מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גבותיעל15/08/2013
שלום אני בת 19 וחצי. נגעתי בגבות שלי,זאת אומרת ניסיתי לסדר אותן לפני כשנה התחלתי ועכשיו אני מתחרטת. האם הגבות שלי יחזרו למצב הקודם שלהן ברגע שאפסיק לסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבות - תגובה
רוני חתוכה19/08/2013שלום רב
בהחלט כן...!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמוניהרותי15/08/2013
האם לשיער לבן ניתפס יותר לכיסוי טוב צבע עם אמוניה לעומת צבע ללא אמוניה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה
רותי16/08/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמוניה - תגובה
רוני חתוכה16/08/2013שלום רב
אין שום קשר...שני הסוגים מכסים לבן באותה המידה חד משמעית...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיער לבלונד 8.1אורנה13/08/2013
שלום לכם :)
אני מעוניינת לצבוע את שיערי ולהגיע לגוון 8.1 (בלונד אפור טבעי)
צבע שיערי הטבעי הוא חום יחסית בהיר (עכשיו הוא מעט התכהה בוא נאמר חום בינוני)
לפני שבוע בערך עשיתי פסים דקים בכל השיער בצבע (לא בהבהרה) והפסים יצאו בצבע חום כתמתם. (כמובן שאיני מרוצה מהתוצאה)
איך אוכל להגיע לגוון 8.1 מבלי שיופיע פיגמנט כתום או ירוק ומבלי הבהרה?
האם רק צביעה לאותו גוון תספיק? או שעלי להשתמש בצבע בסיס? או מנטרל צבע?
וכמה אחוזי חמצן??
תגובתכם תעזור לי מאוד! תודה רבה ואחלה יום שיהיה לנו :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער לבלונד 8.1 - תגובה
זאב לוין13/08/2013היי
את לא יכולה להגיע לגוון הרצוי בצביעה ביתית
כדי לך לגשת לספר מקצועי כדי לקבל את הגוון הרצוי מבלי לפגוע בשיערך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקות דחוף- אשמח לכמה תגובותקרולין12/08/2013
שלום,שמי קרולין בת 35 אני עושה החלקות כבר שנים בערך. אחת לחצי שנה שנה. עברתי החלקה יפנית וברזילאית מס פעמים מפעם לפעם מרגישה שנהיה דליל מאוד השיער וריק היה לי שיער ממש מלא.כרגע אני מתייעצת אם כדאי לעשות החלקה רגילה של פעם אם בכלל עובדים איתה.יש לי שיער שרוף ופגום מאוד אשמח ליעוץ נכון
תודה
קרולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה של השיער
קרולין13/08/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי קרולין-
נינה13/08/2013קודם כל השיער שלך בכלל לא נראה דליל הוא נראה בסדר גמור. ושנית בכלל לא מומלץ לעשות החלקה רגילה כמו של פעם ההחלקה הזאת תהרוס לך את כל השיער!!! כדאי ורצוי לעשות החלקה יפנית אצל ספר מומחה בהחלקות ולאחר מכן לטפח תשיער במוצרי שיער מתאימים ללאחר החלקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסכה לשיערהילה10/08/2013
שלום,
על איזו מסכה הייתם ממליצים לי, יש לי שיער ארוך מאוד צבוע, ממתולתל-גלי ויבש.
חשוב לי שיהיו תוצאות מידיות ורכות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסכה לשיער - תגובה
זאב לוין11/08/2013מסכה+ שמפו smoothen של WELLA
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבשרוחמה08/08/2013
שלום רב.
יש לי שיער יבש , מלא מאודדדד ונפוח . הוא לא לגמרי מתולתל אלא גלי .אף פעם לא צבעתי אותו .
אני ממש מיואשת ורוצה לעבור איזשהוא "מהפך " , סוג של החלקה אבל לא "קרשים" , מה יכול להתאים ואם אתם מכירים מישהו"תותח " מאיזור רמת גן גבעתיים. כל ספר שאני הולכת אליו ורואה את כמות השיער שיש לי נבהל. ממש כך.
אני ממש מיואשת .
מודה לכם מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער יבש - תגובה
רוני חתוכה08/08/2013שלום רב,
נשים רבות מבקשות החלקה שתעניק מראה טבעי ובריא, ובשל כך פיתחתי את ההחלקה היפנית שנקראת "ריבונדינג".
