבת להקפיד על הסרת המסקרה כמו שצריך, ולא רק בגלל הנקיון אלא גם בגלל שזה מאוד קרוב לעיניים שהן איזור רגיש ממילא...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ועוד שאלה
ספיר1510/05/2008יש אולי איזה פטנט שיוכל לעשות את צמיחת השיערות בריסים מהיר יותר
חח ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא שידוע לי,
רינת פלג10/05/2008מקרה, המסקרות היום יכולות לעשות פלאים, ככה שזה באמת לא כזה סיפור לעשות מהריסים משהו שהם לא.....
אם את רוצה המלצה למסקרה ספציפית, אשמח אם תשלחי לי מייל אישי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה המייל שלך
ספיר1513/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה[email protected]
רינת פלג13/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסקרה
לירז23/06/2008היי,הייתי רוצה שתמליצי לי על מסקרה טובה.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי לירז,
רינת פלג23/06/2008אנחנו לא נוהגים להמליץ על מוצרים בפורום (פרסום...), אז אני אשמח אם תשלחי לי מייל אישי ואמליץ לך על מסקרה מעולה.
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת יכולה פשוט לעשות הלחמת ריסים
רונית28/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההלחמת ריסים לא מתאימהלכל אחת,
רינת פלג28/06/2008היא מצריכה "מילוי" כל כמה חודשים, ולא נראית טבעית כמו המסקרה.
זה עניין של העדפה אישית. אני לא מוצאת שהלחמת ריסים היא תחליף ראוי למסקרה, אבל זה עניין של העדפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיצד לחדש את עור הפניםרחל09/05/2008
אני בת 29 ולא משתמשת בשום דבר שמנקה פנים ומחדש את העור (למשל פילינג) העור שלי נראה לא יפה שמנוני מחוצקן ומנומש במה להשתמש כדי לחדש את העור ולהחיות אותו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי רחל,
רינת פלג10/05/2008עד שרחלי תענה לך, אני באופן אישי ממליצה בחום על פילינג פעם בשבוע, ולו רק בגלל ההרגשה הנפלאה שיש בפנים אחר כך (שלא לדבר על השינוי המשמעותי במראה העור ובגמישותו)... הפילינג מסיר את כל התאים המתים, והעיסוי שאת עושה תוך כדי לפנייך, ממריץ את זרימת הדם ומחדש את התאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחל
רחלי אלמקייס23/05/2008חידוש עור הפנים הינו תהליך של שיגרת טיפוח יום יומית
עליך לרחוץ את הפנים בסבון לעור שמן אקנתי ( רימונים, אנוקס אנטי בק)
את יכולה פעם בשבוע לעשות פילינ ומסכה ( פילינג המכיל חומצה סילצילית המרפאה אקנה, פילינג פלנטגו )
המסכה נעשת אחרי הפילינג היא נמרחת בשיכבה דקה ממתינים 10 דקות עד ליבוש מוחלט ומצירים ( אמליץ על מסכת אנוקס או דאבל אקשן)
בבוקר מרחי לחות קלילה ללא שומן וחסם שמש חשוב מאוד (גם החסם שהיה ללא שומן )
בערב לאחר ניקוי הפנים יש למרוח קרם שמכיל חומר פעיל שנקרא חומצה אזלאית.
