מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קשקשיםשלי02/09/2013
היי,
בחודש האחרון השתמשתי בשמפו חדש ובימים האחרונים שמתי לב שיש לי קשקשים, אני מאמינה שזה קרה כתוצאה מהחלפת השמפו וחזרתי לשמפו שלי עכשיו. השאלה אם אני צריכה בנוסף להשתמש בשמפו נגד קשקשים כדי שיעלמו ואיזה מומלץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשקשים - תגובה
רוני חתוכה03/09/2013שלום רב
קשקשים יכולים לנבוע גם ממצב נפשי מעצבים לחץ וחרדה וגם נשירה...
לכן השתמשי בטיפול ממוקד בבעיה שזה אומר שמפו לניקוי עמוק של הקרקפת נגד קשקשים ורק אז חיזרי לשמפו שלך באם התופעה תמשיך גשי לרופא עור...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרה לי מצב דומה וגם הספר שלי אמר לי
שרי03/09/2013לחפוף במשך תקופה רק בשמפו נגד קשקשים עד שזה עובר ואז לחזור לשמפו רגיל ולא גם וגם. יכולה להמליץ לך על השמפו נגד קשקשים של מורז. השתמשתי בו בהמלצת הספר והוא היה מאוד יעיל מבחינתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הי,צבעתי לפני שבועיים ואני לא מרוצהמור01/09/2013
מהתוצאה, אפשר לצבוע שוב? או שצריך לחכות שיעבור עוד זמן...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי,צבעתי לפני שבועיים ואני לא מרוצה - תגובה
רוני חתוכה02/09/2013שלום רב
את חייבת לראות בעל מקצוע שמבין בתחום..
מה שכתבת מאוד כללי...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשה...חזרה לצבע חום טבעיבתאל01/09/2013
הצבע הטיבעי של השיער שלי הוא חום שטני, השיער שלי הוא יחסית מלא וגלי.
כבר במשך שנתיים שאני עושה צביעות באופן עצמאי בבית, קונה את הצבע בסופר פארם. בחודשים האחרונים צבעתי לחום כהה.
רציתי להיפטר מהחום הכהה ולחזור לחום בהיר, שזה הצבע הטבעי שלי.
הלכתי לספר שלי והוא המליץ לי על ניקוי פיגמנט עם חומר בשם "אפסור" של לוריאל".
ברוב טיפשותי (כי הבנתי שזה גם סוג של הבהרה) הסכמתי ולאחר הפעולה יצא לי בשיער מן צבע ג'ינג'י.
לאחר מכן הספר צבע לי את השיער לצבע חום מהגוני. התוצאה יצאה יפה בעיני.
אך עדיין אני מפחדת שעשיתי לעצמי נזק לשיער...יש לי כמה שאלות:
עד כמה לדעתך באמת השיער שלי עלול להיהרס?
מאיזו בחינה השיער נהרס? נשירה? יובש? פיצול?
האם הצמיחה של השיער גם נהרסת? האם הקרקפת נפגעת?
אודה להסבר יותר מפורט מכם...אני ממש בסרטים שעשיתי נזק בלתי הפיך...
כמו כן, כיצד עליי מעכשיו לטפל בשיער?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממתינה לתשובה...חשוב לי לשמוע דעתכם
בתאל02/09/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה בבקשה...חזרה לצבע חום טבעי - תגובה
רוני חתוכה02/09/2013שלום רב
הוא עשה את הדבר הנכון ואין שום דבר שיש לחשוש ממנו...סתם את בסרטים...תהני מהצבע וזהו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה.. המשך שאלה
בתאל02/09/2013למיטב הבנתי הפעולה שהוא ביצע זה גם סוג של הבהרה, האם זה נכון?
אני יודעת שהבהרה הורסת את השיער ומאוד מייבשת אותו.
האם גם במקרה שלי השיער יהיה כך בעקבות הפעולה?
