מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צביעת שיער לבלונד - אומברהשיר07/12/2013
אני עושה את הצביעה בעצמי בבית, לא מוכנה לשלם הרבה לספרים שאני לא מכירה
וגם חקרתי את זה קצת ואני סומכת יותר על עצמי
בכל אופן,
הגוון שלי הוא נורא כהה וכבר הגעתי בקצוות לחום מדהים שממש רציתי והשתמשתי במי חמצן 9% ושפורפרת של צבע "ash blond"
אני רוצה צבע כמו של קים קרדשיאן בדיוק, להגיע לרמה של הבלונד שלה.
הבנתי שיש סכנה של צביעת השיער לירוק... איך זה בדיוק קורה?
ובאיזה צבע כדאי לי להשתמש הלאה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער לבלונד - אומברה - תגובה
רוני חתוכה16/12/2013שלום רב
זה ממש לא רציני ואי אפשר להתייחס ברצינות לשאלה שלך...
א.אין תמונה שלך!!!
ב.מה צבע השיער הטיבעי שלך???
ג.אף אחד מקצועית פה בפורום זה, לא יודע מספרים של צבעים מהסופר...להערכתי!!!
גשי לבעל מקצוע שאת מכירה התייעצי עימו ומקסימום ריכשי צבעים ממנו ובצעי בבית אם יסכים למכור לך...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רב
שיר16/12/2013שלום רב
יש לך יחסי אנוש בכלל...?
א. מה נראה לך שאתה עונה בכזו התנשאות, רד מהעץ, אתה לא מנתח לב.
ב. כבר ציינתי שהוא חום כהה ושהגעתי לחום בהיר
ג. "אף אחד מקצועית פה בפורום זה, לא יודע מספרים של צבעים מהסופר...להערכתי!!! " - לא הבנתי את התחביר של המשפט הזה.
ואני לא מכירה ספרים, בגלל זה אני שואלת פה! יש ספרים במקום שבו אני גרה, שעושים חצי שיער בלונד וחושבים שהם מינימום פיקאסו.
ושאלתי למה השיער הופך לירוק - מתוך התעניינות, אבל היית עסוק בלקטול את התגובה שלי.
מצאתי את התשובות בעצמי, אז תודה על כלום. גם אני יכולתי להפנות את עצמי לספר מקצועי. אז כפיים.
חשבתי שזה מקום להתייעץ על שיער ולא לחטוף ריקושטים והפניות לאנשים "מומחים". אני פה כדי ללמוד ולא כדי לחטוף הערות והעלבות מצידכם. תודה על כלום, אני אדע מאיפה להתרחק מהיום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רב - תגובה
רוני חתוכה17/12/2013שלום רב...
מצטער שאת לקחת קשה את תגובתי וללא שום כוונה לפגוע...
זה לא המקום לקבל ייעוץ כמו שלך כשאין אינפורמציה מדוייקת ודלילה כל כך...כשאת מתארת מעצבי שיער באיזור ביתך בכזאת זלזול אז אני מבין שיש לך משקעים עם בעלי מקצוע...
שוב לא מנסה חלילה לפגוע ומצטער שוב באם נפגעת אך אם את רוצה לקבל תשובה נכונה העלי תמונה של שיערך וכך נתייחס ברצינות על סמך מראה ולא ניחוש...זאת מקצועיות!!!
מאחל לך בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שורשרותי04/12/2013
צבע שיערי צבוע בצבע שחור לפי מה שהבנתי צבע במיוחד כהה אי אפשר ליצבוע ביותר בהיר האם אפשר ליצבוע מה שצמח שזה כבר ללא הצבע בצבע חום בהיר כי הרי זה רק על מה שצמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שורש - תגובה
רונן פלג04/12/2013כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיעררעות03/12/2013
שלום,
הלכתי לספר חדש ובאשמתי שכחתי לציין שאני רוצה חום שוקולד בגוון 6 שיהיה בהיר
אז הוא עשה לי חום שוקולד בגוון 5 וזה יצא מאוד כהה. נראה אפילו גוון 4.
הצבע שהוא צבע איתו הוא צבע ללא אמוניה,(אינואה) והבנתי שאלה צבעים טובים אבל שגם פחות דוהים.
מאז כבר חלף חודש וחצי והשיער כמעט ולא התבהר וכולם אומרים לי שזה כהה לי מידי ולא מחמיא.
