מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהמישהו28/09/2013
שלום ד"ר
אני רוצה תספורת כמו של דודו אהרון,יש לי שיער חלק ככה שזה כבר מתאים אני יעלה תמונה ותתן לי טיפ מה עלי לעשות-בנוסף יש לי שאלה האם צריך להחליק את הישיער שלי במידה הוהא כבר חלק?
מוסיף תמונה להמחשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
רוני חתוכה30/09/2013שלום רב
אם סוג השיער שלך חלק או בסגנון אין לך בעיה כלל להגיע לתוצאה זו...
בהצלחה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המחליק לא חם מספיקדנית26/09/2013
זה לא פעם ראשונה שזה קורה. אני מחברת את המחליק ,ממתינה 10 דקות עד שיתחמם, מכוונת לעוצמה הכי גבוהה והמכשיר לא חם בכלל. יום למחרת זה יכול לעבוד כאילו כלום לא קרה.
אבל דווקא כשאני צריכה אותו הוא לא עובד וחשוב לי לשאול אתכם מה הבעיה,למי לפנות כדי שיבדקו?
תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המחליק לא חם מספיק - תגובה
רוני חתוכה26/09/2013שלום רב
מחליק שיער חייבים לקנות כמכשיר מקצועי וכזה שמשתמשים בו הרבה כמו במספרות אחרת יש נטייה למכשירים זולים להתקלקל בקלות...בדר"כ לא שווה לתקן מאחר והעלות עשוייה להיות במחיר המחליק.
להבא כדאי להשקיע במחליק מעולה כמו בייביליס פרו שמיוצר באיטליה ועובד מאסיבית כל היום בעבודה כמו בהחלקה יפנית ולא מתקלקל בכלל...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לנינהליטל25/09/2013
היי ניניה אני היקנה את האמפולות מהאתר כנירא האם זה נירא כך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ליטל-
נינה25/09/2013כן זה האמפולה... מתי שתקבלי את האמפולה אחרי החפיפה תרססי את האמפולה על השיער ותשימי בכף היד קצת מים פושרים ותעסי את השיער... [צריך להוסיף קצת מים לאמופלה] ואחרי 20 ד' תשטפי את השיער במים...חג שמח!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנינה
ליטל25/09/2013האם האתר הזה מאובטח ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ליטל-
נינה25/09/2013אם זה מאבי שויקה אין לך מה לדאוג ... תעשי את ההזמנה טלפונית ותגידי שיעשו לך ארבע במאה שקלים ככה מוכרים לי... באתר זה עולה קצת יותר.. הם יעשו לך לא תהיה בעיה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן לשיעררותי25/09/2013
האם אתם מכירים את השמן Elvive extraordinary oil של LOREAL לשיער צבוע?
רשום שאפשר לשים לפני חפיפת שיער, השאלה שלי היא מדוע לשים לפני חפיפה אם לאחר מכן אני חופפת את השיער ובעצם מורידה את השמן?
בנוסף לכך רשום 2-3 טיפות והשיער שלי מלא וזה נורא מעט, האם אפשר יותר? והאם השמן הזה בריא? אם לא, יש לכם שמנים אחרים שאתם יכולים להציע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רונית-
נינה25/09/2013יש לקרסטס שמן מעולה לשיער בתרכובת של 4 שמנים יקרי ערך בשם- אלקסיר אולטים קרסטס השמן מעולה לשיער יש לו ברק יוצא דופן ,השיער יהיה משי ורך ..מומלץ בחום..הוא עולה 160 שקלים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר לענות
רותי26/09/2013אפשר לענות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן לשיער מעולה -
נינה27/09/2013של קרסטס מבוסס על 4 שמנים יקרי ערך ,עושה את השיער משי מבריק בצורה יוצאת דופן , השמן הכי טוב שיש אלקסיר אולטים קרסטס , כדאי לך רק את זה קרסטס זו חברה הכי טובה שיש למוצרי שיער מעל כולם!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חינה לשיער.מורן24/09/2013
שלום,
אני בת 18 ורציתי לברר קצת על עניין החינה לשיער.
יש לי שיער חום כהה מאוד כמעט שחור.
ואמא שלי הציעה לי לעשות חינה לשיער כי זה בריא.
אבל אמרה שיש לה מן צבע אדמדם.. חום..
