מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקה יפנית על אותה החלקה יפניתכפיר27/07/2013
היי אתמול עשיתי לעצמי בבית החלקה יפנית מבית yuko לשיער פגום,אך אני בדרך! שכחתי את הדבר הכי חשוב,שזה להחליק את השיער אלרי הרילקסר.
השאלה שלי האם אני יכול לחזור על הטיפול?עם אותו החומר כמובן.
אשמח לדעת תשובה בקרוב כי לא היו תוצאות בכלל.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית על אותה החלקה יפנית - תגובה
רוני חתוכה28/07/2013שלום רב...
לא את לא יכולה כרגע לעשות כלום...!!!!!!!!!!!!!!!!
המתיני כ-3 שבועות וגשי לבעל מקצוע לעשות זאת...זהו מעכשיו כל דבר קטן עלול להישרף לך השיער...
רק אחרי שזה יעשה מקצועית השיער ייראה מעולה כי בפעם השנייה זה כבר מסובך ומורכב אחרת הלך השיער...אני לא מבין איך אפשר לעשות דברים כאלה בבית ועוד רוצים אח''כ לתקן???? אין לתקן עכשיו מפה זה להרוס!!! אל תעיזי!!!רק למישהו שיודע לעשות זאת כראוי!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עידורועי27/07/2013
שלום רב,
אני רוצה להאריך שיער ולעשות החלקה, הקטע שיש לי שיער מאוד צפוף ומלא,זה יכול להתאים? מבחינתי לפנים שלי זה יכול להתאים אני שואל רק מבחינת השיער?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עידו - תגובה
רוני חתוכה29/07/2013שלום רב
אין שום בעיה לעשות החלקת שיער יפנית על כל סוג של שיער...תאריך שיער קודם..!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעידו - תגובה
זאב לוין30/07/2013ניתן לעשות החלקות לכל סוגי השיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה לגבראא25/07/2013
שלום אני רוצה לבצע החלקה, לא בכול הראש רק בקדימה..שהפוני יהיה חלק..רציתי לדעת אחרי ההחלקה מה הטיפול לשיער? כמה זמן אסור לחפוף את השיער? אני מתאמן בחדר כושר, האם אחרי ההחלקה אוכל להתאמן, הזיעה והרטיבות לא תהרוס את ההחלקה?
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה לגבר - תגובה
זאב לוין25/07/2013שלום אלי!
לא חופפים את השיער 48 שעות לאחר הטיפול
הטיפול הכי טוב לאחר החלקה, זה מוצרים שמחדירים לחות לשיער
בקשר לחדר כושר אין שום בעיה להתאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער מכורזל, מבולגן ולא מסודר.דורין25/07/2013
יש לי שיער דיי חלק וטיפה גלי באיזורים היותר קצרים שלו.. הבעיה היא שאני כל הזמן חוזרת הביתה מבית ספר/יציאה עם חברים/סתם מבחוץ בקיץ או בחורף ופשוט מזעזעת מאיך שהשיער שלי נראה.. כל הקרקפת מלאה בכירזולים ושוונצים והשיער עצמו נורא מבולגן ולא מסורק ונראה כמו פרא אדם.. לעומת זאת אם אני יעביר וויש אחד על השיער עם מסרק אז הוא הופך להיות מייד חלק ומסודר. אני לא רוצה להסתובב עם מסרק וכל 10 דק לסרק את השיער כי גם יש לי נשירה וכל סירוק נושרות עוד שיערות.. מסתכלת על בנות אחרות והשיער שלהן פשוט מושלם.. יושב במקום וכמו שצריך ופשוט נראות כמו נסיכות.. איזשהם טיפים? איך לטפל בשיער? מה לעשות איתו? איך למנוע את השוונצים הנוראיים האלה על הקרקפת? תודה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער מכורזל, מבולגן ולא מסודר. - תגובה
רוני חתוכה25/07/2013שלום רב
ישנו טיפול שנקרא cpr עמוק שמוריד את האיזורים הפגומים למראה בריא ואיכותי למשך חודש..לעומת זאת יש טיפול בריבונדינג שגורם לקטעים שאת כותבת עליהם להיראות בריא חלק וללא יובש או קירזול כלשהו...מומלץ להגיע לייעוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער מכורזל, מבולגן ולא מסודר. - תגובה
זאב לוין25/07/2013שלום דורין
יש לך 2 אפשרויות של טיפול:
1. תספורת עם מספריים חמות, מאוד עוזר בהחלקת השוונצים וכירזולים.
2. ישנו ספרי frezz control של maroccan oil שיכול גם לעזור לך, המוצר נמכר בכל המספרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחליק עושה בעיות..יעל24/07/2013
היי,
יש לי מחליק שקניתי לפני שנה בערך. בזמן האחרון שהוא מתחמם יוצא ממנו ממש ריח של שרוף ואני חוששת שהוא יהרוס לי את השיער אם הוא חם מדי.
יש דרך לטפל בתקלה הזאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחליק עושה בעיות.. - תגובה
זאב לוין24/07/2013ככל הנראה שלמכשיר שלך יש קצר חשמלי, או שתתקני אותו או שתקני חדש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש בכלל מישהו שמתקן מחליקים??
