מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה דחופה בבקשה שבוע 10צופי06/01/2024
שלום ד"ר.
אני בשבוע 10 וכמה ימים ואני אובדת עצות לחלוטין לגבי מס' דברים:
1. אני כבר מס' ימים סובלת מטחורים וממש ממש כואב לי. רציתי לדעת האם אני יכולה להשתמש במשחה שנקראת אנטרולין שזה משחה שבעבר הפרוקטולוג הביא לי לטחורים והאם אני יכולה להשתמש בנרות פרוקטוגליבנול? האם זה בטיחותי? האם זה לא יכול לפגוע בעובר?
2. אני עושה אמבטיות לטחורים. האם זה בסדר?
3. האם מותר להשתמש בנורמלקס? בטיחותי לעובר?
4. הטלתי שתן היום ובניגוב יצא לי דם ממש כמו של מחזור. האם אני צריכה לדאוג מזה? יכול להיות שזה קשור לאמבטיות שאני עושה לטחורים? או שמא זה קשור לנטילת אנטיביוטיקה זינאט שאני נוטלת?
אשמח מאוד לקבל תשובות מאחר ואני אובדת עצות ומפחדת ממש.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עלייך לקבל הנחיות לכלכלה נכונה ולהשתמש בפרוקטוגליבנול המותר לשימוש
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון טרימסטר שלישי זירוז?מורן06/01/2024
היי פרופ'
שבוע 35 ורוצה לדעת אם במידה ולא יתפתחו צירים עד שבוע 39, האם עדיף להתחיל בזירוז כמו סטריפינג/בלון ועוד או לעבור ישר לקיסרי?
אני לא רוצה למשוך מעבר כי שמעתי שיש דבר כזה שליה מזדקנת וזה גם הריון יקר ואני לא צעירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
מורן06/01/2024מציינת שרוצה להביא בהמשך עוד ילד ואני מבחנה שגם צריך לחכות שנה מהניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בינתיים לא נראה שיש מקום לנקיטת עמדה מראש
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ??מקפיצה שובב ממתינה למענהדניאל05/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

קיבלת מענה מפרום׳ בידר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלה לפני 12 שנהאני04/01/2024
שלום רב,
עשיתי הפלה לפני 12 שנה
עשו גרידה
עכשיו לאחר 10 שנים של גלולות התברר לי שחלות
פוליצסטיות.
האם הגרידה עלולה להשפיע על הקושי שלי להכנס להריון היום?
האם זה משהו שיכול להשאר שנים?
אני בת 30. תודה רבה.
בנוסף,
אני לוקחת דופסטון ולטרוזול.
האם זה יכול לעזור לי עם שחלות פוליציסטיות?
כי נראה שהזקיקים לא גדלים והבדיקות דם לא מראות שיש ביוץ קרוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כל התערבות ניתוחית המערבת את הרחם בעבר או בהווה עלולה לגרום להידבקויות ברחם ולכן יש לקחת זאת בחשבון גם אם עברו 10 שנים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשף
אני07/01/2024האם מזה יכול להיות שהגיעה השחלות הפוליציסטיות?
האם בבדיקת אולטרסאונד רגילה שגילו לי על הפוליציסטיות יכולים לראות אם יש הידבקויות? האם הרירית תקינה?
בנוסף, אני עם דופסטון ולטרוזול
כעת הרופא רוצה להחליף לטיפול אחר משום שאני לא מבייצת
עם לטרוזול.
האם זה תקין? מה יכול להיות הטיפול הבא?
אני בת 30.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אין קשר בין הסטטוס השחלתי לבין הרחם
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי09/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לחוות דעתכם, מודאגת מאוד - ביוץ ובדיקת זרעאמה04/01/2024
שלום רב, כתבתי מספר פעמים לפורום. אשמח לסיועכם. ברקע, לי יש אמנוריאה, קיבלתי וסת לאחר פרוגילוטון וכעת לאחר פרוברה. עשינו סבב אחד של מעקב זקיקים לאחר פרוגילוטון ולטרוזול אך פרוגסטרון לא עלה למרות שכל שאר המדדים העידו על ביוץ. כעת מנסים שוב, פרוברה, לטרוזול ולאחר מכן זריקת אוביטרל. כעת בעלי קיבל את בדיקה הזרע שלו ונראה כי מדד המורפולוגיה אינו תקין = 2 אחוז. אשמח לדעתכם, מאחר ושאר הנתונים שלו טובים להבנתי. האם תזמון יחסים יתאים לנו? נאלץ להמשיך להזרעה או אפילו לIVF? חוששת מאוד.
