מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לפרופ' דוד בידר בבקשה מענהללא שם19/11/2023
אני מטופלת של pgd לאחר לידת ילד ונסיון להרות עשיתי שלוש פעמים החזרות שכשלו וביום רביעי עשיתי החזרה של עובר טרי על מחזור טבעי שהו באיכות 6AA עשיתי היום בדיקת הריון בתית שיצאה שלילית
קראתי כמה פעמים שאתה לא ממליץ להגדיל את העוברים עד ליום 6 ושאלתי את המעבדה אמרו לי שתמיד עושים את זה .
נשאובה 13 בציות והיה 12 עובר שרדו 6 עוברים עד ליום ה6 שכולם יצאו בראים
לאחר שקראתי שאתה לא ממליץ להגדיל עוברים עד יום 6 אני מרגשה את כל מה שעברתי שהיה סתם
וחושבת אם לעשות החזרה עוד פעם או שאין טעם לזה !
בבקשה לענות לי
למה אתה לא ממליץ על החזרת עובר ביום 6 ?
ומה הסיבה שזה פעם 4 שלא נקלטת להריון למרות שיש לי ילד צריך לעשות איזי שהוא בדיקות
אני בת 31 בעלי עם זרע נמוך
אני מודה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרופסור
פרופ` דוד בידר19/11/2023זה לא שאני לא ממליץ לגדל יום 6 אך זה מוזר שכולם יום 6.
צריך לראות דפי מעבדה ולהבין למה גידלו עד יום 6 ולא 5.
בכל אופן PGD עושים ביום 3 והייתי מחזיר עוברים יום 3* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 שאלות מה דעתךנויה18/11/2023
היי פרופ׳
שבוע 28 וחוששת שיש לי דלקת בפות. האם מותר לבדוק עם ספקולום?
לגבי חיסון שעלת, האם יש חלילה סיכונים? מדובר על הריון יקר אבל מצד שני שמעתי שחשוב לעשות אותו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 2
פרופ` דוד בידר18/11/2023חיסון שעלת לעשות ז.
אין בעיה לבדוק עם ספקולום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדנומיוזיס ופרוגילטון וניסיון להרותאנונימית18/11/2023
בת 40 מנסה להרות. בעבר 3 הריונות.
בהיסטרוסקופיה שבוצעה בשל דימומים וכאבים בין מחזורים אובחן אדנומיוזיס.
נרשם לי פרוגילטון ל2 חודשים כשאם לא אכנס בהם להריון יפנו אותי למרפאת פריון.
כעת בין שתי החפיסות ללא קבלת מחזור.
מבינה שפרוגילטון לעיתים איננה מאפשרת ביוץ ולעיתים לוקח 3 חודשים לתחילת המחזור הבא.
אם כך מה ההגיון בלקיחתה במצב זה?
האם יש טעם בהמשך הלקיחה של החפיסה השניה ?
חוששת לאבד זמן יקר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פעלי לפי המלצת הרופא המטפל שלך שטעמיו עמו
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי18/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי ביוץ ומחזוראמה17/11/2023
שלום רב
בת 30, הפסקתי נטילת גלולות לאחר כתשע שנים ומאז לט קיבלתי מחזור, עברו כבר למעלה מ9 חודשים.