באילו חומרים אתה ממליץ להשתמש ע״מ לשקם את השיער?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה.. המשך שאלה - תגובה
רוני חתוכה03/09/2013שלום רב
יש להשתמש בשמפו מיוחד ללא מלחים ובאיכות טובה ובלתי מתפשרת ובמסיכה ובקראטין כהגנה על השיער לאחר החפיפה וכך השיער יקבל לחות מירבית גמישות ואיכות למראה בריא יותר ונכון...ממליץ על שיסיידו כטיפול משקם כשמפו מסיכה והקראטין של החברה...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער הרוסיעל31/08/2013
היי,מאז שנולדתי היה לי שיער תמיד עקשן יבש מתולתל נפוח ובעיקר מגעיל.עם הזמן השיער שלי הפך לשרוף פגום וקרוע,לא נראה טוב,עשיתי 2 כמעט 3 החלקות יפניות אצל מקצוענים והשיער שלי פשוט לא נראה טוב בסוף ההחלקה,ההחלקה לא "התיישבה טוב" , בגלל השיער קש שלי,אין אפשרות לטפל בו בכלל,אחרי כמה חודשים ההחלקות תמיד נהרסו והשיער שלי נהיה עוד יותר גרוע,ואמת היא שנמאס לי להיות תלויה במחליקים כי אני רק עושה נזק לעצמי,רציתי לדעת אם יש משהו שבעזרתו ניתן לשקם את השיער ? החלקה משקמת ? או ללכת לגזור הכל ?
אני אשמח לעצות ותשובה,תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער הרוס - תגובה
רוני חתוכה02/09/2013שלום רב
במקרים אלו את חייבת לגשת לייעוץ
שיקום שיער הינו תחום רציני ומורכב מאוד...
מוזמנת להגיע לייעוץ אצלנו ונשמח לעזור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביביליסורד29/08/2013
מעונינת לקנות ביביליס מקצועי, איפה אפשר לקנות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביביליס - תגובה
רוני חתוכה03/09/2013שלום רב
את מוזמנת להגיע ולרכוש בייביליס ברמה הגבוהה ביותר מקצועי איכותי וקרמי ללא נזק לשיער...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבייביליס
לירון16/09/2013מה זה בייביליס ברמה גבוהה? לי יש מחליק שלהם והוא עובד מעולה כבר שנה, היה לי איזה בעיה עם החימום, משהו קטן וברימאג תיקנו לי ועד היום עושה את העבודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היייחסוי28/08/2013
שלום למה ליפעמים אחרי שעושים הבהרה בשיער
השיער ניראה ירקרק או כחלכל או יותר מוכר ג'ינג'י
אבל יותר ספציפי איך מבטלים את הגוון הירקרק אם רוצים בלונד נקי
ואפילו שעברתי כמה וכמה הבהרות השיער אומנם בהיר מאוד אבל אפרפר ירקרק
וניראה מט וחיוור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הייי - תגובה
רוני חתוכה29/08/2013שלום רב...
הכל תלוי בפגמנט של שיערך בחומר הבהרה איכותי וברמה גבוהה (מה שאינך מבינה) ובאבחנה של בעל מקצוע ובצבע הנכון בשטיפה ועוד כמה פרמטרים...מוזמנת להגיע לייעוץ בכדי להבין ולתת לך הסבר ומראה מדוייק...בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת קראטיןגלית27/08/2013
שלום,
יש לי ילדה בת 14 שמאוד רוצה החלקה, השיער שלה גלי/חלק מאוד יפה, ארוך והכי חשוב בריא. הייתי רוצה לדעת את כל הנזקים (או לא) שיכולים להיגרם בעקבות ההחלקה.
תודה מראש גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת קראטין - תגובה
רוני חתוכה29/08/2013שלום רב
קודם כל חשוב לציין שהשיער של ילדתך מעולה ויפה ואם הוא יפה כמו שאת מתארת אז למה בכלל לעשות משהו????