אשמח לתת לך אינפורמציה על התכשירים אם תשאירי לי אימייל שנוכל לדבר דרכו
יום נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נמשיםרחל09/05/2008
יש לי נמשים שכבר נמרחים לי על הפנים כיצד מתפתרים מהם וגם מעור פנים שומני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרחל
רחלי אלמקייס23/05/2008אין שום דבר שמעלים נמשים אפשר להבהיר אותם ע"י מריחת קרם המכיל חומרי הבהרה בלילה אבל הם עדין יהיו על הפנים , לדעתי נמשים זה יפה שימחי במה שיש לך
עור שומני הוא עור טוב הוא עור שלא יתקמט מהר אבל בכל זאת צריך לאזן אותו שלא יהיה בו פצעים פשוט לשטוף בסבון בוקר וערב להניח לחות קלילה על בסיס מים איני יודעת את גילך
אם תכתבי לי את הנתון על גילך אולי את יכולה להשתמש בנוסף בפילינג אז אמליץ לך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי
רחל10/06/2008מצטערת שעניתי רק עכשיו, הגיל שלי הוא 29
האמת, התחלתי לעשות עכשיו פילנג ומסכת חימר לבן של לנקום פעמים בשבוע האם זה מספיק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפורשי08/05/2008
היי אני בת 12
ואני כבר מתאפרת בסדר דווקא
אך שאני מנסה ליצור את המראה הטבעי והלא מתאמץ אני לא מצליחה ויוצא לי מוגזם מידי ועקום
תוכלו להמליץ לי על שיטות וטיפים להצליח לעשות את המראה הזה?
ושאלה שנייה :
יש לי שפתיים דקות, השפה העליונה ממש דקה יש איזשהי דרך לתת לה מראה עבה יותר?
וגם ראיתי באתר שלך את צללית הקסם.. תוכלי להסביר לי מה זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שי,
רינת פלג09/05/2008כשאת מתאפרת עלייך להתאפר במייק-אפ נוזלי ולא מוצק. את צריכה לשים לב לעניין הנחת המייק-אפ משום שמייק-אפ נוזלי מתייבש ומתקבע במהירות ולכן את חייבת לעבוד זריז.
כשאת מניחה את המייק-אפ שימי לב שאת מטשטשת "שאריות" לכיוון הצוואר, ולא מסיימת את ההנחה בקו הלסת. כך תימנעי מעניין ה"מסיכה".
מבחינת עיבוי השפה, גלוס שקוף או בהיר יעשה את העבודה. הוא נותן אשלייה של שפתיים מלאות יותר.
בעניין צללית הקסם, פני אליי במייל אישי בבקשה [email protected], או דרך האתר שלי
ואסביר לך הכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד כמה דברים
שי09/05/2008אני בדרך כלל שמה קונסילר זה בסדר? ומה זה משנה אם אני ישתמש בנוזלי או לא ? מה השינוים?
ואני חייבת להגיד שגלוס שקוף אצלי לא ממש עוזר אני חושבת לפחות כי זה נותן דווקא אשליה הפוכה.
ודבר אחרון אם אני רוצה ליצור את המראה השזוף איך אני יכולה לציור אשליה כזאת רק בעזרת איפור? ובגוף עצמו אפשר גם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגיל 12,
רינת פלג10/05/2008אני חושבת שמייק-אפ נוזלי זה מעל ומעבר. אני לא נכנסת פה לדעותי האישיות, אבל מייק-אפ מוצק יגרום לך להיראות הרבה יותר מבוגרת ומייק-אפ נוזלי נותן כיסוי עדין וקליל ועדיין כיסוי טוב.
בעניין הגלוס -זו רק תחושה שלך אולי כי את כבר רגילה. נסי להחלף את הגוון למשהו טבעי שמעט מחזק את גוון השפתיים שלך. העקרון הוא מאוד פשוט - בהיר מבליט ומגדיל, כהה - מקטין ומשקיע.
מבחינת שיזוף, את יכולה להשתמש במייק-אפ מעט כהה יותר, או בפודרה משזפת. זה יתן את האפקט, וגם בגוף את יכולה לעשות את זה אם כי אני באופן אישי, לא מוצאת טעם בלאפר את כל המקומות החשופים בגוף, מה גם שבקיץ יש הרבה כאלה....
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דילגתם על השאלה שלירוני07/05/2008
שלום
אני מעוניינת לקנות קרם פנים תכשיר ניקויי וסרום.
