מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דניאל מרואני מחולוןצביה31/10/2013
מישהי מכירה ויכולה להמליץ או לספר חוויות במידה והייתה אצלו.?
הייתי אצלו לפני שבועיים והחלטתי שאני רוצה לעשות אצלו החלקה.
אשמח מאוד לתגובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - שיעררותי30/10/2013
ישצ לי בעיה של תת פעילות בלוטת מגן מטופלת בכדורים כשאני לא מאוזנת השיער מאוד נוושהוא ישאר לתמיד בחצי שנחתך רק רציתי לציין שזה לא כל השיער או הפוני זהכאילו העובי של השיער נעשה דליל כניראה בגלל שנושרים חצאי שערות מהשיערשר ואפילו נחתך מעצמו לחצי מהאורך כולל הפוני שאלתי האם שיער כזה ממשיך ליצמוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק לציין שהשיער נישבר לא נחתך
רותי30/10/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוא ממשיך לצמוח..........
אגם31/10/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער - תגובה
רונן פלג31/10/2013בדקת ויטמין D ? כי הוא אחראי על הגמישות של השיערה והקושי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן
רותי31/10/2013הכל בסדר פשוט לא ענית לי עם שיער ממשיך בגדילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן - תגובה
רונן פלג31/10/2013כן השיער שקיים ממשיך בצמיחה שלו אך אותי מטריד השבירה שלו שזה דבר שצריך לטפל בו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרטין להפחתת נפחגליה27/10/2013
עשיתי היום גוונים לכל השיער. יש לי שיער ארוך ומתולתל ועם לבנים מבצבצים (בת 43).
בקופה עם התשלום מנהל המספרה הציע לי לעשות פעולה של קרטין להשטחת הנפח. איזהשהיא מסיכה אם הבנתי נכון שצריך להיות איתה כ-40 דקות ועולה כ 100 שקל. הוא אמר לי שבזמני הפנוי אני אגיע לעשות וזה כדאי. הוא ראה איך נכנסתי למספרה עם שיער נפוח ואיך יצאתי.
האם אתם מכירים את הקרטין הזה ? האם יש בו תועלת (אם כן לכמה זמן) וומצד שני גם אין בו נזק ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרטין להפחתת נפח - תגובה
רונן פלג28/10/2013לא שמעתי על טיפול החלקת קראטין שעולה 100 שח !!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא החלקה
גליה28/10/2013אני בטוחה שהוא לא התכוון להחלקה. אין לי עניין בה. אני אוהבת את התלתלים שלי. אני חושבת שהוא התכוון אולי לכמות קטינ שתקטין מהעומס והנפיחות. זה הכל. לא החלקה.
אפשר לעשות כזה דבר - "קצת" בשביל להפחית נפח ? זה יעבוד ? זה כדאי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא החלקה - תגובה
רונן פלג29/10/2013אם זה החומר שמשתמשים בו להחלקת קראטין אז הוא חייב לעבור גיהוץ בחום על מנת לחדור לתוך השיערה להשאר יציב על השיערה למשך 3 חודשים ללא פעולת הגיהוץ זה יהיה רלוונטי לחפיפה אחת אולי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוונים בלונדינייםהילי27/10/2013
שלום,
קוראים לי ליטל ואני בת 16 ושלושה חודשים.
השיער הטבעי שלי הוא בלונדיני ועם השנים הוא ממש התכהה ונהפך לסוג של חום \ שטני. בגלל זה התחלתי לעשות סאן אין בגיל 14 במשך שנה - שנה וחצי והשיער מאוד התבהר..
הפסקתי לעשות סאן אין לפני כמעט שנה והצבע הבלונדיני התחיל לדהות.
אני מאוד רוצה לעשות גוונים בלונדיניים מגיל צעיר.. השאלה שלי אם כדאי לחכות שכל השיער יהפוך להיות הצבע הטבעי שיש בשורשים או לעשות גוונים על מה שיש לי עכשיו? שבשליש מהשיער זה הצבע הטבעי של השורשים והמשך השיער זה השיער הבלונדיני מהסאן אין
תודה רבה!
ליטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוונים בלונדיניים - תגובה
רונן פלג28/10/2013ניתן לעשות גווני שמש בטכניקה פתוחה ללא ניירות כסף וזה כמובן עדיף מסאן אין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיערRinat26/10/2013
יש לי שיער עבה אני צובעת את השיער לשחור פחם ועשיתי החלקה צרפתית של לוריאל , עכשיו אני רוצה לצבוע את השיער להגיע לצבע חום שוקולד באיזה דרך ניתן לעשות את זה יש כמה ספרים טובים שאני מכירה אבל אני מפחדת שהשיער יהרס/ישבר/ יצבע בצבע שאני לא רוצה . אם תוכל להגיד לי במה כדאי להשתמש שככה אני יוכל להבחין איזה דרך תהיה הכי טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער - תגובה
רונן פלג27/10/20131) הימנעי מהבהרה/ניקוי פיגמנט !!!!!!
2) תוכלי להתבהר בשלבים ע"י כך שתנצלי את הדהייה של השיער מצביעה לצביעה מבלי להעביר את הצבע לקצוות אלא רק להניח על השורש החדש שצמח תתחילי בחום כהה אחר כך חום בינוני ולבסוף חום בהיר אומנם זה יכול לקחת חודשים אך שווה את ההמתנה מאחר ואת גם עושה החלקות ואת צריכה לשמור על איכות שיערה !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פן לשיעררחלי25/10/2013
האם זה בסדר לעשות פעם בשבועיים פן?
זה ייפגע לי בשיער? אם כן באיזה מובן?
תודה ושבת שלום :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פן לשיער - תגובה
רונן פלג25/10/2013הכל שאלה של חוקי עבודה נכונה:1-בשום אופן לא להצמיד את הפיה לשיער
2-בשום אופן לא לסתום את מעברי האויר בפן כי אז הוא מתלהט ועלול לעשות נזק
3- לפני כל שימוש חשוב להניח על השיער חומר הגנה מפני מכשירים חמים(מגן חום) יש כאלה בתרסיס ויש קרם
4- בסיום מומלץ להניח סרום או סיליקון לסגירת קצוות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מלחם לשיערלילך24/10/2013
האם הוא הורס את השיער ביחס לפן רגיל? מה מומלץ לעשות? ואם כן, על איזה מלחם אתם ממליצים?
אשמח לשמוע עיצות :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלחם לשיער - תגובה
רונן פלג25/10/2013אולי את מתכוונת למחליק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומר להחלקה ברזילאיתריקי24/10/2013
האם מוכר לכם החלקת קראטין CHECK?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומר להחלקה ברזילאית - תגובה
רונן פלג24/10/2013שמעתי אך אישית לא התנסיתי בו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצילו גווני שמש??אני23/10/2013
שלום רב,
מעולם לא צבעתי או עשיתי משהו בשיער. מסתפרת פעם בשלושה חודשים מדורג וזהו. כשסוף סוף , העזתי.. הספר אמר שיעשה משהו עדין.. הלבישו לי כובע גומי עם חורים והוציאו עם מסרגה קבוצות שיער, מרח חומר ואחרי זמן מה חפף.
אני מאוכזבת כל כך. השיער היה חום עם מעט גווני ג'ינג'י טבעי ועכשיו השיער נראה דהוי ולא לטעמי בכלל! אנשים סביבי אומרים שיפה אבל מה שווה אם אני לא מרוצה??
אמרו לי שלוקח חצי שנה עד שיורד? האם נכון? מיותר לציין שלא אתם לגעת שוב עד התספורת הבאה( ממנה אני דווקא מבסוטית :-))
מבואסת:-(
אשמח לשמוע מה אתם אומרים..
