מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- טבעי או הזרעה - לבחוראני14/11/2023
היי, אחרי דופסטון נאמר לי לקחת לטרוזול ולאחר מכן
להגיע למעקב us ובדיקת דם
מה עדיף לנסות לקיים יחסים או לבצע הזרעה?
בדיקת הזרע של בעלי יצאה תקינה
אני בת 30 והכל יצא תקין מבחינת בדיקות הורמונליות.
יש לי שחלות פוליצסטיות ולכן התחלתי לקחת דופסטון.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בכל מקרה עדיפה הזרעה היא מגדילה את סיכוייך להתעבר כמעט פי שניים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור מאחר- יום 51 לווסתיעל14/11/2023
הי
היום אני ביום 51 (!) לווסת. אתמול עשיתי בדיקות דם:
פרוג 10
LH 4.7
אסטרדיול 257
אני בת 38 עם רזרבה נמוכה (לא לוקחת הורמונים ושום דבר מעבר לצמחי מרפא).
מה המשמעות? אני אמורה לקבל ווסת? איך כבר 51 יום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
המשמעות היא שאת עומדת לקבל מחזור בטווח של מספר ימים,אם לא תקבלי בצעי בדיקת דם להיריון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא נמוכה מאוד יום 14 לשאיבהאלני13/11/2023
היי פרופ'
שאיבה ביום שני לפני שבועיים, היום בדיקת בטא 15.
הרופאה ביקשה לערוך בדיקה נוספת ביום שישי
אני מבינה שזה מאוד נמוך אבל האם יש לזה סיכוי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לציין שאני בעלת עודף משקל
אלני13/11/2023הבנתי שזה יכול להשפיע לרעה על רמות הבטא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא
פרופ` דוד בידר14/11/2023המשקל לא משפיע והבטא קטן ,ורוב הסיכויים שההריון לא מתפתח באופן תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש צורך להיבדק???נויה13/11/2023
שלום ד"ר
אני בשבוע 27 וטפו טפו מרגישה תנועות. התנועות שמרגישה מורגשות לרוב כבעיטות עדינות. היום לאחר שאכלתי טוסט ושתיתי מים, הרגשתי שהעובר בועט ממש בחוזקה ולאחר מכן כאב לי בבטן התחתונה. האם יש צורך להיבדק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם
פרופ` דוד בידר14/11/2023להיבדק לפי הזמן שקבע לך הרופא המטפל לביקור אצלו למעקב ההריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא עולה באופן איטי... מחפשת קצת הרגעה...מאיה13/11/2023
אני ממש בסטרס... אשמח לעזרה...
אני בת 47, אמא ל- 4 בנים הצעיר בן 11... בפרק ב'..
מחזור אחרון 8.10, בדיקה ביתית חיובית ב- 31.10 ובדיקת בטא - 56 ב- 2.11... מאז אני בסרט...
8.11 - 181
12.11 - 358
הרופא אמר לי שהעלייה איטית... אבל לא נחרץ, אמר לעקוב כל יומיים ובשבוע הבא להגיע אליו...
ההריון הזה כל כך חשוב לי... חוסר הוודאות הזה לא קל לי.....
אשמח לניסיון שלכן, האם יש סיכוי? מחר עושה עוד בדיקה...
תגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סדירות מחזור
מאיה13/11/2023לציין שהמחזור שלי נע בין 21 ל- 25 ימים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מדובר בהריון לא תקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאמץ בשירותים ועצירות שליש שנידנה13/11/2023
היי טרימסטר שני
האם מאמץ בשירותים חלילה לא טוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאמץ
פרופ` דוד בידר14/11/2023אי אפשר בלי מאמץ בשרותים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוטוקול החזרת עוברים מוקפאיםאנונימית13/11/2023
היי דר, תחילה תודה על המענה
פוליציסטית בת 29 אחרי ivf ראשון בו הוקפאו 11 עוברים יום 5 ללא החזרה (גירוי יתר, נשאבו 24 ביציות)
נמצאת כרגע בפרוטוקול לקראת החזרה
אשמח למענה על שתי שאלות:
1. האם סיכוי ההצלחה נמוכים יותר בהחזרה על בסיס מוקפאים ולא עוברים טריים ?