זה כמו שיש אשה בעלת שיער שחור שצובעת לשחור ללא לבן סתם כי בא לה...מה המטרה???
קראטין כהחלקה אינה מתאימה כלל לשיערה ומאחר והינו טיבעי...
החלקה יפנית הינה קבועה ומתאימה ספציפית לשיער שלה וכמו בכל דבר אם מבצעים זאת נכון אז אין סכנות כלל ומאחר כשהאבחנה הינה נכונה ומדוייקת אזי השיער יראה חלק בריא ומושלם..ואם האבחנה תהיה לקוייה השיער עלול להינזק...אבל עם שיער כשל הילדה השיער יראה מושלםםם...האמיני לי...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על הבהרת שיערמיב27/08/2013
היי,
יש לי שיער חום שטני כהה. אני כבר כמה שנים טובות צובעת בעצמי את השיער, רוב הזמן זה צבעי בלונד, וג'ינג'י דבש.
עד לפני כמה חודשים היה לי בלונד ואז צבעתי בצבע כזה ג'ינג'י אדום (צבע שירד די מהר) ואז חזר לי פחות או יותר הצבע הטבעי של החום ומאז אני מנסה מחדש להבהיר אותו ללא הצלחה מרובה, השיער כן התבהר מעט, ביחוד בקוקו, אבל הוא עדיין חום. עד עכשיו בכמה חודשים האלה צבעתי בצבעי בלונד על הסקאלה של 8-9 וה-9 לא עם מספר יחסית נמוך אחרי הנקודה ועכשיו החלטתי לצבוע ב-1000. האם בשביל להשיג את תוצאת הבלונד אני צריכה להוסיף עוד חמצן לחמצן שכבר יש באריזה?
אם כן אז 6% או 9% וכמה בדיוק להוסיף?
חשוב לציין שאני רוצה בלונד אבל בלונד טבעי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על הבהרת שיער - תגובה
רוני חתוכה03/09/2013שלום רב
צבע לא מבהיר צבע ולכן ככל שתצבעי השיער יישאר אותו הצבע הכהה שקיים אך ידהה עם הזמן ויתבהר אך גם ייתייבש...עדיף לבצע ניקוי שמן או אפסור ולהגיע לצבע המבוקש ללא כל בעיה...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה-צרפתית מול יפניתדני26/08/2013
שלום, אני בחורה מתולתלת. בעברי עשיתי החלקות צרפתיות. אחרי שנתיים שערי הפסיק להיראות טוב ואז גילתי כי הוא שרוף בחלקו כתוצאה מההחלקות. בנוסף כל פעם שהייתי מבצעת את ההחלקה שערי היה נשבר באיזורים מסויימים בקרקפת והיה מרגיש כמו ריכוזי שיער קצוץ. לאחר שגדלתי את שערי הטבעי בחזרה בחלטתי שאני רוצה להחליקו שוב. חשוב לציין שאת ההחלקות ביצעתי במקום שנחשב טוב ושלמתי עליהן לא מעט. כאשר אמרתי להם על הבעיה הם טענו שאין להם מושג מדוע זה קורה. לפני כמה ימים ניגשתי לשתי מספרות בבקשה לברר על החלקה ואם האינפורמציה שציינתי כרגע. מקום אחד שמתמחה בהחלקות אמר לי כי לשערי דרושה החלקה יפנית ולא צרפתית וכי ההחלקה הצרפתית אגרסיבית יותר ולעיתים שוברת את השיער. בנוסף נאמר לי כי ההחלקה היפנית היא היקרה יותר והצרפתית זולה יותר. במקום השני נאמר לי בדיוק ההפך כי היפנית היא האגרסיבית יותר וכי מתאימה לי ההחלקה הצרפתית, שהיא היקרה יותר. שניהם כמובן טענו שצריך לשים מאוד לב כמה זמן ההחלקה על הראש. אני מבינה שישנן גישות שונות ושלכל מומחה הדרך שלו אבל בגלל שמדובר פה על דבר והיפוכו אני ממש לא יודעת איזו החלקה לעשות ועל מי לסמוך. הייתכן והיפנית באמת פחות אגרסיבית מהצרפתית ואם לא אז למה מי שלכאורה מתמחה בתחום יגיד לי כזה דבר? ובנוגע לאיזו החלקה יותר יקרה למעצב אני בטוחה שיש תשובה אחת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה-צרפתית מול יפנית - תגובה
רוני חתוכה26/08/2013שלום רב
את מתעסקת בטפל ולא בעיקר...עלויות,סוגי חומרים,כל אחד אומר משהו אחר וכו'...