ביצעתי מספר בדיקות הורמונלית תקינות
אציין שבעברי ירדה במשקל ותת משקל אך מאז עליתי למשקל תקין (בעבר קיבלתי וסת טבעית גם במשקל נמוך ממה שאני היום)
בדיקות אחרונות:
טסטוסטרון 0.4 nmol/L
אסטרדיול 181 pmol/L
SHBG 94.4 nmol/L
Free androgen 0.4
Oh progesterone 17 1.55
LH 9.10 IU/L
FSH 10.30 IU/L
פרוגסטרון קטן מ2
מודעת לFSH שכביכול נראה גבולי אבל כאמור איני המחזור ולכן לא מדובר בתוצאה שבהכרח מהימנה בעיני וקראתי רבות בנושא ולהבנתי גם בדיקת AMH אינה יציבה ומהימנה בהכרח, במיוחד לאור העובדה שכרגע אין מחזור סדיר
אני מעוניינת בהיריון
במעקב הרופאה שלי אמרה שרואים הרבה זקיקים וביציות
לתחושתי הגוף מנסה לבייץ ולא מצליח, חשבתי שאולי בגין תת המשקל שהיה בעבר וכרגע הגוף צריך מעין משהו שיעזור לו להתניע מאחר וייתכן ו גלולות מסכו שנים רבות על היעדר מחזור (קיבלתי עם גלולות כמובן כל חודש)
כרגע נטלתי 21 יום בעצת הרופא פרוגילוטון וכיום התחלתי מחזור כך נראה, לפחות התחלתי
לפני כן נטלתי פרוברה למשל חמישה ימים ולא קיבלתי
כרגע מתבלטת איך להמשיך, האם נכון לקחת לטרוזול להשריית ביוץ? ואם כן מתי? איך אוכל גם לסדר ביוץ ומחזור להמשך? תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הייתי שוקל להתחיל ישר טיפול להשראת ביוץ באמצעות זריקות של גונדוטרופינים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי18/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
אמה18/11/2023תודה רבה
מדוע לא טיפול תרופתי למשל לטרוזול? מאוד חוששת מזריקות והייתי מעדיפה לנסות קודם בדרך ״עדינה״ יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הסיכוי להשרות ביוץ הוא ודאי יותר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי19/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודאגת
שאלה נוספת20/11/2023שאלה נוספת ברשותכם תודה רבה על המענה
כעת ביצעתי בדיקת דם ביום 4 לוסת (כאמור קיבלתי לאחר פרוגילוטון)
Fsh ירד ל9
LH ירד ל3.2
דווקא שמחתי בבדיקות הקודמות שהיו יותר גבוהים מה שמעיד על התקרבות לערכי ביוץ ברמה מסוימת וכעת ירדו בגין הוסת שנובעת מפרוגילוטון
האם אכן יש מקום לדאגה? לא ״הרסתי״ בעצם את ההורמונים שהיו גבוהים וטובים? מפחדת שעכשיו יקח זמן אם בכלל יגיעו לכך שוב
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודאגת
פרופ` דוד בידר20/11/2023לא הרסת שום דבר ולבדיקות אחרי נטילת פרוגילוטון אין שום משמעות, כי פרוגילוטון מוריד ערכים ולכן התוצאות הן לא של המצב האמיתי.
מה שיעץ לך פרופסור אשכנזי זה הנכון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פונדקאות וסוג דם תורמת ביצית- השלכותליבי רן17/11/2023
יש לנו עוברים מתרומת ביצית אנונימית עם סוג דם של תורמת a - לבעלי יש סוג דם O+ , מה הדגש שעליינו לבקש מהפונדקאית האם לשים לב לסוג דם a או o או כל סוג דם אחר אפשרי ? והאם נכון שעדיף rh חיובי ? השאלות שלי נובעות מבחינת הקליטה וסיכונים בלידה עם סוגי דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פונדקאות
פרופ` דוד בידר17/11/2023סוג הדם לא משחק פה שום תפקיד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח הורמונים- יום 3 לווסתאופק17/11/2023
הי
בת 38 אשמח שתעזרו בפיענוח
LH 3.6
פרוגסטרון 2.6 (עם דיאה)
אסטרדיול 186
FSH 17.4
תודה
ותודה על הפורום החשוב הזה שאתם מנהלים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח
פרופ` דוד בידר17/11/2023הבדיקה מראה על סיום קיימות של ביציות תקינות.״
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך יודעים על איכות?