השאלה הראשונה שלי היא, לכמה זמן יהיה הצבע בשיער..?
ואם הוא ממש נראה לעין..? כי אמרו לי שלא.
שאלה נוספת,
לפני כשנה עשיתי פתיחת תלתלים והבנתי שאסור לשלב תהליך כימי עם חינה.. כי השיער לא מגיב טוב, אך כבר עברה שנה מאז, האם זה בסדר?
ועוד שאלה אחת אחרונה..
אני רוצה לעשות שוב את הפתיחת תלתלים בקרוב.. אולי עוד מספר חודשיים.. עד חצי שנה..
אשרי למרות החינה?
תודה רבה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מורן
נינה25/09/2013לא כדאי לך לעשות חינה בשיער הוא מייבש את השיער...עדיף צבע רגיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחינה לשיער
מורן25/09/2013עשיתי
יצא מדהים.
הוא עושה אותו רך ונעים ומחזק שורשים.
יש המון סגולות בחינה.. הירוקה בעיקר.
כנראה לא עשית נכון.
אמא שלי עשתה לי את זה, כי לה ולכל האחיות שלה סבתא שלי הייתה עושה את זה כל כמה חודשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחינה בשיער-
נינה25/09/2013יופי אני שמחה בשבילך שיצא לך טוב אבל ברוב המקרים החינה מייבשת את השיער וזה לא מומלץ... אני לא עשיתי חינה אני עושה טיפה בישער שהשיער א יינזק... חג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון-
נינה25/09/2013התכוונתי לשטיפה בשיער שזה הכי טוב לשיער וזה ללא אמוניה וזה יותר טוב מצבע ומחינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לנינה זאת ליטל עם את זוכרתליטל23/09/2013
היי נינה חיפשתי את האמפולות אך לא מצאתי האם זה באמת עוזר ואחרי כמה זמן יש שיפור ?, תראי שורש יש לי כבר ממש קצת אבל ממש קשה לי להסתדר איתו אני שוקלת להוריד את כל הראש ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ליטל-
נינה24/09/2013אמרתי לך לא להתייאש מהשיער.. הוא יסתדר לך בסוף אם לא תתעסקי איתו יותר מידי בהחלקות, מחליק, אם תטפלי בו ותגזרי קצוות כל 3 חודשים יהיה לך שיער מהמם!!! מוזר שלא מצאת אמפולה לשיער מהמספרות... את יכולה לקנות באתר של אבי שויקה תקני את הקווה קווה... הוא מוכר 4 במאה שקלים ... אמפולה זו ההזנה הכי טובה שיש לשיער ואת לא חייבת כל חפיפה לשים מספיק פעם בחודש... אבל מה שמאוד גם חשוב לשיער זה מסכה טובה לשיער... אני משתמשת במסכה של קרסטס שמבוססת על שמנים השיער נראה מעולה הוא רך כמו משי מבריק מאוד וחלק יותר.. אבל אם זה יהיה יקר לך אז תקני מסכה אחרת לא משנה איזה חברה אבל שתהיה טובה ואיכותית שמוכרים מהמספרות ולא מהסופר פארם..ואם את לא רוצה לקנות מהאתר אז תלכי תחפשי ממספרות חייב להיות שם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםרוני22/09/2013
מחפשת צבע אדום לשיער ללא כתום בפנים שיהיה עמיד כמה שיותר (אפילו מחברות מקצועיות, וגם מחו"ל)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד שאלה
רוני22/09/2013האם יש שמפו שמכיל בתוכו צבע אדום ע"מ לשמור על האדום אפילו מחו"ל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובה
רוני24/09/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים לי
רוני25/09/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים לי - תגובה
רונן פלג24/03/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים לי - תגובה - תגובה
רוני חתוכה24/03/2014שלום רב
יש גם מסיכה בצבע אדום לשימוש הגוון הקיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה אמריקאית משקמתשיר21/09/2013
