מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איזה חברה יותר איכותית שוורצקוף אושלומי16/09/2013
איזה חברה נחשבת ליותר איכותית שוורצקוף או שיסיידו ?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרסטס החברה הכי טובה בעולם!!!
נינה17/09/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרסטס גורם לי לאלרגיה חזקה.
שלומי17/09/2013קרסטס גורם לי לאלרגיה חזקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה חברה יותר איכותית שוורצקוף או - תגובה
רוני חתוכה20/09/2013שלום רב...
ברור ששיסיידו...חברת הטיפוח והשיקום הטובה בעולם...מנסיון של 12 שנה....
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבערותי16/09/2013
אני בת 60 לאחרונה כשאני צובעת השיער הלבן לא ניצבע לי והוא מתולתל האם כשהוא יגיע להיות ארוך יותר הוא יתישר כי יש לי שיער חלק אבל נפוח עוד שאלה עשיתי גוונים הצבע שלי הוא חום אני צובעת רק בצבע ללא אמוניה האם במידה ואני אצבע ליותר כהה לא יראו את הגוונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים
רותי18/09/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע - תגובה
רוני חתוכה20/09/2013שלום רב
את כותבת שהוא מתולתל אח"כ את כותבת חלק אבל נפוח מה הקשר אם הוא ייארך הוא יהיה חלק...???
בנוגע לצבע אם תצבעי לכהה יותר מן הסתם הגוונים שלך ייעלמו או שהם ייטשטשו
אם את צובעת לבד יהיה לך קשה לכסות לבן כי ייתכן והלבן שלך "קריסטל" ורק בעל מקצוע טוב יידע לסדר זאת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירה עונתית???מירנה15/09/2013
שלום
האם בעונת המעבר לסתיו- כמו עכשיו- קיימת תופעת נשירת השיער?
מחיפוש בנט הבנתי שזה ייתכן.
אני סובלת מנשירה. אומנם כשאני מתעוררת בבוקר אין כל שיערות על הכרית. והנשירה מורגשת בעיקר בסירוק ובמיוחד בסירוק שלאחר המקלחת.
יש לי צמיחה מהירה יחסית.
מספירה יחסית יש לי נשירה של 30-40 שיערות ביום
זה נורמלי???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירה עונתית??? - תגובה
רוני חתוכה15/09/2013שלום רב
נשירת שיער הינה עונתית הורמונלית ונפשית...
בעונות מעבר זה קורה
הורמונלית כתוצאה מהריונות תרופות חוסר בברזל ועוד...
ונפשית כתוצאה מלחץ עצבים ומתח נפשי...
אין דאגה זה הפיך ונורמלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשירה עונתית??? - תגובה
זאב לוין15/09/2013היי מירנה.
הנשירה הטבעית והממוצעת ליום נעה בין 200-250 שיערות ביום.
מיקרה שלך, נשמע לי בסדר גמור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת בוטוקסנועה14/09/2013
היי, אני ממש ביום חמישי עשיתי החלקת בוטוקס במספרת הייר סנטר, שילמתי על זה 1600 כולל שמפו ומסכה לשיער.
לפי ההסבר שלהם ההחלקה הזו מיועדת לשיער שלי (שיער שעבר גוונים, הבהרה(צבעתי לבלונד פעם אחת),שיער יבש, פגום עם קצוות מפוצלים. בתהליך שלה החלקה הם שמו לי חצי שעה חומר על השיער, חפפו מספר פעמים עם שמפו עד שהשיער היה נקי מהכל. ייבשו לי אותו, מרחו את חומר ההחלקה, ייבשו אותו ואז החליקו את השיער ועד היום(יום שבת) החומר של ההחלקה אצלי בשיער. האם זה בסדר? ככה עושים גם אצלך במספרה? הם הסבירו לי שההחלקה הזו לא תגרום לשיער להיות חלק חלק קרשים כמו של החלקה יפנית אבל זה יעשה לי החלקה טבעית, אמרו לי גם שאני צריכה אחרי מקלחת לייבש את השיער עם פן כדי שהוא יהיה חלק ואם לא השיער יהיה מתולתל או גלי כפי שהיה לי. איך יכול להיות דבר כזה?