תודה רבה,
אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצילו גווני שמש?? - תגובה
רונן פלג24/10/2013היי,שתדעי שגוונים לא יורדים מהשיער בעצמם לעולם רק תוך כדי תחלופה של תספורות או שתכסי אותם בצביעה או שטיפה ניתן לסדר את הגוון שלהם ע״י שטיפת מבע ללא אמוניה בגוון רצוי ...תשאלי את הספר שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גם לגבי מחליק לשיערטום22/10/2013
חבר שלי עושה מחליק פעם ביום רק בפוני יש לו פוני דיי קצר כזה לא עד העינים כיאלו קצר כזה והוא גם מוריד מימנו פעם בחודש ( מסתפר)
אבל תמיד אומרים לו שזה מזיק או גורם לנשירה , אני לא מבין תהיגיון עם המחליק לא נוגע בקרקרפת והוא מוריד חלק מהשיערה שהמחליק נוגע בה פעם בחודש אז מה הבעיה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם לגבי מחליק לשיער - תגובה
רונן פלג23/10/2013אין בעיה רק חשוב לרסס חומר מגן חום לפני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פן לשיער , דחוף חייב עזרהטום22/10/2013
האם פן שאני עושה למשך 10-15 שניות פעם ביום רק לסדר צורה , ואני מרגיש קצת קצת חום בקרקפת קצת ממש קצת וגם לא להרבה זמן אולי דקה וזה עובר
אז זה מזיק לשיער או גורם. לנשירה מתישהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פן לשיער , דחוף חייב עזרה - תגובה
רונן פלג23/10/2013לא יכול לגרום לנשירה אך אם אתה מצמיד את הפיה של הפן לשיער אז אתה גורם לפן להתלהט מבלי שיהיה לו מעבר של אויר ואז את עלול לעשות נזק לשיער מה שכן אפילו כוויה בקרקפת אז שים לב !!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לתושבה
טום23/10/2013אז החום שאני מרגיש למשך דקה בקרקרפת זה לא עושה נזק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לתושבה - תגובה
רונן פלג23/10/2013נשירה לא אך אתה עלול לעשות לעצמך כוויה אז אל תצמיד את הפיה לשיער או לקרקפת !!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומר מבריק לשיערנועם20/10/2013
היי, בעקבות צביעה לא נכונה בשיער השיער שלי נותר מראה יבש וחסר ברק אפילו לאחר תספורת שבה הורדתי 10 ס"מ מהשיער, הוא פשוט לא כמו שהיה, בנוסף התחלתי להשתמש במסכה משקמת מעולה שעוזרת לשיער להראות יותר טוב אבל עדיין אני לא מרוצה מהמראה הפחות חי של השיער ולא מקבלת את הברק שהייתי רוצה כדיי שיהיה ממש מבריק, אבל לא שומני...
כל חומר שניסיתי תמיד היה שומני ודביק או הרס לי את הפן :\ היתי ממש שמחה לקבל המלצה על חומר לשיער שלא יהיה שומני ולא דביק ולא יהרוס את הפן ויעשה את השיער באמת מבריק וחי יותר...
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומר מבריק לשיער - תגובה
רונן פלג20/10/2013סיליקון,סרום כמובן שעדיף חברה מובילה כי אצלם החומר הוא פחות שמנוני ורק אל תעברי על השיער עם פן או מחליק לאחר שהנחת סיליקון או סרום !!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חפיפת שיעררחלי20/10/2013
שלום, פעם בכמה זמן רצוי לחפוף את השיער?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חפיפת שיער - תגובה
רונן פלג20/10/2013כל עוד השמפו מאוזן ומתאים לסוג שיער והקרקפת שלך את יכולה אפילו כל יום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמפו
רחלי20/10/2013ואיך אני יכולה לדעת שהשמפו הוא מתאים לי?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמפו - תגובה
רונן פלג21/10/2013ע"מ לבחור שמפו את צריכה להתחשב במספר פרמטרים:
1-סוג שיער (טבעי,צבוע,)
2-איכות השיער (רגיל,יבש,יבש מאוד)
3-עובי השיער (דק,רגיל,עבה)
4-סוג הקרקפת(יבשה,רגילה,שמנונית)
5-מבנה השיער(חלק,מתולתל,מקורזל,גלי)
אני מציע שתפני למעצב השיער שלך שיעזור לך באיבחון שיערך ויתאים לך שמפו ומרכך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בצביעת שורש לבלונדטלי18/10/2013
שלום! בחודשים האחרונים צבעתי במספרה לבלונד די בהיר מהצבע הטבעי שלי שהוא חום די כהה טון 5-4 , הבעיה היא שבגלל שזה ממש יקר לי ולא מתאפשר לי כלכלית לצבוע במספרה בתקופה הנוכחית אני לא יכולה להרשות לעצמי ומעדיפה לצבוע לעצמי בבית.