עשיתי את ההחלקה החדשה האמריקאית. בזמן ההחלקה הספר שם לי את החומר על כל השורש למרות שידוע לי שזה לא נהוג ורצוי להתרחק מהשורש. האם זה תקין שמרחו לי על כל השורש? דבר שני, ההחלקה שרפה לי מאוד במהלך כל התהליך, שרפה לי בעיניים וגרמה לי לבכי וגם למי ששהה לידי. האם זה תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - לנינהליטל21/09/2013
היי נינה רציתי לדעת מה תכומך פה בפרום הזה ? מה זה בקרסטס ? ומאיפה קונים אמפולות לשיער ועם באמת זה עוזר והשיעור יחזור לצורתו הטיבעית שיהיה לפני החלקות תראי בהחלקה הראשונה חיכיתי הרבה הברה זמן אבל השיער צמח בצורה לא נכונה בכלל הכל למעלה היה לי קצרים ממש וכל התלתלים עלו להם למעלה וממש קצר ואז ארוך שזה היה הקוקו שזה היה החלקה , וקניתי שמפו ומרכך של גליס שיש בו קראטין ועוד שמפו של Syoss חדש רשמו עליו חיזוק מבנה סיב השערה הגנה משבירת השיר 100אחוז עמידות וגם פן אני לא מוכנה לעשות ולהרוס אותו עוד יותר וחפיפה כמה פעמים בשבוע אפשר לחפוף ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ליטל-
נינה21/09/2013אני לא ממנהלי הפורום פה אבל אני מבינה מאוד בשיער... ההחלקה גרמה לשיער שלך להתקצץ וההחלקה השניה שעשית שוב גרמה נזק לשיערך כתבת שהשיער שלך על הרצפה אז זה גרם לך לנשירה... השיער שלך יתקצר ויתקצץ בעקבות ההחלקה שזה אומר ששיערך יתפצל ונשרף מה שגרם לו ליתקצץ... טוב מאוד שאת יכולה לוותר על לעשות פן חשבתי שאת מעוניינת ללכת רק עם שיער חלק.. אם לא תעשי פן ושום החלקה ושוב תגזרי את שיערך פעם בשלושה חודשים השיער שלך יבריא יצמח לך שיער חדש בריא וחזק! אבל עלייך לתחזק אותו בשמפו טוב במסכה לשיער ואמפולה פעם בחודש .. אני ממליצה לך על האמפולה של קווה קווה [זה בצבע ירוק] האמפולה היא ההזנה הכי טובה שיש לשיער! כתבת שאת משתמשת בגליס אז נראה לי שקרסטס יהיה יקר לך ... אבל את חייבת לפחות מסכה טובה ואיכותית או קרסטס או וולה או של אגו או חברה אחרת מוכרת וטובה .. תקני ממספרות ,מסכה איכותית תשקם לך תשיער בצורה משמעותית! בשמפו אפשר להתפשר אבל על מסכה אל תתפשרי... לגבי חפיפה שלוש פעמים בשבוע זה מספיק אני לא בעד כל יום ..שיהיה לך בהצלחה ואם תשמרי על השיער לא תעשי החלקות\מחליק\ פן... ותטפלי בשיער ותקפידי לגזור קצוות פעם ב 3 חודשים אני מבטיחה לך שהשיער שלך יחזור להיות כמו שהיה בעבר יצמח לך שיער חדש בריא וחזק ויהיה מבריק!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך נינה
ליטל21/09/2013ממש קשה לי עם שעירי כרגע השיער שלי היה מתולתל ממש מהשורש וממש קשה לי על השיער ממש אני ממש מקווה עם זה יעזור לי כל מה שאמרת לגבי שיערי יש אפשרות לדבר איתך טלפונית ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה-
נינה21/09/2013הי ליטל, סורי אני לא יכתוב פה את המ"ס שלי... אבל אל תתייאשי... השיער שלך יהיה מושלם יפה ובריא אם תטפלי בו טוב ולא תעשי החלקות ופן בשיער... אני אומרת לך מנסיון פעם השיער שלי היה שרוף מפוצל ויתקצץ לי ואני טיפלתי בו הפסקתי עם הפן אני מטפלת במסכה שמפו ואמפולה והשיער ארך לי הוא עד למותניים בריא ומהמם.. אני מקבלת הרבה מחמאות על השיער..אני עושה פן רק פעם בשבוע ועושה תפן נכון ובמרחק ולא מצמידה לשיער!!!... אם תעשי כמוני גם שיערך יארך ויהיה בריא את צריכה רק סבלנות לטפח במוצרים טובים ולהקפיד לגזור קצוות כי אם השיער מפוצל והוא יארך והוא ישבר שוב ויתקצץ , אז להקפיד לגזור קצוות , שיהיה לך בהצלחה ואל תתיאשי שיער צומח בריא... ואם תשימי מסכה בשיער תראי שינוי לטובה בשיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנינה
ליטל21/09/2013אני מקווה באמת שזה יעזור לי , ולגבי האמפולות לא אמרת לי מאיפה קונים אותם וגם לגבי המשיכה איך אני ישתמש באה מה עדיף ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת יכולה לקנות-
נינה21/09/2013במספרות... וזה יעזור לך 100% ... שיהיה לך שבוע טוב...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקהליטל21/09/2013
היי , אני בת 23 והיה לי שיער תלתלים מלא מאוד מאוד חזק עברתי חלקה יפנית לפני כשנה ושמונה חודשים החלקה הייתה מאוד לא מוצלחת השיער מאוד חלש והיה נתלש לי מאוד מאוד דק ממש לאחר שנה ושמונה חודשים עברתי החלקה שנקראת קראטין קיון הוא שיער עדיין מאוד דק ואני ממש רוצה לחזור לשיער הטיבעי שלי ואני לא יודעת מה לעשות האם השיער חוזר לצורתו הטיבעית יש לציין שהשיער של החלקה הראשון נשבר לי ולמעלה יש לי מלאה מלאה קצרים וזה נירא ממש לא טוב ואני לא יודעת מה לעשות כל הבית שלי מלא בשיעורת ואני ממש ממש רוצה לחזור לשיער הטיבעי שלי ואני לא יודעת עם זה אפשרי מה עושים במצב כזה כל הזמן אני חושבת רק על זה וזה ממש מבאס מה אפשר לעשות במצב כזה ? אשמח לתשובה ושיהיה חג שמח :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליטל-
נינה21/09/2013אם את רוצה לחזור לרעמת השיער שהיתה לך לשיער מלא עלייך להפסיק עם כל ההחלקות!!! שרק גורמות נזק לשיערך! ההחלקה הראשונה כפי שתיארת דיללה לך תשיער וההחלקה השניה גרמה לך לנשירה....תטפלי בשיער במוצרים טובים ואיכותיים רצוי בקרסטס תגזרי קצוות לפחות פעם בשלושה חודשים...ותעברי לפן פעם בשבוע אצל ספר מקצועי שלא ישרף לך תשיער רדי מעניין ההחלקות את רואה שזה מזיק לשיערך... תעשי מה שאמרתי לך תשימי מסכה אחרי כל חפיפה ואמפולה לפחות פעם בחודש , גיזרי קצוות כל 3 חודשים ואל תעשי יותר החלקות ולא מחליק,לכי לספר שיעשה לך פן מקצועי..שלא תשרפי את שיערך.. ושיערך יחזור להיות בריא חזק ומלא יותר... בהצלחה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה - תגובה
רוני חתוכה03/10/2013שלום רב...
אין אפשרות לייעץ לך דרך הפורום בצורה נכונה ומדוייקת וסתם חבל להלאות אותך בפרטים לא מדוייקים לכן ממליץ לך להגיע לייעוץ במטרה להביא אותך נכונה לתוצאות הדרושות...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער מתולתל בטראומה ולא רק הואים21/09/2013
תמיד היה לי שיער בלונדיני דליל ומתולתל, שהסתדר יפה מאוד אחרי המקלחת.
לפני שנה הלכתי לספר, ביקשתי ממנו שמלבד גווני השמש שפיזר לי בשיער שיגזור לי קצוות, ולא הרבה כי בשנים האחרונות לוקח לשיערי המון זמן להאריך בחזרה לאורך הרצוי, אם בכלל.
הספר קיצר לי את החלק הפנימי של השיער עד הכתפיים ואת החלק החיצוני השאיר ארוך, הוא קיווה שזה יעניק לי נפח, התוצאה נוראית, השיער שלי נראה לא אחיד ומבולגן ולא מסתדר.
מה עליי לעשות? ללכת לספר? אני פוחדת לקצר, כי השיער פשוט לא אורך לי.
אשמח לייעוץ בעניין הזה, כי אני לא מבינה גדולה בתחום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער מתולתל בטראומה ולא רק הוא - תגובה
רוני חתוכה21/09/2013שלום רב
לעזוב את זה ככה וזה יגדל...אמנם לאט אבל הזמן עושה את שלו...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי חמצןקנקנית19/09/2013
מישהו יודע איפה ניתן להשיג מי חמצן ברכוז של 6% או 9%?