שלי29/07/2013איפה אפשר למצוא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון למחליק.
שירלי30/07/2013דבר ראשון, אם את חוששת אל תשתמשי בו עד שתתקני או תקני חדש. נשמע מפחיד מה שאת מתארת.
דבר שני - יש תיקונים למחליקים אבל תחפשי חברה מקצועית ואמינה.
יודעת שברימאג נותנים שירות למחליקים, אבל את צריכה לבדוק איתם אם המחליק שלך נכלל בין אלה שהם נותנים להם שירות.
חוץ מזה, תבדקי עלויות -
אם המחיר שלך התיקון גבוה מקניית מחליק חדש, אבל אחד איכותי, אז שווה לך לקנות חדש.
אם לא, תעזרי בתיקון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בכימיהשחר23/07/2013
ברצוני לצבוע גוונים בלונדינים, לצבע חום. אני יודעת שבכדי למנוע גוון חום ירקרק, יש להוסיף מעט גוון אדום. מהו היחס של הגוון האדום (צבע 5.5) שצריך להוסיף לטיובה 1של בסיס חום (7.0) ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בכימיה - תגובה
רוני חתוכה23/07/2013שלום רב
התשובה היא חצי ציפורן אדום.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לכם על התשובה
שחר25/07/2013:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
יקיר24/07/2013בכדי למנוע ירוק בשיער משתמשים באפור/אדום בהתאם לסיטואציה.
בלשון המקצוע 'חצי סיגריה' יספיק ל150-200 גרם חומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיערתמר22/07/2013
שלום
אני בת 60 עם שיער מתולתל צבוע. החלטתי להחליק את שערי. הספר שלי מזה 20 שנה מבצע החלקה עם מוצרי וולה בשיטת גבס. אשמח לדעת מה אתם חושבים. תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת שיער - תגובה
רוני חתוכה23/07/2013שלום רב...אוי ואבוי...האם הספר שלך גם בן 60 כי כנראה הוא תקוע בעבר עמוק שכנראה הוא לא יודע מה זאת החלקה יפנית...תוכלי ליצור עימי או עם כח בעל מקצוע שמבין בתחום ונשמח לעזור...הנושא מורכב בכל מקרה שלא תעיזי לעשות זאת!!!!!!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פן - איך עושים לבד?מור22/07/2013
הי,
יש לי אירוע ואין לי זמן להגיע לספר לעשות פן. יש אפשרות לעשות זאת לבד, אם איני מנוסה בכך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פן - איך עושים לבד? - תגובה
רוני חתוכה23/07/2013שלום רב
יכולה ללמוד נהיגה גם אם את לא מנוסה בכך..???
אז לא...אחרת סתם תהרסי את שיערך ובכל מקרה זה לא יצא משהו...לכי ומצאי זמן לעצמך כדי לצאת מסודרת ויפה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על חומר לפני החלקהאלה22/07/2013
אני עושה פעם בשבוע מחליק, הבעיה היא שהשיער שלי מתנפח אחרי איזה שעתיים ויום למחרת בכלל נהרס, יכול להיות בגלל הלחות אבל עדיין גם בחורף זה ככה, אני צריכה חומר טוב למרוח לפני ההחלקה על מנת שיחזיק מעמד לפחות כמה ימים,
על מה תוכלו להמליץ?? חברות שלי אמרו לי להשתמש בשמן מרוקאי אך לא בטוחה כמה זה אמור לעזור.....
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה על חומר לפני החלקה - תגובה
רוני חתוכה23/07/2013שלום רב
בעיקרון כדאי ומומלץ לעשות החלקת שיער כדי לא להרוס אותו עם המחליקים והפנים אך בעיקרון יש חומר של חברת שיסיידו ''מחליק שיער'' שהינו חומר ששמים לאחר החפיפה ו''מפיל'' את השיער...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרהאורפז21/07/2013
שלום
השיער הטבעי שלי הוא חום כהה, ולפני כשבוע צבעו לי את השיער בצבע 7.1 עם 6% ויצא
לי גוון כתמתם,מה עללי לעשות על מנת לנטרל את הצבע הכתמתם,האם ישנה שטיפה ללא
אמוניה שיכולה לתת לשיער גוון אפרפר יותר גם אם היא מכהה אותו בטון אחד??תודה
רבה מראש על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה - תגובה
רוני חתוכה23/07/2013שלום רב
עשי טובה לעצמך וגשי לבעל מקצוע שיוציא אותך מהבעיה שנכנסת אליה..למה לחפש צרות נוספות???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צמיחת שיער מהירהעמליה21/07/2013
יש לי שיער מאוד עבה ומאוד עשיר שמגיע לי קצת אחרי אמצע הגב.
הבעיה היא שלוקח לו המון זמן לצמוח ואני רוצה לגדל אותו עד למותניים כדי להסתפר ולתרום לחולי סרטן.