בדיקת זרע (מדיקל סנטר)
PH 8
VOLUME 2.5
CONCETRATION 40
TOTAL COUNT 100
MOTILITY 50
PROGRESSIVE MOTILITY 43ֵ
MOTILITY GRADE A-B
NORMAL MORPHOLOGY 2%
המורפולוגיה האבנורמלית עיקרה בראש (98%)
תודה רבה על המענה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה את הודעתי הקודמת
אמה06/01/2024במידה והתפספסה. תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ניתן לבייץ אותך באמצעות גונדוטרופינים,הייתי ממליץ בכל מקרה מספר מחזורי טיפול להשראת ביוץ יחד עם השבחות זרע והזרעות תוך רחמיות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אמה07/01/2024תודה רבה על המענה, האם עליי להיות מודאגת בגין תוצאת המורפולוגיה? סך הכל הנתונים שלו טובים? לא יהיה ניתן להשיג היריון באמצעות תזמון יחסים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לכן הוצע לך הטיפול הייעודי שמתאים למצב זה ועשוי להביא את התוצאה המיוחלת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי07/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלקסן בהריון עקב גירוי שחלתידניאל04/01/2024
פרופסרים יקרים שלום רב,
בהריון ממש טרי, בת 30, הריון ivf, בטא 669 התאשפזתי עקב גירוי שחלתי והצטברות נוזלים בבטן עליונה ותחתונה,
עם השחרור ובהמלצת הרופא המטפל הוא אמר לי להמשיך קלקסן עד שבוע 13
האם תקין? מה דעתכם על כך? לא מסוכן להרגיל את הגוף לקלקסן כל כך הרבה שבועות ואז להפסיק במכה? קראתי שיש בנות שאחרי שהפסיקו, חלילה וחס, איבדו את ההריון.
מה המלצתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
דניאל04/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
פרופ` דוד בידר05/01/2024אני חושב שאת לא זקוקה לקלקסן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ההכפלה טובה😥הכפלה04/01/2024
עשיתי החזרה ב18/12
הייתי במיון עקב דימומים יבשים כאלה ב 30/12 ועשו לי שם בטא ויצא לי 500
עשיתי בטא ביום שני האחרון שיצאה 1188
והיום עשיתי שוב בעיקרון כדי לבדוק הכפלה ויצא 3059
השאלה האם ההכפלה היא טובה😥 אני ממש בלחץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכפלה
פרופ` דוד בידר05/01/2024עולה בסדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זירוז משבוע 39 מה דעתךמורן04/01/2024
היי פרופ'
שבוע 34 ומתחילת ההריון אני בחרדות כי זה הריון יקר ואני לא צעירה. יש לי גם שרירן ובשבועות מוקדמים היו דימומים בגלל שליית פתח. העובר במנח ראש. הרופא אמר לי שיש אופציה להתחיל זירוז משבוע 39 כמו דברים אחרים לפני שעוברים לפיטוצין
האם זירוז "מלאכותי" בשבוע כזה לפני שהחלו צירים, יכול חלילה לסכן את ההריון? אני ממש לא רוצה להגיע לשבועות 40 פלוס כי זה מסוכן בגלל שהשלייה מזדקנת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מציע בינתיים לתת להליך הטבעי להתנהל מעצמו כל עוד לא נצפים בעיות חריגות איתך או עם העובר,ובכל מקרה לשקול בבוא העת את האפשרות ליילוד אלקטיבי בניתוח קיסרי עם כל שינוי במצב
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי04/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הכוונה?
מורן04/01/2024תודה על המענה
לא כ"כ הבנתי את כוונתך. אתה מתכוון שאם עד שבוע 39 לא יתפתחו צירים, לעשות קיסרי? או קיסרי רק במידה ויש שינוי בהריון שמצריך קיסרי? מה יהיה אם הצירים יתחילו רק משבוע 41? אני לא רוצה למשוך את ההריון מעבר לשבוע 39* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוסיפה
מורן04/01/2024אני בת 39.5 ומדובר בהריון שני (היה לי לפני, הריון ראשון חוץ רחמי ועברתי לפרוסקופיה להוצאת חצוצרה). כמות מי שפיר גבולית כרגע ועומדת על 25 (צריכה לחזור שוב על הבדיקה), שליית פתח שיצרה דימומים בשבועות מוקדמים בהריון אבל הבנתי שכבר עלתה למעלה ומדובר בשלייה אחורית. יש לי גם שרירן שהספיק לגדול במהלך ההריון והגיע לגודל של 6 בערך ובחודשים הראשונים התנזל ועבר נמק מה שגרם לכאבים עזים מאוד ברמה שבקושי הלכתי
מניחה שארצה להביא בהמשך עוד ילד ומפאת גילי והנסיבות שמדובר על הריון יקר, אני שוקלת את כל האופציות כולל קיסרי אלקטיבי. הרופאים שהייתי אצלם ממליצים על וגינלי למרות השרירן ושבוע הבא קבעתי תור לטרום ניתוח על מנת לברר סיכונים ויתרונות בניתוח
נכון לכרגע הרופא שלי טוען שאם אני רוצה ללדת יותר מוקדם החל משבוע 39 גם זירוז זו אופציה ושאם אני רוצה קיסרי הוא זורם איתי למרות שפחות ממליץ
עכשיו לאור הנתונים אשמח לשמוע את דעתך המקצועית
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
מורן06/01/2024....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ההמלצה שלי מדברת בעד עצמה להמתין עד למועד הייעודי ללילה בהעדר צירים או לידה לשקול באופן חיובי יילוד אלקטיבי בניתוח קיסרי כדי להבטיח במקסימום את שלומך ושלום העובר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הסיכונים בזירוז?