זו החלקה משקמת המיועדת בעיקר לשיער פגום, ומאחר והלנת על שיער יבש ונפוח אני ממליץ לך לבצע החלקה זו, שתביא אותך לתוצאה המבוקשת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער יבש - תגובה
רוני חתוכה08/08/2013שלום רב,
נשים רבות מבקשות החלקה שתעניק מראה טבעי ובריא, ובשל כך פיתחתי את ההחלקה היפנית שנקראת "ריבונדינג".
זו החלקה משקמת המיועדת בעיקר לשיער פגום, ומאחר והלנת על שיער יבש ונפוח אני ממליץ לך לבצע החלקה זו, שתביא אותך לתוצאה המבוקשת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפנית-שאלה לרוניאא07/08/2013
שלום, ביצעתי החלקה יפנית אצל הספרית שלי..לא יודעת איזה סוג, הספרית אמרה לי שאסור במשך שבוע לחפוף את השיער, אסור לסרק, אסור לשים גומייה או קליפס וכאלה ולא לגעת בשיער..ואם חלילה השיער טיפה נרטב או מקבל לחות ישר להעביר עליו עם מחליק קרמי במשך השבוע
האם זה הגיוני שכך מתנהגים עם החלקה?? אורך השיער עד לכתפיים..
לאחר שבוע חפפתי את השיער והוא לא נותר חלק קרשים...הוא חלק אבל לא קרשים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית-שאלה לרוני - תגובה
רוני חתוכה07/08/2013שלום רב
מעולם לא שמעתי הוראות כל כך רבות על החלקה!!!
אז קודם כל אין דבר כזה בהחלקה שאסור לחפוף שבוע זה הזוי שספרית אומרת דבר שכזה...השפעה של החלקה פגה לאחר 3 ימים ואז ניתן לחפוף כרגיל.
אכן אסור לתת לחץ על השיער כגון:קליפסים סיכות או גומיות במשך 3 שבועות
טיפשי להגיד ששיער מקבל לחות אז לעשות מחליק..השיער כבר הוחלק אז מה פתאום מחליק עכשיו??? בקיצור יש המון דברים לא רציניים ונכונים במה שאמרה לך וכמובן שיש הוראות הפעלה מדוייקות כל השאר היא המציאה...לגבי שיערך זו ההבחנה שלה וזה מה שיצא...מקווה שזה לשביעות רצונך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בשיער יבששובל06/08/2013
היי, קראתי פה בפורום שיש טיפול ריבונדינג שמשקם את השיער, הבנתי נכון?
השאלה שלי היא כמה זמן הוא מחזיק, מה המחיר שלו ועל איזה חומרים הוא בנוי?
ושאלה נוספת - אני כבר כשנה וחצי עושה טיפולי קראטין לשיקום השיער כי השיער עצמו לא יבש בכלל מבחינת שמנוניות אלא שהוא נטול קרטין כמעט לחלוטין. הטיפול בהחלט עוזר, אבל אני לא יכולה להכחיש שהשיער עדיין יבש, פשוט לפחות עכשיו הוא נראה כמו שיער של בן אדם ולא כמו שיער ערווה מרוב שהוא מחורבש ונטול ברק וגמישות ורכות.
הסיבה לכך היא גנטית בלבד? עשיתי בדיקות דם והכל יצא תקין, כולל הורמונלית, כולל ויטמינים.
אין שום דרך לגרום לשיער לצמוח עם יותר קרטין? לפני כשנתיים הייתי עושה פעם בשבוע דיקור סיני ואמרתי למטפלת שיש לי שיער מאוד יבש בעקבות חוסר בקרטין והדיקור עזר, מה שממש לא האמנתי שיקרה. העניין הוא שאם דיקור סיני עזר לטפל בשורש הבעיה (שרוקן לי את הכיסים לחלוטין אז נאלצתי להפסיק עם הדיקור) האם יש עוד פתרון שמטפל בשורש הבעיה וגורם לשיער לצמוח עם יותר קרטין?
תודה רבה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בשיער יבש - תגובה
רוני חתוכה06/08/2013שלום רב
החלקת ריבונדינג הינה החלקה יפנית משקמת והופכת שיער לא איכותי לשיער מבריק ובריא והיא מחזיקה לצמיתות כמובן עד שהשורשים גדלים מחדש השיער יוצא טיבעי מן ההתחלה התהליך בטיחותי ומהיר יותר וללא מגבלות כשאפשר למחרת כבר לחפוף ולאסוף כרגיל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע לשיער
שובל11/08/2013ואם אני רוצה לצבוע אני צריכה לעשות את זה לפני ההחלקה או שאפשר אחרי? זה פוגם איכשהו בהחלקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע לשיער - תגובה
רוני חתוכה11/08/2013שלום רב
אם השיער שלך צבוע אז לצבוע לפני אם לא אז לצבוע במידה ורצוי רק לאחר ההחלקה.