איך אפשר לגרום לשיער לצמוח מהר יותר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צמיחת שיער מהירה - תגובה
רוני חתוכה21/07/2013שלום רב
שיער צומח כס''מ עד ס''מ וחצי בחודש ואז באיזה שלב הוא צומח באופן איטי ביותר לכן אל תצפי שהוא יגיע למותן כי גם יש גבול כמה הוא יכול להארך...
בברכה
רוני חתוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה לעשותרותי21/07/2013
אני בת 54 לאחר כמה שנים של צביעה לאחר החלפת הרבה ספרים יש לי שיער לבן שלא ניצבע והוא גם מיסתלסל אני מימה שאני מצליחה אני גוזרת אותו אבל לא עד הקרקפת זה ממש ניראה לא יפה לא ביגלל שאני גוזרת אלא גם אלא שלא גזרתי הם פשוט עומדים מה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה לעשות - תגובה
רוני חתוכה21/07/2013שלום רב
בעייתך ידועה ומורכבת...מזמין אותך להגיע לייעוץ ולהבין כיצד נביא אותך למראה המושלם...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטיפה לשיער - שאלה לכולם!מיה19/07/2013
היי
בעבר לפני כמה שנים הייתי קונה שטיפה לשיער שמחזיקה 10-20 חפיפות ואינה מזיקה בכלל לשיער רק מעניקה גוון.
היום ניסיתי למצוא בפארמים וכל מה שיש במדפים הם צבע לשיער ולא שטיפה.
האם יש לכם מושג היכן משיגים ואיך קוראים לזה כיום ושל איזו חברה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטיפה לשיער - שאלה לכולם! - תגובה
זאב לוין19/07/2013היי, ממליץ לעבור עצל מעצבי שיער. להם יש את החומר המתאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםחסוי16/07/2013
יש לי כמה שאלות השיער שלי היה בצבע כהה חום קפה ואני רציתי להגיע לחום שוקולד ו"לצאת " מהצבע הכהה יש לציין שתקופה ארוכה חיכיתי ולא צבעתי את השיער בכדי שהצבע החדש יקלט בשיער קניתי חום ערמונים 4.5 ומה שיצא זה שכול החלק העליון של הראש הצבע ניתפס ובחצי השני החום קפה הכהה עדין נישאר יש לי מעיין כיפה חום אדמדם בשיער עכשו קניתי חום שוקולד 7\6 2 חבילות כדי שיתפס על כול השיער אבל מה גורם לכך שהצבע לא יתפס בשיער אני לא רוצה לעבור הבהרות שיער או שטיפת ניקיון אני מוספיה תמונה כדי להראות איזה צבע אני רוצה בשיער
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
רוני חתוכה16/07/2013שלום רב...
ראשית חייב להבהיר שצבע אינו מבהיר צבע שנית אין לי מושג בצבעים של סופרפארמים ואת לא יכולה לבקש הסבר על משהו שאת עושה לבד מבעל מקצוע שמתעסק עם צבעים מקצועיים בלבד...לכן בשביל להגיע לצבע המבוקש את צריכה ללכת לבעל מקצוע טוב שמבין וגם אז אם תמשיכי לבד לעשות צבע את עלולה לקלקל את מה שעשה כי זה לא צבע שחור וזהו אלא גוון מבוקש ומורכב ואת חייבת להבין שזה לא הצבע שאת רואה על הקופסה אלא אבחנה מדוייקת בין הקיים לרצוי...בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סילקסטרייטרוחמה14/07/2013
שלום רב. אני בעלת שיער מלא מאוד, יבש מאוד ונפוח. כרגע מסופר מדורג ו, תספורת אשר אני מאוד (בלשון המעטה) לא אוהבת!! חשבתי לקנות ולעשות בבית את החלקת סילקסטרייט של אינדולה. האם היא בטוחה לשימוש ביתי ?
האם היא מוגדרת כהחלקה ברזילאית ?
דרך אגב השיער שלי טבעי ולא נצבע אף פעם .
האם קיים דירוג שלא גורם לנפח בשיער ?
ושאלה אחרונה האם ההחלקה הזו יכולה להתאים לילדה בת 11 או שהיא מסוכנת לשימוש ?
תוד רבה וסליחה מראש על כל השאלות , הן נובעות מייאוש ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סילקסטרייט - תגובה
רוני חתוכה15/07/2013שלום רב
סילק סטרייט הינה החלקה זולה תרתי משמע ברגע שאת מתעסקת עם החלקות באופן עצמאי קחי בחשבון שהשיער יינזק קשות!!!
החלקות שיער אינן לשימוש ביתי ודורשות מיומנות גבוהה של שנים ולתקן החלקות כושלות מעין אלו העלות היא של אלפי שקלים אז למה להתעסק במשהו כל כך מסוכן ורע ובמיוחד לילדה בת 11 שחייבים לקחת אותה למומחה בתחום ואת מסכנת לה את השיער והמראה...לא חבל???
הייאוש שלך יגרום לה לנזק ועלול להיות בלתי הפיך עם קרחות...לכי לבעל מקצוע מוכר בתחום והוא יביא אותך לתוצאות מרשימות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)