אופק17/11/2023הfsh לא מעיד רק על כמות? לפי מה בבדיקות מסיקים על האיכות של הביציות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עדיין ניתן להשיג ביציות איכותיות גם בתנאים כאלו,במקומך הייתי שוקל לפנות לאלתר לרופא פוריות -הטיפול הייעודי המומלץ הנו הפריה חוץ גופית
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי18/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרה על בסיס טבעינטלי17/11/2023
שלום,
יש לי עוברים מגיל צעיר
חייבת לעשות החזרה על בסיס טבעי כי אסור לי אסטרופם
עברתי רופא
עד עכשיו נעשו החזרות עם הזרקת אוביטרל
הרופא החדש אמר:"מה הטעם לעשות על מחזור טבעי אם לוקחים אוביטרל?"
אשמח לדעתך
אשמח גם להבין את הטיעונים. מהמעט שאני מבינה האוביטרל מדייק את זמן הביוץ ומחזק את הגופיף הצהוב (אני מקבלת תמיכה מבסיבית גם) לא יודעת מה היתרונות של החזרה טבעית מוחלטת
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האוביטרל מתזמן את הביוץ סביב הזמן המשוער לעומת ההתרחשות השיזיפית הטבעית היוצרת את התגובה האותנטית ביותר ברירית הרחם המכשירה אותה להשתרשות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמת בטא 3 שבועות אחרי הפלה נדחית+שאלותנואל16/11/2023
שלום רב,
לפני 3 שבועות בדיוק עברתי הפלה עם מנת ציטוטק 1 בעובר שבוע 9 שלא נצפה בו דופק וסיים להתפתח בשבוע 8. לפני שבוע עשיתי בדיקת אולטרסאונד שבה נצפה קריש דם 15/4.6 מ"מ ועובי רירת הרחם 8 מ"מ. הרופאה נתנה לי חצי מנת ציטוטק (2 כדורים).
היום, ביצעתי בדיקת בטא שהתוצאה שלה היתה 43 IU/I.
האם בטא כזו תקינה בשלב זה?
קיבלתי המלצה לעבור היסטרטקופיה מיד לאחר סיום הדימום של הווסת הקרובה.
מה הצפי פחות או יותר לתחילת קבלת ווסת?
שאלה נוספת, האם בשלב זה ניתן לחזור לקחת את התוסף DHEA כפי שהמליץ רופא הפריון (אני מתכננת לחזור לטיפולי IVF) או שיש להמתין עד שהבטא תתאפס?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הערכתי היא שאת לקראת התאפסות התהליך,בכל מקרה ראוי חעקוב ולבחון שהכול חזר לראשיתו
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך
נואל18/11/2023תודה על תשובתך. האם בשלב הזה כבר ניתן להתחיל לקחת Dhea?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מניסיונו רב השנים איני רואה ערך מוסף בנטילת התכשיר,בכל מקרה אין הוראת נגד לנטילה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי19/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא מוכפלת ב 35%מאיה16/11/2023
אז ככה בממוצע הבטא שלי עולה כל 4 ימים, 2.11 הראשונה הייתה 56 והאחרונה היום 482.
אתמול הייתי אצל הרופא וראה שק קטן תוך רחמי.
קראתי בספרו המקצועית שגם עלייה מינימלית של 35% בבטא, עשוייה להסתיים בהריון תקין.
כמו כן בבדיקה ראה עוד נקודה קטנה שחשב שאולי הייתה שק נוסף, גם כאן קראתי כי הריון שמתחיל בתאומים והאחד מתמוסס עלול לגרום להכפלת בטא איטית יותר...
האם ישנם מקרים קליניים של הכפלות בטא כאלה שמסתיימות בידיים מלאות? על אף כי אני מניחה שחלק מההריונות עם בטא שאינה מוכפלת כל יומיים מופסקים...
הרופא נתן לי כדורים, ציטוטק כדי להפסיק אך לא אמר שיש הכרח, אפשר עוד להמשיך לעקוב.