העלות זה לא העניין אלא המקצועיות והאחריות המקצועית...גשי לבעל מקצוע שאת מרגישה בנוחות איתו אינטראקציה מאוד חשובה וחיבור נכון בייעוץ אם כל זה שם אל תהססי לבצע זאת נכון...
בכל מקרה את מוזמנת לייעוץ לא מחייב...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער לא אורךאינה24/08/2013
שלום, וכל הכבוד על הפורום הנפלא!
השיער שלי שרוף בקצוות...לאחר שגזרתי קצת..וטיפחתי עם מסכות מעולות (ויקרות)..
השיער עדיין לא אורך לי..
מה עליי לעשות????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער לא אורך - תגובה
רוני חתוכה24/08/2013שלום רב..
שיער אורך כס"מ עד ס"מ וחצי בחודש באופן טיבעי...באיזשהו שלב השיער מתחיל להארך באופן יותר איטי כך שכל אחת באורך שלה בצורה גנטית אינדיבידואלית...
מסיכות וחומרי טיפוח משמרים ומטפחים את הקיים ואף שומרים על קצוות שיער היבשים למראה איכותי ככל האפשר ולטיפוח נכון ובסיסי...כל הכבוד לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע וגוניםרותי20/08/2013
עשיתי צבע חום וגונים בהירים ולא מוצא חן בעני מה עלי לעשות בפעם הבאה כשאני הולכת לעשות צבע האם אפשר רק עם צבע שהגונים ימחקו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע וגונים - תגובה
רוני חתוכה22/08/2013שלום רב
בעיקרון צבע בגוונים רק יטשטש את הגוונים הקיימים אך רצוי ללכת לבעל מקצוע המבין ורואה את הנתון...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משיער חום בהיר לכההמור20/08/2013
הי,לפני כחודשיים היה בא לי שיער שטני בלונד,אבל השיער שלי היה צבוע בחום כהה ולכן צבעתי מאז פעמיים(כדי לנסות ולהגיע לבלונד דבש) אבל הבנתי שזה לא מסתדר יפה עם הגבות הכהות והחרטתי(כרגע השיער שלי חום בהיר). האם תהיה בעיה לחזור לשיער הכהה שהיה לי? זה תהליך ארוך כמו כשרציתי להפוך משיער כהה לבהיר? הספר אמר שלא אמורה להיות בעיה לחזור מבהיר לכהה אני מקווה שכך....אשמח לתשובה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משיער חום בהיר לכהה - תגובה
רוני חתוכה20/08/2013שלום רב
הוא צודק...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעצב שיער שמתמחה בתלתליםמורן19/08/2013
היי...
היה לי שיער עם נפח יפה ותלתלים גדולים טבעי (כמו בייביליס)
לפני כמה חודשים התספרתי אצל מעצב שיער חדש כנראה לא יודע להתעסק עם תלתלים
ומאז השיער שלי ללא נפח והתחתלים הפכו להיות קטנים וגליים
אני מחפשת מעצב שיער שמומחה לתלתלים שיתקן את המצב
אני די אובדת עצות :(
אשמח לעזרתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו??????????
מורן20/08/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער שרוף מאודליטל17/08/2013
שלום רב, שערי ניזוק בצורה משמעותית ,החלקות, הבהרות, פנים וכו..