מצאתי רק קרם עם בושם ורוצה מי חמצן...
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי חמצן - תגובה
רונן פלג09/10/2013לא ניתן להשיג מי חמצן בשוק החופשי היות ומשרד הבריאות אוסר זאת והוא מאשר רק קרם חמצן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשקשים שחוזריםטלי18/09/2013
בתקופה האחרונה חוזרים לי הקשקשים, נסיתי כמה סוגים של שמפו נגד זה וכנראה שזה לא כל כך עזר. יש שמפו ספציפי שמומלץ לטיפול בקשקשים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשקשים שחוזרים - תגובה
רוני חתוכה20/09/2013שלום רב
ממליץ בחום על שיסיידו מוצר מנצח מכל הבחינות מיוחד לקשקשים...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש את השמפו נגד קשקשים של מורז
לילי25/09/2013שמפו מצוין שמאוד עזר לי לקשקשים. אני לא יודעת אם את מכירה את החברה הזאת אבל יש להם מוצרים טבעיים מאוד מוצלחים. זה גם טוב לסבוריאה אגב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסכת שיער קרסטסהילה18/09/2013
שלום,
מה דעתכם על מסכת שיער של קרסטס (הכתומה , פקק כתום + כופסא כתומה)
יש לי שיער ארוך מאוד גלי - מתולתל (יותר לכיוון מתולתל)
והאם אתם יודעים מה טווח המחירים שלה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסכה קרסטס -
נינה18/09/2013זאת מסכה מעולה אבל אני ממליצה לך לנסות את המסכה של קרסטס אלקסיר אולטים היא מבוססת על שמנים זאת המסכה הכי טובה והכי מעולה שיש! ותראי תוצאות נפלאות כבר בשימוש הראשון!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - עוד שאלה
הילה18/09/2013שאת מתכוונת לתוצאות - למה את מתכוונת ?
אני רוצה שיער יותר פתוח וגמיש ושיראה יותר חלק (כדי להמנע כמה שאפשר מפן) ושהשיער לא "יעמוד"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה-
נינה18/09/2013שאני משתמשת במסכה אז השיער שלי הרבה יותר חלק ממסכות אחרות שהשתמשתי , השיער יותר רך ומבריק ואין שוונצים עומדים... והשיער נראה יותר בריא .. מסכה מעולה את חייבת לרכוש אותה אני השתמשתי במסכה של קרסטס לשיער יבש הייתי מרוצה אבל המסכה שמבוססת על השמנים הרבה יותר טובה והשיער נראה חבל"ז...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - את יודעת להגיד לי טווח מחירי
הילה18/09/2013אצת יודעת להגיד לי טווח מחירים ? ראיתי אותה ב 450 ש''ח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחיר-
נינה18/09/2013450 שקלים???? ממש מוגזם!!! כנסי לאתר של אבי שויקה תוכלי לרכוש ממנו דרך האינטרנט ב 250 שקלים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אני גורמת לשיער הזהשירי17/09/2013
להראות פחות נפוח בחלקו התחתון ויותר גמיש?
האם כדאי לבצע החלקה עדינה (פתיחת תלתלים)? בעבר עשיתי כימית וזה עבד יפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השקעתי בתמונה ולא עונים?
שירי22/09/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך אני גורמת לשיער הזה - תגובה
רוני חתוכה22/09/2013שלום רב
ניתן לעשות החלקת קראטין שתוריד את הנפח באופן זמני וניתן לבצע ריבונדינג להורדת נפח לצמיתות...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה ריבונדינג?
שירי22/09/2013החלקה כימית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועלות?
שירי22/09/2013:-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה ריבונדינג? - תגובה
רוני חתוכה25/09/2013ריבונדינג זו החלקה יפנית עילית בידקי באינטרנט ותביני שרק השיטה הזאת תביא אותך לתוצאה הרצוייה עלויות משתנות בהתאם לשיער אורכו וסוג הטיפול...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה קלה
רונן פלג09/10/2013ניתן לבצע החלקה קלה \פתיחת תלתלים ותקבלי מראה מאוד טבעי עם עם תנועה והרבה פחות נפח אך אם את מעוניינת בחלק חלק מקלות אז רק יפנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)











.jpg)