אני בעצם רוצה להגיע לחום שוקולד בגוון 6 מבלי לעשות הבהרה כי יש לי שיער דק,
ויש לי סבלנות(אני מוכנה לחכות כמה חודשים).
חשבתי לצבוע בצבע חום שוקולד 6 כל פעם מחדש ולחכות שהצבע יתבהר.
קראתי ברשת שבצבעים שהם לא מקצועים ואיכותיים הצבע דוהה מהר.
והפעם דווקא אני כן מחפשת צבע שדוהה מהר.
האם תוכלו בבקשה להמליץ על צבע כזה?
והאם מדובר על צבעים לא מקצועים שקונים בסופר פארם וזה אומר שיש סיכוי יותר גבוה שידהו יותר מהר מאשר צבע מקצועי אצל ספר?
תודה מראש
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שיער - תגובה
רונן פלג04/12/20131-ניתן לצבוע את השורשים בלבד מבלי לגעת בקצוות (1סמ מעל השורש והלאה)
2-יש אפשרות לבצע ניקוי פיגמנט \הבהרה קלה עם חמצן 2% רק חשוב לבצע זאת עי בעל מקצוע שמבין ענין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם צבע חום גורם לגוון ירוקסיגלית01/12/2013
אני צובעת הרבה שנים את השיער בצבע כהה חום בשילוב קצת אדום (במספרה). צבע השיער הטבעי שלי הוא בלונד בהיר מאד. כעת השורשים כבר לבנים ואני רוצה לצבוע בצבע חום טבעי כי אני רוצה צבע יותר בהיר ולא רוצה לעבור תהליך של הבהרה וצביעה מחדש. יש לי נשירה מאד קשה כבר שנים. האם צביעה בצבע חום על השורשים יכול לגרום לגוון ירוק בשיער? האם יש המלצה להגיע לגוון חום בהיר יותר מהקיים בהדרגה ללא הבהרה כימית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם צבע חום גורם לגוון ירוק - תגובה
רונן פלג01/12/2013תצבעי עם צבע ללא אמוניה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער לאחר שיקוםליאל30/11/2013
שלום
מאז ומתמיד היה לי שיער יבש ובעייתי (כאילו מולד)
אני בטבעי עם שיער חום וגלי
כבר 8 שנים צובעת לבלונד
ומאוד מרוצה ואוהבת
לפני חודשיים המליץ לי הספר על החלקה שיקומית
הכוונה שיקום השיער שיגרום טיפה להחלקה של התלתלים
עשיתי זאת באותה הזדמנות
יש לציין שהשיער שלי כרגע יבש ברמות נוראיות
הספר אמר לי לייבש את השיער עם פן ובאמת לאחר הייבוש יש לציין שהוא נראה טוב וחלק
אך לאחר חפיפה כשהוא רטוב אני אפילו לא יכולה לסרק אותו מרוב שהוא יבש
הוא מסולסל כזה כמו ביסלי,כאילו אני אחרי סילסול,בקיצור משהו מאוד מלחיץ
האם זה יישאר כך לתמיד או שבאיזשהו שלב השיער יחזור לקדמותו?
אגב התמכרתי לחלק ואני מאוד אוהבת
האם יש הבדל בין פן למחליק מבחינת הנזקים ?
מה הנזקים בכלל וכיצד אני ממזערת אותם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער לאחר שיקום - תגובה
רונן פלג01/12/2013*לפני ביצוע הפן יש למרוח חומר הגנה מפני נזקי חום יש בתרסיס ויש במרקם קרמי
*בזמן ביצוע הפן בשום אופן לא להצמיד את פיית הפן לשיער הדבר גורם לגוף החימום להתלהט בתוך הפן והתוצאה שיער שרוף!!!!!!!!!!!!
*בסוף התהליך מומלץ 2-3 טיפות סיליקון למרוח על הקצוות בלבד בשום אופן לא להעביר על השיער פן לאחר מריחת סיליקון הדבר גורם לפיצול ויובש בלתי הפיך!!!!!!!!!!!!!