הבעיה שבבלונד עושים לי הבהרה כל פעם ועל זה צבע, כי השיער שלי די כהה וגם פולט תמיד פגמנט אדום מאוד עקשן שבגללו כל צבע שניסו עליי כבר כולל אפורים וכו׳ יוצא ג׳ינג׳י. והצבע הסופי שאני רוצה הוא אפרפר, מספר- 8.1.
אני יודעת בודאות שאני חייבת לעשות הבהרה בשורש ולנקות את כל הכתום עם ההבהרה להגיע לצהוב נקי ורק אז עליו לצבוע בגוון שיצא 8.1 הבעיה היא שאני לא יודעת מאיפה להשיג את החומר להבהרה ואיזה חומר בדיוק כדאי לי לרכוש? אני מניחה שלא כדאי לי להשתמש בהבהרה הפשוטה שקונים ב4 שקל בסופר פארם, או שזה לא באמת משנה? פשוט אני מפחדת שהשיער שלי ישרף מדי או יצא ג׳ינג׳י ולא ינקה את כל הכתום והנחושת והצהוב הג׳ינג׳י שתמיד תמיד יוצא לי. אז רציתי לשאול באיזה הבהרה של איזה חברה כדאי לי להשתמש? משהו מקצועי שיצא בטוח בלונד נקי בלי כתום, איפה אפשר לרכוש? עם איזה חמצן כדאי לי להשתמש? 9% ? וכמה זמן להשאיר את ההבהרה בערך? והאם כדאי לי אחרכך את השטיפה לעשות בגוון 8.1 עם חמצן 6% או 3%? וכמה זמן להשאיר? אני ממש ממש אודה לך ואעריך אם תעזור לי עם זה! ממש זקוקה לעזרה איזה חומרים לרכוש בדיוק ואיך אתה ממליץ לי להשתמש. תודה רבה מראש!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בצביעת שורש לבלונד - תגובה
רונן פלג18/10/2013הבהרה דורשת מיומנות מקצועית וידע רב בודדים בעלי המקצוע בארץ שמסוגלים לעשות זאת בופן מושלם ולכן אושתמשיכי אצל הספר שלך שלכל אורך הדרך שמר לך על איכות שיערה או שתעברי לצבע אחר ובשום אופן אל תבצעי זאת לבד בבית את עלולה לעשות נזק בלתי הפיך !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבש לאחר צביעה !!בר17/10/2013
היה לי שיער טבעי ויפה עד לפני שבוע שצבעתי את הקצוות שלו לבלונד , כנראה הספר השאיר את הצבע יותר מידי והשיער נשרף יותר מידי לכן עכשיו הוא מאוד יבש ונטול ברק ... מה אוכל לעשות בעניין זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער יבש לאחר צביעה !! - תגובה
רונן פלג18/10/2013האם הפעולה התבצעה עם צבע או חומר מבהיר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי בר-
נינה18/10/2013בשביל שהוא לא יהיה יבש תקני מסכה טובה ואיכותית רצוי של קרסטס ולשים אמפולה פעם בחודש ואז השיער יהיה יותר בריא ומבריק ומשוקם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