עוד דבר שהם אמרו זה שההחלקה הזו היא טבעית ומשקמת. איך היא תשקם את השיער אם בעצם בלי פן הוא יהיה גלי ? זה לא הגיוני. אשמח להסבר מלא ומפורט. אשמח לתשובה כמה שיותר מהר. אני מחר שוטפת את השיער(לאחר 3 ימים כפי שהמליצו לי).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה!!!
נועה15/09/2013היי אני רואה שאתם פעילים אשמח מאוד לתשובה ממכם. אני כבר אחרי החפיפה לאחר השמפו... נשאר טיפה ריח בשיער של החומר. מקווה שלא מזיק. המסכה שנתנו לי מדהימה והחחעקה ממש את השיער ייבשתי קצת וככה זה נראה מאחורה :
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקת בוטוקס - תגובה
רוני חתוכה15/09/2013שלום רב..
אין כל בעיה עם מה שהם עשו...
בקראטין כל אחת שעושה זאת תקבל החלקה שונה וגם שוני בתפוגת ההחלקה אך המכנה המשותף שלכולן יהיה שיער איכותי ובריא יותר... שוב...זה זמני!!!
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה אמריקאית משקמתשיר12/09/2013
היום עשיתי את ההחלקה החדשה האמריקאית. בזמן ההחלקה הספר שם לי את החומר על כל השורש למרות שידוע לי שזה לא נהוג ורצוי להתרחק מהשורש. האם זה תקין שמרחו לי על כל השורש? דבר שני, ההחלקה שרפה לי מאוד במהלך כל התהליך, שרפה לי בעיניים וגרמה לי לבכי וגם למי ששהה לידי. האם זה תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתגובה
שיר16/09/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון צבעליאת12/09/2013
היי היה לי צבע בלונדיני בהיר (בדרך כלל צבעתי עם גוון 6%) והיום צבעתי בבית בערבוב של שני גוונים: בלונד בהיר (8.0) ובלונד דבש טבעי (8.73) עם חמצן 6 %, אך מה שקרה החלק העליון של השיער נצבע יפה ואולי החלק התחתון קיבל גוון ירקרק. אומר שאני רוצה להגיע לצבע חום אגוז. מה עליי לעשות לחכות שידהה? לצבוע בצבע כהה יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון צבע - תגובה
רוני חתוכה12/09/2013שלום רב
בצבע חום אגוז יש אדום והוא ינטרל את הירוק...את יכולה לצבוע חופשי אין כל בעיה...
בהצלחה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער צבוע יבש ושבורור12/09/2013
הי,השיער שלי ממש שבור יבש ולא נעים בגלל הצבע
איך ניתן לשקם אותו? ?הסתפרתי, ועכשיו אני משתמשת במסיכה של לוריאל פריז,חופפת פעמים בשבוע בלבד(שמפו לשיער צבוע של לוריאל) וצובעת רק שורשים כשצריך . האם עם הזמן השיער ישתקם ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער צבוע יבש ושבור - תגובה
רוני חתוכה12/09/2013שלום רב
חייבת להשתמש בשמפו איכותי ללא מלחים מומלץ שיסיידו או שמפו קראטין של יוקו מסיכה כבר יש לך ושמן קראטין להגנה...פעם בחודשיים צריכה לעבור טיפול cpr לתיקון טקסטורת השיער...ולמראה בריא וגמיש...מצד שני מציע לך לשקול טיפול בהחלקת קראטין לאורך רוח להארכת שיער נכונה ובליווי מוצרי טיפוח מדוייקים עבורך ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער צבוע יבש ושבור - תגובה
רוני חתוכה12/09/2013שלום רב