2. נוטלת אנטרופם 3 פעמים ביום, אשמח לדעת מה הסיכונים/החסרונות בהחזרת מוקפאים על בסיס פרוטוקול הורמונאלי ולא טבעי ? שלהבנתי יותר מומלץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
אנונימית13/11/2023חידוד- הבנתי שפרוטוקול החזרת מוקפאים על בסיס טבעי יותר מומלץ מעל בסיס הורמונלי, ממסה להבין מה הסיכונים והאם סיכויי השרשה יותר נמוכים מאחר ואני באמצע פרוטוקול על בסיס הורמונאלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בנסיבות הספיציפיות שלך הטיפול הייעודי שאת מקבלת להיזרת עוברים מוקפאים הוא הראוי ביותר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת ביציות - 25 רק 2 טובות מדוע?סהר13/11/2023
היי אני בת 27.8 התחלתי סבב ראשון של ivf נתנו לי גונאל למשך חמישה ימים 150 אחרי זה יומיים 112.5 ואז יום 125 , לאחר מכן אוביטרל וצטרוטייד בשאיבה שאבו 25 ביציות כולם היו מרוצים אבל האיכות לא טובה מסתבר שיש רק 2 ביציות טובות להפריה + לבעלי יש זרע נמוך , האם יש לי בעיה ? אני לא פורייה? מה הסיכוי ליצור עובר במצב הזה? בכול הבדיקות שעשו לי לפני התהליך לא אמרו לי שיש לי בעיה רק לבעלי אז אולי הם טעו? יש בכלל סיכוי ליצור עוברים רק משני ביציות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבה
פרופ` דוד בידר14/11/2023לא אהבתי את הפרוטוקול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על עלייה בערכי בטאנטע13/11/2023
היי
בטא ראשונה 10 ימים אחרי החזרת עובר יום 5 146. לאחר יומיים 283 (לא הכפלה מלאה)
האם זה עדיין תקין? יש סיבה לחשוש?
תידה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליה
פרופ` דוד בידר13/11/2023לא תמיד זה אומר משהוא אך הבטא הייתה צריכה להיות יותר גבוהה.
יש לחזור שוב בהפרש של יומיים ואז להגיד לך מה אנחנו חושבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר, המשך שאלה
נטע13/11/2023תודה ד"ר.
אני רואה בהרבה מקומות שרופאים אומרים שעליה תקינה זה הכפלה של פי 1.5 עד 2. ולי יצא 1.94 . האם יש חילוקי דעות בנושא?
מה הסיכויים להערכתך להריון תקין באחוזים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר13/11/2023אין חילוקי דעות.
יותר סיכויים שההריון לא ב התפתח תקין ופחות סיכויים להריון תקין.
הבדיקה הבאה חשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוק המתיר החזרה של עובר אחד עד גיל 32גלית12/11/2023
שלום רב,
לקראת ivf , אחרי מספר הזרעות כושלות. זרע לא בשיא התקינות. אישה- הכל תקין כולל הבדיקות כולן.
שאלתי את הרופא האם אוכל להחזיר לאחר ההפרייה, 2 עוברים? טען שלא בגלל הגיל שלי (30), ורק מעל גיל 32 אפשרי לבקש.
האם זה נכון? איפה זה כתוב? חיפשתי חוק כזה\ מקור מידע. לא מצאתי.
חשוב לציין שאני בריאה והכל תקין. משגע אותי העובדה שקראתי שמקשים על הרופאים לקבל את ההחלטה הזו שלא תהיינה לידות פגים שעלויותיהן רבות לבתי החולים.
מה כן אתם הייתם עושים במקומו? למה לא לאפשר אם האישה בריאה, תקינה ויכולה לשאת זאת?
ההפך הוא הנכון למה לאפשר החזרה של 2 עוברים בגיל 40? שיש קושי ומורכבות אחרת לגמריי…* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוק
פרופ` דוד בידר13/11/2023אין פה עניין של חוק אלא טיפול רפואי נאות.
אם לא ילדת בעבר ויהיה לך הריון תאומים , סיכויים גבוהים שתלדי בין בשבועות 26 ל 32.
הרבה מאוד ילדים נולדים לא בריאים, פגיעות מוחיות, עיניים ועוד.