מורן07/01/2024תדוה
רציתי לברר למה לא עדיף זירוז ואלקטיבי כן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
חזקה על הרופא שלך שיסביר לך את היתרונות והחסרונות של כל אופציה בהקשר הספיציפי שלך(לאור העובדה שכל הנתונים בידיו)
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי07/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הסיכוי להידבקויות מקיסרי?אני03/01/2024
היי פרופ'
בת 39 בהריון ראשון יקר. רשמתי לך שמתלבטת בין קיסרי ללידה רגילה . בהנחה ומחליטה ללדת קיסרי מתוכנן, מה הסיכוי להידבקויות ברחם, לאנדומטריוזיס, שליה נעוצה בצלקת ועוד?
קראתי סיפורים מלחיצים ואני רוצה בע"ה להביא עוד ילד כי אני לא צעירה (מתקרבת ל-40) וחוששת מאיך שהניתוח ישפיע
מצד שני, מאוד בלחץ מלידה וגינלית וחלילה מסיבוכים לעובר ולכן מתקשה להחליט
יודעת שצריך לחכות לפחות שנה עד שמנסים שוב אבל רוצה לדעת האם יש דרך לבדוק את הרחם ולדעת אם נוצרו שם הידבקויות? :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הסיכוי להידבקויות נמוך יחסית,אולם כל מקרה לגופו
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי04/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Fsh בדיקת דם בת 34שרה03/01/2024
אני בת 34
אני רוצה להקפיא ביציות
ביום הרביעי למחזור עשיתי בדיקת fsh יצא לי 11.8
לא שתיתי מים בכלל
החודש עשיתי בדיקה ביום השני למחזור יצא לי fsh 19.5
שתיתי הרבה מים לפני הבדיקה
למה יצאו לי תוצאות נורא שונות עם קפיצה כזאת תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
שרה04/01/2024החודש הייתי בלחץ מטורף והמחזור החודש היה קצר מהרגיל . יש קשר בין הדברים ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה לי שעשיתי את הבדיקה השניה לא טוב
שרה04/01/2024לא לפי ההנחיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כדי לבסס אבחנה אם מדובר בריזרבה המכה בצעי בדיקת דם ל-AMH
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי04/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי במחזור אחרי גרידהאנונימית03/01/2024
שלום, עברתי גרידה לפני כחודשיים וחצי עקב הריון מולרי. ביטא מאופסת כחודש.
מאז ההפלה קיבלתי מחזור ראשון אחרי 5 שבועות ומחזור שני בהפרש של 28 ימים מהראשון.
המחזור השני היה מלווה בדימום 4 ימים ומאז עוד 3 ימים של דימום שחור רק בניגוב והכתמה פעם ביום. זה לא מרגיש כמו דימום של מחזור.