בברכה
רוני חתוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע לשיער - תגובה
רוני חתוכה22/12/2013שלום רב..
אם יש לך שיער טיבעי אז קודם כל עושים את ההחלקה...על שיער טיבעי ההחלקה יוצאת מדהים ורק לאחר מכן צובעים במידה וזה רצוי...לא הורסים ואז החלקה מה ההגיון???
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה יפנית או ריבונדינד X
נועה17/12/2013מה ההבדל בין שתי ההחלקות
מה היתרונות והחסרונות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה יפנית או ריבונדינד X - תגובה
רוני חתוכה17/12/2013שלום רב
החלקה יפנית היא החלקה טובה רק שהתהליך ארוך שיער דבוק לקרקפת בהתחלה,לא נראה טיבעי בהתחלה ולא בטיחותית למי שאינו בקיא בתהליך העבודה ולא מתאימה לכל סוג שיער... אסור לחפוף 3 ימים ולאסוף אסור כ-3 שבועות!!!
אבל היא טובה כללית למי שיודע ל''בשל'' טוב את החומר...
ריבונדינג X הינה החלקה יפנית עילית כשהתהליך מהיר מאוד ,טיבעי במראה, ניתנת לשליטה לכל בקשה שהיא כגון: שיער חלק קרשים, מראה זורם וטיבעי, פתיחת תלתלים, הורדת נפח, ועוד ועוד...בטיחותית לגמרי וללא מגבלות כגון: חפיפת השיער למחרת וניתן לאסוף חופשי ללא כל מגבלה ולשיער מושלםםםםם!!!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער שנחתך לאחר החלקה יפניתמור03/08/2013
יש לי שיער מתולתל דק ושרוף לפני כשנה עשיתי החלקה יפנית ובעקבות זאת נחתך לי השיער מאז הוא גדל אך השיער חזר להיות שוב מתולתל וחשבתי לעשות שיקום שיער או החלקה מחדש אך אני מפחדת ששוב השיער ייחתך מכייון שהוא מאוד דק וחלש ונשבר בקלות , מה כדי לי לעשות ? בינתיים אני עושה פנים כל הזמן , ומה עדיף לי לעשות החלקה יפנית או שיקום שיער ומה ההבדל ביניהם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער שנחתך לאחר החלקה יפנית - תגובה
רוני חתוכה05/08/2013שלום רב
שיער שנפגע כתוצאה מהחלקה יפנית נפגע לא מן ההחלקה אלא מהספר שעשה אבחנה לקוייה.
אם יש לך שיער רגיש חייבים להתייחס אליו ככזה ולמגן כראוי ולהשתמש בהחלקה המיועדת לשיער כמו שלך.
החלקה יפנית זה דבר מבורך אך עלול להיות הרסני כשלא מבצעים אותה בצורה נכונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת קראטין - האם כדאי ?דנה03/08/2013
היי,
בזמן האחרון שמעתי הרבה על החלקת קראטין ובנוסף קראתי גם מאמר ברשת
רציתי לשאול האם זה כדאי ומה החסרונות בה ?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת קראטין - האם כדאי ? - תגובה
רוני חתוכה05/08/2013שלום רב
החלקת קראטין הינה החלקת שיער לא מחייבת ומחזיקה מעמד זמן מסויים עד שהיא פגה מתאימה ביותר לשיער בלונדיני הרוס פגום מובהר ולשיער חסר סיכוי להחלקה יפנית...מתאימה גם להורדת נפח זמני כגון ארועים וכדומה...אין סכנה לשיער בטיפול זה כלל וכלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצות למעצב שיערליאור03/08/2013
בוקר טוב
אשמח לקבל המלצות למעצב שיער ברעננה שעושה החלקות יפניות, עדיף בשיטת יוקו סיסטם. שערי הוא מתולתל ויחסית עבה בצבע טבעי.
אשמח לקבל המלצות מלקוחות שעברו החלקה כזו.
תודה
ליאור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצות למעצב שיער - תגובה
רוני חתוכה03/08/2013שלום רב
חפש מישהו טוב לא מישהו ליד הבית לא משנה איפה העיקר שהוא טוב ומבין את התחום..לצערי איני יודע איך לעזור לך באיזור מגוריך...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה-
נינה03/08/2013יש ברעננה ספר מעולה בשם אבי קיי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבדל בין הבהרה לצבע שיעריואב02/08/2013
מה ההבדל בין חומר הבהרה ששמים בשיער לצבע שיער?