לכן זה נכון להחזיר עובר אחד לאישה צעירה , ויש מקומות רבים בעולם ששם זה חוק!
בארצנו זוהי תקנה של משרד הבריאות וכך קובע נייר העמדה של רופאי הפריון.
יש הרבה תביעות על לידות של תאומים.
אז אם את מעוניינת לגדל שני ילדים לא בריאים ושהמדינה עוד תממן לך זאת, כי לא תעמדי בהוצאות כך גם זכות המדינה להתגונן ממצב זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי, ואם ילדתי אחד בעבר בשבוע 39? עדיין לא?
גלית13/11/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר14/11/2023אם ילדת בעבר אפשרי להחזיר 2 לאחר הסבר מרופא המטפל על הסיכונים של הריון תאומים.
עליך לחתום שאת מודעת לסיבוכים ושאת לוקחת על אחריותך את הנושא של הריון בר סיכון גבוה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח ממצא בסקירה מוקדמתע.12/11/2023
שלום פרופ', הערב בשבוע 15+6 בסקירה מוקדמת הרופא ציין כי נראה כעובר זכר עם מיקרופינס (שאר הבדיקה תקינה). נתבקשתי להגיע עוד שבועיים לסקירה מכוונת וללא קשר יש גם תור למי שפיר. לצערי לא מצליחה לצרף תמונה. האם יש בכלל סיכוי שמשהו ישתנה תוך שבועיים? הרי בשלב הזה איברי המין החיצוניים כבר ברורים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מיקרופניס
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי12/11/2023חשוב מאוד לבדוק באיזה סוג מיקרופניס מדובר-חשוב להבחין במספר סוגים:
צורה מבודדת וקלה עם סיפור משפחתי שיש גם לאבא או גברים אחרים במשפחת הבעל או האישה - בה איבר המין קטן וזהו ממצא יחיד. מדובר אז במצב תקין.
צורה מבודדת ללא סיפור משפחתי - וכאן יש להבדיל בין:
א. אין ממצאים נוספים - רוב המקרים הינם וריאציה נורמלית אך קיים סיכון לקיום בעיות נוספות כמו: חסר הורמון גדילה, תסמונות נדירות של פיגור שכלי ואיבר מין קטן - ראה פרוט בהמשך.
ב. תסמונות המערבות ליקויים אחרים במערכת המין (כמו היפוספדיאס) והרבייה בדרגות חומרה משתנות. בעיות אלו נובעות, בד"כ, מליקויים בהפרשת הורמונים או בקולטנים (רצפטורים) של ההורמונים באברי המין.
ג. תסמונות גנטיות כלליות המערבות איברים אחרים.
חשוב לבדוק את הכרומוזומים כדי לוודא שמדובר במבנה גנטי כרומוזומלי של זכר (46xy). יש חשיבות לבדוק הימצאות מומים או ממצאים נוספים. לא תמיד ניתן לוודא בעזרת אולטרסאונד בהריון שאברי המין הפנימיים תקינים (האם יש רחם? האם יש אשכים או שחלות?) ושאין ליקויים בירידת האשכים או מה תקינותם. חשוב לדעת אם יש מקרים נוספים במשפחה, היות ואלו מאפשרים להבדיל בין הסוגים השונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה המהיר
ע.12/11/2023אין סיפור במשפחה וכרגע שאר הסקירה הייתה תקינה. השאלה האם בכלל יש סיכוי לאבחנה שונה בעוד שבועיים? מה יכול להשתנות בשבועיים האלה? האם שווה לקבוע לפני זה תור בפרטי אצל מומחה לרפואת העובר שיבדוק גם הוא במה מדובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לפרופסר דוד בידראנונימי12/11/2023
היי,
כל פעם לפני שאיבה יש לי בין 8-10 ביציות הפעם יש רק 4 למה זה קורה ?והאם זה דבר תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ` דוד בידר12/11/2023הדבר תלוי במספר גורמים.
בגיל, בסוג של הפרוטוגול, והאם היה מרווח גדול בין פרוטוקול לפרוטוקול.