רונן פלג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לרוני
ליאל01/12/2013היי רוני
תודה על התגובה
אך לצערי לא ענית לי על השאלה
במקרה ראיתי שזו תשובה שכבר ענית למשהי
קצת לא לעניין לעשות "העתק הדבק"
שאלתי האם אחרי "השיקום" השיער שלי יחזור באיזשהו שלב לקדמותו
ועוד כמה שאלות
אשמח אם תענה ברצינות
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בשיער דורש גם טיפול בקרקפת..רותם29/11/2013
והשאלה, איך מטפלים בקרקפת. בעיקר - איך מרככים אותה, את שורש השיערה שהוא יבש, גם אחרי שימוש במסיכת שיער, ובשמן שקדים לעיסוי.
שימוש במסיכה לשיער פעמיים בשבוע לא משפר מספיק את הגמישות של השיער אצלי, אגב.
ויש לי גם פצעים בקרקפת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בשיער דורש גם טיפול בקרקפת.. - תגובה
רונן פלג01/12/2013תיגשי לרופא עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההלכתי וקיבלתי כל מיני תכשירים
רותם01/12/2013נגד פצעים, אבל זה מייבש גם את השיער והוא נעשה קשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרוניספיר28/11/2013
היי רוני
ראיתי שאתה גם מומחה בתוספות מסוג״גרטליינס״
רציתי לשאול מה הדרך הבטוחה ביותר להוריד את התוספות ללא לאבד שיער? כי שהורידו לי רק עם הפלייר הרגשתי שחצי מהשיער יורד עם התוספת למרות שאומרים שזאת התוספת הטובה בעולם. האם כדאי עם ממיס?
דבר שני האם תוכל לתת הסברים עם הטיפול שיקום spr שמופיעה אצלך באתר ואיך הוא מתבצע? זה כמו החלקה? האם זה עוזר למקרה השיער? אפשר לעבור את הפעולה ללא גיהוץ?
אשמח מאוד אם תענה על השאלות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוני???
ספיר02/12/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לרוני - תגובה
רוני חתוכה16/12/2013שלום ספיר
אכן ''גרייטלנגס'' הינם בין שני החברות הטובות בעולם בכל הקשור לתוספות שיער.
ישנו ''פלייר'' מיוחד של החברה שאיתו באמת מורידים או יותר נכון בעזרת הממיס שהינו חומר שמפרק את החיבורים ובעזרת הפלייר ''לועסים'' את ה''פולימר'' וכך התוספת יורדת.
אם מבצעים זאת נכונה לא יקרה כלום לשיער אך אם מבצעים זאת אגרסיבית אז מן הסתם אכן השיער עלול להפגע בדיוק כמו כל דבר אחר...!!!
לגבי CPR ניתן לבצע זאת ללא גיהוץ כטיפול משקם ולא עמוק(גיהוץ).
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבערותי27/11/2013
רציתי לישאול צבעתי את שיערי לצבע שחור כשהגוון של השיער שלי הוא חום עכשיו אני חודשיים אחרי וצמחו לי שערות לבנות קדימה האם בשביל לחזור לשיער יותר בהיר אני יכולה ליצבוע בצבע בהיר יותר רק מקדימה בלי שהשיער יהרס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע - תגובה
רוני חתוכה27/11/2013שלום רב
צבע אינו מבהיר צבע ולכן את לא יכולה לצבוע לבהיר יותר כי מה שיקרה שהשורש ייראה בהיר וכל השאר יישאר שחור וזה לא יהיה יפה לעין...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע
רותי27/11/2013אז כיצד אפשר להתחיל ליצבוע לבהיר יותר התכונתי רק את השורש הלבן לא ממש בלונדיני אלא אולי קצת גינגי הרי זה לא יתפוש ישר כי אני רוצה לאט לאט כשהשיער צומח עם השיער הלבן לשנות קצת ליותר בהיר הרי הבנתי משאלות בפורום שאי אפשר להבהיר שיר צבוע לשחור אבל מה שצמח אפשר נכון ואז לאט לאט יצבע הכל אני צודקת אתה חושב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער שומנירעות27/11/2013
היי, אני בת 20 סובלת משיער שומני, חייבת לחפוף כול יום.
ניסיתי כמה שמפואים לשיער שומני אך ללא הועיל. איזה שמפו הכי טוב לשיער שומני?
כמו כן השיער דק מאוד חייבת להשתמש במרכך אחרת לא אוכל לסרק את השיער אחרי חפיפה. אשמח לטיפים בנושא...