ושאלה אחרונה תוך כמה זמן ההריון ייפול לבדו במידה והוא אכן אינו מתפתח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ערך הביטה שציינת שבועיים לאחר התשובה החיובית הראשונה מצביע על היריון חא תקין בעליל ואפילו אפשרות של היריון מחוץ לרחם-פני לביקורת רפואית ובדיקת אולטרסאונד
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחתי ריח חזק של אקונומיקהרותם16/11/2023
היי פרופ׳
שבוע 27 והיום בסופר אמנם שמתי מסכה אבל בדיוק ניקו את הרצפה באקונומיקה והיה ריח חזק מאוד ככה שנשמתי את האדים. אחכ הרגשתי טעם לא טוב בפה מעין מרירות כזו. רציתי להקיא. האם חלילה יכול להיגרם נזק להריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם החששות מוצדקיםגיא15/11/2023
שלום וברכה, אתמול החלפתי סוללות ישנות בשלט. אשתי בהריון מתקדם וביקשה ממני לשטוף ידיים אך לא שטפתי כי הייתי עסוק.לאחר מכן הלכתי להכין קציצות משמע נגעתי בעיסה עם הידיים. אשתי החליטה שהיא חוששת לאכול כי לפני כן הידיים שלי נגעו בסוללות הישנות. האם יש צדק בחששותיה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חשש לא סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי15/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקחת לטרוזול ביום החמישי/שישיאני15/11/2023
היי
האם זה משנה אם לוקחים לטרוזול ביום החמישי למחזור
או ביום בשישי למחזור?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תלוי במירווח בין ווסת לווסת לא בעייתי אם הוא מעל 28 יום
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי15/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוגילטון וביוץאנונימית15/11/2023
בת 40. 3 אחרי 3 הריונות ספונטניים.
ללא גלולות מזה 4 חודשים בנסיון להרות. המחזורים שלי אף פעם לא סדירים, נעים בין 26 ל32 ימים.
בשל כאבים ודימומים בוצעה היסטרוסקופיה בה נמצא אדנומיוזיס.
הרופא רשם שני סבבים של פרוגליטון לעיבוי רירית הרחם.
את הראשון התחלתי ביום הראשון של המחזור. סטיק ביוץ היה חיובי ביום ה14.
עכשיו בהפסקה בין החבילות.
האם ומתי יש לצפות פחות או יותר לביוץ בעת החבילה השניה ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלת המשך
אנונימית15/11/2023ואם לא אכנס להריון על הפרוגילטון, מה ההמלצה הלאה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בנטילת הפרוגילוטון קשה להתנבא על מועד ביוץ אם בכלל
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי15/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תחת הטיפול בפרוגילוטון לא ניתן להעריך מועד ביוץ אפשרי אם בכלל
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרה כפולה של טרי וקפוא ילדאנונימית14/11/2023
אני לאחר החזרה כפולה של עובר טרי יום 3 ועובר קפוא יום 5 מסבב קודם. העובר הטרי בדירוג מעולה, העובר הקפוא בדירוג גרוע
1. האם ניתן להחזיר באותו ההחזרה גם קפואים וגם טריים?
2. האם עובר בדירוג גרוע יכול להשפיע על ההשתרשות של העובר בדירוג הטוב?
3. במידה ויש השתרשות של העובר הגרוע- האם היותו בדירוג מאוד נמוך ישפיע על המשך ההריון או על התינוק שיוולד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
1.ניתן 2.לא סביר 3.איכות ירודה קשורה גם בסיכוי מופחת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי15/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רופא פוריות מומלץ צפוןיעל14/11/2023
הי
אפשר לבקש פה המלצה לרופא שמתמחה ברזרבה נמוכה בדגש על צפון הארץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחרי רופא מאחד מהיחידות חהפריה יוץ גופית באזור מגוריך
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי15/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