גם מבחינת רמות של חמצן, כמה זמן צריך לשים כדי שישפיע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבדל בין הבהרה לצבע שיער - תגובה
רוני חתוכה02/08/2013שלום רב...
צבע הינו חומר שמפסיק את פעולתו לאחר חצי שעה לגוון הרצוי...
הבהרה הינו חומר למעשה כמו אוקונומיקה שמבהיר שיער לגוון בלונד ואת השיער הצבוע ללא הפסקה בפעולה עד לבלונד פלטין ואז השיער עלול להשרף...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפניתלימור01/08/2013
הי,שערי היה גלי במשך מספר שנים, נהגתי לעשות פן על בסיס קבוע.
לפני שבוע עשיתי החלקה יפנית של חברת וולה הספרית טענה שיוקו לא מתאימה לשערי.
לאחר ייבוש, יצאתי משם וחשתי כי בצד אחד השיער נוקשה (כמו סקוש ברייט) ונפוח כמו פן שעבר כמה ימים. יצרתי עמה קשר והיא אמרה לי למרוח סרום. (קניתי ממנה את כל המוצרים שהמליצה עליהם)אך, עדיין חשתי שהשיער די נפוח ומחושמל וחזרתי אליה יום אחרי היא אמרה שאחרי החפיפה זה יסתדר .
לאחר 3 ימים חפפתי.השיער אמנם חלק נראה כמו פן רגיל נפוח ונראה מחושמל האמת שציפיתי לשיער יותר שטוח חלק וללא שוונצים כשחזרתי אליה שוב והסברתי שאני לא מרוצה (אולי ניתן לתקן ).היא טענה שבגלל שעבר הרבה פן יש שוונצים (דבר שלא ציינה כשבאתי לייעוץ )עוד טענה שאיפה שמרגיש לי כמו סקוש ברייט זה בגלל שהשיער לבן עשתה טובה ומרחה לי משהו שנורא שרף והתעלמה מחוסר שביעות הרצון שלי ממראה השיער.
התוצאה היא שהשיער נראה כמו אחרי פן מאוד מחושמל.
האם ניתן / כדאי לעשות משהו כדי שיראה טוב יותר
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית - תגובה
רוני חתוכה02/08/2013שלום רב
לצערי הספרית עשתה לך החלקה רגילה של פעם...וייתכן ונשרף לך השיער...
לשמחתי ניתן לתקן החלקה רגילה ביפנית..
התעלמות של בעל מקצוע מהלקוח שלו רק מלמד שאינו בעל מקצוע אמין ורציני..
המוצרים שקנית טובים לשימור שיער שעבר החלקה יפה ולא יתקנו שיער שנפגע במראהו.
נשמח לארח אותך לייעוץ נכון עבורך...
בברכה
רוני חתוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה סוג של החלקה יפניתעמית31/07/2013
אני עושה החלקה יפנית מסוג יוקו כבר 4 שנים ומאוד מרוצה. לאחרונה בעקבות מעבר דירה נאלצתי להחליף ספר. הספר החדש ממליף לעשות החלקה מסוג במבוק וטוען שהיא טובה יותר.
האם זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה סוג של החלקה יפנית - תגובה
רוני חתוכה05/08/2013שלום רב
שלא תעיזי להקשיב לו!!!
זוהי החלקה זולה תרתי משמע מורכבת ומסובכת...למה להחליף נוסחה כשאת מרוצה ממשהו קבוע...???
החלפת ספר ועוד החלקה מתכון לכישלון על חשבון שיערך...השארי אצל הספר שלך גם אם הוא רחוק ותהיי מרוצה מאשר שתישארי בלעדיו ובלי שיער...בריא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פן איתמרשירי29/07/2013
יש לי שיער גלי אורך בינוני
קצת אחרי כתפיים.
שוקלת לרכוש פן של איתמר.
הבעייה מתלבטת בין 2 סוגים.
\דגם איתמר 3600-1929 ואט
דגם איתמר 4600- 2500 ואט
כל מוכר אומר לי משה אחר.
האם באמת הדגם 4600 כל כך מעולה???מה מומלצ יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פן איתמר - תגובה
זאב לוין30/07/2013פן מדגם איתמר 4600, הינו מקצועי
ממליץ להשתמש במחליק שיער או בפן 3600* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