עקב כך ניסיתי את כל האופציות האפשריות לשיקום אצל מיטב המומחים בארץ כגון: החלקת קארטין , סי פי אר, מסכות למינהן .. ואף הסתפרתי קצר.. אך שיערי עדין שרוף בצורה משמעותית.. מה עוד אפשר לעשות? כל טיפול שניסיתי לא הגיב. אני ממש רוצה טיפול מידי..ובנוגע לאורך, חשבתי על תוספות.. האם כדאי? תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער שרוף מאוד - תגובה
רוני חתוכה18/08/2013שלום רב
כל הטיפולים שתעשי אצל כולם כולל אותי לא יעזרו לך אם לא תהיי עיקבית ותעשי אותם בצורה נכונה זה קסם ופוף...השרוף יעלם!!!
לקח לך זמן לגרום לו להישרף וייקח לך זמן לשקם ולגדל אותו בחזרה.
תוספות שיער במקרה שלך זה מבורך אך גם כאן צריך ללכת על הטוב ביותר אחרת שיערך יראה יותר גרוע...רק תוספות שיער מבית גרייטלנגס או הרדרימס יצילו את המצב...אשמח לתת לך ייעוץ מפורט בעניין במידה ותגיעי...
שבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער שרוף מאוד - תגובה
זאב לוין18/08/2013שלום ליטל!
הבעיה שלך הינה מאוד שכיחה בקרב מנות ישראל, מאוד קשה לתת לך עיצה מבלי לראות את שיערך, מוזמנת בחום לבקר אצלינו במספרה. בנוסף לכך אני רוצה להגיד לך שלא קיים טיפול לשיער שיכול לשקם אותו מהיום למחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץ דחוף להחלקות- אשמח לתגובותקרולין16/08/2013
שלום השיער שלי עבר גוונים וכל מיני החלקות למינהם אפשר להגיד שכל סוגי ההחלקה עברתי.הוא נהיה לי דליל הוא נפוח אבל ריק מאז ההחלקית.רציתי לדעת איזה החלקה מתאימה לסוג שיער שלי? כל ספר נותן חוות דעת אחרת צרפתית יפנית ברזילאית ג'ל.מה באמת משקם ומחליק את השיער מבלי שינשור.בגדול איזו החלקה
מתאימה לשיער שלי? חשוב לי לציין שאני לא רוצה שיהיה דק ותמיד זה קורה אחרי החלקות
לעזרתכם אודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעוץ דחוף להחלקות- אשמח לתגובות - תגובה
רוני חתוכה16/08/2013שלום רב
שמות ההחלקות הם לא הנושא החשוב אלא שיערך בלבד...מתאימים את ההחלקה לשיער ולא את השיער להחלקה.
לעניות דעתי את מתאימה להחלקה משולבת יפנית וקראטין ולימוד טיפוח בסיסי לשיקום שיערך עד למראה המושלם..
מוזמנת להגיע לייעוץ ולהסבר מפורט ומדוייק.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה ל:רוני
קרן18/08/2013תודה על היעוץ ,אני יודעת שלא נהוג להגיד מחיר אבל אני מחיפה ולא רוצה לבוא פעמיים זה די רחוק אשמח לדעת:
1. מה העלות לשיער כמו שלי?
2. האם צריך לחפוף אחרי 4 ימים רק?
תודה,
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה ל:רוני - תגובה
רוני חתוכה18/08/2013היי קרן
מחירים לא נוהגים לומר בפורום ומאחר ואינני רואה את שיערך במדוייק פיזית...וחייבים להבין את הסטוריית שיערך בכדי להבין מה ניתן לעשות ובאיזו דרך להביאך למקום הנכון עבורך.
אנא צרי עימנו קשר ותקבלי את האינפורמציה הדרושה לפני הגיעך אלינו.
בברכה
רוני חתוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


(1).jpg)