אני מעוניינת לצבוע את השיער אך לא רוצה להרוס אותו איזה חברה מייצרת צבע שלא פוגעת בשיער והיא בטוחה לשימוש (צבע טיבעי/ ללא אמוניה)?? תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער שומני - תגובה
רוני חתוכה27/11/2013שלום רב
ממליץ מאוד על שמפו מבית שיסיידו לשיער שומני מרכך שיער למרוח רק על חצי שיער ומטה ולא על שורשים...צביעת שיער מומלץ לצבוע על שיער רטוב ובמינון נכון לשמירה על איכות השיער...כל השאר זניח.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספות שיעראורית25/11/2013
שלום לפני כחודש וחצי עשיתי תוספות שיער מסוג
Hairdreams.
יש לי שיער דק ודליל מין קארה, והתוספות הן פתרון מצוין בשבילי.
לא מדובר בהרבה תוספות, בערך 20 + ,זה מילא את השיער
ונתן אורך יפה עד אחרי הכתפיים.
שאלתי היא: מתי אצטרך לחדש דבקים?
האם זה תלוי הקצב הגדילה? ( יש לי צמיחה איטית)
או שאני צריכה לחכות 4 חודשים ואז לחדש?
ועוד שאלה: הרי השיער צומח ואיתו התוספת,
אז שזה לא ייראה מגוחך שפתאום רואים את התוספת..
אשמח לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספות שיער - תגובה
רוני חתוכה27/11/2013שלום רב
בחרת תוספות שיער מן הטובות בעולם והן מצויינות לכל סוגי הארכות והמילויים שקיימים חידוש תוספות מתבצעות בין 4-5 חודשים השאלה האם עשו עבודה טובה כדי שהן לא ייראו בתקופה הקרובה אך לאחר הזמן הזה כבר צריך לחדש ולהעלות אותן חזרה לכיוון השורש.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסרק או מברשת?הילי24/11/2013
היי,
אני תמיד מסתרקת במסרק, גם אחרי המקלחת וגם במהלך היום. חברות אמרו לי שזה לא טוב להשתמש במסרק וצריך להשתמש רק במברשת. יש לי שיער יחסית חלק שנוטה להיות גלי.
מאוד נוח לי להשתמש במסרק, זה עושה נזק לשיער?
אחת הסיבות שאני משתמשת במסרק היא כי שאני משתמשת במברשת השיער מתנפח לי..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסרק או מברשת? - תגובה
רונן פלג25/11/2013תמשיכי במה שאת עושה עם מסרק זאת הדרך הנכונה להסתרק במיוחד כשהשיער לח/רטוב מברשת רק תולשת ולא מסרקת לעומק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער דביקהילה24/11/2013
אני משתמשת בקרמים לעיצוב השיער, נטורל פורמולה וMY WAY לאחרונה השיער שלי דביק, גם לאחר חפיפה.
כאילו לא יורד ממנו החומר לעיצוב השיער.
ה"דבק" רק למעלה, מבפנים השיער רך ונעים.
איך נפטרים מהדבקיות הזאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער דביק - תגובה
רונן פלג24/11/2013את לא חופפת טוב אני ממליץ לך להכנס למספרה לשם חפיפה וייעוץ בלהניח נכון את החומרים בשיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוונים + בלונדמורן24/11/2013
שלום
אני צובעת את השיער לבלונד צבע אחיד ואליו גוונים כבר 10 שנה
פעם היה לי שיער מלא בצבע שטני טבעי
כיום השיער שלי נראה יבש ופגום ולא אורך . (השיער שלי נהיה שומני די מהר ולמגע כמו קש למרות שאני משתמש במסכה של הספר שכוללת קריאתין)
האם יש שמפו, מרכך, קפסולות,תרופות סבתא שיכולות לשקם אותו??
ושיהיה יותר מלא ?
הפסקתי עם הפן וכרגע אני צובעת רק את השיער שגדל בצבע בלונד ולא עם חמצון.
בבקשה תעזרו לי אני לא רוצה להיות עם קרחת עוד כמה שנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוונים + בלונד - תגובה
רונן פלג24/11/2013ניתן לבצע החלקת קראטין משקמת ובמקביל להשתמש עם שמפו ומסכה/מרכך ללא מלח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיער ללא אמוניהכ.מ.23/11/2013
שלום. אני צובעת שיער למעלה מ-15 שנים.