אני בת 36 עור מעורב יבש בצדדים שמנוני יותר באזור ה-T יש לי בעיית פיגמנטציה בעקבות ההריון, מסכת הריון, שלא עוברת כבר שנה וחצי, השתממשתי בתכשירים של דקלאור ללא שינוי, עברתי לדיור לטיפול אנטי אייג'ינג, לא הרגשתי שהיה שיפור במשך שנה ואחד הקרמים לילה שלהם גם צרב לי, חזרתי לקרם של קרליין עכשיו, האמת שהוא מרגיש נעים כי הוא שמן, קניתי קרם לעור יבש, אבל אולי יש טובים ממנו..
הייתי מבקשת המלצה לא משוחדת כמו של דילות היופי בסופר פארם לקרם יום, קרם לילה, סרום ותכשיר ניקויי אציין כי לאחר מקלחת העור מרגיש מאוד יבש ולכן העדפתי היא לקרם שמנוני יותר.
תודה רבה וסליחה על האורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יקירתי, לא דילגתי,
רינת פלג07/05/2008את פשוט חייבת את רחלי.....
מה שאני יודעת בקוסמטיקה וטיפוח זה כלום לעומת הידע שיש לרחלי, ולכן לא עניתי לך.
את פשוט צריכה תשובה מקצועית יותר....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאו קיי אני מחכה לרחלי:-)
רוני07/05/2008תודה אני אחכה לרחלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוני
רחלי אלמקייס23/05/2008עניתי לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרוני
רחלי אלמקייס29/05/2008רוני עניתי לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור קבוענירית07/05/2008
אני שוקלת לעשות פס של איפור קבוע בתוך העין, שתמיד האיפור שם נמרח לי.
האם ניתן לעשות באיזור רגיש זה זה איפור קבוע ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי עדן,
רינת פלג07/05/2008חוץ מאיפור קבוע, את יכולה אחרי שאת מניחה את העפרון, להניח צללית שחורה על אותו הפס, וזה יקבע לך אותו לכל היום.
בעניין איפור קבוע, אני מניחה שרחלי תענה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסיכה לפניםיעלי07/05/2008
היי
בשבועות האחרונים הפנים שלי נורא יבשות
אני אשמח לקבל הצעה למסיכת הזנה שאפשר לשים על הפנים למשך הלילה.
זה נורא מוזר כי הקילוף לא מפסיק כבר הרבה זמן, אני צריכה מסיכה עם הרבה לחות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלי קשר למה שרחלי תענה לך, אבל
רינת פלג07/05/2008את שותה מספיק? הכוונה היא למים ולא לכל מיני משקאות אחרים....
אם לא שותים לפחות ליטר וחצי ביום העור נראה הרבה פחות טוב, וגם באמת מתחילים קילופים כאלה כמו שאת מתארת שמתלווים לתחושה לא נעימה וקצת מחוספסת של העור.....
אני יכולה להמליץ לך תכשיר שאני משתמשת בו, אבל אני מציעה שתראי אם את שותה כמו שצריך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד שאלה קטנה..מיכל07/05/2008
אני מתחילה לעבוד בעבודה עם קהל ואני רוצה לצאת מהבית יותר מסודרת(מייק אפ, קונסילר סומק וכו'..)
1.איך להתאפר שייצא יפה אבל לא כבד מידי? צבע פנים לבן, שיער שחור ועיניים חומות.
2.הפנים שלי ארוכות ורציתי לדעת האם יש דרך לאפר אותן כך שיראו מלאות יותר?
תודה רבה !!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את מוזמנת לאתר שלי, יש שם מאמרים
רינת פלג07/05/2008שונים, וביניהם איפור ליום יום.
כנסי, קראי, ואם יש שאלות נוספות, אני כאן.
בעניין פנים מלאות יותר, הניחי סומק ורוד לרוחב (בקו אופקי) ולא כמו שמצויין במאמר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם עיניים - היכן למרוח?יפית06/05/2008
האם אמורים למרוח קרם עיניים גם על העפעפיים או רק באיזור שמתחת לעיניים?( אני בת 30)
בתודה מראש,
יפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי יפית,
רינת פלג06/05/2008אתקרם העיניים מניחים גם על העפעפיים וגל מתחת לעיניים (בחלק שמתחת לריסים התחתונים, איפה שבד"כ יש כהויות למי שמאוד עייפה...).