האם הדימום הזה תקין? ממה יכול לנבוע והאם דורש בירור?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא נראה חריג,בכל מקרה פני חרופא שלך כדי שיבצע ביקורת לרירית הרחם שלך
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי04/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוריות בבית חולים רמב"ם ללא הצלחה יעוץליאם02/01/2024
שלום רב פרופסור, אשמח לעזרתך אני ואשתי מטופלים בבית החולים רמב"ם במחלקת ivf , אני נולדתי עם בעיית התפתחות הילד וגם בעיות תת פעילות בלוטות התריס ולצערי היה חוסר בכמות הזרע ובאיכות התנועה , לכן לא הצלחנו לכנס להריון, היה המלצה מהרופא המטפל להקפיא זרע ולשמחתי יש לי 5 מנות מוקפאים , ביום השאיבה של הביציות נאמר לנו שנשאב 20 יח ונאמר לנו שזה מצוין , וביקשו ממני לתת זרע טרי כי הייתי שם ולא נגעו בזרע בהקפאה, ועשות את השלב הבא שזה הפריה ונאמר לנו הצליחו 8 מתוך 20 , אבל היה בעיה שדחו ההחזרה כי נאמר לנו שהגוף של אשתי עוד לא מוכן וצריך להמתין , חכינו שבועיים וביום ההחזרה נאמר לנו שלא נשאר עוברים ויש רק אחד שמחזרים לרחם והוא בסדר גמור ומאמינים שיקלוט בלי שום בעיה, ושאלנו אותם האם צריך מנוחה אחרי ההחזרה כי אשתי אחות בבית חולים ונאמר לנו לא לחיות טבעיולא לעשות שום דבר אחר , ב 11 יום חיינו רגיל ללא שום הבדל ואשתי הרגישה כל מני דברים בבטן גם כאבים קטנים וחיינו בסרט שזה קרה , וביום בדיקת הדם נאמר לנו שלצערי זה לא נקלט וצריך לחזור על התהליך מההתחלה אשתי בת 31 ואני 36 , להגיד לך שזה לא מתסכל אנחנו ממש בהלם איך זה לא צלח , אני חשבתי לעבור בית חולים , אמה אתה ממליץ לי הם ביקשו מאשתי לחזור על התהליך ולעדכן שהיא במחזור ועכשיו אנחנו רוצים לעדכן שהיא כרגע במחזור אבל אנחנו חושבים לעשות שאיבת ביציות ולהקפיא אותם ולאחר חודש לתת לגוף לרגע להשמיך בתהליך מה אתה ממליץ בבקשה תכוון אותי תודה רבה מראש על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוריות
פרופ` דוד בידר03/01/2024ההצלחה בטיפולי הפריה היא עניין של סיכויים.
הסיכויים להרות כל חודש אצל זוג שאין לו שום בעיה הוא 50%.
כאשר עושים הפריה ומחזירים עובר טוב הסיכויים לא עולים על 50%.
בגלל בעיית הזרע הסיכויים אצלכם יותר נמוכים.
יש להמשיך בטיפולי הפריה ולא להקפיא ביציות אלא להשתמש בזרע טרי או קפוא.
הייתי ממליץ לשאוב זרע על ידי דיקור האשכים, כך אפשר למצוא זרע טוב יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעונינת לדעת גיל הריוןגיל הריון🙌02/01/2024
היי 🙌 עשיתי החזרה בתאריך 18/12/23
עובר בן 6 ימים.
העובר נקלט ב"ה
רציתי לדעת איך אני מחשבת שבועות הריון,
והאם תוכלו בבקשה לומר לי ממתי אני מחשבת, ו"בן כמה ההריון" חח
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
4+3
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי03/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועות עובר ולמה לשים לבמורן02/01/2024
היי פרופ'
שבוע 33 וטפו טפו מרגישה תנועות עובר אבל היום מהבוקר ועד אחה"צ מרגישה שהוא מאוד היפראקטיבי וזז המון
האם יש צורך להידק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
מורן02/01/2024מציינצ שאני עם שליה אחורי ויחסית רזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
למרות שזה לא נראה בעייתי,דווחי חרופא שלך שמצוי עם נתוני ההיריון שלך
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי03/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה - זקיק ריק בשאיבהמיכל01/01/2024
בת 40
amh 1.21 בספטמבר 2023
Fsh 9 בדצמבר 2023
עקב מחלות רקע (סכרת, תת פעילות בלוטת התריס והפרעות קצב לב) עושה סבבים במחזור טבעי רק דקפפטיל לפני שאיבה.
בשאיבה אתמול זקיק 22 23 מ"מ נשאב נוזל ללא ביצית.
הבנתי שיש דבר כזה שנקרא תסמונת הזקיקים הריקים ושהפתרון הוא להוסיף אוביטרל כדי להגדיל למקסימום את החשיפה לlh כדי שהביצית תשתחרר מהזקיק.
כמה שאלות:
האם יש בדיקת דם שאני אוכל לעשות לדוגמא בדיקת הורמונים ביום 21 למחזור כדי לוודא שאכן היתה ביצית בזקיק והיא פשוט לא השתחררה לנוזל בשאיבה?
האם יש טיפול אחר חוץ ממתן אוביטרל (שהומלץ לי להימנע ממנו בגלל בלוטת התריס) שיכול לעזור לכך שבפעם הבאה לא יהיה זקיק ריק?
האם יש בדיקה לפני השאיבה שיכולב לנבא האם הזקיק לא יהיה ריק כדי שלא יתבזבז סבב נוסף?
האם אני נחשבת כבעלת רזרבה נמוכה? למרות שamh מעל 1 עדיין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקיק
פרופ` דוד בידר01/01/2024אין פה שום תסמונת הזקיקים הריקים.
אין בדיקות דם מקבילות שנבין האם היה כבר ביוץ לפני השאיבה.
כל מה שכתבת על אוביטרל הוא לא נכון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