חייבת להשתמש בשמפו איכותי ללא מלחים מומלץ שיסיידו או שמפו קראטין של יוקו מסיכה כבר יש לך ושמן קראטין להגנה...פעם בחודשיים צריכה לעבור טיפול cpr לתיקון טקסטורת השיער...ולמראה בריא וגמיש...מצד שני מציע לך לשקול טיפול בהחלקת קראטין לאורך רוח להארכת שיער נכונה ובליווי מוצרי טיפוח מדוייקים עבורך ..בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בשיער אפרולילך11/09/2013
לביתי בת ה-14 יש שער מתולתל אפרו אינה מוכנה להסתפר למרות הסבל שעוברת עם השיער חייבת למצוא לה תכשיר לחות שלא יכביד על השיער כדי שתוכל להיות עם שיער פזור ולא אסוף השיער חייב לנשום מה לקנות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בשיער אפרו - תגובה
רוני חתוכה11/09/2013שלום רב
שיער אפרו הינו שיער נפוח ושום תכשיר לא יעזור לה כדי ללכת עם שיער פזור היא צריכה לעבור טיפול החלקה לסוג שיער שכזה לאו דווקא כדי שיהיה חלק אלא כדי שתהיה לו תנועתיות ורק אז ניתן להשתמש בהמלצת בעל המקצוע במוצר עיצוב ולחות למראה טיבעי...מוזמנות להגיע לייעוץ מקיף בעניין...או לחילופין אפשר לראות כתבות בנושא אצלי באתר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהרת שיער שגורמת לאודם וכאברבקה10/09/2013
שלום, אני מבהירה את שיערי הקצר אצל הספר שלי כבר למעלה משנתיים, מידי חודשיים. בהבהרות האחרונות נוכחתי בתגובה אלרגית יותר קשה מבהתחלה, הקרקפת ממש נעשית אדומה, שורפת, באחת ההבהרות נאלצתי להפסיק את ההבהרה, ולחזור עליה אחרי שבוע. רציתי לשאול, אם יש איזה חומר שהוא היפואלרגי, שיוכל להתאים למצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרת שיער שגורמת לאודם וכאב - תגובה
רוני חתוכה10/09/2013שלום רב
יש חומר כזה ואנו עובדים איתו מדהים פלאים...בלי שום קשר כדאי לעשות טסט קטן ולוודאות רגישות...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיעררעות10/09/2013
אני צובעת את השיער שלי בבית פעם בחצי שנה עד שנה משאירה את הצבע כ- 45 - 40 דק' לאחר מכן חופפת כפי שכתוב בהוראות. משתמשת בחמצן 9% וכמובן בודקת שיש תוקף לצבע..
הבעיה היא שאחרי שלושה ימים הצבע יורד כאילו לא צבעתי בכלל.
הבעיה בצבע או בשיער שלי? ומה עושים במקרה כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער - תגובה
רוני חתוכה12/09/2013שלום רב
הייתי ממליץ לך ללכת לספר ולעשות צבע ולראות אם הצבע יורד ואם כן הבעיה אצלך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיער ותוספותרעות08/09/2013
אני מעוניינת לבצע החלקת שיער.
יש לי שיער גלי שצבוע (לא כולו יש לי שורשים שחורים) בגוון חום אדום.
בנוסף יש לי נשירה קלה
איזו החלקה מתאימה לסוג שיער כזה??
אפשר לצבוע את השיער אחרי ההחלקה?
כמה בד"כ עולה החלקת שיער?
דבר נוסף השיער שלי דליל אני מעוניינת אחרי ההחלקה להוסיף תוספות.
איך אני ידע שהתוספות שמוסיפים לי הם איכותיות? על מה אני אמורה לשים לב?
וכמה בד"כ עולה כול תוספת?
אני מבקשת התיחסות מלאה לשאלות מאחר ואין לי מושג בנושא אני לא רוצה שיעבדו עלי או משהו ואם יש משהו שאני אמורה לשים לב אליו או לשאול אני ישמח אם תגידו לי.