אם תנסי לצייר קו דמיוני, זה יוצר מן עיגול, סביב העין, עד הגבה בגבול העליון, ועד תחתית השקע שמתחת לעין בגבול התחתון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרום סבון וקרםרוני04/05/2008
שלום
אני מעוניינת לקנות קרם פנים תכשיר ניקויי וסרום.
אני בת 36 עור מעורב יבש בצדדים שמנוני יותר באזור ה-T יש לי בעיית פיגמנטציה בעקבות ההריון, מסכת הריון, שלא עוברת כבר שנה וחצי, השתממשתי בתכשירים של דקלאור ללא שינוי, עברתי לדיור לטיפול אנטי אייג'ינג, לא הרגשתי שהיה שיפור במשך שנה ואחד הקרמים לילה שלהם גם צרב לי, חזרתי לקרם של קרליין עכשיו, האמת שהוא מרגיש נעים כי הוא שמן, קניתי קרם לעור יבש, אבל אולי יש טובים ממנו..
הייתי מבקשת המלצה לא משוחדת כמו של דילות היופי בסופר פארם לקרם יום, קרם לילה, סרום ותכשיר ניקויי אציין כי לאחר מקלחת העור מרגיש מאוד יבש ולכן העדפתי היא לקרם שמנוני יותר.
תודה רבה וסליחה על האורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרוני
רחלי אלמקייס23/05/2008בהשיגרת טיפוח שצריכה להיות עבורך היא :
ניקוי בוקר וערב בסבון שלא מייבש סבון שלא מכיל דיטרגנט שהוא חמור מקציף שגורם ליובש רצוי שבסבון יהיו גם רכיבים שתכונתם היא להבהיר.
דוגמאות לסבון סבון אמבליקה או סבון מור.
בבוקר לאחר הסבון מרחי קרם לחות קליל ומעליו מרחי חסם שמש כלומר מקדם הגנה.
המקדם הגנה הינו תכשיר חשוב עבורך אם את יוצאת מהבית ביום ללא חסם שמש את רק מחריפה את תופעת הפיגמנטציה.
דוגמאות לחסם שמש :( חסם שמש יכול להיות עם מעט מייק אפ שמתאים לכל גווני העור או ללא מייק אפ.) סנברלה או תחליב הגנה זהוב.
תהליך שיקום עורב כלומר הטיפול בפיגמנטציה והטיפול במקרם העור יעשה בלילה ע"י קרם שיקומי
לאחר ניקוי הפנים בלליה עליך למרוח נוזל לפני הקרם הנוזל יגרום להבהרה ולחידוש העור מעל הנוזל מרחי קרם הבהרה - כידצ החומרים הללו ישפיעו על תיקון מראה העור?
חומרים אילו מכילים רטין A או רטינול שזה נגזרת של הרטין, השפעת הרטין על העור היא לגרום לחידוש רקמות העור ע"י סילוק התאים המתים והן להבהיר את העור
בנוספת קיימת אפשרות להניח מעל הנוזל קרם שמכיל חומצה אזלאית , חומצה זו שמקורה מפיטריה היא מבהירה ואנטי דלקתית
חשוב מאוד לציין שני דברים:1. אם הינך בהריון או מניקה השימוש בקרמים השיקומיים שמכילים רטינול וחומצות שונות אסור בהחלט.
2. עליך לדעת שכתם הינו לא רק מעל העור אלא הינו נמצא עמוק בשכבות הפנימיות של העור ולכן ההבהרה לוקחת זמן ממושך מאוד וברוב המקרים אין הכתם מתבהר ב100% אבל שילוב בין פילינג טוב אצל קוסמטיקאית ובין הטיפול בבית יביא תוצאות משמעותיות ונראות לעין לעורך.
את התכשירים תוכלי לרכוש מקוסמטיקאיות בלבד.
שהיה בהצלחה לאינפורמציה נוספת אשמח אם תשאירי לי אימייל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)