אי אפשר לענות בדיוק כי אין כל הנתונים,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים
אנונימית12/11/2023עוד חודש בת 30
שאיבה קודמת הייתה ביולי האחרון
מיום השני למחזור פרגובריס 300* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר13/11/2023לפעמים איכות הזריקות במשלוח מסויים פחות טוב.
לפעמים כך מגיבות השחלות.
בכל מקרה , אם חא ילך הפעם ישנם פרוטוקולים שונים , ועקב גילך צריך להיות הריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאיזה שבוע ומה אומרים המחקריםנועה12/11/2023
היי פרופ'
מאיזהש בוע חייבים לשכב רק על צב שמאל בשינה? קראתי דברים מלחיצים ומה עושים אם אין שליטה על מה שקורה בשינה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאיזה
פרופ` דוד בידר12/11/2023אין דבר כזה לישון רק על צד אחד.
כמו שאת אומרת , בזמן שינה את לא יודעת בדחיטק איך הגוף מסתובב וגם לא מריך לדאוג.
הכוונה, במשך היום שאת לא ישנה ושוכבת אז להיות יותר בצד שמאל.
לא חקחת קשה את עניין השעיבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
נועה12/11/2023שמתי לב שכשאר אני נחה על צד שמאל פחות נוח לי מאשר בתחילת ההריון כי זה ממש לוחץ על הבטן. במידה וכן ישנה על צד שמאל האם יש חשש שזה ילחת על העובר? לפעמים ממש מרגישה שלוחצת על העובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר14/11/2023את יכולה לישון ולא לחשוב על עניין הצד.
תשכבי איך שנוח לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא לא הוכפלה וערבי פרוגסטרון ירדואלינור12/11/2023
היי,
קצת לחוצה וזקוקה לתשובה שתרגיע אותי בבקשה!!! 🙁
ביום רביעי האחרון 8.11 ביצעתי בדיקת דם 14 יום לאחר אוביטרל התוצאות היו: בטא 29
E2 986
Progesterone 54.6
הרופא ביקש שאחזור על בדיקת הדם היום, יום א 12.11 והתוצאות לא מזהירות...
בטא 54
פרוגסטרון ירד ל 19.8
E2 906 גם ירד (שאין לי באמת מושג מה תפקידו ואיך הוא משפיע על ההריון והתפתחותו בשבועות הראשונים...)
יש לציין שהטיפול שלקחתי הוא להשארת ביוץ עקב שחלות פוליציסטיות והכניסה להריון הייתה טבעית על בסיס יחסים בלבד ולא קיבלתי שום תמיכה.
האם הנתונים מרמזים על הריון שלא מתפתח בצורה תקינה? מה הסיכוי שזה ישרוד ויחזיק מעמד?
קבלת תמיכה של פרוגסטרון לא אמורה לסייע במקרה כזה?
אני לא יודעת איך אשרוד את המתח הזה עד לבדיקות הבאות... הייתי בטוחה שהכל כ"כ בסדר ופתאום נפלו פניי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
פרופ` דוד בידר12/11/2023ההריון לא התפתח באופן תקין.
יש לחזור על בטא ולדאוג שהיא בירידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך, שאלה נוספת.
אלינור13/11/2023אתמול בערב האחות התקשרה אליי ואמרה ששום דבר עדיין לא חד משמעי וברור ושאחזור על הבא פעם נוספת.
יש לציין שאין לי שום כאב חריג מלבד כאבי מחזור דברים והולכים וגם אין דימום.
לכן אני שואלת האם תשובתך היא חד משמעית? מנסיונך במקרים דומים, אין שום סיכוי להריון תקין בהתאם לנתונים שציינתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר14/11/2023חד משמעי.
האחות שאמרה לך ששום דבר אינו חד משמעי לא מבינה, כנראה, בתהליכי היוצרות ההריון, ולכן יש לשים לב לעצות שהיא נותנת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היריון - בדיקת בטאמחכה ומצפה12/11/2023
שלום ד"ר,
ב8.11- בדיקת ביטא חיובית 139.8. היום- 12.11 חזרתי על הבדיקת דם לבדוק הכפלה התוצאה הינה 1,126. זה לא גבוהה מדי? זה תקין? זה קפץ ב4 ימים בהרבה, לא? לפי תאריך ווסת אחרונה אני שבוע 4+4..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ` דוד בידר12/11/2023תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