תודה ויום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת שיער ותוספות - תגובה
רוני חתוכה08/09/2013שלום רב
נתחיל בזאת שהחלקה יפנית לשיער כמו שלך שאת מציינת שהוא צבוע ודליל החלקה יפנית בשם "ריבונדינג" שהינה מביאה לתוצאות מושלמות בטוחות ולמראה טיבעי ומושלם!!!
לגבי תוספות שיער לשיער כמו שלך את צריכה וחייבת לעשות רק "גרייטלנגס" כי הפטנט שלהם הינו חיבורים שאינם נראים בצבע שיערך ושטוחים ללא תחושה במגע היד כמו כן את יכולה להכנס לאתר שלי בנושאי תוספות השיער ולהבין יותר...המלצות מנשים עם שיער כמו שלך בדיוק לאחר החלקה ותוספות תקבלי אם תרצי בשביל הביטחון האישי שלך...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקת שיער ותוספות - תגובה
זאב לוין08/09/2013אפשר לבצע על השיער שלך כל סוגי ההחלקות.
לאחר כשבוע אפשר לצבוע את השיער.
תוספות שיער הכי טובות בשוק, הינם משיער אירופאי ורוסי.
את מוזמנת להתרשם מאיכות השיער במספרה שלנו, וגם לקבל יעוץ מקיף על ההחלקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה משקמתעדן08/09/2013
עברתי החלקה יפנית ולא חידשתי אותה קרוב לשנה כיוון שמאז השיער נשבר לי ברובו, נהיה פגום ויבש.
שמעתי על החלקה משקמת חדשה שיצאה (אמריקאית?) שעשויה מחומרים טבעיים, משקמת שיער פגום וניתן לחפוף אותה כבר באותו היום. על חברות שעשו התוצאה תפסה יפה.
האם החלקה כזו כדאית על שיער פגום כמו שלי שניזוק מהחלקה יפנית?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה משקמת - תגובה
רוני חתוכה08/09/2013שלום רב
החלקה משקמת זה קראטין או ריבונדינג ובשביל להחליט איזה מן סוג החלקה נכונה עבורך את חייבת להגיע לייעוץ אצל בעל מקצוע טוב...נשמח אם תגיעי או תתקשרי ולהיות לך לעזר ללא כל מחוייבות
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה משקמת
שיר08/09/2013בהתייעצות עם ספר להחלקה שהתכוונתי קוראים החלקת בוטוקס. האם אתה עושה החלקה זו במספרה שלך? אודה גם לקבלת טווח המחירים. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה משקמת - תגובה
רוני חתוכה08/09/2013שלום רב...
החלקת בוטוקס זה קראטין די חדש ועדיין לא מוכח רישמית כמוצלח באופן גורף אכן זה קיים אצלי וזה עדיין בבדיקה מקיפה..אם בכל זאת את מעוניינת לעבור אותה את מוזמנת בשמחה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
נועה13/09/2013היי עשיתי היום החלקת בוטוקס במספרת 'הייר סנטר" . עכשיו הם בעצם שמו לי את החומר וייבשו ועליו עשו את המחליק והכל.. החומר נשאר על השיער פשוט . אמרו לי שאפשר לשטוף את השיער כבר באותו ערב אבל בשביל להגיע לתוצאות כדאי 3 ימים. זה ככה אמור להיראות?. ושאלה נוספת היא האם זה אפשרי שאני נוגעת בשיער ואוכלת החומר נכנס לגוף? התחילו לי כאבי בטן מוזרים ואף שלשולים. זה מפחיד אותי !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי השאלה שלך....
נועה15/09/2013איך השיער של החברות שלך יצאו אחרי ההחלקה הזו? זו החלקה חדשה קוראים לה החלקת בוטוקוס, כמו שרשמת אחר כך למטה, יש מצב את מבררת בשבילי מה הם היוצריכות לעשות בשביל שהשיער שלהן יהיה חלק כמו שצריך ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקת בוטוקס
שיר15/09/2013היי נועה, התוצאות אצלן יצאו ממש יפות.. אני עשיתי את ההחלקה לבסוף השבוע ויצא נחמד, השיער גלי אבל לא הגעתי למצב של שיער חלק קרשים כמו אצל חברות שלי. כנראה שזה הכל תלוי בספר שאת בוחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממ..