סובלת מידי פעם מצריבה בקרקפת.
לפני חודש, ביום בו צבעתי את השיער (במספרה) חפפתי בבוקר את השיער ואחה"צ הגעתי לצבוע, הגעתי באופן ספונטני. לא חשבתי לצבוע באותו היום.
לא ידועה לי חברת הצבעים. אני צובעת לצבע אחיד.
באותו היום היתה צריבה חזקה מאד, לפחות 10 דקות. ולבסוף סבלתי עד סוף הטיפול.
אינני יודעת אם אני רגישה או שישנם צבעים אשר התרכובת בהם כה חזקה.
שמעתי שקיים צבע ללא אמוניה.
מדגישה שיש לי שיער לבן (לא מעט) אני בת 40. וצובעת לצבע שדומה ומזכיר את הטבעי שלי שחור שבתוכו יש מעט חום-אדום (כך שלא יהיה שחור פחם).
האם כדאי לעבור לצביעת שיער בצבע ללא אמוניה או שהוא לא ייכסה את הלבן. ואולי צריכה לצבע בצבע שאינו חזק ולא גורם לצריבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות לצבע שיער בקרקפת ובעיניים
כ.מ.23/11/2013לא ידוע לי איזו חברת צבעים צבעו לי את השיער,
אבל הרגשתי טשטוש בעיניים ושאיפה של חומר חזק, השפיעה על קצב הלב. שורף מאד בקרקפת לפחות 10 דקות.
חייבת להמשיך לצבוע שיער היות שיש לא מעט לבן. וצבע השיער שלי כהה. (דומה לטבעי (שחור-חום).
מבקשת הסבר מדוע יש חריפות כה חזקה בצבע, ומבקשת המלצה לצבע שאינו צורב ואולי ללא אמוניה (לא מבינה בנושא הזה). במידה שצבע ללא אמוניה מכסה שיער לבן, הייתי רוצה לשאול היכן לרכוש אותו . האם ניתן לצבוע לבד וזה לא מסובך. יכולה לבקש מאמי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא צובעים את השיער על שיער נקי בגלל
נינה23/11/2013זה הרגשת ששורף לך הקרקפת ........ רק אחרי כמה ימים שחופפים מומלץ לצבוע תשיער על שיער נקי ובמיוחד אותו יום מרגישים תקרקפת שורפת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון התכוונתי לא מומלץ לצבוע אותו
נינה23/11/2013ולא כמו שכתבתי מומלץ לצבוע אותו יום....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע שיער ללא אמוניה - תגובה
רונן פלג24/11/2013יכול להיות שהיחס בין החמצן לצבע היה גבוה מהמלצת החברה או שהשתמשו עם חברה אחרת מהרגיל או שהקרקפת שלך מאוד יבשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע שיער ללא אמוניה - תגובה - תגובה
רונן פלג24/11/2013צבע ללא אמוניה הוא כימיה לכל דבר ויש מקרים שגם הוא מעקצץ בקרקפת למי שיש רגישות אך זה רק בדקות הראשונות עד שהחומר הפעיל מתנדף בכל מקרה הוא הרבה יותר ידידותי לאדם ולסביבה !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך המוצר ספריי הגנה של גליסשורצוףמיי22/11/2013
ששמים לפני הפאן? באמת יעיל?
והאם מותר לשים שמן מרוקאי על שיער יבש ואח"כ לעשות פאן? שמעתי שזה מחליק את השיער ,האם זה מזיק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה-
נינה23/11/2013שימי נקטר טרמיק של קרסטס לפני הפן זה מגן מפני חום הפן ומזין תשיער דרך החום... לא מומלץ לשים שמן מרוקאי לפני הפן אלא אחריו ולא הוא לא מחליק תשיער!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיכן ניתן לרכוש את הנקטר?
גלי צפון11/12/2013ועל איזו כמות מדובר(מריחה לפני פן)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקטר טרמיק של קרסטס-
נינה13/12/2013תוכלי להשיג במספרות או דרך האינטנט באתר של אבי שויקה. שמים כמות ממש קטנה על השיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,השיער שלי עבר
גלי צפון16/12/2013החלקת קארטין לפני שבוע בכל זאת כדי למרוח הוא כבר לא יבש(:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


.jpg)