נועה15/09/2013אני הרגע חפפתי .. השיער שלי היה גלי ויבש.. ועכשיו הוא חלק ורך כמשי וזה כמובן אחרי ייבוש קטן בפן.. ממש נחמד לי. תראי:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון לאחר החלקה יפניתדנית08/09/2013
לפני 3 שבועות עשיתי החלקה יפנית אצל משהי פרטית לאחר שהתרשמתי מהתוצאות הטובות שיצאו לאחותי שעשתה אצלה. לצערי, התוצאה אצלי פחות טובה בהרבה..השיער שלי כרגע גלי וקצת נפוח וחסר צורה ברורה.. חזרתי אליה לאחר שבועיים לעשות תיקונים אך הם לא עזרו במאום. שמתי לב שחלק מקצוות השיער מפוצלים וגם שחלק מהשיערות נשברות באמצע.
קראתי שניתן לעשות תיקון להחלקה יפנית. רציתי לשאול האם התיקון לא יהרוס את השיער יותר וגם לברר מה טווח המחירים לתיקון החלקה יפנית..
אשמח מאד לתשובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון לאחר החלקה יפנית - תגובה
רוני חתוכה08/09/2013שלום רב
לעשות תיקון זה עניין מורכב בטח לאחר ניסיון שני...חייבת להגיע לייעוץ כדי לאבחן את השיער מקרוב ועם שיער חפוך לגמרי מסורק ויבש טיבעי...רק אז נדע איך להמשיך במדוייק ולהגיע לתוצאות המבוקשות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה! שאלה..
דנית08/09/2013מהם טווחי המחירים לתיקון החלקה יפנית במידה וזה אפשרי? השיער באורך המותניים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון לאחר החלקה יפנית - תגובה
זאב לוין08/09/2013שלום דנית!
אכן את צודקת, וזה בהחלט יכול להרוס לך את השיער עוד יותר.הדבר הנכון לעשות הוא לבוא לאיש מיקצוע ולהתייעץ על המשך הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאמת צבע שיער לפניםמלי לוי06/09/2013
יש לי גוון שיער בלונד דבש כרגע צבוע כבר כמה שנים עברתי צבעים של חום אבל כל החומים שהיו לי היו בגוון מהגוני אדום ולא אהבתי את זה ככה .. עכשיו שוקלת לחזור לשחור שהיה לי אבל אמרו לי שאני יראה מכשפה מה יתאים לי גוונים אם חום או שחורררר פחם ? מצורף תמונה כיום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התאמת צבע שיער לפנים - תגובה
רוני חתוכה06/09/2013שלום רב
שחור ממש לא יחמיא לך...אך גוונים בחום ממש ירככו את פנייך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום - שמן או סרום?מירנה04/09/2013
יש לי שיער ארוך עד המותן. שומרת עליו כמה שיכולה.
התרחקתי מכל החומרים הכימיים למיניהם , מפחיתה בפן ומחליק מכיוון שמרגע שהוא ארך אז גם הנפח שלו הופחת משמעותית מאוד, ואפילו יכולה ללכת בפזור.
שאלתי בכללי היא
האם אתה ממליץ על שמי עץ התה לשיער? האם באמת יש לו יתרונות?
או שעדיף על זה את סרום המשי?
אני מחפשת מוצר טוב אשר מזין את השיער. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - שמן או סרום? - תגובה
רוני חתוכה05/09/2013שלום רב
קראטין הינו שמן משי או שמן מרוקאי וישנם עוד חומרי טיפוח הזהים או דומים לשמנים אלה והם מאוד שומרים על השיער ומגנים עליו מפני חום קור ונזקים נוספים...מומלץ!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)


